מהו המסר שניתן מהפדרציה הגלקטית לחיזוק האנושות? מה הסיבה לשריפות בקנדה? מה תפקיד הרפטיליאנים, פיקוד אשתר והמגינים בשריפות? מדוע יופיעו הרבה עב"מים בשמיים? מה תרומת הגורמים הסביבתיים לשריפות? מה ניתן לעשות, ונדרש מהאנושות לעשות בתקופה הנוכחית? מָהֵם הלקחים מהשריפות?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַשְּׂרֵפוֹת בְּקָנָדָה-מֶסֶר לָאֱנוֹשׁוּת

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית ממקום שליטתם שבכוכב שבתאי, כל אדם הנחשף למסר, עליו להשתמש בהבחנתו הפנימית בזמן הקשבה למסר.

מֶסֶר לְחִזּוּק הָאֱנוֹשׁוּת

הפדרציה הגלקטית תמיד דואגת לביטחונכם ולהתקדמותכם. התעלות בזמן הזה חשובה מאוד עבור כולכם, כדי להכיר את האחדות והאיחוד של התודעה, מעבר לצורה ולתבנית המקיפה את מכלול האשליה בחייכם.

לכן אנחנו הפדרציה הגלקטית, ראינו את האירועים האחרונים שהתרחשו על הפלנטה שלכם, במיוחד בקנדה. זהינו סוגים מסוימים של שריפות, שצצו וגרמו לסוגים רבים של נזק לאותם תושבי המקום.

טרם נשתף את ההודעה הזו, אנו שולחים את תודתנו הלבבית והכרת התודה לכל אלה, שעדיין נאבקים ומנסים למצוא איזון. עליכם לזכור שבמאבק לנסות למצוא איזון תִמָּצֵא אַחְדוּת, וְתִמָּצֵא הזדמנות גדולה יותר להתגבר על האתגר.

הזרז הזה, הוא בעיקר קטליזטור חזק מאוד, שנמצא על כוכב הלכת שלכם.

הַסִּבָּה לַשְּׂרֵפוֹת

אנו הפדרציה הגלקטית חייבת לציין, שהסיבה העיקרית להתרחשות הפעילות הזו, כפי שפיקוד אשתר מָסַר לנו את המידע, נגרם בעיקר בגלל סוגים מסוימים של כניסות מחוץ לכדור הארץ, בעלות אוריינטציות שליליות של הרפטיליאנים, שנכנסו לתוך כוכב הלכת של כדור הארץ, בפריצה האחרונה של הסגר כדור הארץ.

הישויות הללו נמצאות כעת בתוך מיקומים מסוימים במעמקי כדור הארץ, והם מנסות ליצור סוגים מסוימים של מכשירים, מה שמוביל ליצירת מחלץ אנרגיה קוסמית, או הגברה של אנרגיית השמש.

הרפטיליאנים מנוטרלים בזמן הזה על ידי המגינים, כמו גם על ידי פיקוד אשתר. זו הסיבה, שרבים מכם עשויים לראות את העצמים הבלתי מזוהים, העב"מים בשמיים שלכם במספר המוני בזמן הזה.

לאלו שמתבוננים בשמיים, הם ימצאו את הסימנים לכך, שיש סוג של משימת הצלה, שמתקיימת בשלב זה בתוך השטחים של קנדה. הרפטיליאנים הללו הצליחו לְגַשֵּׁר על ההסגר של כדור הארץ, בעזרת אנשים מסוימים מתוך הקולקטיב האנושי, שרוצים לסייע להם בהפצת עיוותים שליליים, בתמורה לכוח ובתמורה לטכנולוגיה.

לכן אנו הפדרציה הגלקטית חייבת להצהיר, שגם בשלב זה שהשריפות האלה שמשתוללות בקנדה, הן נוצרות בעיקר על ידי האנרגיות הקוסמיות של פעילויות השמש.

כמו גם, נגרם במיוחד מהקרינה הקוסמית, שנמשכת על ידי מכשיר שהושתל בתוך קרום כדור הארץ, על ידי ישויות הרפטיליאנים, שגורם לסוג זה של עיוות. זה תורם למצב הכללי, שיצר את שריפות האש המתלקחת.

תְּרוּמַת גּוֹרְמִים סְבִיבָתִיִּים לַשְּׂרֵפוֹת

לאחר שניתנה הסיבה מאחורי השריפות בקנדה, זה גם חשוב שאתם בתור יצורים חיים, בכוחכם להתייחס להיבטים אחרים שגם תרמו לשריפה, כמו גורמים סביבתיים.

ברבים מהגורמים הסביבתיים הנמצאים סביב אזור האירוע, נוצרו טמפרטורות גבוהות מסיביות בגלל שינויי אקלים ופעילויות אנושיות.

בעוד שפעילויות אנושיות, כמו שימוש מוגזם בזיהום, כמו פעילויות תעשייתיות וסוגים אחרים של פעילויות, שהעלו את הטמפרטורה של כוכב הלכת לרמה גבוהה יותר, וזה גרם לשיא קולקטיבי ליצירת השריפות.

תמונה thenationalnews

אַחְדוּת וּפְעִילוּת מוּדָעַת

בנוסף, בשלב זה חשוב מאוד שימור הפלנטה שלכם, באמצעות אחדות ופעילות מודעת.

אנו הפדרציה הגלקטית נרצה לפנות כעת לנשמות האמיצות, שעומדות בפני השריפות בקנדה. אנו מעבירים את המסר הלבבי שלנו של תקווה ותמיכה לכל אלה, שהושפעו מהשריפות ההרסניות לנוכח המצב המאתגר הזה.

חשוב לזכור להחזיק בתקווה, ולהתאחד בכוח ובחוסן שלכם בתוככם. בזמנים כאלה של זרזים, מתחברים האנשים פעמים רבות, והופכים מאוחדים בגילוי מעשי חמלה גבורה וסולידריות.

זִכְרוּ שאינכם לבד בזמן הזה, ואנו קרובים אליכם, בתוככם, מוכנים להציע עזרה וסיוע בתוך הכאוס שאתם מתמודדים אתו. אנו שולחים את צי ההצלה שלנו, של המכלול המלאכי, כמו גם את פיקוד אשתר, שיציל רבים מהאנשים שזקוקים לתמיכתנו.

אנו נעזור ביחד למצוא נחמה, ולבנות מחדש את מה שאבד בחוויית הזמן והמקום. אל תאבד את האמונה ביכולות שלך, להתגבר על אתגרים וזרזים בשלב זה.

באמצעות מאמץ ונחישות קולקטיביים שלכם, תוכלו לרפא את כל הצלקות שנוצרו ונותרו מהשריפות, ותוכלו להחזיר את ההרמוניה באזורים המושפעים האלה.

אתם חייבים לזכור שהתקווה היא מגדלור, שמנחה את כולנו בזמנים האפלים ביותר. אנו כאן איתכם ביחד, מאפשרים לבנות, ולבנות מחדש, להסתגל וליצור עתיד טוב יותר.

השטיח הקוסמי הזה, בקיום לאורך כל המסע שלכם בְּהִתְגַּלְּמוּתְכֶם, הוא שזור באבולוציה הגדולה יותר של כּוֹכַב הַלֶּכֶת כדור הארץ, כאשר הממד החמישי מתחיל לעלות.

עליכם לאמץ את ההזדמנות לצמוח, ללמוד ולהתאחד, כשרבים מכם עומדים בפני האתגרים שלפניכם. זכרו שאחרי שהאירוע הזה יסתיים, יהיה אירוע קוֹסְמִי בעל אופי חיובי.

כולכם חייבים לזכור שההרמוניה של המכלול היקומי נשמר תמיד, ואחרי אירוע שלילי אירוע חיובי בטוח יגיע, שכן יש לשמור על איזון והתאוששות.

הַלְּקָחִים מֵהַשְּׂרֵפָה

יתר על כן, כולכם חייבים לזכור, שבתוך חורבן והשמדה יש הזדמנויות לצמיחה רוחנית ולהארה.

הנה כמה מהלקחים, שניתן ללמוד בשלב זה. הלקחים שניתן ללמוד קשורים לחיבור הדדי. השריפות משמשות כתזכורת לחיבור ההדדיות של כל היצורים החיים. הלהבות הן ללא גבולות, ומשפיעות הן על בני האדם והן על עולם הטבע.

החיבור הזה מזמין אתכם להכיר את רשת החיים העמוקה, שמחבר את כולכם לכל יצור חי, ולכדור הארץ עצמו.

כולכם חייבים לאמץ את ההבנה שהפעולות שלכם, בין אם חיוביות או שליליות, הן מספקות אפקט אדווה, ומתרחבות הרבה מעבר לשטיח הקוסמי

כולכם חייבים גם לזכור, שיש שיעור רב עוצמה של חוסן והסתגלות בזמן הזה, שכן מכלול הטבע מוכיח את יכולתו להסתגל, להתחדש ולמצוא את הכוח למול מצוקה.

הגיע הזמן לכולכם לקבל השראה מכך, וליישם אותה בחיים. עליכם לאמץ את החוסן הפנימי, לרתום את יכולת ההסתגלות, למצוא את הכוחות להתרומם מהאפר, ולהפוך זרזים להזדמנויות לצמיחה.

השיעור הרוחני האחרון, הוא של ארעיות שחרור, ושחרור השריפות מזכיר לכל אחד את ארעיותם של מבנים פיזיים ורכוש חומרי, מול חוקים כאלה.

סִכּוּם

ישנה הזדמנות להרהר בטבע החולף של החיים, ולהתנתק מהיקשרות אל רכוש חָמְרִי, ולטפח חשיבה של לשחרר ולהתמקד ביופי הפנימי שנמצא בתוך עצמך.

לפיכך הפדרציה הגלקטית שולחת אהבה ואור למקום, לריפוי ושיקום. כמו גם, הסיוע שלנו יישלח למקום.

פֶּתַח יָדֶיךָ לְקַבֵּל

היקום נותן לך כל הזמן, בדרכים קטנות וגדולות כאחד. כשמישהו מציע לעזור לך, קונה לך ארוחת צהרים או נותן לך מתנה, פתח את זרועותיך כדי לקבל.

ככל שאתה אומר יותר כן לברכות, כך האנרגיה היקומית זורמת אליך ודרכך בחופשיות. כשאתה דוחף את העזרה המוצעת, אתה סוגר את הדלת לשפע הזה.

היום, פתח את זרועותיך כדי לקבל בברכה כל מתנות שיגיעו אליך, ואמר כן לזרימה היקומית. הרשה לעצמך להיעזר, לאהוב ולפנק… תן לעצמך לקבל.

אמור לעצמך, "אני מקבל את כל הברכות שהחיים מציעים לי. זה בטוח עבורי לקבל, ואני פותח את זרועותיי במלואן, כדי לקבל בברכה את מתנות האהבה של היקום".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (2 votes)