מהו המסע הֲנִשְׁמְתִי של ניקולה טסלה? איך ניקולה טסלה הצליח להתחבר לאינסוף האינטלגנטי, ולישויות מחוץ לכדור הארץ? עם איזה קבוצת נשמה תִּקְשֵׁר ניקולה טסלה? מהו תהליך "סיבוב במעגלים של הַמּוּדָעוּת"? מדוע חדרו הרפטיליאנים לליבת כדור הארץ לפני 4,700 שנה? איך סייע טסלה במאבק של הָאֲגַרְתָּנִים ברפטיליאנים? מהי טכנולוגיית "אנרגיה חופשית" שֶׁיָּצַר טסלה בְּאֲגַרְתַּהּ? מה תרגל ולמד טסלה בגלגול במצרים עם הכוהנים המצריים? מה כוכב המקור של טסלה? איך טסלה התגלם בממד הראשון והשני?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מַסַּע הַנְּשָׁמָה שֶׁל נִיקוֹלָה טֶסְלָה

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

מַסַּע הַנְּשָׁמָה שֶׁל נִיקוֹלָה טֶסְלָה

הפליאדים מסרו, כל אדם הנחשף למסר, עליו למצוא את הבנתו בתוך העצמי, ולדחות את צורות המחשבה שאינן מהדהדות.

מהו המסע הֲנִשְׁמְתִי של נִיקוֹלָה טֶסְלָה, שגלגולו המוכר החל ב-1856, והסתיים ב-1943 על כדור הארץ.

הישות המכונה נִיקוֹלָה טֶסְלָה, היא הצליחה להשתמש בשיטה פשוטה, בשימוש בתהליך ההתמקדות במסלולי התודעה הפיזיים שלה, על ידי סיבוב התודעה שלה סביב מכלול הגוף.

שיטה זו הובילה להתחברות עם האינסוף האינטליגנטי פעמים רבות, וכמו כן התחבר לישויות מחוץ לכדור הארץ, כמו גם לקבוצת נשמה ונוס, או בעברית נוגה.

תהליך זה פשוט אומר, לקחת את תשומת הלב סביב מכלול הגוף בצורה מעגלית, דרך קְצָווֹת מכלול הגוף, שהוא נושא רֶטֶט מכלול הַמּוּדָעוּת.

יתר על כן, תהליך זה של סיבוב במעגלים של הַמּוּדָעוּת, אִפְשֵׁר לישות נִיקוֹלָה, לפתוח את הקשר עם משפחת הנשמה שלה.

יתר על כן, גלגוליו הקודמים אפשרו בעיקר את הכנתו לפני אותה התגלמות על פני כדור הארץ. טֶסְלָה נמצא בעבר באחד מִקָּוֵי הזמן בארצות אגרתה, הוא היה כַּיֵּשׁוּת שהתגלמה בזמן שלפני 4,700 שנים.

במהלך זמן זה באגרתה, במישורי כדור הארץ הפנימיים התחולל קרב עם ישויות הרפטיליאנים, שנכנסו לליבה הפנימית של כדור הארץ. מטרתם הייתה לנסות לעצור את הָאֲגַרְתָּנִים, מלסיים את התודעה בממד החמישי, בדומה לאופן שבו הוא מתרחש על כדור הארץ.

יתרה מכך, זה אִפְשֵׁר לישות טֶסְלָה למצוא עצמה במצב תודעה מוגבר.

בְּמַהֲלָךְ אותו גלגול טֶסְלָה הישות הצליחה לייצר טכנולוגיית אנרגיה חופשית, שישויות הָאֲגַרְתָּנִים השתמשו בה כאמצעי ליצירת קווי אהבה, לשחרור ציר האנרגיה היקומית. טכנולוגיה זו יצרה מָגֵן סביב ליבת כדור הארץ הפנימית, והיא הובילה לניצחון של המגינים שלהם, באחד מתקופות הזמן.

יתרה מכך, הישות נִיקוֹלָה הייתה אז לפני אותו גלגול, שנמצא במיקום על אדמות מצרים, בתקופת זמן של לִפְנֵי כ-12,000 שנה, בה הישות תרגלה חיבור קבוצתי, בשימוש במניפולציה אנרגטית.

הישות נִיקוֹלָה גם למדה לקח חשוב על החיבור עם העצמי האמיתי שלה, או העצמי הגבוה שלה, על ידי שימוש בְּתַהֲלִיךְ של שתיקה פנימית, וניווט דרך מרכזי האנרגיה שלה, היא הונחתה על ידי כוהנים מצריים רבים באותה תקופה, איך לעשות זאת.

יתרה מכך, עוד לפני כן, ניתן לאתר את מקורותיה של הישות נִיקוֹלָה לאדמות נוגה, ונוס, באחד מִקָּוֵי הזמן הקבועים שֶׁמִּלִּפְנֵי כ-203 מיליון שנה.

הישות נִיקוֹלָה נמצאה בכוכב נֹגַהּ, וקיבלה את השם הבלעדי של "קְנוּדַה", שמשמעותה יוצרים אוהבים כמו ילדים, בשפת המונחים של ישויות נֹגַהּ.

הישות נִיקוֹלָה בילתה בממד הראשון, כישות בצורת אור, ומכאן סיימה את הלימוד על הוויה ברמה זו.

יתר על כן, היא בילתה את תודעת הממד השני בצורה של ישות ציפור, הדומה לציפורים שנמצאו על כדור הארץ, אך במערכת הכוכבים של נֹגַהּ.

אֲשֶׁר שֶׁבָּטוּחַ לְךָ לְקַבֵּל

כדי להמשיך בעבודה על גילוי שפע, מלאכיך יעבדו יותר על הפתיחות שלך. בכל יום יש לך הזדמנויות רבות לקבל, אנשים עשויים לשאול אם הם יכולים לעזור לך, לתת לך מחמאה, או להציע לקנות לך ארוחת צהרים.

חפש מתנות שמגיעות אליך במהלך היום. אמור כן לכל המתנות הללו, קבל אותן בסימן "תודה!", ודע שאתה ראוי להם.

תן למלאכיך כל פחד או אשמה, שאתה עשוי להרגיש לגבי התהליך הזה, ותן למלאכיך לעזור לך ליהנות מהקבלה. כאשר אתה ממשיך לקבל את המתנות היומיומיות הללו, היקום מגיב על ידי הגברת הזרימה שלהם אליך.

אמור לעצמך, "עכשיו אני מרשה לעצמי להגיד כן להצעות עזרה. זה בטוח עבורי לקבל סיוע, ואני מקבל מתנות כפי שהן מורחבות אליי. אני נהנה לקבל, ואני מקבל בברכה באדיבות ובחן לתוך חיי".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (2 votes)