אלו סוגים קיימים לישויות האפורים? מאלו כוכבי לכת מגיעים האפורים? האם האפורים באוריינטציה חיובית או שלילית? כמה סוּגֵי אפורים מגיעים מאוריון? מה נחקר בחטיפות של אנשים על ידי אוריון? איך האנושות יכולה להתגונן מפני האפורים? איזו עסקה בצעו האפורים מריגל? מדוע האפורים זקוקים לבעלי החיים בכדור הארץ? האם האפורים יכולים לעבור דרך קירות? האם יכולים האפורים להשתלט על מוח האדם? היכן הבסיסים הקרובים של האפורים נמצאים? מה מטרת האפורים בכדור הארץ, ואיך מתייחסים לבני האדם? איך האפורים מעכלים את מזונם?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

תרבויות מחוץ לכדור הארץ

עתיק-יומין

היסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

תַּרְבּוּת הָאֲפוֹרִים

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

מי הם ישויות האפורים?

סֻפַּר רבות על עסקה סודית, שעשו האפורים עם ממשלות, לחטיפת בני אדם לצורך מחקר וגידול. האפורים, הם מחולקים בדרך כלל לשלושה סוגים שונים. אוריון אפור סוג 1, אוריון אפור סוג 2, אוריון אפור סוג 3.

מלבד שלוש קטגוריות אלה של האפורים, ישנם גם עשרים ושניים תת-מינים המגיעים ממערכות כוכבים כמו ריגל, אורסה מייגור, דרקוניס, וזיטא ראטיקיולניס.

חיוני שהאפורים יובנו, שכן הם אחת הקבוצות בַּעֲלוֹת אוריינטציה שלילית העיקריות מחוץ לכדור הארץ, המנסות להשתלט על כדור הארץ, לצורך מטרות אנוכיות משלהן, שירות לעצמי.

ישנם ככל הנראה שני סוגים של אפורים מאוריון, אשר ניתן לכנותם האפורים הגדולים יותר והאפורים הקטנים יותר. האפורים הקטנים יותר, שובטו על ידי הָאֲפוֹרִים הגדולים יותר, לכן כולם נראים אותו הדבר.

החטיפות נוגעות לניסויים הגנטיים שלהם הכוללים שיבוט, הַעֲשָׁרַת דנ"א, והכלאה עם בני אדם. לאפורים יש חולשה גנטית במערכות העיכול שלהם, וזה אחד המניעים העיקריים שלהם לכל העבודה הגנטית.

האפורים, הם חלק הדומה לתודעה קבוצתית, בִּמְקוֹם שימצאו להם תודעות אינדיבידואליות. הדת שלהם היא מדע, לא רוחנית אמיתית, והמבנה החברתי שלהם מבוסס על ציות וחובה.

הם מנסים להשתלט על כדור הארץ, לא בכוח צבאי, אלא באמצעות שליטה מוחית סמויה. מאז שאותן הממשלות מכרו את בני האדם לקבוצה זו בעלת אוריינטציה שלילית, אפילו הם הבינו את התיקון שבו הם נמצאים.

אם הממשלות ינסו לתקוף את הישויות האלה בכוח צבאי, זה יהיה התאבדות. מכיוון שהאפורים מתקדמים הרבה יותר מבחינה טכנולוגית מאשר הצבא בכדור הארץ.

אחת הדרכים העיקריות, שאדם יוכל להגן על עצמו, היא להישאר מכוון מבחינה רוחנית, ולהישאר בכוחו. האפורים מסתכלים על הפחד ותודעת קורבן, כעל אישור לפלוש.

האפורים הגבוהים, הם נראים פחות נוטים לשבריריות, מאשר האפורים הקטנים יותר. התוכנית הבסיסית שלהם, היא באוריינטציית השירות לעצמי.

האפורים משתמשים בכוכב כדור הארץ, כמחסן אספקה של חומרים ביולוגיים, כפי שמעידים המומים אשר נמצאו על בני האדם והבקר. בנוסף, הם מאוד טלפתיים, וכדור הארץ הוא לא הכדור היחיד שהם ניסו לכבוש.

לאפורים מִזֵיטָא ראטיקיולניס, יש יְכֹלֶת להגדיל את שדות הנפש שלהם, במטרה לשמור על שליטתם בבני האדם. המינים השונים של האפורים, הם חברים ברשת, במעין ברית רופפת, אשר בתוכה לכולם מטרות ומגמות משותפות.

האפורים מריגל, הם היו אלה אשר בִּצְּעוּ את הַעִסְקוֹת הסודיות עם הממשל בכדור הארץ. הם קטנים עם עור צהבהב-ירקרק, שנובע משום שחסר להם חומר בבלוטה ספציפית בגופם, עקב בעיות עיכול, הם נראים אפרוריים.

האפורים הם ממערכת שמש המסתובבת סביב ריגל, שהוא כוכב לבן-כחלחל כפול, במרחק שמונה מאות שנות אור מכדור הארץ. בעיות העיכול נגרמו כתוצאה מחשיפה לרדיואקטיביות, במהלך מלחמה גרעינית לפני אלפי שנים רבות. לכן האפורים מפיקים הזנה מהפרשות הבלוטה ומהאנזימים, אשר הם מפיקים ממום של בעלי חיים.

האפורים מריגל, הם נטולי רגשות כמעט לחלוטין, הם לא מסוגלים להתרבות עם בני אדם, אך מסוגלים לעשות זאת במעבדות. יש ביכולתם לְפָרֵק חומר לאנרגיה, כך הם עוברים דרך קירות וגגות, וּמַעֲבִרִים חטופים מבתיהם.

חלק משליטתם המוחית בבני האדם, היא מבוססת על מעין היפנוזה טלפתית, אשר הם מסוגלים להניע. אחד ההיבטים, היא יְכָלְתָּם לגרום לבני האדם לשכוח במודע, שהם נחטפו.

האפורים משתמשים גם ביכולת זו, כדי לשלוט על מנהיגי המדינות. השליטה מתבצעת גם באמצעות הַצָּבַת שְׁתָלִים מכניים ומטאפיזיים כאחד.

הקונפדרציה הגלקטית מספרת, לאפורים בסיסים בכל רחבי כדור הארץ, במיוחד בארה"ב, וגם בצד האפל של הירח. האפורים הם אלה, אשר יצרו שיבוטים גם של בני אדם, המשובטים לגופים מסוג אנדרואיד.

המידה בה האפורים חדרו לחברה האנושית היא קיצונית, באמצעות הַפְרָיָה בהיקף עצום של נקבות בני האדם, ובהמשך הם מחלצים את העוברים.

מרבית חומריהם הביולוגים מקורם בהטלת מום בבקר, עם זאת, לעיתים הם הטילו מום בבני האדם. חומרים אלה נמצאו, בספינות החלל שלהם שהתרסקו.

ישנם ספרים שונים, המסבירים שהם חברים, ושבני האדם הסכימו להיחטף על ידם. אולם, נראה שזה לא האמת, משום שֶׁאֵלֶּה ישויות מופרעות מאוד.

האפורים נמצאים בכדור הארץ, כדי להשתלט על כדור הארץ למטרותיהם האנוכיים. כך הם מסתכלים על בני האדם, בגישה הדומה לאופן, בו מרבית החברה האנושית הלא מוּדַעַת מסתכלת על בעלי חיים.

האפורים מִזֵיטָא ראטיקיולניס מחולקים לשתי קבוצות, אחת שֶׁנִּרְאֵית סובלנית מעט יותר כלפי בני האדם, ואחרת המעוניינת בהתיישבות וכיבוש כדור הארץ.

עוד סֻפַּר, שלָאֲפוֹרִים הגבוהים יש בסיס אחד ליד האיים האלאוטיים. נראה שיש להם השפעה על הָאֲפוֹרִים מִזֵיטָא ראטיקיולניס, ועל הָאֲפוֹרִים מבלטראקס, אשר נמצאים תחת שליטה של דארקוניס.

לָאֲפוֹרִים הגבוהים אין קיבה, והם מעכלים את מזונם על ידי ספיגה דרך העור, או מתחת ללשון. הם אלה אשר שיבטו עצמם, בִּמְקוֹם לתרגל רבייה.

אולם, בכל פעם שהם מְשַׁבְּטִים עצמם, ההעתק הגנטי נחלש, זה חלק מהבעיה שלהם. יחסם לבני האדם, הוא של סבלנות כלפי נחותים, יש להם עליונות טכנולוגית, אך רוחנית וחברתית הם נכשלים.

מְצָא אֶת הַבּוֹרֵא בָּאַחֵר

הבורא נמצא בתוך כל אדם שבחייך, גם אם זה נראה אחרת. כמו שכורה מוצא זהב יקר ערך, כך גם אתה יכול לגלות את הבורא בכל מערכת יחסים. כובע הכורה שלך מצויד באור מהכוונה שלך לראות לפחות איכות אחת טובה בתוך כל אדם.

לכל אחד יש לפחות תכונה חיובית אחת, אשר גלויה לבעלי ראש ולב פתוחים. לעתים קרובות אנשים שנראים הכי פחות חביבים, הם אלה הזקוקים ביותר לכורה "הבורא" כמוך.

דע שאתה תמצא זהב בכל אדם שאתה פוגש היום. משימת הריפוי שלך נפתחת ומביאה שמחה להרבה לבבות, במיוחד שלך.

הצהרה ליקום, "אני מבחין לפחות בתכונה טובה אחת בכל מי שאני פוגש היום. אני משרת את הבורא בכל מערכת יחסים. כשאני רואה את החיובי שבכל אדם, מערכות היחסים שלי משקפות את המתנה הזו. ככל שאני מתבונן בבורא שבטוב שבתוך אחרים, כך אני רואה אותם יותר בעצמי."

הצהרה להעצמה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ הבורא השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות הבורא הנצחית"

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)