מי הם הַאַנְדְּרוֹמֵדִים מהממד השביעי ועד התשיעי ומה תפקידם? מהיכן הַאַנְדְּרוֹמֵדִים מהממד השביעי עד התשיעי מגיעים, ומה המראה שלהם? מדוע הַאַנְדְּרוֹמֵדִים מהממד השביעי עד התשיעי הגיעו לכדור הארץ? מי הם ומה המראה של הַאַנְדְּרוֹמֵדִים מהממד השלישי עד השישי? מה תפקיד הַאַנְדְּרוֹמֵדִים מהממד השלישי עד השישי? מדוע הַאַנְדְּרוֹמֵדִים מהממד השלישי עד השישי הגיעו לכדור הארץ? מדוע הַאַנְדְּרוֹמֵדִים מהממד השלישי עד השישי עבדו עם הזיטא ראטיקיוליס? מי הם ומה המראה של הַאַנְדְּרוֹמֵדִים מהממד השלישי עד הרביעי? מה תפקיד הַאַנְדְּרוֹמֵדִים מהממד השלישי עד הרביעי? מה תרומת הַאַנְדְּרוֹמֵדִים לכדור הארץ?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהאלים הבוראים

עתיק-יומין

היסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

תַּרְבּוּת אַנְדְּרוֹמֵדָה

הקדמה

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

הַאַנְדְּרוֹמֵדִים סוג 1

הַאַנְדְּרוֹמֵדִים סוג 1, הם מהממד השביעי ועד הממד התשיעי, ממועצות אנדרומדה, מערכת כּוֹכְבֵי נבאדון. אלה מפקחים על רוב התקשורת האנדרומדית בין הגלקסיה שלהן לשביל החלב.

כל הַאַנְדְּרוֹמֵדִים משתמשים בשערי כוכבים, כדי לנוע בצורה אינטרגלקטית, מעבר לממד השמיני. חלקם מעבר לצורת דְּמוּי-אָדָם, אחרים שקופים, גבוהים ודקים עם עיניים בצורת שקדים ועור אפור או ירוק, כולם מיטיבים וחיוביים.

המועצות אישרו נסיעות של הַאַנְדְּרוֹמֵדִים ברמה הנמוכה ביותר לכדור הארץ, כדי לסייע במניעת אסון גרעיני, בעקבות הניסויים האטומיים, והפריסה של מכשירים גרעיניים במהלך שנות ה-40 וה-50.

הַאַנְדְּרוֹמֵדִים סוג 2

הַאַנְדְּרוֹמֵדִים סוג 2, הם מהממד השלישי ועד הממד השישי, ממערכות כוכבים שונות. אלה דְּמוּי-אָדָם, עור לבן או חום, גבוהים ורזים.

אלה הגיעו לכדור הארץ כדי למנוע אסון גרעיני, עבדו מידי פעם עם ה-זיטא ראטיקיוליס, כדי לעזור להם לחלץ דנ"א אנושי, תערובת של מיטיב חיובי ושלילי.

מאז הניסיונות הָאָטוֹמִים במהלך שנות ה-40, ופריסה של מכשירים אטומיים ביפן, הַאַנְדְּרוֹמֵדִים סוג 2 יצרו קשר עם אלה, שלדעתם יכולים לעזור בצורה הטובה ביותר למין האנושי, בין אִם טלפתית או דרך מְתַקְשְׁרִים, או דרך פקידי ממשל.

הַאַנְדְּרוֹמֵדִים סוג 2, הם עבדו עם הזיטא ראטיקיוליס, כדי לעזור להם להשלים את משימתם בהצלחה, עם הפרעה מִינִימָלִית לבני האדם הכפופים לניסויים.

הַאַנְדְּרוֹמֵדִים סוג 2, הם גם עבדו עם הקונפדרציה הגלקטית, כדי לסייע במניעת אסון גרעיני בקנה מידה גדול.

הַאַנְדְּרוֹמֵדִים סוג 3

הַאַנְדְּרוֹמֵדִים סוג 3, הם מהממד השלישי ועד הממד הרביעי, הם ממערכות כוכבים שונות. אלה דְּמוּי-אָדָם, עור גופם בגוון כחול או ירוק ונמוכים יותר מהַאַנְדְּרוֹמֵדִים סוג 2.

הַאַנְדְּרוֹמֵדִים סוג 3, הם תערובת של מיטיביים חיוביים ושלילים, ומעוניינים בכריית המשאבים הטבעיים של כדור הארץ למטרותיהם. אולם, חלקם נאורים יותר ועוזרים לאנושות.

אלה נראים לעיתים קרובות עם הזיטא ראטיקיוליס. כמו כן, קבוצות הַאַנְדְּרוֹמֵדִים השונות, הן אחראיות על חיבור ספרות איזוטרית כולל "הספר אורנטיה", אם כי חלק מהמידע שבו אינו נחשב מדויק.

תרומת הַאַנְדְּרוֹמֵדִים

קבוצת ישויות מכוכב אנסטרריה בקבוצת הכוכבים אנדרומדה, במיוחד ביתא אנדרומדה הגיעו בעבר לכדור הארץ. לאלה יש מראה אנושי, והם יכולים להגיע לאלפי שנים.

אחת הקבוצות בצעה תוכנית מסודרת היטב של איסוף נתונים, וביצוע מחקרים וניתוחים של כדור הארץ ותושביה. אלה היו חלק מצוות מחקר, אשר חקר את כוכבי הלכת ברחבי היקום.

נראה היה שיש להם יכולת מדהימה לחזות אירועים עתידיים על פני כדור הארץ. אינטראקציה רבה הייתה מכוונת מדעית, לחזות אירועים עתידיים, על פני כדור הארץ.

קבוצה זו, היא הִזְהִירָה מפני הסכנות שבניסיונות הגרעין, הנעשים על כדור הארץ, ומההשפעות השליליות שיש להם על האטמוספירה. לדבריהם, הרבה ממזג האוויר הקיצוני, הציקלונים וההוריקנים נגרמו על ידי ניסיונות אלה.

מעל הכול, הם היו מודאגים מכלי הנשק הכימיים שנבדקו. דאגה זו התבררה כנבואית, מכיוון שנגיף האיידס הפוקד את כדור הארץ, הוא חלק מתוכנית בדיקת לְחִימָה כימית.

ישויות מכוכבי לכת אחרים, מגיעים לכוכב אנסטרריה, כדי להתבונן בהשפעות הרטט של הצליל. ניתן להשתמש בצליל לשימור גופות או פגרים ולשליטה על אקלים. אף ניתן להשתמש ברטט, גם עבור חימום בניין מבלי להציק לדיירים.

המוקד העיקרי בעבודתם, הוא התמקד באופן בו בני האנוש הורסים את אקולוגית כדור הארץ, ואף הציגו ראיות מדעיות רבות לביסוסן. קבוצה זו, היא אמרה, כי הנשק המסוכן ביותר שהאנושות ניצבה מולו, היא השנאה בקרב האנשים.

האמונה בבורא האחד, היא חיונית, והיא חלק בלתי נפרד מהקוסמולוגיה של תרבות זו.

עֲבֹד עִם הַמַּלְאָכִים שֶׁלְּךָ

המלאכים שלך שומעים ומעריכים כל רצון שלך, שכן כל אחד הוא הזמנה להיות מעורבים יותר בחייך. ברגע שאתה מביע רצון לעזרתם, הם נוקטים בפעולה, לעתים קרובות מאחורי הקלעים, כאשר אינך במודע למילים שלך, הבאות לידי ביטוי בצורה.

היום, הפנה את תשומת ליבך לנושא עבודת צוות. כדי להבין, חשב על האנלוגיה לקבוצת ספורט. בכדורסל זורקים את הכדור משחקן לשחקן לאדם הכי קרוב לרשת, שיש לו קליעה ברורה, או שמתמחה במהלך מסוים.

כשאתה מביע רצון, אתה עושה את המסירה הראשונה של הכדור, ומלאכיך תמיד תופסים. בזמן שהם עובדים על רצונך, הם זורקים את הכדור הלוך ושוב בין הממד הרוחני והפיזי שתמיד בתנועה, מתקרב יותר ויותר לסל, שלידו אתה עומד. וכשהרצון גלוי, הם נותנים לך את הכדור, כדי שתוכל להטביע אותו ברשת.

אם אתה מסרב לתפוס את זה בגלל פחדים שאתה לא ראוי לזה, לא יכול להתמודד עם הצלחה, או כל חוסר ביטחון אחר, אז הכדור נופל.
בתקווה שזה יעזור לך להבין את ביטוי הבעת הרצון.

מלאכיך קבוצה, והם תלויים בך שתזרוק אליהם את הכדור, כדי להתחיל כל מהלך ולתפוס אותו בסופו של דבר לניצחון. אם אתה מודע להתנגדות בתוכך, הם יעזרו לך להיפתח לקבל. בחמלה ובאהבה רבה, הם מבקשים ממך לתת להם לסייע לך לעתים קרובות יותר. הם אוהבים אותך!

אמור לעצמך, "אני מוותר על כל התנגדות שאצטרך לקבל, ומאפשר לרצונות שלי להיענות. זה בטוח עבורי להיות מאושר".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)