מי הם האַרְקְטוּרִים מהממד התשיעי ומה תפקידם? מהיכן האַרְקְטוּרִים מהממד התשיעי מגיעים, ומה המראה שלהם? מי הם ומה המראה של האַרְקְטוּרִים מהממד השביעי? מה תפקיד האַרְקְטוּרִים מהממד השביעי, ומה הקשר שלהם לבורא? איך בתי ספר למסתורין של האַרְקְטוּרִים נגיש לבני האדם? מה המראה של האַרְקְטוּרִים מהממד החמישי, ומה תפקידם? היכן נמצא כוכב הלכת ארקטורוס? מה תפקיד החלליות של האַרְקְטוּרִים? מָהֵם המאפיינים של האַרְקְטוּרִים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהאלים הבוראים

עתיק-יומין

הסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

יֵשׁוּיוֹת הָאַרְקְטוּרִים

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

האַרְקְטוּרִים מֵהַמֵּמַד הַתְּשִׁיעִי

האַרְקְטוּרִים מהממד התשיעי, הם מלאכים גדולים לבנים ושקופים, המפקחים על מגזרים רבים בגלקסיה, הם חכמים ואוהבים באופן יוצא מהכלל. הם חלק מ"קבוצת מכלול נְשָׁמָה, ומטיילים בַּיְּקוּם ומפיצים את אהבתם העצומה לְמֶרְחַקִּים.

האַרְקְטוּרִים מהממד התשיעי, הם מייצגים את המועצה העליונה של האַרְקְטוּרִים, אם כי השם הזה נועד רק מטעמי נוחות, מכיוון שהם אינם מתייחסים לעצמם בצורה זו.

כל האַרְקְטוּרִים 100 אחוז אוהבים, מטיבים וחיוביים.

הֵאַרְקְטוּרִים מֵהַמֵּמַד הַשְּׁבִיעִי

האַרְקְטוּרִים מהממד השביעי, הם ישויות אור גבוהות מאוד וגדולות, בעלות עור כחול שקוף, בשירות לאנושות. הם נדיבים לחלוטין, פועלים לאזן את מערכת הרשת של כדור הארץ, אחראים על מעגלי תבואה, ואמצעי תקשורת אחרים.


הם מהווים חֵלֶק מ"מכלול קבוצת הנשמה", המתועלת על ידי הבורא, ופועלים דרך למעלה מ-100 ערוצים ברחבי העולם. בנוסף, הם מפעילים בתי ספר למסתורין, ותחנות "אמצע הדרך", בהם נשמות ניגשות לממדים גבוהים או נמוכים יותר.

בתי הספר למסתורין של האַרְקְטוּרִים נגישים לבני האדם, במהלך מצב החלום או המדיטציה, ובין תקופות החיים.

הֵאַרְקְטוּרִים מֵהַמֵּמַד הַחֲמִישִׁי

האַרְקְטוּרִים מהממד החמישי, הם ישויות דְּמוּי-אָדָם נמוכים, בעלי עור כחול בשירות לאנושות, ומסייעים לאַרְקְטוּרִים מהממד השביעי. בהיותם פיזיים יותר, הם בדרך כלל מטיילים בספינות חלל, וחיים בכוכב הלכת החמישי מהכוכב הענק האדום, ארקטורוס.

אלה דומים להפליא ל"קבוצת האיש בְּכָחֹל", שמשחקת בלאס וגאס ובערים אחרות. אחד הפורטלים שלהם על פני כדור הארץ, נקרא "קבוצת הארבעים".

תרבות האַרְקְטוּרִים

הַאַרְקְטוּרִים היא אחת מהתרבויות המתקדמות ביותר בכל הגלקסיה הנוכחית. האנרגיה שלה פועלת כמרפא רגשי, נפשי ורוחני לאנושות, היא גם שַׁעַר אנרגיה, שדרכו עוֹבְרִים בני האנוש במהלך מוות ולידה מחדש.

שער האנרגיה, מתפקד גם כתחנת דרך לתודעה הלא פיזית, כדי להתרגל לגוף. ספר הידע, מפתחות חנוך, מתארים אותו כמרכז התכנות האמצעי, המשמש את האחווה הפיזית ביקום זה, כדי לשלוט בסבבי הניסויים הרבים, בכשירות הפיזית בקצה גלקסיה זו.

ארקטורוס עצמו, הוא כוכב הלכת הַבָּהִיר ביותר בקבוצת הכוכבים בוטס בשמיים הצפוניים, הוא נמצא במרחק של כשלושים ושש שנות אור מכדור הארץ. השם בוטס מקורו ביוונית "רועה צאן" או "חורש".

מבין כל התרבויות החוץ ארציות, בארקטורוס יש התמקדות כוללת, בכל היבט החברה בדרך מימוש הבורא. הַאַרְקְטוּרִים מלמדים כי המרכיב בסיסי ביותר לחיים בממד חמישי, הוא האהבה. לשם כך, יש להתגבר על שְׁלִילִיּוּת, פחד ואשמה ולהחליפם באהבה ואור.

הַאַרְקְטוּרִים עובדים בקשר הדוק עם המאסטרים הנעלים, אותם הם מכנים "אחוות הכול". תרבות זו, עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מה שהם מכנים "הפדרציה הגלקטית".

הַאַרְקְטוּרִים מטיילים ביקום בספינות החלל שלהם, הם חלק מהמתקדמות ביותר ביקום כולו. אחת הסיבות לכך, שכדור הארץ לא הותקף, על ידי ישויות מלחמתיות בעלות אוריינטציה שלילית, היה הפחד של התרבויות מאותן ספינות חלל, המתקדמות של הַאַרְקְטוּרִים.

הספינות של הַאַרְקְטוּרִים, הן טכנולוגיה חדישה, הרבה מעבר למרבית הספינות האחרות. אחת הספינות החלל המקיפה את כדור הארץ, היא נקראת "ספינת החלל אַתֵּנָה", על שם האלה היוונית.

מאפייני הַאַרְקְטוּרִים

החברה הַאַרְקְטוּרִית מנוהלת על ידי הזקנים, אשר נערצים על ידי תושבי ארקטורוס, בשל הידע המתקדם שלהם, החוכמה, ותדרי הרטט הגבוהים ביותר שלהם. ככל שהתדירות הרטט גבוהה יותר, כך קרוב יותר אותו אחד לאור, או לרוח, או לבורא האחד.

הַאַרְקְטוּרִים הם בעלי קומה נמוכה גופנית ודקה, כמטר עד לְמֶטֶר ועשרים. הם נראים דומים מאוד אחד לַשְׁנִי, דבר שהם שמחים עליו, כי זה מוחק את הקטנוניות בהשוואת המראה, השולטת כל כך בחברה אשר בכדור הארץ.

הַאַרְקְטוּרִים, הם ישויות האוהבות ולא שיפוטיות ביותר, אשר אפשר לדמיין. עורם הוא בצבע ירקרק, יש להם עיניים גדולות מאוד בצורת שקדים, והם בעלי שלוש אצבעות בלבד.

ישויות אלה, יש להן את היכולת להזיז אובייקטים באמצעות מוחם, והם לגמרי טלפתיים. מקור ההזנה שלהם, הוא נוזל תוסס שמאוד חיוני לכל ישותם.

עיניהם חומות כהות או שחורות, והמקור העיקרי שלהם ל"ראייה", הוא למעשה באופיים הטלפתי, ולא בעיניים הפיזיות. חוש השמיעה שלהם, הוא מתעלה אפילו על אופיים הטלפתי, ויש להם גם יכולת לחוש עם עורפם.

אורך חייהם הממוצע הוא משלוש מאות וחמישים לארבע מאות שנות כדור הארץ. אופיים הרוחני המפותח, הוא אִפְשֶׁר להם להימנע מהזדקנות, מכיוון שיש להם יְכֹלֶת להתעלות מעל זמן מרחב. כך הַאַרְקְטוּרִים מסיימים את חייהם, כאשר החוזה לקיומם הגיע לסיומו.

יחד עם זאת, אין מחלות בארקטורוס, הן חוסלו לפני מאות שנים. במערכת הַאַרְקְטוּרִית, אין טמפרטורות קיצוניות.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

הִתְחַבֵּר עִם הַבּוֹרֵא בְּכָל מֶה שֶׁתַּעֲשֶׂה

כילד, התגאית מאוד בכך שאתה עושה דברים בעצמך, והסיפוק העצמי ממשיך להוות עבורך מקור לשמחה. אולם חוסר הסתמכות על אנשים אחרים שונה בהרבה מעצמאות מהבורא. אתה מחובר לנצח לבורא, זה רק בדמיונך שאפשר להפריד.

האהבה, החוכמה והשפע האינסופיים של מקורות האנרגיה, זמינים לך ללא הרף על פי הוראה. רצונך החופשי מונע מהבורא לכפות עליך עזרה. כשאתה מודיע על סיוע, אתה מחובר אוטומטית למחסן בלתי מוגבל של מתנות, בדומה לכל מה שזמין כשאתה נכנס לאינטרנט.

זכור את הקשר הזה, בכל מה שאתה עושה. עם כל משימה, החלטה ושאלה, פנה למקורות האנרגיה. כשליחי הבורא מהמנים, מלאכיך יעזרו לך לזכור לעשות זאת, הם ינקו את הערוצים שלך לתקשורת עם הבורא, אם תודיע על כך להם.

אמור לעצמך, "אני זוכר להתחבר למקורות אנרגית הבורא לאורך כל היום. אני מודיע על הרצון בתמיכת הבורא בכל החלטה, שאלה ופעולה. תודה לך, הבורא, על עזרתך המתמדת, שכעת אני מקבל אותה בהכרת תודה".

מסר מלאכי אישי

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)