מבוסס על מסר מאָרְכִי-מַלְאָךְ מיכאל, תורגם מאנגלית לעברית ע"י נאור נאור

מהי השפעת הלחץ והפחד על חיינו? מי אנחנו באמת? איך ניתן לבצע תהליך לְאִיזּוּן, ריפוי, הגנה והתעלות?

עתיק-יומין

הַקְדָּמָה

א; וַתַבֵּט חַוָּה אֶל-הַשָּׁמַיִם וַתָרֶא וְהִנֵּה רֶכֶב אֵשׁ בָּא עַל-אַרְבָּעָה נְשָׁרִים מְאִירִים, לֹא-יָכוֹל יְלוּד אִשָּׁה לְהַגִּיד הֲדָרָם, וְלִרְאוֹת אֶת פְּנֵיהֶם, וּמַלְאָכִים הוֹלְכִים לִפְנֵי הָרֶכֶב. ב; וְאַחֲרֵי אֲשֶׁר הִשְׁמִיעוּ הַמַּלְאָכִים אֶת-הַקּוֹלוֹת הָאֵלֶּה, בָּא אֶחָד מִן-הַשְּׂרָפִים בַּעֲלֵי שֵׁשׁ הַכְּנָפַיִם, וַיַחֲטֹף אֶת הָאָדָם וַיִּשָּׂאֵהוּ אֶל-רִגְיוֹן הַנָּהָר, וִיטַבְּלֵהוּ שָׁלוֹשׁ פְּעַמִיִם, וַיְבִיאֻהוּ לִפְנֵי הָאֱלוֹהִים. ג; וְאַחֲרֵי כֵן שָׁלַח אֲבִי-כֹּל אֶת יָדוֹ, וְהוּא יוֹשֵׁב עַל כִּסְּאוֹ, וְיִקַּח אֶת הָאָדָם וַיִּתְּנֵהוּ אֶל-מִיכָאֵל הַשַּׂר הַגָּדוֹל וְיֹאמַר, שָׁאָהוּ אֶל-גַּן-עֵדֶן אֶל-הָרָקִיעַ הַשְּׁלִישִׁי, וְהַנִּיחֵהוּ שָׁם עַד הַיּוֹם הַגָּדוֹל וְהַנּוֹרָא, בּוֹ אֲחַדֵּשׁ אֶת-הָעוֹלָם. ספר "אדם וחווה" מהספרים החיצוניים.

אָרְכִי-מַלְאָךְ מיכאל מוסר, "ברכה והצדעה לישויות האור הנפלאות, חַיְּיכוּ וְהַבִּיעוּ הכרת תודה אוהבים שלי. אלה הרגעים שכולכם בָּאַתֶּם לַחֲזוֹת בזמנכם, ועל פי תפיסתכם". זה מאיץ כפי שאתם מרגישים, זה מאיץ לתוך מה שאפשר כמעט להרגיש כ"עיוות מהירות", על פי תאוריית היחסות של איינשטיין. הרטט שלכם עולה ועולה, אתם מתפתחים לרמות גבוהות יותר, זה מדהים לצפות בהפסקה המתודית המתקיימת אצלכם, הפסקה הנותנת לאנושות זמן ללמוד מֵהֶעָבָר, ולעצב את עתידה.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

מדיטציה להפגת לחצים ואיזון

תַּהֲלִיךְ לְהַפָגַת לְחָצִים וְאִיזּוּן

לרגע קחו נשימה עמוקה, "חושו את הבורא", אנרגיית אהבה נפלאה המסתחררת סביבכם, ועוטפת אתכם. זה יוצר "מערבולת לבנדר וורודה של אנרגית אהבה מדהימה, המסתחררת מראשכם ועד לבהונות הרגליים". עָצְמוּ את הָעֵינַיִם, ופשוט הַרְגִישׁוּ את הדממה והשלווה, שאנרגיית האהבה השופעת הזו חולקת איתכם. "זה עוזר לכם להתרכז ולהתאזן, וכמו כן ליצור הרמוניה בין שדות האנרגיה שלכם, ובכך לאפשר לכם להיות פתוחים יותר להדרכה הַגְּבוֹהָה שלכם".

אהובים, כאשר אתם עושים זאת, אז גופכם יכול להסתגל, לְחֵלֶק נִיכָּר מהנוף המשתנה סביבכם, ובנסיעה ברכבת ההרים הרגשית. ברגעים אלה, מרביתכם בקביעות, מוצאים עצמכם בנסיעה הרגשית הזו. אך כעת, "מציאת האיזון והאחיזה הם מאוד חשובים". ישויות נפלאות של חסד, הבריאות הרגשית שלכם, והבריאות הגופנית שלכם, תלויות ביכולות גופכם להתנתק ולהיפטר מחומרים רעילים, או לא בריאים, ובניקוי רעלים בצורה מתמדת.

"הימצאותכם במצב הישרדות, ובהתראה על סכנה הממשמשת לבוא, היא גורמת לכם לְסְעָרָה, ומעיבה על יכולת קבלת ההחלטות שלכם, בצורה שלמה ומיטבית". ישויות אור האלוהים, הכול הוא כמו שצריך להיות, הַבִּיטוּ מעבר לאשליית הָכֶּאוֹס, הַרְגִּישׁוּ את התבנית האלוהית הגדולה יותר, הפורצת דרך.

הסתכלו מקרוב בעיניים הרוחניות שלכם, וּרְאוּ את קרן האור המקרינה דרך האשליה, ברחבי כדור הארץ. אתם יכולים לשמוע את זה באמצעות האוזניים הרוחניות שלכם, ולחוש את זה בלב הרוחני שלכם, בשאלה אשר אתם נשאלים כל הזמן, חִקְּרוּ עצמכם, "מי אתם באמת?". השאלה הזו כל הזמן מהדהדת אליכם, אתם לא הגוף הפיזי הזה, אלא אתם ישויות אור נפלאות. התוכנית האלוהית כל הזמן שולחת לכם את ההודעות האלה, "אתם אלוהיים, אתם אהובים", שאלו את השאלה, "מי אני?", שאלו את השאלה "מהי המשימה שלי?".

אהובים שלי, אתם ישויות נשמה שעוסקות בחוויות אנושיות, המלאכים והמדריכים שלכם נמצאים סביבכם. אין רגע שאתם נמצאים בתחום הפיזי הזה, ואינכם מוקפים במלאכים ובמדריכים שלכם. "אתם לעולם לא לבד ישויות האלוהים, הבורא לעולם לא ישאל אתכם, או ייתן לכם להגיע לְבַד למסע כזה". אתם אהובים מאוד וכולם מוקירים אתכם, אפשרו לעצמכם לצאת למסע מדיטטיבי.

אַרְגְּנוּ עצמכם בכיסא, או שִׁכְבוּ על המיטה כך שיהיה לכם נוח, שִׁמְרוּ מִשִּׂכּוּל ידיים ורגליים אם זה אפשרי, שכן זה חוסם את זרימת האנרגיה. כַּסּוּ עצמכם בשמיכה קלה, אם יש לכם נטייה לתחושת קרירות בקלות. אנחנו מעוניינים שיהיה לכם נוח, וללא הפרעה לזמן מה, כאשר אתם במסע בתוך עצמכם, באמצעות מדיטציה.

עצמו את העיניים וקחו נשימה עמוקה, ואז אַפְשְׁרוּ לה לצאת. "הַרְגִּישׁוּ בכל הכנסת נשימה, עצמכם נושמים אהבה. בכל הוצאת נשימה, עצמכם נושמים החוצה את הפחד והספק". קחו נשימה עמוקה נוספת פנימה, והוציאו החוצה. קחו שוב נשימה עמוקה נוספת פנימה, ותנו לזה לצאת בְּאַנְחַת נשימה, עם כל התסכולים של היום.

חושו את גופכם נרגע, מבהונות הרגליים ועד לקודקוד ראשכם. תנו לעצמכם אישור להרגיש את הרוגע והשלווה, את השרירים שלכם משוחררים ורפויים. כל כך רגוע, כל כך שָׁקֵט להפליא, כל כך רפוי להפליא. "כוונו את האגו העצמי שלכם, וְהָרִימוּ אותו על כָּתֵף שמאל, הורו לאגו העצמי שלכם להיות רק צופה במסע זה, ולא להשתתף". אם זה עוזר לכם לדמיין, ולזהות את האגו שלכם עם סמל או כאובייקט, אנא עשו זאת בדמיונכם.

בקשו באמצעות בקשה לבורא, לשלוח אליכם למטה, קרן הֲגָנָה של אור לבן, באמצעות בקשה תודעתית. בַּקְּשׁוּ וְאִמְרוּ, "בוראי, אני מבקש קרן הֲגָנָה של אור לבן, שתעטוף אותי ותרים אותי מעלה. כך שאני אחווה את הרטט הגבוה ביותר, במהלך המסע הזה, ואגיע אל מעמקי ההבנה, וההוויה הפנימים ביותר שלי. בוראי, כך אני מגן על עצמי, מכל דבר שאינו לטובתי במסע הזה. בוראי, אני מודה לך שעזרת לי, על ידי שליחת הקרן הזו".

אִמְרוּ לעצמכם, "אני רואה את זה בדמיוני עכשיו יורד, דרך פינת האזור בו אני עוֹשֶׂה מדיטציה, זה נכנס לתוך הצורה הפיזית שלי, ומחלחל לכל מה שבתוכי". נוכחות הבורא נמצאת, הוא הגיב לתפילותיכם והעניק לכם, קרן לבנה שקופה, בתוספת קרן זהובה נוזלית למסע הזה. הקרניים נכנסות לתוך גופכם, דרך הנשמה לכפות הרגליים, עוברות דרך הכלי הפיזי שלכם, ומחלחלות בכל שדות האנרגיה הָאָתֶרִיִּים.

הקרניים האלה מחלחלות מהכלי הפיזי שלכם, לכל פינות האזור שבו אתם עושים מדיטציה בפועל, ואז הקרניים יוצאות דרך צ'אקרת הכתר שלכם. "הקרניים חוזרות לבורא, ובמחזוריות יורדות מטה שוב דרככם, ובחזרה לבורא, בלולאה מעגלית רציפה". קרניים אלה מגינות מאזנות ומטפלות, הן נמצאות בתנועה מעגלית רצופה, בזמן שאתם נמצאים במדיטציה. "עכשיו אתם מוגנים בדרך אלוהית, ושום דבר אפילו לא יכול לתקשר איתכם, שום דבר שהוא לא לטובתכם הגבוהה, או ללא הסכמתכם".

ישויות אור האלוהים, אתם נושמים לאט לאט, ולמעשה אתם מרגישים עכשיו, בטוחים ובטחון. שָׁאֲפוּ עָמֹק ישויות אור נפלאות, "חושו את רְגָשׁוֹת הרוגע הקלים יותר של ההגנה, וההדרכה האלוהית במדיטציה הזו". "נִשְּׁמוּ עמוק, ודעו שאתם נושמים לפעימות הבורא. הַאֲזִינוּ לפעימות הרוחניות של הבורא, חושו באהבה ללא תנאי, העוברת דרככם". בכל פעם שאתם חושבים על הרגע הזה, נִשְּׁמוּ עמוק. אַפְשְׁרוּ וּרְאוּ בדמיונכם הרוחני, את המלאכים השומרים שלכם.

כעת חיזרו לצורתכם הגופנית, וְהָנִיעוּ את האצבעות והבהונות, כאשר הנכם מוכנים לפקוח את עיניכם, לקראת המשך יומכם. דעו כי החוכמה הפנימית שלכם, וצוות התמיכה המלאכית עומדים תמיד לשירותכם.

זִכְּרוּ, המלאכים עובדים איתכם, כדי לעזור לכם להגיע לפוטנציאל הגבוה ביותר, המתאים לכם. אהובים, אתם מבורכים מעבר לְמִלִּים, ואהובים מעבר לכל מידה. אני אָרְכִי-מַלְאָךְ מיכאל, היוצר של האהבה, שמחה, חוכמה, אור, שלום וחסד.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר