מתוך "התכנית להפעלת 12 המרכזים" וחיבורם לשנים עשר סלילי הגנום  – מ. 9-12 מלימודי הכוח הבורא.

יְכוֹלֶת הַמְּאַפְשֶׁרֶת אֶת הַפְעָלַת הַמֶּרְכָּז בְּחָלָל כַּדּוּר הָאָרֶץ לְקַבָּלַת יְדִיעוֹת עַל חֲדָשׁנוֹת, תְּנוּפָה בַּמִּקְצָב הַבְּרִיאָה, מֵהֲבָנָה לְכוֹחַ הִתְפַּתְּחוּת, תַּבְנִית הָאֶחָד בְּתָאֵי הַגּוּף, חִיבּוּר לַמְּרַכֵּז בְּחָלָל כַּדּוּר הָאָרֶץ בַּתִּקְשׁוֹרֶת לְחֲדָשׁנוֹת.

מקודש נקודד רבדי מערכת קדושה, רצון הבורא לתקן הרגש, נקיים מתמר לקודי בריאה, נתיב הליבה תקשר הדרך, מותח הנפש נורה לתקומה, נתני תוקף מוקיר הלב

תנופה במקצב הבריאה

המערכות הגבוהות מסבירות שהתקבצנו כדי לאפשר בעבורנו את התנופה למערכות שמחוץ לגופנו, להביא את המערכות הגבוהות הפזורות ברחבי היקום להטמעה בכל תא ותא בגוף האנוש, להביא את הרחבת יכולות גפנו בחומר, לקיים תנופה גבוהה, לאפשר לאנושות להעצים את מבני החומר לתנופת אל על במערכת שמחוץ לכדור הארץ.

כאשר אנו התקבצנו ואפשרנו את הבנייה של שנים עשר סלילי הגנום כדי לקיים שוויון אל מערכות הבריאה, לאפשר הטמעת קודי בריאה מכוח הפעלה עצמונית, לעורר את היכולות הטמונות בנו בכל תא ותא, להביא את ההתעוררות לכוח, לאפשר את קידוד הסלילים בקודי בראשית הטמונים בנו ומכוח הבנת הקידוד, להבנתנו לרצף המקודד בסלילים, אז אנחנו ננסוק אל על ונביא בעוצמתנו כאנושות, למעבר הגוף להבניית תנופה הבאה במקצב השווה למקצב הבריאה.


מהבנה לכוח התפתחות האנושות

אנחנו נפעל בעוצמה, בכוח הטמון בנו נאפשר את היכולות ונגלה גילויים המקבעים את עתידנו. כאשר מערכות גופנו יפעלו מכוח שוויון לקיים תנועה קוונטית, אז גם מבנה כדור הארץ יביא את התפשטותו, מכוח יכולות אנוש להביא את מקדם הכוח שיאפשר את האנרגיה, לקשר את המערכות הקיימות במבנה היקום לתנופה ולתיעול, להבאת תועלת לאנושות לעשיית שימוש באנרגיה, בכוחות להעצמה.

מערכות אלה הן נחלת האנושות ואנחנו צועדים לקראת תהליך זה. כאשר מבנה גופנו יבוא לשעה שבה אנחנו נפעל מכוח הפוטנציאל הטמון בנו, אז אנחנו נקיים תקשורת גבוהה עם כל מקצב ומקצב, עם כל מבנה ומבנה שברחבי הבריאה. מכוח תעצומות לב אנחנו נקיים את התהליך, לקשר את התנועה הקוונטית להפעלת הקודים הטמונים בכל תא ותא, בגנום שבגופנו.


תבנית האחד בתאי הגוף

אנחנו בעבור כוח נכנסנו בדרך שהבאנו בתהליך משחר ההיסטוריה, ליום בו אנחנו נביא את ההתעלות לשוויון עם מערכות גבוהות, למבנה שבא לאפשר את הידיעה של האחד, של הבורא, של האלוהות, היא המקיימת את התבנית והדפוס בכל תא ותא שלנו.

מכוח התהליך שבמעברי הגוף, אנחנו נלמד להעצים את הידיעות הטמונות בכל תא ותא בגופנו, ומכוח הידע כי הבריאה כולה טבועה בכל תא ותא בגופנו, נבוא להבנה כי אנחנו האחד, כי אנחנו קשורים כקשר המחבר כל אחד ואחד מאתנו לחיבור אל כל הבריאה.

מבנה הבריאה טמון בכל תא ותא בגופנו, ומכוח מקצב שאנחנו מקיימים את ההבנה, כי אנחנו קשורים האחד לשני כרקמה אחת, ומההבנה נביא את הכוח, מכוחה את ההתפתחות, מכוחה את היכולת לתעל כל מבנה ומבנה, כל אנרגיה, כל כוח שנחפוץ להביאו לידי ביטוי, לשימוש בעבור ביטויינו.


המרכז בחלל כדור הארץ לחדשנות

המערכות הגבוהות יתחילו יחד אתנו בחיבור אל המרכז הנמצא בחלל מעל גופנו, מחוצה לו. המרחק הוא במידת מאה מטר בו נמצא מרכז מספר תשע. המרכז מאפשר את החיבור אל הרשת המקיימת את המסילות ברחבי היקום, היא המאפשרת את הקשר אל המערכת הסובבת את כדור הארץ, כדי להביא ידיעות, להביא נתונים, לקיים תקשורת עם מערכות הסובבות את כדור הארץ.

המרכז שמספרו תשע מאפיין חדשנות, כך שכאשר טמון בנו, בליבתנו להביא חידוש, להביא חדשנות בתהליכנו ובחתימה, אז אנו על ידי חיבור למרכז נאפשר להביא את החידוש ביתר קלות, הידע יבוא בנו ואנחנו נוכל להביא את החידוש באופן ראוי.


תהליך להפעלת המרכז בחלל כדור הארץ

המערכות הגבוהות יתחילו בתהליך להפעלת המרכז בחלל כדור הארץ…

מקודי מקור נטמע זרע, לאנוש לטפס מעלה מעלה, תקיימו כעת מפגש, נטעתם היתד לקשר עצמכם אל מערכות אשר הינם משוטטות בחלל, להביא בעבורכם המידע, הנתונים הקיימים לתהליכי התפתחות… התהליך המלא נמצא בלינק המצורף מטה.


מערכות אלוה הם בעבורנו כדי לקשר את ההתפתחות ואנחנו ברוכים. המערכות הגבוהות יאפשרו לקיים מקבץ להעברת הקצב למערכת האנוש, כך שמבנה האנוש יבוא להתמרה. אנחנו נקיים את התהליך בעבורנו ובעבור האחרים המאפשרים את ההתפתחות, נביא את הצלילים, המקצבים ונראה כיצד הליבות מביאות את קפיצת דרכן בהתפתחות, ביכולת לאפשר בעבורן נסיקה, הבניה גבוהה, נתינה.

.

לחץ כאן להקשבה וקבלת היכולות של המרכז בחלל כדור הארץ

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר