איך נקבעים מקצועות העבודה בקרב הַאַרְקְטוּרִים? מי מורשה להביא ילדים בקרב הַאַרְקְטוּרִים? איך תהליך הרבייה מתבצע בקרב הַאַרְקְטוּרִים? איך ההצלחה של הַאַרְקְטוּרִים נמדדת? מה קורה לאַרְקְטוּרִי שלא עומד ביעדי התפתחותו? מהי צורת האנרגיה הבסיסית ביותר של הַאַרְקְטוּרִים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

הלוחות לבריאת העולם
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

תַּרְבּוּת הָאַרְקְטוּרִים הִתְפַּתְּחוּת וּרְבִיָּה

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

רְבִיָּה וְלֵדָה

תרבות הַאַרְקְטוּרִים היא אחת מאלה, שהתעלו מעל לקוטביות, והיא חיה באחדות. המקצועות בארקטורוס, הם נקבעים על פי תדירות הרטט של הישות וצבעי הילתו.

כדוגמה, זה האחראי על הטיפול בילדים, הוא חייב להיות בעל צֶבַע סגול השולט בהילתו. רק לנשמות החכמות ביותר, להן מותר להתרועע עם הצעירים.

דבר זה נכון, גם לאלה אשר מותר להם ללדת. הן נסרקות ונבדקות מבחינת התדרים של ההילה והרטטים שלהן. כאשר אלה נבחרות על ידי הזקנים, להביא לעולם ילד אַרְקְטוּרִי, אז מתרחש תהליך מדהים.

התנודות של שתי הישויות המעורבות מועלות לתדר ממד שביעי לתהליך הלידה, כדי להבטיח הבאת נשמות המפותחות ביותר. התדר הממדי השביעי, הוא של המאסטר הנעלה.

רבייה, היא כבוד בארקטורוס, ואחד המקצועות הגבוהים ביותר. פעולת הרבייה בפועל אינה מבוצעת במובן הפיזי, כפי שהיא מובנת בכדור הארץ.

בארקטורוס, רבייה נעשית באמצעות סוג של קישור תודעתי, בו הָאֵנֶרְגִּיּוֹת הַזִּכְרִיּוֹת וְהַנִּקְּבִּיּוֹת מאוזנות לחלוטין. דרך תהליך הפריה ורביה זה זורם איזשהו כוח אלקטרונים, דֶּרֶךְ שתי הישויות אשר יוצר ישות אחרת, שהיא הֶעְתֵּק של האור.

צורת החיים החדשה, היא מועברת לחדר מיוחד ממנו נובעים תדרים רוטטים מתאימים, עד אֲשֶׁר ההוויה מוכנה להשתלבות בתא המשפחתי בארקטורוס.

הִתְפַּתְּחוּת אִישִׁית וְקוֹלֶקְטִיבִית

ישויות רבות מהַאַרְקְטוּרִים, הן נזרעות לכוכבי לכת אחרים, מכיוון שהמועצה העליונה הורתה על כך כמעשה גדול. על ארקטורוס אין תחרות, כל מחשבה, מילה, מעשה ותוצר נשפטים, על פי היכולת להעלות את הרטט קרוב יותר לבורא האחד.

אם זה לא נעשה כך, זה לא יהיה קיים בארקטורוס, משום שתדירות רטט הישות, היא קשורה ישירות לשליטתו על גופו, רגשותיו, מחשבותיו, מעשיו ויצירותיו.

לאַרְקְטוּרִים שליטה מוחלטת בהיבטים האלה של העצמי. זאת משום, שהם פִּתְּחוּ את יְכָלְתָּם להתעלות מעל האגו, או העצמי הנפרד, הנמוך, המבוסס על פחד.

הצלחה נשפטת רק במונחים של מדד תדר האור. יש מכשירים הבודקים בקביעות את תדרי הרטט הבאים לידי ביטוי, של כל אחד הנמצא בכוכב הלכת.

אם ארקטורי מסוים, מקבל משוב שהוא לא עומד ביעדיו להתפתחות, אז מיד הזקנים שולחים מורים שיעזרו לאותו אחד. לעולם אין השוואה עם אחרים, אלא רק מדידה מול מטרות של עצמו.

כל הציונים שנרשמו על ידי מכונות מדידת התדרים, הם נשמרים בפרטיות, מלבד לזקנים ולמאסטרים הנעלים. הדרך היחידה להתפתח בארקטורוס, או בכל מקום ביקום, היא לצורך העניין לתת שירות לאחר. כך שחברים בתרבות הַאַרְקְטוּרִים שמחים לעזור בכל דרך שהם יכולים.

הַאַרְקְטוּרִים חיים בתודעה קבוצתית רבה, מכיוון שהם מכירים בכך "כולם הם אחד". אם אחד מתקשה לעמוד ביעדיו, זה משפיע על כולם. כך שכולם שומרים אחד על השני, על אחיהם ואחיותיהם.

למעשה כל אחד מהחברה גדל ומתפתח במהירות, שהוא מרגיש בנוח איתה. מכונות אלה עשויות למדוד את כמות האהבה, הסבלנות, הסובלנות וחוסר השיפוטיות. טוב יהיה לחברה האנושית לקבל משוב מסוג זה.

סִכּוּם

במערכת הַאַרְקְטוּרִים אין נוזלים כמו נהרות, אגמים ואוקיאנוסים, לכן הם מוקסמים מהשימוש של בני האנוש במים בילוי וכוח, למרות שיש להם אלמנטים רבים על הפלנטה שלהם, שאין לכדור הארץ.

צורת האנרגיה הבסיסית שלהם היא אור נוזלי, ויחד עם זה, ארקטורוס יכולים לספק הצצה לעתיד כדור הארץ.

שַׁחְרֵר דַּאֲגוֹת לְגַבֵּי יַקִּירֶיךָ

לכל האנשים יש מלאכים שומרים ששומרים עליהם ללא הרף, וזה בהחלט כולל את יקיריך. במקום לדאוג לחברים או לבני משפחתך, הבע רצון ממלאכים נוספים שיהיו לצידם, ברגע שתעשה זאת, פעולה זו תתקבל.

ככל שמספר המלאכים המקיפים אותך או מישהו אחר, הוא גדול יותר, כך אדם מבודד יותר מאהבה. כוח זה מגן עליך ואת אלה שאכפת לך מהם, מפני סערות וזרמים סוערים, ומסייע באושר ובטיחות.

ממש ברגע זה, מלאכיך שומרים על יקיריך. תן לבורא כל דאגה או חשש שיש לך בקשר אליהם. דע שבאמצעות הבעת רצונותיך, המלאכים מגנים עליהם.

אמור לעצמך, "אהוביי נשמרים על ידי הבורא והמלאכים, ואני מוסר את דאגותיי וחששותיי לשמים. תודה רבה לכם, ששמרתם על אהוביי, ובמיוחד, ____".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)