מתוך תקשורת עם המערכות הגבוהות וקבוצת תובנה גבוהה מגלקסית "פעמי הבריאה" מתוך מ. 114 מלימודי הכוח הבורא.

יכולת המאפשרת תקשורת קוונטית מתוך בריאה במקרא אוורירי, הבנה בתולדת בראשית, קישור גופים לתקשורת קוונטית, הגוף האוורירי, שינוע הגוף לתנועה לינארית וקוונטית, מקרא אוורירי לתקשורת קוונטית, ידיעה מכוח מחשבה בחיבור לפעימות לב, התנועה הקוונטית מאחדות שמונה הגופים, הבנת האלמוות למחשבה קוונטית, מותם של הילדים בשיטפון.

מכוח לב ניתן לכם פשטות, נבהר המקרא לתורה לשליחותכם, מקור חתימה תתלגה עבורכם, לשורר השיר אשר נכתב בקול נשמה

הבנה בתולדת בראשית

המערכות מפעמי הבריאה מסבירות שהן נקראו להביא את הכוח כדי שנאפשר את רוחנו להביא הבנות במקרא החומר, לקראת מכלול תנועתנו, תנועת הגוף למערכת שהיא במבנה הרוח, לשלח כתר מלוכתנו לשמי הבריאה ובאמצעותנו לקבל יכולות, לקבל ידיעות, לאפשר לאנושות להביא ידיעות בעבורה, לאפשר הבנה בתולדת בראשית.


קישור גופים לתקשורת קוונטית

המערכות מפעמי הבריאה נקראו בעבורנו לאפשר בנו למידה, הכוונה, יכולת להניע את תהליכי החומר, לקבל על עצמנו מקרא לתהליכי הבריאה, להביא הבנות, לקשר גופים אשר הם בפסיעה לתקשורת קוונטית.

מקרא תהליכי הבריאה התאפשר בעבורנו, נעלי גופנו אשר התנועה בם, הם מובילים ומאפשרים את ההרחבה. נעליים גדולות אשר מתרחבות ומתפשטות ומאפשרות בעבורנו את הראייה האין סופית, לאפשר את המקרא הבא ולקשר את יכולות האנוש לתנועה קוונטית, מתוך מקרא מלוא הפוטנציאלים הקיימים בפני האנוש, הוא יאפשר מפגש המתרחש מתוך קבלה מלאה למפגש.

מתוך הבנה כי נקודת המפגש היא זו הנכונה בתהליך, היא ראויה, היא מקבלת בעבור התנופה המניעה תקשורת את הדרך להביא את יכולות האנוש לתוצאה. מערכות שאנו מקשרים עצמנו עמם נרתמו למערכת אשר הביאה את הציווי האלוהי בעבור מערכות היקום, כדי לאפשר למקרא גופים להביא את המעבר, לאפשר בעבור האנושות להביא ביצוע לתהליכים אלו.


הגוף האוורירי

כאשר אנו מאפשרים להביא את התקשורת ומקבלים על עצמנו ובגופנו וחוצים את ממד החומר, אז אנו מקבלים את התמורה הגופנית לקשר מקרא תהליכי הרוח והאוויר בחומר, כך שגופנו הופך אוורירי.

כאשר אנו נמצאים בתהליך המאפשר את הקשר, גופנו גם הוא הופך ומקבל התפשטות, ואנו מקיימים את הגאומטריה הנצפית והמקטבת את התהליך אשר היא החדירה את הגבוהה ליסוד האוויר. מכוח החדירה והכלת יסוד האוויר, אנו מקיימים מקרא גאומטריה ונראים בגאומטריה, ומאפשרים ומקיימים את הקשר בגופנו האוורירי.


שינוע הגוף לתנועה לינארית וקוונטית

מקרא גוף האנוש הוא יקבל שינוע, כך שיוכל להביא קפיצה, לאפשר תהליכים המתקיימים בו זמנית במעברי תנועת הזמן הלינארי שבו אנו מתקיימים.

תנועה זו תאבד משמעותה, תאבד את היכולת להביא הבחנה בין הווה לעבר ולעתיד. העתיד יאפשר התקיימות בהווה, באופן שאנו קיבלנו הבניה רצויה ומקיימים תהליך במקרא אשר בתנועה קוונטית, כך שאין מקרא לינארי מתקיים ואין את הזמנים אשר מתקיימים ומאפשרים את התנועה באמצעותם.

התהליך יבוא בדואליות, אנו נאפשר גם תנועה לינארית וברצוננו נאפשר מעבר לתפקוד בתנועה קוונטית, כאשר אנו נבקש לייצר מפגש המתרחש במערכות המאפשרות תקשורת קוונטית.

אנו נהיה בקיאים ונייצר תנועה הרצויה לנו ומעברי הגוף יתרחשו, כך שהדואליות תתקיים באנוש והוא יאפשר את מעברי הגוף ויביא את יכולתו ורצונו.


מקרא אוורירי לתקשורת קוונטית

אנו ברצוננו נאפשר תהליכי חבירה עם מערכות אשר מחוץ לכדור הארץ, כדי לקיים שינוע קוונטי, לקיים מקרא תולדה בראשיתה, להביא תנופה לקראת מפגש אחרית וקבלת תהליך בשלמות. מתוך תהליך זה אנו נוכל להביא קפיצה אל מבנה שהוא בתנועה לינארית, לקיים תוצאה המתקיימת בחומר. החומר יקבל גם משמעות שונה, כך שיתועל לתוצאה.

כאשר חומר יתועל מתוך תנועה קוונטית, אז הוא יקבל מבנה אוורירי. כאשר חומר יתועל מתוך תנועה לינארית, אז הוא בעיקרו יקבל מקרא אדמתי. בורא תהליכי יסוד אדמה קיבל הבנייה של תנופה מפוצלת לתולדת רצון האנוש. אנוש ברצונו יביא תקשורת קוונטית ויקשר בריאתו לחומר.

אנוש ברצונו יאפשר דחיסות גבוהה יותר במבנה אשר יקיים מחשבה מכוח התנועה הלינארית. קיום דואליות זו יאפיין את מעברי הגוף להביא בתקופה בה אנו מתקיימים.

בורא תהליכי חומר אפשר מקרא זה, כך אנו כאנושות נקיים את ההבנות אט אט ונאפשר מעבר לתנועה קוונטית. רצון המערכת הגבוהה הביא הבנות כי נדרש להביא הדרגתיות, כדי לאפשר לכלי האנוש, כלי הגופים לקבל את היכולת, להביא הכלה, להביא התפשטות.


ידיעה מכוח מחשבה בחיבור לפעימות לב

המערכות מפעמי הבריאה הביאו בפנינו הבנות מפעמי הבריאה בחיבור לפעימות לב. פעימות ליבנו מוליכות אותנו במחשבתנו, קצב לבבנו מקיים מקרא אחדות ולתהליך זה נקשרה מחשבתנו.

מכוח מחשבה המקיימת הבנה לקצב הלב, הידיעה תבוא, כך שנקשר עצמנו אל מערכת אשר בתנועה קוונטית, ממערכת שהיא מחשבה בוראת תוצאה, היא המביאה לקשר קוונטי, אנו בוראים תהליכים באופן הזה.


התנועה הקוונטית מאחדות שמונה הגופים

בעבור פעמי הבריאה נקרא תהליך כדי לשמש את מעברי הגוף עבור האנושות, לאפשר מערכות גבוהות לקיים חתימה האחת עם השנייה, להביא הבנות ולאפשר התמרה של האנושות לתנועה קוונטית.

פעמי הבריאה מודיעים הודעה כי הם נכונו לשמונה הגופים, כדי להעניק הבנות לתנועה קוונטית עבור האנושות, לשמונה גופים מכולו הבריאה כולה, לאפשר הבנה כיצד מערכות הגופים מאפשרות תנועה לשמונה גופים לתהליכי הבנייה בממד הרוח.


הבנת האלמוות למחשבה קוונטית

בוראים פעמי הבריאה את הרוח מכוח חיבור לתנועה הקוונטית. פעמי הבריאה מאפשרים הבנות עבור האנושות, כיצד להעביר כוונה מכוח תנועה קוונטית, הם נקראו לאפשר בנו את ההבנה כיצד להתנועע באופן הזה.

אנו הבאנו הקשבה לפעימות ליבנו ומיקדנו מחשבותינו בפעימות קצב ליבנו, תהליך זה הוא תחילתו של מחשבה קוונטית. קדומי הבריאה גם הם אפשרו שימוש באופן הזה ונקראו אלמותיים, אלמוות. כניעה לבריאה המביאה סיומת, תנועה לינארית נבנתה כדי להביא הכנעה למערכת החומר. אלמוות התקיים בתקופה קדומה ובעבור האנוש קשה להפנים את התהליך, גם מערכת אשר אין בה הסיומת התקיימה וגם במערכת החומר, כך שלחומר שלושה מבנים לו ותעשה הפרדה.

כאשר חיים נוצרים ידיעה באה כדי לקיים חיים דרכה, לאפשר חוויה, להעניק תולדה לתוצאה. חיים מתקיימים גם במערכת אשר לומדת תנועה קוונטית, מערכת שהיא בראשית וסיומת אחד היא. כאשר מערכת זו חוברת ליסוד אדמה, אז אין המוות מתקיים, אלא המשכיות, להעברת מצבי צבירה שונים, כך שהם מתקיימים תמידית, במעברי צבירה, במצבי צבירה.

כאשר פעמי הבריאה נקראו להעביר ידיעות עבורנו, אז הם הבינו כי יש עדיין עלינו להבנות את הכלי, גופנו להכיל הבנה שאין בה סיומת. כאשר מערכות גופנו המתפתחות יאפשרו הבנה זו, אז גם תודעתנו תקבל שינוי ואנו נאפשר תקשורת בקוונטיות להביא תנועה, לקראת יכולת קבלה, כדי לקיים מקרא המאפשר אחדות.


מותם של הילדים בשיטפון (ש"ת)

פעולות תורה לשמש דוגמה, לאפשר הכנעה לתמורת הגוף, לקיים מקרא של מערכות לשמש את השליחות כך שהם הביאו חיבור למערכות של מוצא התנופה, לשמש בדברים הללו.

מערכות החומר הביאו שליטה לתהליכי רוח, לכן יש את הרצון להביא בלימה. בלימה באה מעוצמת גבוהות הלב, כדי לאפשר תנועה אשר אין בה זהירות לקיים בלימה, כך שמעברי תנופת הזמן היא לקיים הבנייה שהיא נדרשת קורבן.

הקורבן בא בתמורה להבניית הרוח כדי לאפשר התעלות ואחדות בעמנו, לקיים הבנה כי נדרשת אחדות. האחדות היא מכוח קורבן של ברוכים, הם גבוהים באו לשמש דוגמה, עשרה במספר כמערכת מקרא צבאי, לשמש דוגמה לכוח שמביא אחדות. הם אפשרו להביא עצירה ובלימה לעם לאחדות.


הידע וההבנות מהווים את פריצת הידע והם תרומה לפיתוח האנושות לשליטה ביסוד האוויר והעצמת המחשבה

מתוך לימודי

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר