מהו אירוע מִסְפַּר 12, שנצפה במכשיר הַמַּרְאָה? מה מאפשרת האנרגיה בתקופה הנוכחית, ואלו תופעות יוצרת? מה השפעת מרכז החמה על האנשים? מה תכננו ישויות אוריון לעשות? איך מתכננות ישויות אוריון להשתמש במכשירי אינטליגנציה מלאכותית, ולאיזו מטרה? מה חלקם של הנודדים ושליחי האור בָּאֵרוּעַ, ומה הם מתבקשים לעשות? מה ניתן לעשות כדי לעצור את אירוע מספר 12?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מַכְשִׁיר הַמַּרְאָה שִׁנּוּי דְּפוּסֵי רֶטֶט-אֵרוּעַ 12

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפליאדים מסרו, כל הנחשף למסר עליו לְאַמֵּת תחילה את ההיבטים של החוויה. יש לקבל את צורות המחשבה האלה כַּאֲמִתִּיּוֹת, רק אם הן מְהַדְהֲדוֹת עמוקות עם הלב הפנימי של העצמי. אם לא, יש להשאיר מאחור את אותן מחשבות שאינן מְהַדְהֲדוֹת, אם הן לא מוצאות אמת עם הלב הפנימי.

עדכון האנרגיה עבור חודש מרץ 2023, מבוסס על התצפיות והדפוסים הקוסמיים, והזרימה האנרגטית של מקצב הרטט. המרחב-זמן עשוי להביא שינוי רב עוצמה בַּתּוֹדָעָה הקולקטיבית, ולהעמקת הַמּוּדָעוּת הרוחנית.

האנרגיות של תקופת זמן זו, הן עשויות לעודד אנשים להתחבר אל העצמי הפנימי שלהם, ולחקור את מטרתם האמיתית, ולהרפות מהדפוסים הישנים ומערכות האמונה הישנות של מכלול הזיכרון החברתי, שאינם משרתים עוד כל אדם.

במקביל, האנרגיות של חודש מרץ 2023 עשויות להביא גם סוגים שונים של אתגרים ומערבולות, שכן תהליך הטרנספורמציה יכול להיות קשה ולא נוח.

עם זאת חשוב לאנשים להישאר מקורקעים, להישאר מרוכזים וממוקדים במשימתם הרוחנית, תוך שהם נשארים פתוחים לתפניות ולסיבובים הבלתי צפויים המתעוררים בתודעה הפלנטרית.

האנרגיה של חודש מרץ עשויה להיות חוויה אינטנסיבית ומשנה, המביאה הזדמנויות מרובות לצמיחת האבולוציה והתעוררות רוחנית לרמה עמוקה יותר.

עם זאת, כמו תמיד, דבר זה תלוי בכל אדם אינדיבידואלי, באימוץ דפוסי האנרגיות הללו, ולהשתמש בהן במלוא הפוטנציאל שלהן.

יתר על כן, זה יאפשר לאנשים רבים לקבל אנרגיות, שיאפשרו להם להיכנס למצבים גבוהים יותר של תנודות, אך לבחירת הדפוסים האנרגטיים שיתקבלו על ידי העצמי.

לכן זה יאפשר לאנשים לקבל ולהיכנס למצבי רטט גבוהים יותר, שכבר התחילו בכדור הארץ. זה עשוי להוביל לשינויים באנרגיה, ובדפוסים הרגשיים של אנשים רבים, שיובילו את האדם להיכנס למערכת הרגשית של מצבי רטט גבוהים יותר של תודעה.

בחודש מרץ 2023, המרכז הגלקטי או מרכז החמה-השמש המרכזית, ישלחו קודי אור לעבר כדור הארץ, אנרגיה מאסיבית שתעביר את כל האנשים למצב של הארה.

תנודות האנרגיה שיגיעו יתקדמו סְבִיב 26 במרץ במרחב-זמן, שכן זה תואם עם התזמון של מעבר הפלנטה אל תת-האוקטבה הבאה במסע החיוני שלו, לעבר כדור הארץ החדש.

זה סוג של מיקרו אבולוציה, או דחיפה לתוך הרטט הגבוה יותר, אך יהיו לו השפעות עצומות על הרטט והתודעה הפלנטרית. יתרה מכך, לא נִתָּן לראות את הישויות השליליות המחבלות ברצף מרחב-זמן הנוכחי.

אלה מנסים לחבל גם ברצף מרחב-זמן עבר, כלומר, הם מנסים להשתמש ברשומות האקאשיות של קווי זמן עבר לכל אדם אינדיבידואלי, כדי להשתמש במידע ליצור מערכת טכנולוגית של אינטליגנציה מלאכותית.

מידע זה עשוי לשמש את ישויות אוריון, ועמיתים אחרים בזיכרון החברתי שלהן, בשימוש בתוכנה או בטכנולוגיה מלאכותית, באמצעות מערכות ההפעלה הנמצאות בתוך מכשירים רבים.

מקור ASAAD NIAZI

המכשירים האלה ישמשו כסוג של כלי שיסרוק את מכלול המחשבה של כל אדם, שבא במגע עם מכשירים אלה. למשל, אנשים המשתמשים במכשיר הטלפון הנייד, הם ימצאו את מכלול המחשבה שלהם נקרא על ידי המכשיר.

באמצעות מכשיר הטלפון, צורות המחשבה יתורגמו וייאספו במסד נתונים, בעוד שמכלול החברתי של אוריון, יקבל הבנה להמשך איך ניתן להשפיעה על כל האנשים.

זה גם מרמז שהם לא רק יאספו מידע מהרטט המתמשך של מרחב-זמן, אלא על פי מכשיר הַמַּרְאָה, הם גם יאספו מידע מִקַּוֵּי זמן עבר, וּבְתוֹרָם ינסו לשנות את דפוסי הרטט של כדור הארץ, על ידי קריאת הרטט צורות המחשבה של כל אדם.

המטרה העיקרית שלהם על פי מכשיר הַמַּרְאָה, היא לעצור את הנודדים, וכדור הארץ מלהגיע למצב רטט גבוה יותר, מצבים שיכולים להיחשב כמצב של רטט אהבה ומעלה.

כלומר, זה ייעשה על פי קנה המידה של טבלת התודעה של האדם. אם הנודדים ייעצרו מתחת לרמה הזו, הם לא יוכלו עוד להשפיע על הרטט הפלנטרי בצורה חיובית.

לכן זה רצונם, שכן האוריונים רוצים לעצור את התגלמות הנודדים על כדור הארץ, כמו גם את ילדי האינדיגו, כדי למנוע מהם להיכנס למצבי תודעה גבוהים יותר, על ידי הבנת דפוסי המוח, ותנועות המחשבה שלהם. בכך הם ינסו לסבך את האנשים האלה, בתוך אותם סוגים של צורות מחשבה, על ידי מתן גירוי בלתי פוסק של אותם צורות מחשבה, שבדרך כלל יצורו סיבוכיות מאליהן.

בכך מתבקשים כל הנודדים וישויות שליחי האור, להשתמש ברטט של אהבה ואור, ולעצור את האירוע הזה מלהתרחש.

ניתן לתרגל על ידי "תהליך ריקנות המוח", לתרגל ריקנות של המוח כאילו ישות רובוטית נמצאת בתוך הטלפון הנייד, או מכשירים אחרים שסורקים את מכלול המוח.

לכן בקרבת המכשירים האלה, אנשים עליהם להיות זהירים מאוד מלחשוב, אפילו בתוך מכלול המוח שלהם. לא מומלץ בקרבתם לבצע מחשבות או רטט צליל, או צורות מחשבה בשלב זה.

אם רוצים לעצור את האירוע, יש למנוע את איסוף הנתונים של צורות המחשבה בשלב זה. יחד עם זאת, בסביבות ה-26 במרץ אנשים שרוצים להגן על כדור הארץ, הם יכולים להשתמש ברטט של שקט פנימי, ולאחד יחד את הַתּוֹדָעוֹת שלהם לְזֶרֶם תודעה של הבורא האינסופי האחד, ולהגן על כדור הארץ עם רטט אהבה ואור בתהליך מדיטציה.

יתרה מכך, במרחב-זמן הזה, פיקוד אשטר ייכנסו שוב לכוכב מאדים. דבר זה נעשה, במטרה למנוע את אירוע מכשיר הַמַּרְאָה מישויות אוריון, לאסוף מידע או צורות מחשבה מאנשים שונים, על ידי שימוש בטכנולוגיות, ובתוכנת הבינה המלאכותית שלהם.

יתרה מכך, הישויות הידועות כפיקוד אשטר, הן עשויות להיכנס פנימה לכוכב מאדים ולנסות לשלוח אנרגיות אהבה ואור לכוכב מַאֲדִים.

יחד עם זאת, הנשמות שעלולות במקרה להיבחר בהתגלמותם על כדור הארץ, הם יהיו במיוחד הנודדים, שעליהם יתמקדו בחודש מרץ. לכן נשלחה אזהרה לאנושות במטרה להגן על כל אחד עם רטט אהבה ואור. המשמעות היא שתנודות האנרגיה הכדור הארץ החלו, וישפיעו על כל האנשים שרוצים ומגינים על רטט כדור הארץ.

תוצאות האירוע

בסריקה של כוכב הלכת, ניתן היה לראות שהאירוע שנצפה במכשיר הַמַּרְאָה, נמנע באופן מסוים, באמצעות תהליך המדיטציה ויצירת מגן סביב כדור הארץ.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

תֵּן לְעַצְמְךָ תְּפִיחָה עַל הַשֶּׁכֶם

כולם צריכים הכרה ושבחים. מלאכיך מעניקים לך ללא הרף את המילים החיוביות שלהם, אבל ייתכן שלא תשמע או תאמין להם, בלי קול אנושי שיכיר במאמצים שלך.

ההכרה שאתה הכי צריך, היא מגיעה מעצמך. כשאחרים משבחים אותך, זה מרגיש טוב, אך ייתכן שלא תקבל את זה לחלוטין. חלק ממך מרחיק עצמך מחנופה, מפחד מהעוצמה והאנרגיה שמאחורי המילים. לכן זה חשוב כפליים עבורך, להכיר בעצמך.

היום, תן לעצמך טפיחה מילולית על השכם ותגיד, "כל הכבוד!" למשהו שהשגת לאחרונה. מה שאתה מכבד יכול להיות דבר מאוד מינורי, אבל זכור שכל הישג גדול, הוא מורכב מהרבה פעולות זעירות כאלה. אם תשבח את עצמך על כל אחד מהצעדים הקטנים האלה, תרגיש נלהב יותר לגבי הצעד הבא.

אמור לעצמך, "אני טופח לעצמי על השכם, ומברך את עצמי על כל מה שעשיתי. אני ראוי לשבח, כי גם אם הכוונות שלי מכוונות לטיפוס על הרים גבוהים יותר, חשוב לי להכיר כמה רחוק הגעתי. אני מודה לעצמי שעברתי את התקופות הקשות, ונהניתי מהקלות שבהן".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)