מי הם הדארקו מסוג 1, באלו ממדים הם נמצאים? מהיכן הדארקו מסוג 1 מגיעים, ומה המראה שלהם? מה הקשר בין הדארקו מסוג 1 לדרקונים? מלפני כמה זמן נמצאו הדארקו מסוג 1 על כדור הארץ? אלו הכלאות בוצעו על הדארקו מסוג 1? אלו אגדות בכדור הארץ נכתבו על הדארקו מסוג 1? מָהֵם המאפיינים הבולטים של הדארקו מסוג 1? מי הם הדארקו מסוג 2, באלו ממדים הם נמצאים? מהיכן הדארקו מסוג 2 מגיעים, ומה המראה שלהם? מהו השינוי שחל בדארקו מסוג 2 על כדור הארץ? מי הם הדארקו מסוג 3, באלו ממדים הם נמצאים? מהיכן מגיעים הדארקו מסוג 3, ומה המראה שלהם? מה המומחיות של הדארקו מסוג 3? אלו בריתות יצר הדארקו מסוג 3? מי מונע את הגיעם של הדארקו מסוג 3 אל כדור הארץ?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהאלים הבוראים

עתיק-יומין

היסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

יֵשׁוּיוֹת הַדַּארְקוֹ

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הדארקו מסוג 1

"הדארקו מסוג 1", אלה ישויות המגיעות מהמועצות הגבוהות של דארקו, ממערכת כּוֹכְבֵי אלפא דראקוניס. ישויות אלה הן דְּמוּי-אָדָם, רזות וגבוהות עם תכונות נחשיות.

ישויות אלה בעלות עור בהיר, שָׁקוּף, ונמצאות בממד 4 ועד ממד 8 מטיבות, המבקשות להביא את גזעי דארקו אחרים אל האור. מערכת הכוכבים של דארקו נקראה כך, בגלל הדמיון של קבוצת הכוכבים לצורת דרקון, ולא בגלל שחבריה נראו כמו דרקונים.

למעשה היו שני סוגים של דארקונים, האחד היה גזע היברידי, שכלל סוג אחד של דארקו וגזע זטא רטיקולין דְּמוּיי לטאה או נחשים במראה. הסוג השני היה יצור מתקופת הדינוזאורים שהוכלא על ידי הפליאדים ולַיְּירָה, ששוטט בכדור הארץ לזמן קצר, מִלִּפְנֵי כ-75 עד 90 מיליון שנה.

אף אחד מהיצורים הביולוגיים בהיסטורית כדור הארץ לא נשם או נָשַׁף אש, אבל הייתה מכונה שתוכננה להיראות בדומה לדרקון, שאכן יכלה לפלוט אש כנשק לייזר.

ההכלאות של דארקו שהגיעו לכדור הארץ לפני 150,000 שנה, וקודם לכן כ-900,000 שנה, הם לא יכלו לעמוד בכוח הכבידה, ובהרכב הכימי של כדור הארץ, ומתו לאחר כמה אלפי שנים בלבד.

למרות שהם לא היו נראים הדרקונים של הפולקלור, הם היו אלה שהפעילו הרבה מהאגדות, כך ניתן להמחיש כיצד מיתוסים יכולים להגיע ממקורות רבים ושונים.

המאפיינים הנחשיים של הדארקו מסוג 1, הם כוללים עמוד שדרה גמיש, פָּנִים מאורכות במקצת, וידיים ורגליים עוקצניות. דארקו מסוג 1, הם יכולים לְעַוֵּת עצמם לתנוחות שונות ולחקות שינוי צורה, טכניקה השמורה בדרך כלל לישויות מְפֻתָּחוֹת יותר.

"הרפטיליאנים מְשַׁנֵּי הצורה" המוזכרים בכמה מהכתובים, הם למעשה אוריונים אפלים במישורים האסטרליים שמחזיקים בני-אדם. לבעלי ראיה רוחנית, אדם המוחזק על ידי אוריון כהה יכול להיראות דְּמוּי לטאה, או רפטיליאני.

במרבית הזמן, בני-אדם כאלה המוחזקים, הם יכולים להופיע בסביבות ציבוריות רגילות מבלי לעורר חשד. החזקה זו נקראת החזקה אסטרלית, או שילוב נשמה.

מקור StarGazer9/renderosity

הדארקו מסוג 2

"הדארקו מסוג 2", אלה ישויות משבט הציפור, דְּמוּי-אָדָם עם פרצופים מעט נחשיים וציפורים, ונמצאים בתערובת של חיוביים ושליליים, מהממד השלישי ועד הממד השביעי.

אלה הם הדארקוס שמקורם בכוכב אחר, במרחק לא רחוק מהכוכב של הדארקוס מסוג 1. המראה דְּמוּי אדם הנחשי שלהם, כולל פנים המזכירות פנים של ציפור מצויה, האיביס, עם אף ארוך ועקום וגלגלי עיניים שנראים מבצבצות מהשקעים.

צאצאיהם על כדור הארץ מתוארים כדְּמוּי-אָדָם עם ראש ציפור, אם כי האל תו'ת מהכתובים לא היה דארקו אלא מהפליאדים והיה לו ראש אנושי רגיל.

הדארקו מסוג 2 הושחתו על ידי הדארקו מסוג 3, וגוייסו כדי לחפש כוח ושליטה על בני האדם הצייתנים יותר באוכלוסייה הכללית.

אלה מגיעות מהמועצות הגבוהות של דארקו, ממערכת כוכבי אלפא דראקוניס. ישויות אלה הן דְּמוּי-אָדָם, רזות וגבוהות עם תכונות נחשיות.

הדארקו מסוג 3

"הדארקו מסוג 3", אלה ישויות דְּמוּי-אָדָם, עוינים, זדוניים, תוקפניים, המעוניינים לשלוט בכדור הארץ ולשעבד את האנושות. אלה נמצאים בממד השלישי והרביעי, בעיקר מהמישורים האסטרליים, עקב בעיות עם כוח המשיכה של כדור הארץ, השדות האלקטרו-מגנטיים והאטמוספירה.

הדארקו מסוג 3 היו עריקים מכוכב הלכת השני במערכת הכוכבים של אלפא דארקוניס, והם נשלחו לכדור הארץ כחלק מעונש מאסר. אלה יצרו בריתות עם גזעי כוכבים שונים אחרים, כולל הריגליאנים, והם למדו כיצד לגשת למישורים האסטרליים, ולפעול מתוך אותן מַמְלָכוֹת.

הייתה להם תכנית שלפיה נשמות אנושיות הנמצאות ברטט נמוך, כאשר הן עוזבות את גופן בזמן המוות, הן מובלות לתוך החלק הנשלט על ידי הדארקו של המישורים האסטרליים.

במישורים אלה הם מעוכבים, עד למועד שבו תהיה להם מספיק מודעות ועזרה ממשפחות הנשמה שלהן, כדי לעלות מהמישורים האסטרליים ולהתגלם מחדש.

הדארקו מסוג 3, הם לרוב מומחים בבקרת הנפש ובחקירה פסיכולוגית. אלה מפיקים הנאה רבה ממחנות עינויים צבאיים, ומתרגול מיניות סוֹטָה, יש להם עניין רב בשעבוד ובמשמעת, כמו גם בסדיזם ובמזוכיזם.

רבים מהם, הם ההשראה מאחורי טקסים שטניים בקרב חברי האגודות הסתרים שֶׁהֵם הָאִילוּמִינָטִי.

קשה לזהות את צאצאיהם על פני כדור הארץ מבחינת המראה, הם בעלי מבנה קל עד בינוני, עם עור לבן עד אפור, ופנים פתלתלים וארוכים. אם כי בשל ההתרבות, רבים מהם עשויים להיראות בדיוק כמו הפליאדים והסיריאנים

יחד עם זאת, פלג קטן מהדארקו מסוג 3, הוא יצר ברית עם האוריונים מסוג 3, ששניהם רפטיליאנים במראם. הברית הזו עומדת מאחורי השמועות על סוג רפטיליאנים אוכלי אדם. עוד נמסר שֶׁכַּמָּה מחבריהם תרגלו קניבליזם, שְׁתִיַּת דם אנושי כחלק מקורבנות טקסיים שלהם.

אלה לא נמצאים בעמדה של קָטִיף האדם כמזון, בשל הקושי שלהם להסתגל לאטמוספירה ולכוח המשיכה של כדור הארץ. כמו כן, מהסיבה שהם מיורטים על ידי הקונפדרציה הגלקטית, בכל פעם שהם הופכים לתוקפניים מידי. שוב, יש אמת בשמועות על קניבליזם, לצד הגזמות רבות.

הִשְׁתַּמֵּשׁ רַק בְּמִלִּים חִיּוּבִיּוֹת

עיצוב הרגל חיובי חדש דורש חיזוק ותרגול, וזהו המיקוד שלך היום. נקודה חשובה זו טופלה בעבר, והיא תידון מחדש במהלך השנה. אתה כבר יודע שלמילים שאתה בוחר יש השפעה עמוקה על החוויות שלך, הן חושפות את אופי מערכות היחסים שלך, הבריאות, הכספים לך וכדומה.

אין צורך לחשוש מהכוח הזה, במקום זאת, צפה בו כפי שהיית רואה ברכס הרים מדהים ויפה. היכולת שלך ליצור עם מילים היא פלא טבעי, אז הוקיר, החזק אותה וכבד אותה. התחל היום מתוך כוונה להשתמש רק בדיבור חיובי, וזכור שמלאכיך יעזרו לך בכך, אם תבקש.

אתה צמיד יכול להשתמש בשפה המבוססת על אהבה, כדי לתקשר בבירור עם אחרים, המילים המרוממות שלך הם מזור מרפא, לכל מי ששומע או קורא אותן. הם כלי קסם של האלוהות, כלים מוכחים שניתנו לך על ידי הממלכות הגבוהות, אז השתמש בהם היטב היום.

אמור לעצמך, "אני מדבר באהבה. כל הנאום שלי מאשר את החיים, ואני מבקש מהמלאכים שלי, לתקשר דרכי היום. אם אני מוצא את עצמי משתמש במילים שליליות, אני עוצר ומתחיל שוב במילים חיוביות".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)