מתוך "התכנית להפעלת 12 המרכזים" וחיבורם לשנים עשר סלילי הגנום  – מ. 1-12 מלימודי הכוח הבורא.

יְכוֹלֶת הַמְּאַפְשֶׁרֶת אֶת הַפְעָלַת מֶרְכָּז הַהִישָּׂרְדוּת לְקַבָּלַת פִּתְרוֹנוֹת וְתוּשִׁיָּיה בְּחֲוָויוֹת הַחַיִּים, חִיבּוּר מֶרְכָּז הַהִישָּׂרְדוּת לְשְּׁנֵים עֶשֶׂר סְלִילֵי הַגֶּנוֹם לְמִּצּוּי הַפּוֹטֶנְצְיָאל הַמֵּיטָבִי, הַפּוֹטֶנְצְיָאל הַטָּמוּן בְּמִבְנֶה הַגֶּנוֹם הָאֱנוֹשִׁי, הִישָּׂרְדוּת, חִיבּוּר לְקוֹד גֶּנֶטִי שֶׁל שֵׁבֶט נַפְתָּלִי.

הקדמה

המערכת הגבוהה מסבירה שהיא התבקשה להביא בפנינו את ההפעלה של השנים עשר המרכזים אשר הם במערכת הגוף של האנוש וגם מחוצה לו.

המערכת הגבוהה תחל בתוכנית בה היא תבצע את הקישור אל מערכות המאפשרות את הפעלה וחיבור המרכזים אל הסלילים של הגנום אשר יהיה בעתיד האנושות, כאשר הוא מתפתח במערכת הזמן בו אנו נמצאים כעת, הם מברכים בהצלחה על הדרך ומתחילים בתהליך.


שנים עשר קודי הגנום

כאשר הבריאה הביאה את הרצון מהאלוהות לאפשר את הטמעת שנים עשר קודי הבריאה במערכת החומר הדחוס במישור ארץ, אז היא הביאה את התהליך באופן אשר אפשר את הנכחת הקודים של הבריאה, את שנים עשר הקודים בגופים הפיזיים אשר הם בדרך אבולוציה שלנו הביאה את התפתחות במיזוגים ובהפריה לשנים עשר השבטים.

כל שבט ושבט גילם את הקוד מקור והוא נשא את הנושא אשר הבריאה הגבוהה ביקשה להנכיח במישור ארץ ובכך הוא אפשר את ההנכחה דרך המערכות שהביאו את קודי הבריאה בשבטים להיווצרותם של שנים עשר המשוואות.

שנים עשר קודי מקור, שנים עשר משוואות אשר כל אחת ואחת הינה נושא שהבריאה הגבוהה ביקשה להנכיח במישור ארץ. מערכת זו של הקודים הביאה את ההתפתחות וההפריה והיא אפשרה את התנודות בהתאם לנושא הבריאה הגבוהה כפי שהיא ביקשה להביא במישור ארץ.

המשותף לכל קודי המקור ולכל המשוואות הייתה שאיפתם להיות בהרמוניה אשר היוותה את מרכז המשוואה להתפתחות.


הפעלת שנים עשר המרכזים

בעת זו נטמעים התדרים הגבוהים ומתאפשרת ההכלה למבנים ולאנרגיות ולתדרים אשר הם מאפשרים את ההטמעה בגופו של האנוש ומאפשרים את השנים עשר קודים לבוא להתכנסות אל המרכז ההרמוני המבקש לייצר שוויון עם הבריאה הגבוהה ולאפשר כעת את ההפעלה של שנים עשר המרכזים אשר נמצאים בגוף האנוש וגם מחוצה לו.

באמצעות הפעלת שנים עשר המרכזים תתאפשר התפתחות אבולוציונית למערכת שתקבל את החיבור אל הגנום אשר הוא יהווה התפתחות לשנים עשר סלילים והם יאפשרו את החיבור בין שנים עשר המרכזים לאפשרות האנוש להביא את התעצמותו, קישורו ויכולתו לאפשר את החיבורים הגבוהים.

כאשר האנוש יאפשר את היכולת להפעיל בהרמוניה את שנים עשר המרכזים, אז הוא יקבל את היכולות לבצע את החיבורים והקישורים אשר יפעלו בגופו ומחוצה לו, ליצירת קשר עם מערכות מחוץ לגופו שאינם באמצעות חמשת החושים המוכרים, אלא הם מעבר ליכולת המוכרת לאנוש כיום.


העצמת היכולות בהפעלת המרכזים

בהפעלת השנים עשר המרכזים יכולת האנוש לאפשר חיבורים תהיה מעבר לגוף כאשר והוא ייצור את החיבור עם המערכות הגבוהות, הוא יקשר את התדר והתקשורת לישויות שהינם בגוף פיזי וגם שאינם בגוף פיזי.

האנוש יוכל לייצר חיבור אל מערכות שיאפשרו בעבורו קבלת מיידעים אשר הם בספריות הקוסמיות וגם ממערכת הגלקסיות, כאשר הוא יאפשר את הכוח להביא את החיבור וליצור את התקשורת.

גוף האנוש בתהליך האבולוציוני יפשר את התפתחות סלילי הגנום לשנים עשר. שנים עשר הסלילים מאפשרים כיום את הקידוד בשני סלילים ספיראליים והם יאפשרו את הקידוד בשנים עשר סלילים.

שנים עשר סלילים יהיו מחוברים אל שנים עשר המרכזים אשר בגופו של האנוש ומחוצה לו כאשר החיבורים יאפשרו את התקשורת הגבוהה וכוחו של האנוש יהיה מועצם ביכולותיו.


הכלת התדרים לשינוי הגנום

מערכת זו היא ההתחלה של הדרך אשר האנושות צועדת ובכך מאפשרת את התעלות האנוש ולמיצוי הפוטנציאל הגבוה הטמון בכוח המחשבה אשר לאנוש ויכולת הפעלת המחשבה למיטב.

האנוש יוכל לייצר מיזוגים, לייצר התקשרויות, יוכל להביא את המיידעים במערכות הגבוהות ולאפשר את התקשורת הבין ממדית והרב ממדית.

כאשר האנוש מאפשר כעת את ההכלה של התדרים אשר המערכת הגבוהה תביא בנו, אז המערכות שלנו, מערכת העצבים של האנוש תתחיל לקשר את החיבורים ולייצר את הקישורים ולאפשר את הגבוהה. החישה המעודנת תאפיין את האנוש בעתיד ליכולת לקבל מבנה אשר יאפשר את השינוי של הגנום ואת שינוי המערכת שתקבל את הידיעה הגבוהה.


רטטים הרמוניים להתעלות

מעבר הגופים הוא למערכת המאפשרת את הכוח לקבלת התעלות וליצור את המבנה אשר מאפשר החומר להרפות את הדחיסות שאפיינה את החומר בהיסטוריה של האנושות, למעבר במסגרת האדמה האוורירית ולחומר שיסוד האוויר יהיה שולט בו.

רק מתוך ההרמוניה והיכולת לאפשר כעת את התכנסות שנים עשר המשוואות של קודי המקור למרכז ההרמוני ויצירת השוויון עם הבריאה הגבוהה, רק מתוך כך מתאפשרת הקליטה של האנוש ושינוי רטטי האנוש לרטטים הרמוניים אשר מאפשרים את השימוש המאוזן ביסוד המים, הם מתוך כך מצע שקט המכיל את היכולות הגבוהות של האנוש לשימוש בכוח של המחשבה.


מטרה ותפקיד של המערכת הגבוהה

המערכת הגבוהה מטרתה ותפקידה להביא בנו את היכולת להבאת המערכות אשר לנו לחיבור לשנים עשר המרכזים וכדי לאפשר את התכנסותם למלוא הפוטנציאל, למלוא הפוטנציאל אשר קיים לאנוש להבאת פעילותו למיטב.

כאשר אנו מחברים את החיבורים ונפעיל את המרכזים במערכת ובתדרים אשר המערכת הגבוהה תביא כאן את ההכלה בנו ואנו נספוג, כאשר ביכולת זו טמונה מערכת שהיא מרובת נתונים, מרובת ידיעות ומרובת מיידעים אשר היא מאפשרת את יכולת גנום האנוש להביא את ההתפתחות.


מבנה הגנום

במערכת זו, מבנה ליבתנו גם הוא טמון במבנה זה וגם המערכת של הליבה הכוללת ושל מטרת העל אשר לליבתנו, החוויה הכוללת, גם החוויה הפרטנית אשר באנו לחוות טמונה בהפעלה ובתדרים המאפשרים את היכולת לקבל את מבנה הגנום.

במבנה הגנום גם טמונה התוכנית של מישור ארץ ושל הכדור ושל המערכת המאפשרת את הכוח להביא בכל תא ותא שלנו. כאשר אנו נתחיל בהפעלה של המערכת, של שנים עשר המרכזים, אז גם מערכת היזכרותנו, הזיכרון הליבתי יביא את הפעלתו והזיכרונות יבואו בנו וגם הזיכרונות מחוויות קודמות ואנו נהיה מוכנים לכך.

במערכת זו טמון בה כל המבנה אשר הוא בא להביא את שנים עשר קודי המקור והם הוטמעו בכל תא ותא בסלילים של הגנום שלנו והוא הפוטנציאל.

כעת נכונה הדרך וכשרה להביא את ההתפתחות, ההפעלה ולהתחיל בתוכנית כדי להביא את החיבור הגבוה למערכות אשר ייצרו את התקשורת וגם מעבר לגופנו, מעבר לחושים שאנו השתמשנו ומשתמשים.


תהליך הפעלת מרכז ההישרדות

המערכת הגבוהה תתחיל בהפעלה של המרכז הראשון, של מרכז ההישרדות… התהליך המלא נמצא בלינק המצורף מטה.


מערכת ההישרדות

הישרדות האנוש, היכולות והאינסטינקטים מאפשרים לאנוש להביא את התמודדותו במצבים שאינם מוכרים והיא קשורה במישור ממנו האנוש הגיע ואשר מאפשר לו להפעיל את המערכת ההישרדותית באופן אשר הוא מפעיל.

כאשר ישנם מישורים אשר מאפשרים פתרונות בעבור האנוש, אז האנוש הוא בעל תושייה וניחן במערכת הישרדותית פעילה אשר מביאה פתרונות עבורו. כאשר המישור מאופיין בוויתור, אז האנוש יביא את הוויתור ומערכת הישרדותו תהיה חלשה יותר.


הפוטנציאל הטמון במבנה הגנום

כאשר אנו נייצר את המערכת המאפשרת את הקפיצה מעבר לחמישה החושים המוכרים, אז מבנה הגנום יביא לפוטנציאל המיטבי, כפי שהוא נהגה בראשית הבריאה, כפי שביקשה האלוהות להביא את ההנכחה באנוש דרך קודי המקור, דרך המשוואות, דרך התכנית להבאת שנים עשר המרכזים לחיבור אל מבנה שנים עשר סלילי הגנום.

המערכת שאנו אפשרנו תבוא לביטוי ולהפעלה וגם נחווה את המערכת ההיזכרותית אשר לנו באופן מועצם, כי באותם הסלילים ובגנום טמון גם הזיכרון הליבתי, מערכת ההיזכרות, מטרת ליבתנו, מטרת העל, החוויה הכוללת שלנו כליבה וגם החוויה שאנו חווים כעת. טמון גם תכנית הבריאה של המישור שאנו חלק ממנו, מישור החומר שאנו באמצעות האדמה בכדור מביאים את הביטוי גם הוא טמון בגנום.

הפוטנציאל מתאפשר כעת, בזמנים שאנו מאפשרים את הביטוי להבאת הפעולה ולהביא את התהליך מתוך יצירת הרמוניה ושוויון עם תדרי הבריאה.


אנו השלמנו את התהליך והמערכת הגבוהה תאפשר את הסיומת ותברכנו בברכה שאנו נישא אל עבר האחרים אשר הם ביכולות הגבוהות והטמונות באנוש, גם הם יביאו את ההפעלה. כך אנו והאנושות בכללותה נצעד אל עבר יכולת האנוש להביא את פעולתו מתוך הגבוה והמועצם, מתוך שימוש בשנים עשר קודי המקור, שנים עשר המרכזים, שנים עשר המערכות אשר הביאו את המבנה כדי לקשר את היכולות כעת.

לחץ כאן להקשבה וקבלת היכולות של מרכז ההישרדות

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר