מהן התפיסות שנוצרו בתרבות אוריון? איזה בסיס אמונות החזיקה כל תפיסה באוריון? איך התפיסות בתרבות אוריון השתקפו באטלנטיס וכיום? אלו שלוש קבוצות נוצרו באימפריית אוריון? איך ניסתה אימפריית אוריון לשלוט בתושביה? מי עזר להתעוררות חיובית של תושבי אוריון? איזה גזע מנסה לשלוט בתרבות אוריון? איך מנסים לעזור ישויות אוריון החיוביים לכדור הארץ?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

תרבויות מחוץ לכדור הארץ

עתיק-יומין

היסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַתְּפִיסוֹת בְּאִימְפֶּרְיַת אוֹרְיוֹן

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

אוריון באוריינטציה שלילית וחיובית

תרבות אוריון הייתה אחת מהמעטות ביותר, אשר התפתחו למצב של התקדמות טכנולוגית בעודן במצב של סכסוך רוחני עז. כך שבסכסוך באוריון היו שותפות שתי תפיסות.

הצד השלילי, האמין במושג שירות לעצמי, ושכנע עצמו שהשלם ייווצר בכך, למרות שבפועל זה מתורגם בחיפוש שליטה על אחרים.

הצד החיובי, החזיק באידיאל של השירות לאחר. זה בדיוק הסכסוך אשר התרחש באטלנטיס בין בניו של בליעל לבין המאמינים בחוקיות האחד.

זה בדיוק הסכסוך המתרחש בעולם הנוכחי כיום, השירות לאגו, או השירות לָאַחֵר ולבורא האחד.

השליטה באימפריית אוריון

סכסוך אוריון לקח חלק במשך עידנים, באופן הרסני ומטריד ביותר. ומתוך כך הוקמו שלוש קבוצות, הדומיננטיים, הקורבנות, וההתנגדות. השולטים היו אימפריית אוריון, ומולם הייתה קבוצת התנגדות לשליטה הרעה של האימפריה.

האימפריה ניסתה לשלוט נפשית, רגשית וטכנולוגית. היא אף תכננה שיטות שליטה באמצעות אומנויות הנפש. אווטאר רוחני גדול התייצב, והעיר את תושבי אוריון לחוק האהבה והמחילה, מה שהקל על תחילתה של התעוררות המונית לתרבות.

ישנם חלקים ממערכת אוריון, הם אשר התעוררו, וחלקים שעדיין מנסים לשלוט. אחד מאלה שמנסים לשלוט במערכת אוריון, הוא הגזע הרפטיליאני.

סיוע אוריון לכדור הארץ

הָאוֹרְיוֹנִים המקוטבים חיובי, המבקרים בכדור הארץ, הם תורמים את כוחם הנפשי המתקדם, לפיתוח מערכות ארגון הפועלות בצורה חלקה על פני כדור הארץ.

אוֹרְיוֹנִים אֵלֶּה, הם מהדהדים לקרן הצהובה, והם משדרים את התדר הזה לכדור הארץ, במטרה לייצב את הכוחות האינטואיטיביים בתודעה האנושית.

"זְכֹר אֶת תִּפְאַרְתְּךָ"

נשמתך היא מפוארת מכל הבחינות, אתה מאיר באורו של הבורא הזוהר על פני הפלנטה, אפילו כשאתה לא מודע למתנה הזו שאתה מביא.

גדולתך מובטחת ללא הרף, ללא מה שקורה מסביבך. שום דעה עליך, מלבד דעה של אהבה טהורה ובלתי מותנית, לא משקפת את האמת הנצחית שלך.

אתה דוגמה נפלאה למעשה ידיו של הבורא, מושלם לחלוטין ומאחסן שמחה. היקום היום מבקש שתזכור את שלמות הבורא שלך, ותקרא לה לתמוך בך.

ראה את אותו אידיאל קדוש בתוך כל מי שאתה פוגש, ותגלה שכל מערכות היחסים שלך מרוממות לחוויות משמחות עמוקות.

הצהרה להעצמה, "אני זוכר, שאני אחד עם הבורא, לנצח ובכל מצב. בכל מקום שאני נמצא, הבורא תמיד לצידי, שומר עליי ללא תנאי, ואוהב אותי בכל הדרכים."

צעדים להעצמה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ הבורא השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות הבורא הנצחית"

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר