מתי הגיעו הָאֱלֹהִים לכדור הארץ? לאיזו מטרה הגיעו הָאֱלֹהִים לכדור הארץ? מהו הישוב הראשון שהָאֱלֹהִים התיישבו בכדור הארץ? איך התחילו הסגידה והפולחן בָּאֱנוֹשׁוּת? איזה אסון נוצר מֵהַיְּרִיבוּת בין הָאֱלֹהִים? אֵלּוּ מתחים נוצרו בין הָאֱלֹהִים הצעירים למבוגרים? מה מקור אדם וחוה, גן-עדן, המבול, מגדל בבל? ממי קיבלו הַשּׁוּמֵרִים את המידע בלוחות החימר? מה הייתה תרומת אפוס גילגמש, אתרחסיס, אנומה אליש, ספר הסודות של תּוֹת'?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

הלוחות האבודים של שומר

עתיק-יומין

חשיפת לוחות האלוהים
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הָאֱלֹהִים מַגִּיעִים לְכַדּוּר הָאָרֶץ

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

*אֶנְלִיל האֱלֹהִים הוא יַהַוֶה האֱלֹהִים המופיע במקרא.

הקדמה

המידע הגיע לאנושות חרוט בכתב יתדות על גבי לוחות חמר, בלשון השומרית ובלשון האכדית. המידע נחקק על הלוחות מתקופה שבין סוף הָאֶלֶף השלישי ועד סוף הָאֶלֶף הראשון לפנה"ס, אך רבים מהם משקפים מָסוֹרוֹת מתקופות קדומות הרבה יותר.

מִדְּמוּי-אָדָם לאלהים

לִפְנֵי כ-445,000 שנים, ישויות דְּמוּי-אָדָם מכוכב אחר הגיעו לכדור הארץ בחיפוש אחר זהב. הם ירדו מֵהַשָּׁמַיִם באחד מהימים בכדור הארץ, הם השתכשכו במימי החוף והקימו את אֲרִידוּ, שמשמעותו "הבית הרחוק מאוד".

עם הזמן התרחב היישוב הראשוני, והפך למשימה מלאה בכדור הארץ, עם מרכז בקרת משימה, נמל חלל, פעולות כרייה ואפילו תחנת ביניים במאדים.

מֵחֹסֶר בכוח אדם, ישויות דְּמוּי-אָדָם השתמשו בהנדסה גנטית, כדי לעצב את העובדים הפרימיטיביים, "הַהוֹמוֹ-סַפֶּיאַנְס" שנמצאו. המבול ששטף בצורה קטסטרופלית את כדור הארץ, ודרש התחלה חדשה, וכך ישויות דְּמוּי-אָדָם אלה הפכו לאלהים, והעניקו לציוויליזציה האנושית את לימודי הסגידה והפולחן.

גּוֹרָל או מזל האנושות

כל מה שהושג נפרם באסון גרעיני, שהביאו המבקרים האלהים לכדור הארץ, במהלך הַיְּרִיבוּת והמלחמות שלהם. מה שהתרחש על פני כדור הארץ, ובמיוחד האירועים מאז תחילת ההיסטוריה האנושית, אלה נאספו מלוחות החמר בכתב היתדות האבודים שנמצאו.

מה היו מערכות היחסים, שגרמו למתחים גּוֹבְרִים בניבירו ובכדור הארץ? אילו מתחים נוצרו בין האלהים המבוגרים לבין האלהים הצעירים, בין אלה שהגיעו מניבירו לבין אלה שנולדו על פני כדור הארץ?

עד איזה היקף מה שקרה נקבע על ידי הגורל, גורל שהתיעוד שלו מאירועי העבר, טמן בחובו את המפתח לעתיד? האם זה לא היה לבשר טוב שאחד משחקני המפתח, מעדי הראייה, אחד שיכול להבחין ולתעד עבורנו מה בין מזל לגורל.

תמונה: meisterdrucke

הסודות והידע הקדום

חוקרים ותיאולוגים כאחד מכירים כיום בכך, שסיפורי הבריאה המקראיים על אדם וחווה, גן-עדן, המבול, מגדל בבל, התבססו על טקסטים שנכתבו אלפי שנים קודם לכן במסופוטמיה, במיוחד על ידי הַשּׁוּמֵרִים.

הַשּׁוּמֵרִים, בְּתוֹרָם, הצהירו בבירור שהם השיגו את הידע שלהם על אירועי העבר הרבים מתקופה שלפני תחילת הציוויליזציות, עוד לפני שהאנושות נוצרה, מכתבי האנונאקי, "אלה שהגיעו משמים לארץ", האלהים, ה"אלים" של העת העתיקה.

כתוצאה של מאה שנים ומחצית גילויים ארכיאולוגיים בהריסות התרבויות העתיקות, במיוחד במזרח הקרוב, נמצאו מספר רב של טקסטים מוקדמים כאלה.

הממצאים גם חשפו את היקף הטקסטים החסרים, מה שנקרא ספרים אבודים, המוזכרים בטקסטים שהתגלו או שנגזרו מטקסטים כאלה, או שידוע כי היו קיימים, בגלל שהם קוטלגו בספריות מלכותיות או במקדשים.

לעיתים "סודות האלים" נחשפו בחלקם בסיפורים אפיים, כמו אפוס גילגמש, שחשפו את הוויכוח בין האלים שהוביל להחלטה לתת לאנושות לגווע במבול.

כמו גם, בטקסט שכותרתו אתרחסיס, שהזכיר את המרד של האנונאקי שעמלו במכרות הזהב שהובילו ליצירתם של פועלים פרימיטיביים-אדמה.

מעת לעת חיברו מנהיגי האלהים בעצמם חיבורים, לפעמים מכתיבים את הטקסט לסופר נבחר, כפי שנקרא הטקסט The Erra Epos, שבו אחד משני האלים שגרמו לאסון הגרעיני ביקש להעביר את האשמה אליו. יָרִיב, מתישהו פעל האל כסופר משלו, כפי שקורה לגבי ספר הסודות של תות, אל הידע המצרי, שהאל הפריש בחדר תת קרקעי.

סיכום

המידע בלוחות האבודים של שׁוּמַר, הוא מוקדם במאות ואלפי שנים, לפני שנכתב אי פעם הספר הראשון של התנ"ך. נתחיל להכיר את הכתבים שהוסתרו מהאנושות.

"שְׁלַח אַהֲבָתְךָ לְתוֹךְ יוֹמְךָ"

אנרגית האהבה שלך כל כך עוצמתית, שהיא יכולה לרפא כל דבר, כולל את עתידך. בבוקר הנוכחי, החזק את הכוונה לשלוח אנרגיה אכפתית, ליום שאתה עומד לחוות.

הפץ אהבה בכל אחת מהדקות העתידיות שלך, צפה ביסודיות את הרגעים בכוח מרפא. האנרגיה האוהבת הזו תחכה לך, ותבטיח שכל שנייה תהיה מורם לפוטנציאל הגבוה ביותר שלך.

אתה מרופד בבטחה באהבה לאורך היום.

הצהרה להעצמה, "אני שולח אהבה לשעות שלפניי, ואני מרווה את כל היום בשמחה גדולה. כל רגע שופע אהבה, הרמוניה ושיתוף פעולה."

הצהרה להעצמה

הַלּוּחוֹת הָאֲבוּדִים שֶׁל שׁוּמַר

המידע הגיע לאנושות חרוט בכתב יתדות על גבי לוחות חמר, בלשון השומרית ובלשון האכדית.

המידע בלוחות האבודים של שׁוּמַר, הוא מוקדם במאות ואלפי שנים, לפני שנכתב אי פעם הספר הראשון של התנ"ך. נתחיל להכיר את הכתבים שהוסתרו מהאנושות.

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)