ממה נוצרה גולגולת הקריסטל? באלו תרבויות נַעֲשָׂה שימוש רב בגולגולת הקריסטל? היכן נמצאו 13 גולגולות הקריסטל? מה ההבנה והמקור ליצירת גולגולת הקריסטל? מה המשמעות של 13 גולגולות הקריסטל בתרבות המאיה? באיזה תהליך יצרו את גולגולות הקריסטל? מדוע הגולגולת עברה תהליך קריסטלי? אלו שימושים התאפשרו בענידת המבנה הקריסטלי לאנשים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

גֻּלְגֹּלֶת הַקְּרִיסְטָל

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

גֻּלְגֹּלֶת הַקְּרִיסְטָל

גולגולת הקריסטל היא בעיקר סוג של חפץ, שאנשים רבים מוקסמים ממנה. במטרה להבין, הם משתמשים במערכות שונות של אומות, באופן סימבולי ותרבותי.

יתרה מכך, ההבנה העיקרית היא שֶׁגֻּלְגָּלוֹת הקריסטל שימשו בעיקר רבות מהציוויליזציות הקדומות. אלה נוצרו על ידי קבוצות שונות של אנשים, שנמצאו בעיקר במיקום של בני המאיה והתרבות המזו-אמריקאית, אנשים אלה ידעו על השימוש ב-13 גולגולות הקריסטל.

אנשים אלה ידעו להשתמש בגולגולות הקריסטל בתהליך של הבנה, שבכל פעם שאדם הפך מואר, והוא חצה לעולם הבא, שרידי האדם השתמרו.

כמו כן, גולגולת של אדם נשמרה בעיקר בתהליך קריסטלי ובמקום מסוים. כאשר היו 13 גולגולות הקריסטל בתרבות המאיה, למעשה היו 13 מָאֶסְטְרִים מוארים שחצו לעולם הבא, מתוך מכלול הגוף שלהם.

הגולגולות הללו נאספו, הגולגולות קריסטל הללו היו בעיקר גולגולות שעברו תהליך קריסטלי. מכיוון שהאנשים הפכו למוארים מעצם מערבולות האנרגיה שלהם, שנעות כלפי מעלה דרך מרכזי האנרגיה, ומתרכזות לבסוף במרכז הכתר, או באזור הראש, או בחלק העליון של הראש, בחלק הגולגולת.

ענידת חלק קריסטלי, או מבנה קריסטלי נוצר באנשים כאלה במקצבים גלגולים, במהלך תהליכי ההארה. לכן גולגולות קריסטל אלו שימשו בעיקר את בני המאיה, כאמצעי ליצירת מערבולות של אנרגיה.

יתרה מכך, הם שימשו גם כדי להכניס אנשים אחרים לתהליך של הארה רוחנית, ולעורר התעוררות קונדליני.

גולגולות הקריסטל הללו שימשו גם את בני המאיה ותרבויות אחרות, בעיקר כתהליך פתיחת השער לחיבור עם המאסטרים המוארים שלהם, שחצו.

דבר זה פעל כאמצעי תקשורת, שֶׁאִפְשֵׁר להם לקבל מידע בצורה של תקשורת מערכתית לאנשים שֶׁחָצוּ, באמצעות גולגולות הקריסטל. זהו השימוש בגולגולת הקריסטל, כפי שניתן לשתף בזמן הנוכחי.

 דַּע שֶׁאֵין מִמָּה לְפַחֵד

ילד אהוב, אל תדאג, שכן אהבתו של הבורא מגינה עליך ועל אהוביך, עכשיו ותמיד. אין מה לפחד… תן למלאכיך את הדאגות והצרות שלך, והירגע בידיעה השלווה שאתה והקרובים אליך בטוחים.

מלאכיך שומרים עליך בערנות, והם מוכנים תמיד לפעול בשמך. בכל פעם שאתה מרגיש מודאג, מפחד, לא אהוב או לבד, אנא דבר איתם. אתה יכול לדבר בקול רם, בשקט או בכתב.

השיחות איתם יעזרו לך לשחרר את העומסים הללו, ויאפשרו למלאכיך לצאת לעבודה כדי לתמוך בך. אין מה לפחד, עכשיו או בעתיד. אתה מכוסה בשמיכת מגן של אהבתו של הבורא – אז תהיה רגוע.

אמור לעצמך, "עכשיו אני נרגע, כי אני בטוח ומוגן. אני נותן כל דאגה לבורא ולמלאכים, אני מרשה לעצמי להרגיש שליו".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)