איך דת הנצרות התפשטה בעולם? האם הנצרות התפשטה ברחבי העולם על ידי אהבה? האם יש מכנים משותפים בין התפשטות הנצרות למסעות עַם ישראל במקרא? מהי האינקוויזיציה האפיפיורית? איך שליחי הנצרות שכנעו עמים להפוך לנוצרים? כמה דורות נדרש כדי לייצר סגידה לדת חדשה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מקור הדתות

עתיק-יומין

האמת מאחורי התנ"ך
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הֲפָצַת בְּשׂוֹרַת דַּת הַנַּצְרוּת-אִינְקְוִיזִיצְיָה

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

הֲפָצַת בְּשׂוֹרַת דַּת הַנַּצְרוּת

איך דת הנצרות התפשטה בעולם לאחר הדת היהודית? בוא נחשוב על זה לרגע, הנוצרים יגידו לך שהיא הופצה ברחבי העולם על ידי אהבה, הבשורה ומסר חדש וטוב. זה היה צריך להיות מופץ כך סביב כדור הארץ, אולם לא כך התפשטה הנצרות ברחבי העולם.

במאה ה-13 הנצרות התפשטה ברחבי הפלנטה על ידי אונס, ביזה, הֶרֶג, רצח, גניבה, וכך התפשטה ברחבי העולם, כחיקוי של מסעות ישראל במקרא.

במהלך האינקוויזיציה האפיפיורית בלבד, שנפרשה על פני 700 שנה, הורו האפיפיורים עצמם, להרוג ולרצוח כל מי שלא יישר קו עם הכנסייה. יחד עם האינקוויזיציות המוקדמות התקיימו גם האינקוויזיציה הרומית, והאינקוויזיציה הספרדית.

כך האינקוויזיציות הלכו ממש סביב הגלובוס, יבשת אחר יבשת בדילוגים, והם הרגו מעל 50 מיליון אנשים בתקופה של 700 שנה, בהוראת האפיפיורים ששלטו בתקופות ההן. כמו גם, מתועד בַּמִּקְרָא שמספר האנשים שהאלוהים עם בני ישראל הורגים 2,821,364, והערכה שמספר האנשים הוא 25 מיליון בקירוב.

האינקוויזיציה האפיפיורית חיפשה את זה, כך התפשטה הנצרות ברחבי כדור הארץ. איך היא הגיעה ליבשת אמריקה? ובכן הספרדים הגיעו לשם, והאירופאים הגיעו לשם, היכו, אנסו, הרגו ושחטו.

אז מה הם עשו? הם הלכו לשבטי ילידים, הם היו לוקחים את הצ'יף או מה שלא יהיה, ואז מוציאים אותם מול כל קבוצת האנשים של אנשי השבט. הם היו אומרים "אתה יודע, אתה תלמד את זה, ואם אתה לא רוצה ללמוד את הדת הזאת, אז נצטרך להרוג אותך".

כמובן אחרי כמה פעמים של הלוך ושוב, למידת חלק מההבנה הבסיסית בנושא תקשורת. רבים מבני השבט האלה אמרו, "לא זה לא בשבילנו, אנחנו הולכים לִשְׁמֹר על מה שמערכת האמונות הקדמונית שלנו, היא הרוחניות".

אז מָה היו עושים שליחי הנצרות? הם היו לוקחים את הצ'יף הזה והזה, והם באמת שרפו אותם על המוקד מול כל השבט, תלו אותם ועינו אותם ימים שלמים מול כל השבט, וכך בעצם הוצג ליתר, "שאם לא תיישר קו, הבא בתור יכול להיות אתה".

ברגע שהם עשו את זה, זה כמו לשבור סוס, לוקחים את הסוס הם שמים אותו אחר השער, אזור סגור, והם ממש עובדים עם הסוס הזה עד שהם שוברים אותו, עד שניתן יהיה לִרְכֹּב על הסוס הזה.

זה בדיוק אותו הדבר שהם עשו עם אנשים ברחבי כדור הארץ, כשהם עברו מיבשת ליבשת, מתרבות ילידית לתרבות ילידית. בזה אחר זה הם הפילו אותם, ולקחו מהם את הרשת הטבעית שלהם, את מערכת האמונות הקדומות, והתקינו מחדש מערכת אמונות חדשה של הנצרות, במקום זאת.

הם החלו לבנות שם כנסיות, עִנּוּ, הרגו ואנסו, זה היה מצב עַקּוּב מדם, וכך השתמשו להמיר את הפלנטה הזאת לנצרות, זה היה מאוד מדמם, מאוד רצחני, מאוד קורע לב, זה מה שזה היה.

לאחר שהם שברו את הדור הראשון של האנשים, כשהם נמצאים איתם, אז עכשיו הם מלמדים את הדור השני, "תקשיב זה מה שאנחנו צריכים לעשות".

בדור השלישי, הם כבר במלוא התנופה, הם נכנסים, הם נולדים עם האשליה הזאת, שהם נולדים עם השקר שמלמדים אותם מלידה, הם סוגדים, הם מעריצים, הם מתכופפים ועומדים על ברכיהם ומתחננים ומתפללים, ונותנים מנחות וכל השאר.

עד הדור הרביעי, הם כבר לא צריכים לחשוב יותר, זה פשוט מובנה בהם, הם עושים את זה אוטומטית, ולכך קוראים תכנות תודעתי.

דַּע שֶׁאַתָּה מַתְּנַת שִׂמְחָה

תינוקות מכונים לעתים קרובות "צרורות של שמחה". ובכן, אתה גם מתנה מענגת לאחרים, גם אתה שמחה, מתנה עטופה בגוף אנושי יפהפה. בכל מקום שאתה הולך, אתה מוציא אנרגיות נפלאות, גם כאשר אתה לא מודע לתהליך הזה. אתה לא יכול שלא להפיץ אושר, מכיוון שזו המהות והטבע האמיתיים שלך.

כמובן, אתה יכול להגדיל או להקטין את כמות השמחה שאתה מקרין, אז הקדש את תשומת הלב שלך, הרעף כמויות עצומות של אושר בכל מקום שאתה הולך. אתה יכול לעשות זאת בלי מילים, אפילו בלי לשים לב. כל שעליך לעשות הוא להגדיר את כוונתך במהלך היום להפצת רגשות שמחים, וזה נעשה. אתה תדע לפי החיוכים והצחוק שאתה מעורר שהמטרה שלך הושגה, כי אלה הם השתקפויות של המתנה שהענקת.

אמור לעצמך, "אני מפיץ אושר בכל מקום שאני נמצא. התכוונתי לתת יותר מהתחושה הזו מאי פעם היום. בכל מקום שאני הולך, אני מבקש שהעונג ימלא את לבם של אלה שאני פוגש. אני התגלמות השמחה עצמה".

הצהרות להעצמה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ הבורא השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות הבורא הנצחית"

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)