מה טבעה של התודעה, ואיך היא קשורה לרוחניות ולהבנה של העצמי? מה מאפשרת התודעה לאנשים? מהו הבט התודעה, ואיך ניתן להשתמש בו? איך תפיסת התודעה מתקשרת ליקום? מה חוקר כל חלק אינדיבידואלי של התודעה? מה נדרש מהאנושות להבין על התודעה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר ממטטרון

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הֶבֵּט הַתּוֹדָעָה בָּעַצְמִי

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

הֶבֵּט הַתּוֹדָעָה בָּעַצְמִי

מבוסס על מסר מִמְּטַטְרוֹן, כל אדם הנחשף למסר, עליו להשתמש בהבחנתו הפנימית בזמן חשיפתו למסר.

טבעה של התודעה, הוא בעיקרו עניין עמוק ומורכב, שנחקר על ידי מערכות פילוסופיות מדעיות ורוחניות שונות ברחבי כדור הארץ, בעוד שזהו נושא שעדיין לא הובן במלואו לאנושות.

אולם, למרות זאת, ניתן לשתף ולנסות לתת הבנה כללית לתודעה, והקשר שלה עם רוחניות והבנת העצמי.

תודעה

ראשית ניתן לתאר תודעה, כְּמוּדָעוּת או חוויה שניתן לתפוס, היכולת להיות מודע לעצמי. היכולת להשתמש בתודעה כמצפן למחשבות, רגשות ותחושות, ולהיות בעל תחושה כוללת של הקיום האינדיבידואלי.

התודעה הזו מאפשרת לאנשים לחוות, לבצע בחירות, ולעסוק בהשתקפות עצמית ומודעות עצמית.

היבט התודעה

היבט התודעה, הוא היבט בסיסי ומקושר למכלול היקומי. כלומר, גורם התודעה מתעלה מעל זהות אינדיבידואלית, ומאפשר את קיום ההכרה, שֶׁהַתּוֹדָעָה אינה מוגבלת למכלול הגופני הפיזי, או למכלול הנפש, והיא מתקיימת מעבר לגבולות של הזמן והמרחב.

ההבנה של העצמי ביחס לתודעה היא גם חלק גדול, שבו כל חלק אינדיבידואלי של התודעה, הוא חוקר את טבע הזהות האישית של מוח האגו, במשחק גומלין בין התודעה העצמית האינדיבידואלית, לבין התוצר או המרקם של התודעה.

יחד עם זאת, בַּסְּפֵירָה הפלנטרית האנושית, יש צורך גדול להבין את מהות העצמי להיות תודעה, במקום זהויות כגון, שֵׁם או גוף או מכלול נפש.

טַפֵּחַ עַצְמְךָ

העצמי הפנימי שלך נסמך על העצמי החיצוני שלך לטיפוח, אז תדאג למי שאתה, והיה עדין מאוד עם עצמך לאורך כל היום. קח את הזמן שלך בזמן שאתה מתלבש, אוכל, הולך או נוהג, קל לעשות את זה.

טפח את עצמך בדיבורים עצמיים חיוביים ותומכים, כי הנשמה שלך פורחת משבחים ומחמאות. תגיד לעצמך לעתים קרובות "אני אוהב אותך", בשקט או בקול. ככל שאתה נותן לעצמך חיבה, אתה פותח את עצמך עוד יותר לקבל ממנה יותר.

אמור לעצמך, "אני דואג לעצמי מצוין. אני לוקח את הזמן שלי, ועובר בעדינות לאורך היום. מגיע לי יחס מפנק ומטפח".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)