הפוסטים שלי נועדו לספר ולהפיץ מסר חיובי, כך שאנשים יוכלו להבין נכון את המסרים, שהושארו על ידי התרבויות הקדומות, והמשפחה הגלקטית. בחודשים האחרונים עבדתי ברציפות, כדי לכתוב מאמרים וליצור סִרְטוֹנֵי וִידֵאוֹ, ומי שקורא וצופה יודע ורואה.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

מֶסֶר תִּקְוָה לְשָׁנָה חֲדָשָׁה

שלום לכם,

רציתי לספר ולשתף אתכם, אני מפרסם מזה תקופה ארוכה, שנים רבות מאמרים וסרטונים, ולאחרונה מבלי סיבה מוצדקת פייסבוק החליטה לחסום אותי.

הסיבה הייתה תמוהה, בְּטַעֲנָה שאחד הפוסטים שלי הפר את המדיניות שלהם. חשוב לי לומר, אין לי שום כעס נגדם, ואני סולח להם. הסיבה שאני מסביר עכשיו, הוא כדי שכולם יהיו מודעים שקיימת צנזורה ברשתות החברתיות.

הפוסטים שלי נועדו לספר ולהפיץ מסר חיובי, כך שאנשים יוכלו להבין נכון את המסרים, שהושארו על ידי התרבויות הקדומות, והמשפחה הגלקטית. בחודשים האחרונים עבדתי ברציפות, כדי לכתוב מאמרים וליצור סִרְטוֹנֵי וִידֵאוֹ, ומי שקורא וצופה יודע ורואה.

אני משתף ומפרסם בתדירות מִשְׁתַּנָּה, ומקפיד להוציא כל שבוע. אבל ההתנהלות של פייסבוק די הפתיעה אותי, ולא הצלחתי להבין מה לא בסדר. נראה שפרסום פרקים מתוך המאמר "התעוררות רוחנית", הביאה לחסימת החשבון.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל אחת ואחד, לכל אלה שאהבו, פרגנו והגיבו.

כאשר ראיתי את ההודעה בפייסבוק התאכזבתי, כי לא שמעתי על דָּבָר כזה קֹדֶם לכן. בנוסף, קיבלתי גם פניות מֵחַבְרוֹת וחברים, שהפוסטים שאני מפרסם לא מגיעים אליהם, ואין לי מושג איך האלגוריתם פועל.

הופתעתי גם לדעת, שפוסטים המכילים מאמרים וסרטונים לא הגיעו לקהילה. אני עובד קשה כל יום, משקיע את כולי למעלה משלוש שעות בְּכֹל יום בִּכְתִיבָה, בהגהה, עריכת גרפיקה, עֲרִיכַת וִידֵאוֹ. ואז אני מגיש ומפרסם את המאמרים והסרטונים, דרך אתר הבית, ניוזלטר בָּאִמֶיְל, יוטיוב, טלגרם.

המסר שאני מבקש להעביר, שאעשה כל שביכולתי שזו תהיה הפעם האחרונה, שדבר מסוג זה קורה לקהילה שלנו. אתם כבר יודעים שאני משתף מסרים, אשר הושארו והגיעו מתרבויות קדומות, ומהמשפחה הגלקטית שלנו.

רובכם הקשבתם, או קראתם את המסרים המועברים, אין בהם ביקורת או שִׁפּוּטִיּוּת כלפי אנשים אחרים. המסרים הם חיוביים מלאי תקווה ואהבה, ומביאים את סיפור האנושות והאוריינטציה החיובית.

אני עושה כל שביכולתי שבעתיד זה לא יקרה, ומעכשיו אני פועל למצוא את הדרך הראויה, ואמשיך לפרסם הרבה יותר מאמרים וסרטונים.

פייסבוק חסמה אותי ואין לי מושג למה, בכל מקרה אני לא רוצה להאשים אותם. הם עזרו רבות בהפצת הפוסטים, וזו פלטפורמה מצוינת לכך. הסרטונים והמאמרים נצפו ונקראו כ-100,000 פעם, ויש אנשים שזה שינה להם את החיים, אנשים שהיו זקוקים לעזרה, והם יכלו ללמוד מזה הרבה.

אם זה ימשיך לקרות, זה לא דבר טוב עבורנו כקהילה, משום שהתקופה הנוכחית מלאה בבשורות איוב, בהפחדות ובחששות. לכן חשוב היום יותר מתמיד, לשתף מסרים חיוביים מהמשפחה הגלקטית, מסרים המחברים בין עבר והווה, ושיוצרים מציאות המאפשרת לאדם צמיחה, התעלות, ושלווה.

אני אמשיך לכתוב מאמרים וליצור סרטונים ולפרסם, אני לא עומד להפסיק, וזה לא יהיה הסוף, אני אמשיך לפרסם מסרים ותכנים. אני מבקש מכל האחרים, שגם רוצים לקרוא או לצפות בתכנים ובמסרים, להירשם לניוזלטר, וכך הם יוכלו להישאר מעודכנים להמשך.

אני הולך למצוא פתרון, ואז להעלות שוב מאמרים וסרטונים ישנים וחדשים, וזה המסר שלי להיום. אני מאחל לכם יום נפלא, שנה טובה, גמר חתימה טובה, ואני בכך סלחתי לפייסבוק.

זהו שיעור וְלֶקַח שאני הייתי צריך ללמוד. אני מודה לחברות ולחברים ולקהילה, אוהב את כולכם מאוד. אתם פשוט מדהימים בהפצת המסרים, אנחנו יחד הולכים להביא לשינוי, להאיר את כדור הארץ, ולהפכו לגן עדן עֲלֵי אדמות, עבורנו, עבור ילדינו, ועבור הדורות הבאים אחרינו.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)