אלו סודות אזוטריים נחשפים בחקר עשרת הדיברות? מה המטרה האמיתית של עשרת הדברות? מי מרוויח באמת מקיום עשרת הדברות?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

הלוחות לבריאת העולם
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

חֲשִׂיפַת הַסּוֹדוֹת הָאֵזוֹטֵרִיִּים

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

במסע לחקר האמת על עשרת הדברות הושקע זמן רב, לעבור אל אלפי פסוקים בתנך, עשרות הספרים, הכוללים ספרי התורה, ספרי הנביאים, וספרי הכתובים.

תורה: בראשית, שמות, ויקרא, במדבר, דברים.

נביאים: יהושע, שופטים, שמואל א, שמואל ב, מלכים א, מלכים ב, ישעיהו, ירמיהו, יחזקאל, הושע, יואל, עמוס, עוֹבַדְיָה, יונה, מִיכָה, נחום, חבקוק, צְפַנְיָה, חַגַּי, זכריה, מלאכי.

כתובים: דברי הימים א, דברי הימים ב, תהילים, איוב, משלי, רות, שיר השירים, קהלת, איכה, אסתר, דניאל, עזרא, נחמיה.

במהלך המחקר התגלו טביעות אצבע, שהמחבר ניסה לטשטש או לשנות, ומתוכן עלו עדויות רבות ושונות, יפות מרגשות ומזעזעות על תהליך כתיבת התנ"ך, והמקורות שמהם הועתק המידע ששימש את המחברים.

לראשונה הושלם הפרסום של עשרת הדיברות, הסודות, הכוונות הנסתרות, המהוות את ברית הנישואין, או מהות ההסכם בין עם ישראל ליַהַוֶה. אך כדי להשלים את התמונה המלאה, יש גם להציג את הדרך שיַהַוֶה דאג לאכיפת הברית.

המאמר הבא יהיה על קִלְלַת יַהַוֶה עֲשֶׂרֶת הַדִּבְּרוֹת, אלו קללות קשות הפועלות אוטומטית, שיַהַוֶה הגדיר שיפעלו וירדפו אחרי כל אלה שלא יקיימו אותן.

המאמר הנוסף שיחתום, עָנְשֵׁי יַהַוֶה לַעֲשֶׂרֶת הַדִּבְּרוֹת, אלו העונשים הפועלים בצורה ידנית ופיזית, שיַהַוֶה בעצמו יגיע כדי להעניש ולהרוג בעם ישראל.

יחד נעבור על כל אחד מהמאמרים ועונשי המוות, וננסה להבין מה רצו להשיג המחברים בתיאורים הקשים, ומדוע הם נוגעים בכל הֲוָיַת הקיום האנושי. כל אחד יוכל בעצמו למצוא את השפעתם על העולם המודרני גם היום.

תודה לכם על שאתם לוקחים חלק במסע ובמחקר, שפורץ גבולות אמונה ומחשבה, ומאפשר הצצה לאמת בסיפורי המקרא ובהיסטוריה היהודית והאנושית, זה בהחלט לא מובן מאליו.

תֵּן לְמַלְאָכֶיךָ לַעֲזֹר

מלאכיך דנו איתך בעבר בנושא הבחירה החופשית, וחזרו על האופן, שבו ומדוע עליך להביע רצון לעזרתם, לפני שהם יוכלו להציע לך אותה. זכור שנם מקדמים בברכה את הבעות הרצון המתמשכות שלך לסיוע, אז אל תדאג לעולם להעמיס אותם בהבעת רצונך.

המלאכים הם יצורים של תקשורת ושירות, והם מתענגים על הפעילויות האלה. ככל שתביע רצון יותר לתמיכתם, כך כל מלאכיך עובדים יחד באחדות, ורגעי עבודת הצוות שלהם, הם השמחה הגדולה ביותר שלהם.

מלאכיך רוצים לעזור לך בכל דבר, אהוב! זכור לגייס את עזרתם לאורך כל היום.

אמור לעצמך, "אני מדבר עם המלאכים שלי על הכול. אני זוכר להביע רצון לעזרה מהם, ואני פתוח לקבל אותה. המלאכים שלי רוצים לעזור לי בכל הדברים, גדולים וקטנים".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)