מָהֵם הרגעים שבהם המדריכים הרוחניים נכנסים כדי לעזור? מָהֵם הסוגים השונים של המדריכים הרוחניים? מי צריך לאשר את הסיוע של המדריכים הרוחניים לאדם? מה הקשר בין המלאכים השומרים למדריכים הרוחניים? מי הם האלים המלאכיים? מי הם צורות האור? מי הם מדריכי האבות הקדמונים ומה תפקידם? מי החיות הרוחניות ומה מטרתן? מי הם היסודות החיוביים, והיכן הם נמצאים לרוב? מה מטרת המאסטרים הנעלים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

המדריכים הרוחניים

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפליאדים מסרו, כמכלול זיכרון חברתי של הפליאדים, הם הציעו את מחשבותיהם, כדי להנחות את התודעה הקולקטיבית האנושית בזמן הזה. כל אדם הנחשף למסר זה, עליו להשתמש בצורות המחשבה והתובנות הבאות לידי ביטוי עם הלב הפנימי, בהתבסס על סְמַךְ החוויות של מכלול נפש גוף רוח האדם.

מהלך מסע הטרנספורמציה הַזֶּה לרטט ממד כדור הארץ החדש, הוא יכול לסייע לכל אדם בזמן הזה להתעורר בתוך העצמי, לזהות את הטבע האמיתי של המציאות, ולזהות מהו הַחֵלֶק של מכלול האשליה.

מתקיימים אירועים רבים מאחורי המציאות האשלייתית הנוכחית, שאנשים יכולים לתפוס אותה, אך ניתן לשתף רק את המידע המופיע.

אנשים רבים על פני כדור הארץ, חוו פעמים רבות סוג פעולה, או סוג חוויה בה היה עיוות בחוויה, וידע מסוים באמצעות עזרה הופיע על ידי חציית מרחב-זמן.

אלו הם רגעים, בהם המדריכים הרוחניים נכנסים, כדי לעזור לאנשים מסוימים בהיבט שלהם בזמן התגלמותם. יתר על כן, ישויות רבות שהם מדריכים רוחניים למצבי התגלמות שונים, הם בעיקר מורכבים כְּאַרְכִי-מלאכים, ישויות מלאכים, המלאכים השומרים והמדריכים.

כמו כן, ייתכן שיהיו מְאַסְטְרִים נעלים אחרים, וישויות מוארות רוחניות ברמות גבוהות יותר. יחד עם זאת, ייתכנו גם ישויות יסודות באוריינטציה חיובית, שהם בעיקר תושבי כדור הארץ, המוצאים עצמם בעלי יכולת להשתמש ברטט של אהבה, כדי לתקשר מחשבות ותחושות, רגשות, ולרפא אנשים בסוגי עיוות.

ראשית, צריכה להימצא הבנה שהמדריכים הרוחניים הם סוג של ישות, הם החליטו לסייע לאנשים המבקשים את עזרתם, והם קיבלו אישור מיוחד של מועצת כוכבי הלכת, לסייע לאנשים שקוראים להם.

בנוסף, הסוג הראשון של המדריכים הרוחניים, הם האלים המלאכיים שהם המלאכים השומרים, המופיעים בעיקר כישויות רוחניות, ופועלים ממכלול הזיכרון החברתי של התחום המלאכי.

אלה מְתַקְשְׁרִים ומספקים הודעות, במטרה לסייע לאנשים להעמיק בטבע הפנימי שלהם. אנשים רבים עשויים לקבל הדרכה מהמלאכים השומרים, לסוגים מסוימים של מצבים, הדורשים כניסה של מלאך שומר לתוך מכלול האשליה.

יש סוג שני של מדריכים רוחניים, שהם אלה הנמצאים באוקטבת הרטט הגבוה יותר, בעיקר מהממד החמישי הראשוני ועד תודעת הממד החמישי העליון. אלה ישויות רוחניות שעוזרות לאנשים רבים שם ובהתגלמות לאורך מחזור החיים שלהם.

המדריכים האלה עשויים לפעמים להציג עצמם כעוזרים בעלי צורה רוחנית, או גוף מואר. אלה בעיקר המדריכים, שאחראים ישירות לסייע לאדם מסוים, ולהגשמת הייעוד שלו על ידי מתן כיוון נכון.

במידת הצורך, עשויים להיות מְאַסְטְרִים נעלים אחרים, שבעיקר משיגים טרנספורמציה, על ידי למידת מוּדָעוּת של תנודות האהבה והחוכמה. המאסטרים הנעלים האלה, הם עשויים להופיע בצורה של מכלול גוף אנושי, בראש ובראשונה במטרה עיקרית לפעול כמורים.

המורים האלה הם בעיקר, אלה שיכולים להיות מתוארים כְּלוֹרְד סֵנְט גֶ'רְמֵין, כלורד סאננדה המוכר כישו, מְסידהארטה המוכר כבודהה, ויש ישויות אחרות מהסוג הזה.

לַמָּאֶסְטְרִים הנעלים האלה, מטרתם העילאית היא לספק הוראה, כדי לסייע לאנשים במסע הלמידה שלהם, ולהתגבר על ההיקשרות עם מכלול האשליה הקיים. ייתכן שיש סוגים אחרים של מדריכים רוחניים, המופיעים בצורה של מגינים או שומרים, ואלה ידועים גם מדריכי האבות הקדמונים.

מדריכי האבות הקדמונים, אלו הם אותם ישויות שהן מאותה משפחת נשמה כמו האנשים, כשהן מחוברות בפורמט גבוה יותר ובממד גבוהה יותר, על ידי הפיכתן לחברות באותו מכלול זיכרון חברתי.

האבות הקדמונים האלה, הם יכולים לספק הדרכה על ידי שליחת מידע, ועל ידי הנחיית האדם שדורש סוגים כאלה של הדרכה, על ידי חציית מרחב-זמן.

דבר זה יכול להיעשות, על ידי תהליך של עבודה עם גוף האנרגיה של הישויות הזקוקות לסיוע כזה. כמו כן, עשויים להיות מדריכים אחרים כגון החיות הרוחניות, שהם אותם מדריכים הנוכחים כחיות מחמד בהתגלמות האדם, כדי לספק הצפה של אהבה ואיזון במחזור החיים של אנשים מסוימים.

יתר על כן, החיות הרוחניות האלה, הן עשויות להופיע לא רק בצורת חיות מחמד, אלא יכולות להופיע בצורת ישויות בגוף אור, במטרה לספק איזון ותחושת אהבה במחזור החיים של אנשים מסוימים.

כמו כן, עשויים להיות סוגים אחרים של מדריכים, כמו היסודות שנמצאים בעיקר בטבע. יסודות אלה בחרו במסלול החיובי, והחליטו להתעכב על כדור הארץ, הם עשויים גם להחליט לסייע לאותם אנשים שזקוקים לעזרתם.

סוגים אלה של יסודות מוצאים את עצמם בעיקר, נצמדים לחפצים מסוימים, כגון עצים או בריכות, או מיקומים מסוימים ביער. במקום זה הישות או היסוד, הוא מסוגל לספק צורות מחשבה, וסוגים מסוימים של רטט עם כניסה למיקום מסוים.

סוגים אלה של מדריכים רוחניים, נדיר ביותר למצוא על כדור הארץ. עם זאת, יסודות אלה אם הם יחליטו לסייע לכניסה מסוימת, רטטים אלה דורשים את תמיכתן.

תמיכתן נדרשת כדי לעזור לאנשים אלה ישירות, מאחר שהם נמצאים על פני כדור הארץ ישירות, והם אינם צריכים לנוע במרחב-זמן.

המדריכים הרוחניים, הם יכולים להדריך כל אדם בציר הזמן הזה, וללמד כל אדם שיעורים רבים של למידה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

סְלַח לְעַצְמְךָ

כל הטינה שאתה מחזיק, היא בומרנג פנימה שהופכת לכעס עצמי, שמחלחל אל פני השטח ומחלחל לתוך חיי היומיום שלך. הרגשות האלה יכולים לעוור אותך, משמחות היומיום שמחכות לך בעולם.

מסיבה זו, מלאכיך מנחים אותך ללא הרף, לסלוח ולשחרר את הצטברות הטינה, המזיקה בנפשך ובגופך. זהו ניקוי הרעלים האולטימטיבי, שמביא לך את כל מה שאתה מחפש, יותר אנרגיה, מיקוד ברור יותר, יכולת ריכוז כדולה יותר, שובבות מחודשת, אהבה, כסף, כל דבר שתרצה.

תגמול הסליחה מתרחש, ברגע שהאור מציף את החדר במנורה שנדלקת. אתה קשה מידי עם עצמך. אתה מאמין ששלמות היא דרישה להערכתך, ובכל זאת אתה חביב לחלוטין כשאתה מועד, לומד, צומח וממשיך הלאה.

לכן, מעשי הסליחה החשובים ביותר, הם אלה שאתה מכוון פנימה. כאשר אתה לומד לאמץ באהבה כל חלק בעצמך, הניצוץ בתוכך זורח בבהירות כמו זרקור, מרפא ומושך אחרים הנהנים מהחום והחוכמה שלך.

שחרר היום את הטינה, שיש לך כלפי עצמך. פוגג כל אשמה או תוכחה עצמית, ורחץ את עצמך באהבה ראויה.

אמור לעצמך, "אני סולח לעצמי, ומקבל את מי שאני, אני מדהים. אני מעניק לעצמי את אותה אהבה ללא תנאים, שאלוהים והמלאכים מעניקים לי. אני מתענג על התחושה הנפלאה, של להוקיר עצמי".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)