איך המדע מסביר, מדוע אנשים מרגישים צורך להתפלל? מדוע אנשים רוצים לסגוד למישהו? מדוע אנשים מבקשים לבצע פולחן? מדוע אנשים מרגישים צורך להתחבר לדתות? מהו הַגֵּן הפולחני, ואיך מחקר המדע מצא אותו? מה הקשר בין תפילות לגֵּן הפולחני? בין כמה מתוארך הַגֵּן הפולחני על ידי המדע? מי הִזְרִיק את הַגֵּן הפולחני להומו-ספיאנס, ולאיזו מטרה? מה תפקיד מכסי טולומרי בגוף האדם? היכן במקרא מופיעה הגבלת חיי האדם ל-120 שנה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מקור הדתות

עתיק-יומין

האמת מאחורי התנ"ך
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַגֵּן הַפֻּלְחָנִי בַּדּנ"א

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

הגן הפולחני בדנ"א

מדענים, ביולוגים, ומעבדות חקרו את הגנום האנושי, והם תהו מדוע בני אדם כל כך נוטים לרצות לסגוד למשהו, ולכן התחילו לבדוק את זה די ברצינות. הם התחילו לנתח את הַגֵּנִים השונים בגנום האנושי, והם התחילו להבין משהו.

היה גֵּן שנראה כאילו הוא קשור לדחף לפולחן, אז הם אמרו בואו נבדוק את זה, נראה איך האנשים עושים את זה. שָׂמוּ אלקטרודות על ראשיהם של האנשים. היו להם רגעים שבהם היו מתפללים וכן הלאה, וכך הלאה, וכך ניסו לנתח איזה חֵלֶק בַּמּוֹחַ עושה את זה, ואיך זה הפעיל גֵּנִים מסוימים בגוף.

ובכן הם מצאו את הַגֵּן, הנקרא גם גֵּן פולחן. מה שמעניין בפולחן הזה, שהם גילו גם שגֵּן הפולחן הזה הוא לא כל כך ישן, הוא הוכנס לגנום ההומו-סַאפְּיֵינְס לִפְנֵי כ-200,000 שנה לְעֵרֶךְ.

לָמָּה זה חשוב? לפי הלוחות השומריים, לִפְנֵי כ-200,000 שנה, זה הרגע שהו הם החליטו להוציא את הכרומוזום מספר 2 שלנו, למזג אותו יחד. הם חיברו אותו יחד, והניחו את המכסים בכל קצה, כדי לגרום לנו לעשות עבורם את העבודה, וגם עבודות שירות.

חיבור זה יחד, עם מכסי טולומרי, הוא מבנה מורכב בקצה הכרומוזום בכל קצה, שבא לגרום לאנשים לעשות את העבודה גם בשדות, בסביבות אותו הטווח של 200,000-250,000 שנים.

הביולוגים המומחים אמרו, שסוג של מוטציה לא יכולה לקרות ככה סתם ב-200,000 שנה. כלומר, זה נעשה בצורה מכוונת, ואיכשהו הם לא יכולים להסביר את זה, משום שלטענתם היה צריך לקחת מיליוני שנים, עד שמשהו כזה באמת יתפתח בגוף האדם באופן טבעי.

אולם זה לא פשוט הופיע, זה בגלל שֶׁהַדְמוּי -אדם האלה התעסקו עם בני-האדם, הַדְמוּי-אדם האלה של האנונאקי שהתעסקו עם הגנום האנושי.

האנונאקים, הָאֱלֹהִים, הַדְמוּי-אדם המתקדמים האלה, הַדְמוּי-אדם בשר ודם, הם ממש הוציאו את הכרומוזום מספר שתיים. כמו גם איחו אותו יחדיו, ושמו עליו מכסי טולומרים בקצוות, כדי לקצר את תוחלת החיים.

בכתובים בספר בראשית פרק ו, נמצאת עדות להגבלת תוחלת חיי האדם שביצע יַהַוֶה לבני-האדם.

בספר בראשית פרק ו, פסוק ג', וַיֹּאמֶר יַהַוֶה, לֹא־יָדַוָּן רוּחִי בָּאָדָם לְעֹלָם בְּשַׁגַּם הוּא בָשָׂר, וְהָיוּ יָמָיו מֵאָה וְעֶשְׂרִים שָׁנָה.

סיכום

הַכְנָסַת הַגֵּן הפולחני, או הפעלת גֵּן הפולחן בגוף האדם, נועדה כדי לגרום לבני האדם לעבוד ולסגוד להם כאלים. כך בני-האדם יעשו את העבודה עבורם, ויביאו להם מִנְחוֹת, אוכל, אבנים יקרות וזהב, וכמובן יתפללו אליהם, מה שמתקיים עד היום. נראה שהפעולה הזו הייתה חלק מתקרית מגדל בבל.

תֵּהָנֶה מִקַּבָּלָה עַצְמִית

קבלה עצמית זהה לקבלת הבורא. כשאתה אוהב את עצמך בגלל מי שאתה, אתה משבח את מעשה ידיו של הבורא.

בלי קשר לאשליה שמציגה בעיות לכאורה, אתה באמת נפלא. ככל שתתמקד יותר בפאר שנתן הבורא, כך תחווה יותר הוכחה לעובדה זו. תגלה שאתה מסוגל לחולל ניסים, פשוט על ידי הכרת המקור והזהות הרוחנית האמיתית שלך.

היום, הלל את עצמך, כאמצעי לחלוק כבוד לבורא. סמוך על כך, שתוכנית הבורא עבורך מושלמת מכל הבחינות.

אמור לעצמך, "אני משבח את עצמי. כשאני עושה זאת, אני גם מכבד את הבורא שלי, כי אנחנו קשורים לנצח באמצעות אהבת הבורא. האכפתיות של הבורא בי היא אינסופית".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר