איך עובד "חוק המשיכה"? מה הקשר בין חוק "המשיכה" לדנ"א? איזו חֶבְרָה יצרה את הכונן הקשיח הראשון של דנ"א? עד איזה מרחק מְשַׁדֵּר הדנ"א מחוץ לגוף? אלו גלים מְשַׁדֵּר הדנ"א מחוץ לגוף? מָהֵם "קודי אדנקרס"? מה הקשר בין שֵׁבֶט הדוגון במאלי, למצרים הקדומה? מה מְבַטֵּא המושג "הסתבכות קוונטית"? מה הקשר בין הנוירונים במוח למציאות הממד השלישי? איך תּוֹת’ הסביר על סִנְכְּרוּן עם התודעה היקומית, ואיך זה מתחבר "לתודעת משיח"? מה השפעת רמת התודעה על הרטטים של האדם? איך בפיסיקת קוונטים ומכניקת קוונטים מסבירים את הסנכרון לתודעת משיח, ולפרח החיים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

הלוחות לבריאת היקום
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

עָצְמַת הַדּנ"א-חלק ב'

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

חוק המשיכה

איך עובד חוק המשיכה? מה הקשר בין הדנ"א לחוק המשיכה? זה קשור הרבה לחוק המשיכה, למעשה, כי חוק המשיכה מתחיל למעשה דרך הדנ"א.

הַאִם אי פעם שָׁמַעְתָּ את הביטוי, אני מקבל מידע, יורד לי מידע? כאשר אנשים אומרים יורד לי מידע, אין לִצְחֹק על אנשים אלה, כי הם באמת מקבלים מידע שיורד אֵלֵיהֶם.

יש אנשים שצוחקים ומתרחקים, אלה לא מבינים קוונטים אם הם חושבים שזה מצחיק, הם לא מבינים במכניקת הקוונטים. משום שדנ"א יכול להיות כונן קשיח, מיקרוסופט יצרה את הכונן הקשיח הראשון של דנ"א שבאמת עובד.

אז דברים כמו טלפורטציה של ישויות ביולוגיות, וכל הדברים האלה הופכים כולם למציאות, כי הדבר היחיד שעוצר אותנו היה שטח אחסון.

אבל בכל מקרה, מדענים גילו גם כעת שדנ"א שולח וקולט אותות אלחוטיים, מידע אלחוטי, יש לנו כבר מערכת Wi-Fi מובנית בגוף. אז זה פשוט משודר בין 2.5 ל-3 מטר מגוף האדם. בכל שעות היום, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, כולם מורידים מידע, ישירות מזמן חלל אתרי.

מה יש בזמן חלל אתרי? אדם יכול לראות רק ספקטרום קטן מאוד של אור. אז מה שאנחנו רואים עכשיו, זה ממש רק חלק מההולוגרמה.

כל השאר, יש טריליונים וטריליונים של גלים אלקטרומגנטיים שעוברים בך, דרכך, ומתוכך ברגע הנוכחי ממש עכשיו, אלו גלים אלקטרומגנטיים. כל זה באמת קיים, מלבד זה בתודעה.

שני הדברים האלה קורסים יחד, ויוצרים את מה שאנו מכנים חומר. אנחנו לא יכולים לראות את גלי האור האחרים האלה, אבל הם שם.

אבל מה שקורה, שהדנ"א בגופנו מתנדנד בתדר מסוים, התואם לתדר של גל אלקטרומגנטי שכבר נמצא בחוץ, אנחנו יכולים להוריד מידע מהגל הזה.

אילו גלים הם נושאים? הם נושאים מידע, גלים אלקטרומגנטיים נושאים מידע. זה סקירה למדע אמיתי, כתוב את זה, לך לחפש את זה, חקור את זה.

כל המידע הקיים ביקום כולו עובר בנו, ובסביבתנו כעת, כך שאין רעיון מקורי. אם אתה יושב והולך, וחושב יש לי רעיון נהדר, אני הולך להמציא כך וכך, זה לא באמת.

מה שקורה זה שהגעת לתדר הנכון, והורדת את המידע ישירות מהיקום. יש פרופסור בשם גיימס ס.גייטס ג'וניור, הוא מומחה לאי-סימטריה ופיזיקה תיאורטית, הוא מאגד צוות של פיסיקאים קוונטים, כדי לחפור זמן מרחב אתרי, כדי להבין מה מרחף בנו וסביבנו.

מה זה זמן המרחב הזה? מהו החלל? הוא גילה שזה פועל על משהו שנקרא "קודי אדנקרס". ניתן לאתר את הקודים האלה של "קודי אדנקרס", עד לְשֵׁבֶט הדוגון במאלי, אפריקה, שלמעשה היו המצרים המקוריים מארץ כְּמֵת. מאוחר יותר הם היגרו למאלי, אבל יש להם את הקודים האלה.

קודים אלה מייצגים שהם קודים שטוחים על בד. כאשר לוקחים אותם לממד שלישי, הם מייצגים מתמטיקה מספרית מתוחכמת, שמתארת קודי תיקון שגיאות, במדע המודרני.

הקודים לתיקון השגיאות האלה, הם מה שמפעיל דפדפנים ואתרי אינטרנט של מנועי חיפוש. אז מה ששולט בתפקוד של מציאות המרחב והזמן שלנו בממד השלישי, היא תוכנה שמפעילה אתרים ומנועי חיפוש.

זו סקירה מדעית, וזה כמה אתה עוצמתי. מה שקורה שאתה מסתנכרן עם מידע שכבר נמצא ברשת, והוא יורד לגוף שלך, ואתה מעבד את חוק המשיכה.

אנשים רבים ישמעו אותך, ויאמרו הו, חוק הַמְּשִׁיכָה, אני הולך להשתמש בחוק המשיכה, אבל הם באמת לא יודעים איך להשתמש בו בצורה הנכונה, וזה כלי רב עוצמה לשימוש בחייך.

אם אתה באמת, באמת מבין את חוקי המשיכה, אתה הולך לעשות את חַיֶּיךָ הרבה יותר קלים. אם זאת, אתה צריך להתחיל לתכנת מחדש.

אם אתה רוצה שזה יעבוד באופן עקבי, אתה יכול לגרום לזה לעבוד בטעות לכאן או לכאן, נקודתית. אבל אם אתה רוצה שזה יעבוד בעקביות, אתה חייב להמשיך לתכנת מחדש את הדנ"א שלך.

מקור harshmode

תודעת משיח

ואז אתה צריך להבין עוד דבר אחד, "הסתבכות קוונטית". אולם "הסתבכות קוונטית", היא משהו בפיסיקה אמיתית, זה המקום שבו אתה משתמש במשהו שנקרא "המרה פרבולית למטה", כדי לקבל שני פוטונים, או שני חלקיקים באותו תדר.

ברגע שאתה מקבל שני חלקיקים באותו תדר, אתה יכול לקחת חלקיק אחד לקצה השני של היקום, אם הייתה לך את היכולת להביא אותו לשם.

החלקיק שמקומי לך, אתה יכול לשנות את המידע שבו, לשים עליו נתונים, והחלקיק הָזַנִי ישתנה באופן מִיָּדִי, תוך עקיפת מהירות האור. מדענים גילו כעת, שהנוירונים במוח נכנסים ויוצאים מחוץ למציאות הממד השלישי.

אז הנוירונים שלך בין הסינפסות למעשה נכנסים ויוצאים בהדרגה מהממד השלישי. לאן הם הולכים? הם מתקשרים עם ממלכות אחרות, או בממדים אחרים, שוקעים ומסתבכים עם חלקיקים ומחשבות במקומות אחרים.

כשאתה מבין את זה, וכשאתה מסתכל על הלוחות הקדומים, במיוחד בלוחות הברקת. זה המקום בו תּוֹת’ מדבר על כוח הביטוי באמצעות מדיטציה ומחשבה.

תּוֹת’ ממש מדבר איך להסתנכרן עם התודעה היקומית, דרך משהו אחר, שנראה כמו "תודעת משיח". כלומר, "תודעת משיח" לא אומרת שאתה מסתנכרן עם המשיח.

המשמעות שאתה מסתנכרן עם הרעיון, הרעיון של רמת התודעה הגבוהה הזו, שקיימת אי שם בזמן מרחב. כשאתה מיישר את עצמך כראוי עם היקום הרוטט בתדר גבוה, מה זה אומר, רוטט בתדר גבוה?

זה אומר שאתה חושב באהבה, לא חושב בשנאה, אתה חושב בכוח ובאהבה, ולא בפחד ובחולשה.

מקור nondualitylife

כשאתה עושה את זה, זה מעמיד את הדנ"א שלך בתדירות גבוהה מִבְּחִינָה מדעית. דבר זה נעשה במעבדות, הם לקחו דנ"א, הם ניתחו את דפוסי החשיבה של אדם, דרך כובעים שהם חבשו עם אלקטרודות, בכך שהסתכלו על תמונות, תמונות שמראות אנשים שנרצחים.

אחר כך תמונה של שדה פרחים, ואז תמונה של מישהו מחבק ילד, ואז תמונה של מישהו חוטף מכות, והם ניתחו את דפוסי החשיבה האלה במעבדה, וכך הם למדו את זה.

בזמנים ספציפיים, שבהם אתה מרגיש מצב פחד, יש תדר שמתנדנד מעל הדנ"א שלך. זה מכסה פס רחב מאוד, והוא מכסה פחות מהדנ"א שלך.

במצב אהבה בתדר גבוה, התדר מתנדנד הרבה יותר מהר, והידיים שלהם היו יותר קרובות זו לזו. יותר מהתדר נוגע בגדיל הדנ"א שלך, כלומר אתה פועל בתדר גבוה, זה מדע אמיתי.

זו פיסיקת קוונטים ומכניקת קוונטים אמיתית. כאשר אנחנו מרגישים את תדר האהבה, הרטט והאושר במדיטציה, אנחנו פועלים ברמה גבוהה, כעת אנחנו מסונכרנים עם תודעת משיח.

תודעת משיח עומדת לשאת את האנרגיה הפוטונית או החלקיקים, כדי להסתנכרן עם התודעה היקומית על "הסתבכות קוונטית". כך נוצרת הסתבכות קוונטית ישירות עם פרח החיים, שהם פני הבורא.

בדיוק כמו בפיזיקה סטנדרטית, כשיש כדור בחלל, אתה רואה את החלל מתעוות סביב הגלובוס בגלל תורת היחסות, תורת היחסות של איינשטיין.

עכשיו נחליף את הגלובוס, כדור הארץ בתודעה שלך, במוח שלך. המוח שלך ממש עכשיו יהיה "בהסתבכות קוונטית". זה מעוות את זמן החלל, זה מעוות את האתרי של החלל עצמו.

עכשיו דברים שאתה מְחַפֵּשׂ הם פגומים, מה קוֹרֶה לגוף בחלל שעיוות את החלל? דברים נופלים לקראתו, עכשיו הדברים שאתה רוֹצֶה בחיים מתחילים ליפול כלפיך.

אתה יוצר "הסתבכות קוונטית" משלך, אתה יוצר את חוקי המשיכה, וככה זה עובד.

עֲקֹב אַחַר הַדְרָכָתְךָ הַפְּנִימִית

אתה מחובר לנצח לבורא, שנמצא בכל מקום. הקשר הזה בתוכך, ממוקם במקום שאתה מכנה "תחושת בטן" שלך. אם תקשיבו ותעקבו אחרי העקצוצים הפנימיים האלה, הם ימשכו אתכם קרוב יותר לבורא.

החוש השישי שלך מדויק ב-100 אחוז כל הזמן, מכיוון שהוא הרחבה של שלמות הבורא. כשנדמה שאתה סוטה מהנתיב הנכון, זכור שזה רק מעקף רגעי ולא עניין אבוד, מכיוון שהאינטואיציה שלך לעולם לא יכולה להישבר… היא יכולה רק להיעלם. גם אז, תחושתו הבטן שלך נשארות מדויקות כתמיד.

אמור לעצמך, "אני עוקב אחר ההדרכה הפנימית שלי, סומך על המסרים שאני מקבל מהבורא והמלאכים".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)