איך ניתן לדעת שאלוהים הוא רבים ולא יחיד? האם האלוהים בראו את האדם, או רק שינו אותו?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

אנומליה במקרא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

אֱלֹהִים אֶחָד אוֹ רַבִּים

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

הָאֱלֹהִים בְּסֵפֶר בְּרֵאשִׁית

הפסוק הראשון בַּתָּנָ"ךְ מתחיל, ב"בראשית ברא אֱלֹהִים", ונשאלת השאלה מדוע המילה הזו, אֱלֹהִים, שמתורגמת כאל, מעוצבת במקרה זה בצורת שֵׁם עצם רבים של אֵלִים? מדוע היא מופיעה בְּרַבִּים, האם יש באמת רק אל אחד?

✗ סֵפֶר בראשית, פרק א', פסוק א', בְּרֵאשִׁית בָּרָא אֱלֹהִים אֵת הַשָּׁמַיִם וְאֵת הָאָרֶץ.

מי זה אנחנו?

רגע אחד! מי זה ה"אנחנו" הזה, שמופיע בספר בראשית פרק כ"ו? זהו שחר הזמן, לפני שהיה אמור להימצא כל יצור אינטליגנטי כלשהו. אז מי זה, או מי הם האחרים, שהאֱלֹהִים מדבר עליהם?

בספר בראשית כתוב, בואו נגרום לבני האדם להיראות כמונו בצלמנו ובדמותנו? "צֶלֶם הוא מונח קונקרטי, המרמז על דמיון פיזי, כמו שבין אדם לבנו". אז האֱלֹהִים האלה הם רבים, יצירתיים וְפִיזִיִּים? על מה מדובר?

✗ סֵפֶר בראשית, פרק א', פסוק כ"ו, וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, נַעֲשֶׂה אָדָם בְּצַלְמֵנוּ כִּדְמוּתֵנוּ, וְיִרְדּוּ בִדְגַת הַיָּם וּבְעוֹף הַשָּׁמַיִם, וּבַבְּהֵמָה וּבְכָל-הָאָרֶץ, וּבְכָל-הָרֶמֶשׂ הָרֹמֵשׂ עַל-הָאָרֶץ.

סיכום

האֱלֹהִים, או אולי מדויק לומר הָאֵלִים, מצוטטים בפסוק כאשר הם מספרים על התוכניות העתידיות שלהם לגבי האדם, שהיה כבר קיים.

האֱלֹהִים לא אומרים נִבְרָא אדם, אלא הם אומרים נְשַׁנֶּה אותו, או נִתֵּן לו תכונות נוספות כמו שלנו, כדי שיהיה דומה לנו, ואז הוא יוכל למצוא את מקומו בין החיות, באוויר, בים וביבשה.

הסוד הגדול, מדוע הם לקחו ייצור קיים, ושינו לו את התכונות והמאפיינים? מה הייתה מטרתם האמיתית? תשובות ניתן למצוא בלוחות החימר הקדומים, שנמצאו בכל רחבי העולם, והם יתפרסמו גם בהמשך בערוץ.

סודות קדומים

תודה לכל אחת ואחד, הנחשפים היום למסר זה. תודה שניצלת את ההזדמנות, לקחת חלק במסע הזה. זו הפעם הראשונה שהמידע נחשף במסגרת הנוכחית, והוא עשוי להיראות כהתחלה מעט גסה, קשה, מעציבה, מאכזבת, כואבת, כאגרוף לבטן הרכה, ואז מתוך ההכרה והבנה, יפעפע ויעלה רצון ותקווה לעתיד טוב יותר.

אנחנו מאורגנים, ואנחנו מוכנים לצאת לדרך חדשה, שלאחריה לא תוכל לחשוב ולהרגיש שוב אותו הדבר. אנחנו בעצם הקבוצה הראשונה הנחשפת לְמֶיְדַּעִים קדומים ואזוטריים, מבית הספר למסתורין במסגרת "עתיק יומין", אנחנו יחד, בעצם מנסים לעשות כאן היסטוריה.

מסר אישי מהמחבר

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)