מהי גיאומטריה מקודשת, וכיצד להשתמש בה? מי הכתיב את הגיאומטריות המקודשות? איזו יכולת נסתרת מבטאת הגיאומטריה המקודשת? מה הקשר בין גיאומטריה מקודשת לבין הַבּוֹרֵא? מה מבטאת גֵּאוֹמֶטְרִיַת המעגל? מה מאפשרת גֵּאוֹמֶטְרִיַת הפירמידה, ובמה השתמשו בה? האם גיאומטריות מקודשות מאפשרות העלאת מוּדָעוּת, וחיבור לממדים גבוהים? איך ניתן ליצור שקט פנימי ואיזון באמצעות הגיאומטריות המקודשות?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

גֵּאוֹמֶטְרִיָּה מְקֻדֶּשֶׁת

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפדרציה הגלקטית מסרה, כל אדם הנחשף למסר עליו להשתמש בהבחנתו הפנימית, ולקבל רק את צורות המחשבה המהדהדות עם הלב הפנימי של העצמי.

מהי גאומטריה מקודשת, וכיצד להשתמש בה? המושג גיאומטריה מקודשת, הוא בעיקר התייחסות שניתנה על ידי רבים מהקדומים בכדור הארץ, לדפוסים היקומיים ולסמלים, במיוחד לתבניות הבסיסיות שנמצאות מאחורי כל דבר בבריאה.

שכן כל חומר וצליל של אובייקט שנוצר, מתרחש בתבנית שמוכתבת בתוך המרקם הבסיסי של הקיום, במרחב זמן על ידי הבורא האינסופי האחד בעצמו.

ניתן להתייחס להיבט הגיאומטריה המקודשת, כמחקר של כתב הבריאה הנסתר, והתוכנית הרוחנית של הבורא, לכל מה שמתבטא בקיום בכדור הארץ.

יתר על כן, גיאומטריה מקודשת, היא תבנית הבורא של היקום, המרכיבה את כל היקום. לכל דבר ביקום יש סדר ומשמעות, ורבים מהמורים הקדומים שלטו, והכירו את הסמלים שנמצאים במציאות הפיזית, שנוצרת ממרקם התודעה של הבורא האינסופי האחד.

הצורות הגיאומטריות הראשוניות המוכרות ככדור, נחשבות על ידי האנשים כצורה גיאומטרית בסיסית וראשונית ביותר, שהיא הסמליות של תודעת הבורא עצמו.

כמו כן, גיאומטריות מקודשות משמשות אנשים, כדי לתאר כיצד לצורות ודפוסים גיאומטריים מסוימים יש משמעות סמלית או מטאפיזית רוחנית.

רבות מהתרבויות הקדומות, כמו אלו של מצרים הקדומה, היוונית ובני המאיה, הן תרגלו את העקרונות הגיאומטריים המקודשים הסודיים הללו.

בכך תרבויות קדומות אלה, הן יצרו את כל הדפוסים בצורה של עקרונות גיאומטריים מקודשים, כמו אלה של הפירמידות שנמצאות במצריים.

פירמידות אלה עוקבות אחר הצורה הגיאומטרית המשולשת, שהיא גם חלק ממארג התכוונות לתבנית אנרגיה, שתאפשר להגביר אנרגיה לנקודה אחת.

יתר על כן, ישנם גם דפוסים אחרים של גיאומטריה מקודשת, שמקיפים ומוכרים, כאלה שיוצרים טטרהדרון כפירמידה משולשת בעלת ארבע פאות, או אוקטהדרון כְּדוּ-פִּירָמִידָה ריבועית בעלת 8 פאות, או מבנים מורכבים אחרים.

התבניות הגאומטריות הללו, הן ההיבטים הבסיסים של היקום במרחב זמן, והחומר והאלמנטים. כל היקום ברחב זמן פועל תוך שימוש בעקרונות אלה של הגיאומטריה המקודשת.

הֶיבֵּטִים רבים, הם מימושים לתוך הבריאה במרקם המרחב זמן של היקום, שצריך לעקוב אחר הכללים של דפוסי הבריאה הגיאומטריים. אחרת הַבְּרִיאָה לא מתרחשת בהתאם לחוק היקומי, וסוגים כאלה של חומר עשויים שלא להתקיים.

ניתן להשתמש בדפוסים אלה של גיאומטריה מקודשת, גם כדי לעורר חיבור עם המכלול הרוחני, להיות מודעים יותר, ולהתכוון עם מציאויות רוחניות גבוהות יותר.

חשוב לציין, כי ניתן להשתמש בהיבט של גיאומטריה מקודשת בעיקר בתהליך התחדשות התודעה, באמצעות היבט של מדיטציה או התבוננות על דפוסים או צורות גיאומטריות מקודשות.

זה יכול להיעשות במטרה להשקיט את הנפש, ולחבר את הפרט לתחושה עמוקה יותר של משמעות ומטרה. הדרך הטובה ביותר היא בעיקר, שימוש במבנה של גיאומטריה מקודשת, כגון צורת מעגל.

ניתן לייצב את התודעה או הַמּוּדָעוּת, או להצגה קוהרנטית על ידי הזזת תשומת הלב המודעת, לצורה מסוימת, כגון מעגל.

על ידי התחקות אחר התודעה, או הזזת התודעה בצורת מעגל, המערכות הגיאומטריות הבסיסיות, יאפשרו לייצב את זרם התודעה יותר ויותר.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

שָׂם לֵב לְאַהֲבָה סְבִיבְךָ

היקום מספק תזכורות קבועות לאהבה, ומי ששם לב יודע שהרגש הזה נמצא בכל מקום, יש כל כך הרבה מה לחגוג בשמחה! שם לב שזוהי דרך פשוטה לאושר.

היום הקפד להתבונן בדוגמאות של אכפתיות. העזרה של מישהו, למשל, או חיבה של ילד. כשאתם רואים את התזכורות הללו, שתו את האנרגיה הטעימה שנוצרת, והזן את עצמך בחום שלה.

אהבה נמצאת סביבך, היום ובכל יום.

אמור לעצמך, "אני מבחין באהבה בכל מקום, רואה ביטויים של הכוח המטפח הזה, בין אנשים ובטבע. אני מתענג על החוויות האלה, ואני נמען רב תודות לרגש הזה".

מסר מלאכי אישי

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

3.6/5 - (15 votes)