מה תפקיד הרפטיליאנים וְהָאוֹרְיוֹנִים באירוע הנוכחי? אלו ערכים הישויות השליליות מבקשות לתכנת בדנ"א? מי הם אלה שחיים כעת במעמקי כדור הארץ? מה מנסים האליטות לעשות לאנושות? איזו טרנספורמציה מתרחשת? מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם הפעילות השלילית?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר ממטטרון

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַיֵּשׁוּיוֹת הַשְּׁלִילִיּוֹת בְּמַעֲמַקֵּי כַּדּוּר הָאָרֶץ

הקדמה

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

מבוסס על מסר מִמְּטַטְרוֹן, כל אדם הנחשף למסר, עליו להשתמש בהבחנתו הפנימית בזמן חשיפתו למסר.

כל אדם מהקולקטיב האנושי הנמצא בזמן הזה על כדור הארץ, עליו לזהות את האחדות עם הבורא היקומי. ניתן לחוש שיש כמות גדולה של הַתְּמָרָה המתרחשת על כדור הארץ.

יתר על כן, ישנם אנשים שמתחילים להשתנות עם התפיסות, שהם נוצרו למטרה מסוימת של הפצת פחד ורטטים אחרים.

ישנם אנשים רבים הנמצאים בעיקר ברטט של פחד, כעס, קנאה ורגשות אחרים. אנשים אלה ממוקדים על ידי מכלול הזיכרון החברתי של אוריון, כמו גם מכלול הזיכרון החברתי הרפטיליאני.

ישויות אלה מנסות לשנות את דפוסי הדנ"א של האנשים האלה, כך הם חודרים והופכים לישות מטרה, מה שעשוי להיחשב כשיא של מכלול גוף ונפש חוץ-ארצי, ונפש אנושי.

מתקיים קרב מתמשך על פני כדור הארץ, רבים מאנשי כדור הארץ שחתמו על חוזי נשמה לסיוע לאנושות, הם נמצאים במסלול החיובי ועדיין אינם משתנים, מכיוון שהרטטים שלהם אינם תואמים.

אולם יש אנשים מסוימים במיוחד האליטות, ואנשים אחרים ששינו את התפיסה שלהן, בגלל שהקצב הפנימי שלהם היה שונה.

בגלל זה הם שוהים כעת בתוך כדור הארץ הפנימי עם תפיסותיהם ושלשלאות תודעה מורכבות בתוך ציר הזמן, שסיפקו להם הבנה גדולה יותר על האלים.

זהו התחלה של שינוי עמוק ברטט המין האנושי, האנשים הללו שונו לאחרונה על ידי הרפטיליאנים והאוריונים, יש להם סוג מיוחד עם יְכֹלֶת שינוי צורה.

רבים מהאליטות על הפלנטה, הם חוו את החוויה וההזדמנות הזו בזמן הזה. בזמן הזה אירועים מוזרים ועדינים קורים לָאֱנוֹשׁוּת, ומתרחשת טרנספורמציה שלא ניתן להכחישה, שעוברת מעבר לאבולוציה הטבעית.

יתר על כן, רבות מהישויות החיצוניות בַּעֲלוֹת אוריינטציה שלילית, הן משפיעות על שינויים בגנטיקה האנושית, ובכך יוזמות שינוי במין החברתי של הקולקטיב האנושי.

יתר על כן, הישויות ממוקמות בעיקר באוקיינוסים העמוקים בזמן הנוכחי, ובמעמקי כדור הארץ, הן משנות בעדינות את הרטטים של אותן אנשים, הנמצאים ברטט הפחד על ידי שליחת גלים אנרגטיים.

הם משנים את המבנה הגנטי, והם בעלי הבנה עמוקה של דנ"א, ובעלי יכולת להפעיל גנים רדומים בתוך הגנום האנושי.

מכלול הזיכרון החברתי הרפטיליאני באוריון, בשלב זה מנסה ליצור בעיקר הסתננות בתחומים השונים של החברה האנושית, על ידי שינוי וַדָּאִי באנשים במתן קידום טכנולוגי של פָּרִיט, שאולי אינו בעל אופי חיובי, אלא זה שהוא מותאם לסדר היום שלהם.

הדרך הטובה ביותר להגן מפני השינוי הזה שמתרחש בזמן זה, היא קודם כל לבחור את רטט האהבה בכל רגע, ובמקום פחד יש לבחור ברגש חיובי, שכן הרגש השלילי לא רק מחליש את השרירים של מכלול הגוף שלך.

הרגש השלילי, הוא גם מחליש את האנרגיה הרוחנית שלך, ורגשות גבוהים יותר כמו אהבה, שמחה, ושלווה שיחזקו את מכלול הגוף, כמו גם המהות הרוחנית שלך תתחזק בכוחו של הבורא ביקום.

הַבֵּעַ רָצוֹן לְעֶזְרָה

אתה אף פעם לא לבד, במיוחד בזמנים של צורך גדול. אם אתה מרגיש בודד או עצוב, מלאכיך עומדים אפילו יותר קרוב אליך, כי הם תמיד בקרבת מקום ומוכנים לעזור לך בכל פעם שתביע רצון.

עם זאת, מדי פעם אתה שוכח מהנוכחות שלהם, ומנסה לסבול את החיים לבד. היום, זכור להביע רצון לעזרה רוחנית בכל המצבים, החל מהרגע שאתה קם מהמיטה. הבע רצון להדרכה בזמן שאתה מתלבש, נוהג, הולך ומתאמן, ובכל מפגש עם אנשים אחרים.

הבע רצון מאחרים לתת לך יד גם כן. בני משפחתך, חבריך, עמיתיך לעבודה ואפילו זרים מרגישים נחוצים ומוערכים, כאשר אתה מאפשר להם לסייע לך, והעצמי הפנימי שלך מטופח, כאשר אתה נותן לאנשים לעזור לך לשאת את העומס.

האנרגיה האוהבת שנפלטת מכל צוות של עוזרים, ומהאנשים המברכים רוחצת את כל כדור הארץ בשלום. זה חשוב לקבל כמו לתת. הקפיד לבקש סיוע, והרשה לעצמך לקבל זאת בהערכה ובשמחה.

אמור לעצמך, "אני זוכר להביע רצון להדרכה מהמלאכים שלי. זה סימן של כוח, שאני מאפשר להם ולאנשים אחרים לתמוך בי. אני מקבל עזרה באדיבות".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)