מה המטרה המרכזית של בלוטת האצטרובל? היכן ממוקמת בלוטת האצטרובל? מָהֵם הכינויים הנוספים של בלוטת האצטרובל? מָהֵם התפקודים החיוניים של בלוטת האצטרובל בחיי היומיום? מָהֵם התפקודים הרוחניים של בלוטת האצטרובל? אלו כימיקלים מייצרת בלוטת האצטרובל? מה תפקיד הכימיקל דימתילטריפטמין? מה תפקיד הקריסטלים בבלוטת האצטרובל? איך ניתן להפעיל את העין השלישית? איזה מקום אחסון משמשת בלוטת האצטרובל? היכן נמצא מנגנון ההפעלה לאחדות עם הַבּוֹרֵא? איך ניתן להתעלות מעל הרשת האפלה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר ממטטרון והפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

בַּלּוּטַת הָאִצְטְרֻבָּל

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

מִמְּטַטְרוֹן התודעה המגנטית והפדרציה הגלקטית מסרו, מטרתן היא לחלוק מידע באהבת הבורא האחד. כל אדם טרם חשיפתו למסר, עליו להביע את בחירתו בבורא האחד, הנמצא בתוך העצמי שלו. שכן יש את המהות רשת הבורא, בתוך כל אדם הנחשף למסר זה.

בלוטת האצטרובל, היא בלוטה קטנה או איבר הממוקם בתוך מכלול המוח, והייתה מֻכֶּרֶת מאז ימי קדם. יחד עם זאת, לעיתים קרובות בלוטת האצטרובל מכונה העין השלישית, או מושב הנשמה.

בלוטת האצטרובל היא איבר רגיש לאור, המשמשת כְּוַסָּת בגוף האנושי וכשומר הזמן. כמו כן, היא מווסתת מכלולים ותפקודים גופניים חיוניים, כגון נשימה ודפיקות לב.

אנשים רבים מאמינים שבלוטת האצטרובל משמשת גם לְמוּדָעוּת בין-ממדית, לעצמי הפנימי ולמציאות הרוחנית. רבים מהאנשים שהתעוררו לאורך ציר הזמן הקדום ההיסטורי, הם שקלו את הפונקציות האמיתיות של בלוטת האצטרובל, ואחרים התייחסו אליה, ומצאו שהיא הקישור לממלכות יקומיות, ולעולם הרעיונות.

בלוטת האצטרובל מייצרת רבים מהכימיקלים, הנקראים סרוטונין, מלטונין, ודימתילטריפטמין. הכימיקליים האלה, כמו סרוטונין פעילים בעיקר בשעות היום, וקשורים לשמחה והגשמה, בעוד שמלטונין מיוצר בתגובה לחושך ומקדם שינה.

הכימיקל דימתילטריפטמין נמצא כמעורר חלומות, חוויות וחזיונות קרובים לזה, שנמצאים בחוויה הפלנטרית של האדם. יתרה מכך, המשמעות של בלוטת האצטרובל בצמיחה הרוחנית קשורה, לקשר שלה עם פתיחת צ'אקרת העין השלישית, שבה מתבררת המודעות כביכול למציאות הבלתי נראית.

ניתן לראות, שזה קשור גם להיבט התעוררות קונדליני, כשעולים גבוה יותר בתודעה. בלוטת האצטרובל ממלאת תפקיד חשוב במתן משמעויות לאתרים פנימיים וסמליות, שיכולה לאפשר לאנשים להיכנס לממדים ולמציאויות שונות.

יתר על כן, לרבות מבלוטות האצטרובל הנמצאות לאנשים, יש בתוכן גם קריסטלים, שאחראים לספק ראייה פנימית וּבְהִירוּת, שעשויה להיחשב כחלומות והקרנות אסטרליות לחוויות מרחב-זמן אחרות.

הקריסטלים הללו, הם נותנים את הראייה הפנימית של הדמיון במכלול המוח שלך. כמו גם, את ההיבטים של המכלול השלם של נפש גוף רוח.

המטרה העיקרית של בלוטת האצטרובל, היא לספק ראייה פנימית וחוויות רוחניות של מימדים אחרים, שניתן לכוון אליהם על ידי הנחת תשומת לב על העין הפנימית שלך, או על העין השלישית שנמצאת בתוך מכלול המחשבה שלך.

מקור adobe

בתוך כל אדם נמצאת תודעת הבורא, שכל אדם יצטרך להיתקל בה. כמו כן, גם תודעת הבורא האינסופי האחד נמצאת בתוך העצמי של האדם, היא מאפשרת לתודעת האחדות הזו להתרחש.

כל אדם עליו לזכור, שהוא כמתכנתי רשת הבורא היקומי, יש לו את ביטוי האהבה והאור. יש לו הזדמנות להפעיל את צ'אקרת העין השלישית, ראשית על ידי הבנת האמת.

הבנת האמת, שהעין השלישית או בלוטת האצטרובל, היא נמצאת בתוכו, והוא עצמו נמצא בגופו הרוחני בגלגול הנוכחי. הגוף הרוחני נכלא בתוך הגוף הפיזי.

כפי שניתן לראות, בלוטת האצטרובל מתפקדת כמקום למחזור הגלגול. זה הוא מקום מושבו של העצמי האמיתי של האדם, וגם מקום מושבה של הישות הרוחנית, שהיא המהות האמיתית שלו.

יתרה מכך, יש אנשים רבים בכדור הארץ, שהפעילו את מרכז האנרגיה של העין שלישית. אם אדם יקדיש זמן, וימקד את תשומת ליבו בבלוטת האצטרובל, כלומר ייתן 100% מתשומת ליבו לבלוטת האצטרובל, הוא יפגוש את העצמי האמיתי.

כאשר האדם מתחיל להתבונן בעין השלישית בתוך עצמו, דבר זה ידוע גם בתור העין השלישית. לאחר שאדם מתבונן דרך העין השלישית, הוא יתחיל להבין שהוא ישות אור, הַחַיָּה את הגלגול הנוכחי בכדור הארץ.

האדם יבין, שהוא נמצא כדי להגשים את רצון מתכנתי רשת אור הבורא. בנוסף שהוא כמתכנת גדול הבורא בעצמו, ויש לו את היכולת לזהות זאת, ולסיים את מעגל ההתגלמות אחת ולתמיד.

רק לאחר שהאדם מבין, שהוא מתכנת רשת האור הבורא ביקום, וברגע שיבחר להתעלות מעל לרשת המחשבות האפלות, אז הוא יוכל להתעלות למצב התעוררות, למצב אחדות, להבנה שהוא מתכנת רשת הבורא היקומי.

באופן דומה, אותו מתכנת גדול הבורא הנמצא בתוך כל אדם, הוא יאפשר לאדם לזהות שהאחר לא נפרד ממנו. הסוד להפעלת בלוטת האצטרובל, הוא פשוט להקדיש 100% תשומת לב.

אנשים רבים כבר הבינו את זה, והתנסו במקום בו תשומת הלב נמצאת, שם מֻנַּחַת האנרגיה. בַּמָּקוֹם שבו האדם שם את תשומת ליבו, שָׁם זורמת אנרגיה, האדם יתחיל לזכור ולהבין את מנגנון ההפעלה בתוך ליבו.

מנגנון ההפעלה, הוא למעשה רצף היצירה של תודעת הבורא, שבתוך האדם. האדם הוא הָאַחְדוּת, הוא מתכנת רשת הבורא היקומי.

הפעלת בלוטת האצטרובל, היא יכולה להתרחש באופן מלא, רק לאחר שהאדם הפעיל את מרכזי האנרגיה התחתונים שנדרשים להפעלה.

ללא הפעלה של מרכזי האנרגיה הנמוכים, אי אפשר להפעיל את בלוטת האצטרובל במלואה, במושב הבורא של האדם שברכבו הרוחני.

קיימת שיטה להתעלות מעל הרשת האפלה של המחשבות, היא על ידי הבנה שלאדם יש סוג של מיקוד, הַמְּכֻנֶּה המיקוד הפנימי. כמו גם, קיימת התמקדות בסביבה החיצונית.

תהליך זה קל לזהות, שבכל פעם שאדם יָשֵׁן, יש לו 100% התמקדות בעצמי הפנימי שלו, הנמצא על הרשתות האפלות של המחשבות פעמים רבות.

פעמים רבות, אנשים גם מפעילים את דמיון רשת אחדות הבורא, המאפשרת להם לבטא איכויות אחרות. אולם, מאחר ואנשים רבים נלכדו ברשת האפלה של המחשבות, הם צריכים להתעלות מעל זה במהלך יום הָעֵרוּת.

שכן התעלות מהרשת האפלה של המחשבות, היא כרוכה בהתעוררות של העצמי האמיתי, והכרה שיש לאדם ברירה להתמקד בסביבתו החיצונית, או בסביבתו הפנימית.

הסביבה החיצונית של האדם, אינה מערבת את המציאות החיצונית שהוא יכול לתפוס. אולם המציאות שבה הוא יכול לחוש את גופו הפיזי, היא הסביבה החיצונית שלו.

אם אדם מסוגל לשמור את מיקודו בהיבט החיצוני של העצמי שלו, אז הוא יכול להבין את מהותו האמיתית. חשוב לזכור, כדי להפעיל את המהות האמיתית של האדם, עליו לתת את מיקוד תשומת ליבו המלאה לבלוטת האצטרובל שלו.

אולם תהליך זה יכול להתרחש, רק כאשר אנשים מתעוררים מאחיזתה של רשת המחשבות האפלה. כל אדם עליו להתעורר על ידי בחירתו, מכיוון שאין מי שֶׁיְּעִירוֹ.

אין מי שיעיר את האדם, מכיוון שהוא המהות של הַמְּתַכְנֵת הגדול היקומי. האדם חייב לעשות את הבחירה להתעוררות, בתוך העצמי שלו, במהות האמיתית שלו, הוא חייב להתעורר להוויה שהוא.

תֵּן לִבְּךָ לְקוֹלוֹת הַטֶּבַע

הצלילים הקצביים של החוץ עוזרים לך להסתנכרן עם פעימות הלב של היקום, ולהגביר את היכולת שלך להיות במקום הנכון בזמן הנכון. מלאכך מגייסים את עזרת הטבע, כדי לחבר אותך למוזיקה שלה.

תן ליבך לרעשים שמסביבך היום, עלים מרשרשים ברוח, ציוץ הציפורים, גשם, רעמים או גלי הים. הרגש את הנשימה והדופק נעים בזמן עם הצלילים האלה. גם האזנה להקלטות של הטבע יכולה לעזור במאמץ הזה.

מכיוון שאתה חלק מכדור הארץ, זה רק טבעי, שהגוף שלך יצטרף לקצב היפה של הסימפוניה של אמא אדמה.

אמור לעצמך, "אני מבחין בקולות של עולם הטבע, מכוון למקצבים היפים של הציפורים, עצים, בעלי חיים והרוח. אני מקשיב למוזיקה של אמא טבע, עמוק בתוך הנשמה שלי. אני מאפשר למקצבים שלי להסתנכרן עם אלה של היקום, שנותן לי תזמון מושלם".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)