איך מתאפיינת התודעה בכוכב לכת, שבממד חמישי באוריינטציה שלילית? במה מתמקדת התודעה השלילית של כוכב הלכת? מהי ההתייחסות לשיתוף פעולה וחמלה? בְּמָה מתמקדת הלמידה בכוכב לכת בממד חמישי באוריינטציה שלילית? מה השימוש המרכזי בכוכבי לכת בממד החמישי באוריינטציה שלילית, עבור הייקום?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר ממטטרון

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

כּוֹכְבֵי הַלֶּכֶת בַּמֵּמַד הַחֲמִישִׁי בְּאוֹרְיֶנְטַצְיָה שֶׁלִּילִית

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

כּוֹכְבֵי הַלֶּכֶת בַּמֵּמַד הַחֲמִישִׁי בְּאוֹרְיֶנְטַצְיָה שֶׁלִּילִית

כוכבי הֲלֶכֶת בעלי אוריינטציה שלילית של הממד החמישי, הם בעיקר סְפֵירָה פלנטרית בה התודעה פועלת בעיקר באוריינטציה לשירות לעצמי או בקיטוב שלילי.

יתר על כן, יינתן תיאור כללי של כוכב לכת כזה, וכוכבי לכת כאלה שבממד חמישי בעלי אוריינטציה שלילית.

התודעה של כל חלק אינדיבידואלי ביקום, הוא בדומה לאהבת ילד. אולם במקומות אלה, הם מתמקדים בשירות לעצמי באמצעות שליטה בכוח רצון ומניפולציה. בנוסף, יש שם גם פחות שיתוף פעולה וְחֶמְלָה, בַּסְּפֵירוֹת הפלנטריות הללו.

יתרה מכך, יתכנו סוגים רבים של מבנים חברתיים, שהתפתחו סביב מערכות הכוח ההיררכיות עם כמה יחידים או קבוצות, שמנסים לִשְׁלוֹט, לִשְׁלוֹט בישויות אחרות. יחד עם זאת, בספירות הפלנטריות האלה יש שכיחות של מחלות, מניפולציות וניצול.

בכוכב הֲלֶכֶת שבממד החמישי, בעל אוריינטציה שלילית, האמפתיה, ההתחשבות באחרים פוחתת. החלק האינדיבידואלי של התודעה מעדיף את הצרכים והרצונות האישים, כמו גם לרווחתם של ערכים אחרים.

יתרה מכך, שיתוף פעולה עשוי להיות מוּנָע בעיקר מגורם בסיסי של אינטרס עצמי, ולא מאינטרס עבור מכלול הזיכרון החברתי הקולקטיבי.

לכן לאוריינטציה השלילית יש בעיקר צמיחה ואבולוציה רוחנית, שמאפשרת השקפות שונות של צמיחה רוחנית ואבולוציה, יותר שליליות. שיעורים וחוויות נוספים מתמקדים בעיקר בלמידה, על איך להיות יותר שלילי וכיצד לשרת את העצמי.

יתר על כן, כוכבי הֲלֶכֶת בעלי אוריינטציה שלילית בממד החמישי, הם יכולים לשמש בעיקר כגורם מְאַזֵּן לכדור פלנטרי בעל אוריינטציה חיובית בממד החמישי, מה שמאפשר איזון קַארְמַּתִּי במכלול היקומי.

הַגֵּן עַל עַצְמְךָ

זהו עולם בטוח, ואין צורך לפחד מכל סוג שהוא. כשמלאכיך דנים במיגון היום, הם לא מתכוונים שתשריין עצמך. מה שהם מדברים עליו דומה יותר לשכל הישר, ללבוש מעיל גשם לפני שיוצאים החוצה ביום מטפטף. כמו שלא היית לובש בגדים עליונים בפחד, אין צורך לפחד כשאתם שומר על עצמך.

יש הרבה דרכים לשמור על עצמך. אתה יכול להפעיל מגן בסיסי, על ידי הדמיה של עצמך מוקף באור לבן. האנרגיה הזוהרת המגוננת הזו, היא אהבה ללא צורה, היא כוח החיים. מכיוון שאור לבן דוהה עם הזמן, תצטרך לדמיין אותו מקיף אותך פעמיים או שלוש ביום. ככל שתמשיך לעשות זאת בכל יום, מלאכיך ידריכו אותך לעבוד עם צבעים אחרים, יחד עם שיטות שונות של מיגון.

שים לב למצב הרוח שלך, לפני ואחרי הפעלת האור הלבן. באמצעות תהליך המיגון, תרגיש בטוח לפתוח במלואם את המתנות הרוחניות שלך.

אמור לעצמך, "אני קורא למלאכים ולאור הלבן להקיף את אהוביי ואותי, כמו גם את הרכב, הבית, המשרד ושאר רכושי. מלאכים ואור לבן, נא להגן עלי כך שרק אנרגיות תומכות יבואו אלי וממני".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (5 votes)