מי היו האלהים האנונאקים? מה האטימולוגיה של השם אנונאקים? מה ההגדרה של חוצנים, ע"פ סוכנות החלל הישראלית? למי העבירו האנונאקי את השליטה, בשלב מאוחר יותר בהיסטוריה? מה הַזֶּהוּת שבין שָׁאוּל המלך לגילגמש המלך? מהי השושלת של גילגמש? אלו רישומים מתקדמים נמצאו בלוחות הקדומים? כמה שנים נמשכה מלוכת המלכים ע"פ הלוחות הקדומים? האם המלכים היו אנושיים? מה מספרת הגרסה השומרית על מגדל בבל?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

האמת מאחורי סיפורי התנך

עתיק-יומין

הלוחות לבריאת העולם
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הָאֱלֹהִים הָאַנוּנָאקִים וְשׁוֹשֶׁלֶת הַמְּלָכִים

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

*אֶנְלִיל האֱלֹהִים הוא יַהַוֶה האֱלֹהִים המופיע במקרא.

הקדמה

המידע הגיע לאנושות חרוט בכתב יתדות על גבי לוחות חמר, בלשון השומרית ובלשון האכדית. המידע נחקק על הלוחות מתקופה שבין סוף הָאֶלֶף השלישי ועד סוף הָאֶלֶף הראשון לפנה"ס, אך רבים מהם משקפים מָסוֹרוֹת מתקופות קדומות הרבה יותר.

האלהים האנונאקים מהשמיים

במאה ה-20 החלו סופרים שונים לשפוך אור על הכתבים בכתב היתדות. אלה הדגישו את ההשלכות הברורות של הסיפורים השומריים, לפיהם האלהים האנונאקים היו מינים חוצנים רבי עוצמה ומתקדמים.

הֲגַעְתָּם לכדור הארץ שמה אותם בראש שרשרת המזון בכדור הארץ. כדי ליצור כוח עבודה מקומי, האלהים האנונאקים השתמשו ברצפים של קוד גנטי משלהם, להכלאת אב קדמון יונק לאדם, המוכן לעבוד את המאסטרים, האלהים האנונאקים שלהם.

פירוש המילה "אנונאקים" הוא "אלה שהגיעו מהשמיים לארץ", ביטוי שהבהיר את מקורות היצורים שמחוץ לכדור הארץ.

ע"פ סוכנות החלל הישראלית, חייזרים, הם צורת חיים שאינה מכדור הארץ, יצורים מעולם אחר. חוצנים, הוא ביטוי ליצורים שמחוץ לכדור הארץ, ביטוי שֶׁאֻמַּץ בעקבות הסרט "אי.טי. חבר מכוכב אחר".

אם אתה תסתכל על האטימולוגיה, הבלשנות החוקרת של המילה, יש לך "אָנוּ" שפרושו "שמים", "קִי" פירושו "ארץ", "אנונאקים" הם "אלה שהגיעו מהשמיים לארץ", אתה יכול לעקוב אחר ההיגיון.

אולם, אם לא היה לך את הנרטיב הזה מוטבע במילה עצמה, ברגע שאתה קורא את כתבי היתדות, הסיפורים חושפים עצמם, שזה בדיוק מה שקורה! הִירוֹגְלִיף, הלוחות שבהןֹ הם משתמשים לציון האלהים השליטים, היורדים מהשמיים בתחילת הסיפור, הוא פשוט מתאר מציין את השמיים.

מלוכת האדם הראשון

אם כך, האנונאקים אלה הם אלהים מהשמיים, הם אנשי שמיים! רבות מהמיתולוגיות העתיקות בעולם טוענות, שהשלטון על החברה האנושית התחיל עם שליטה על בני האדם, שהוקם על ידי יצורים או אלים עליונים, אלהים, ואז תפקיד השלטון נמסר בשלב מאוחר יותר למושלים או מלכים אנושיים. המיתולוגיה המצרית, מחזיקה בנרטיב כזה.

באופן דומה, התנ"ך מדבר על שָׁאוּל המלך, כמלך האדם הראשון של האֱלֹהִים. כתב היתדות השומרי, קרא גם למלך האנושי הראשון שלהם בשם גילגמש.

גילגמש הוא מלך אוּרוּק בְּשׁוּמֵר, שֶׁשָּׁכְנָה כ-300 ק"מ דרומה מהעיר בגדאד כיום, בין בבל לאור-כשדים. גילגמש היה אלהים למחצה, וניתן למצוא דמיון לזה של שאול במקרא.

מידות גובה, מתואר ששאול היה גבוה מכל בני העם, בספר שמואל א, פרק ט, פסוק ב', גָּבֹהַּ מִכָּל־הָעָם. גִּלְגָּמֵשׁ מופיע בכתובים הקדומים, כגבוה מכל אנשי עירו, גִּלְגָּמֶשׁ שְׁלִישִׁיתוֹ נוֹלַד אָדָם, וּשְׁתֵּי שְׁלִישִׁיּוֹת בּוֹ אֱלֹהִים, לְצֶלֶם־קוֹמָתוֹ תָמְהוּ אַנְשֵׁי־הָעִיר.

מרועה צאן לְמֶלֶךְ, שאול מתואר כרועה צאן ובקר, בספר שמואל א' פרק י"א, פסוק ה, וְהִנֵּה שָׁאוּל בָּא אַחֲרֵי הַבָּקָר מִן-הַשָּׂדֶה. גילגמש מתואר בכתובים הקדומים כרועה עדרים, אַךְ גָּדַל הַבֵּן וַיְהִי לְגֶבֶר, וְהָיָה לְעֶבֶד לַגִּבּוֹר־הָרוֹעֶה, זֶה אִישׁ־מִלְחָמָה, זֶה יוֹדֵעַ צַיִד, זֶה רוֹעֶה עֲדָרִים וְזֶה עַל הַבִּנְיָה.

גילגמש הוא מֶלֶךְ מתהליך הכלאה, היברידיות של אדם ואלהים אנונאקים. שמו מופיע באחד החפצים המפורסמים ביותר של מסופוטמיה, ברשימת המלכים השומריים.

תמונה: meisterdrucke

משך שנות המלוכה

בין רשימות קניות, הסכמים משפטיים, חוזים עסקיים וכל השאר בלוחות בכתב היתדות, בבחינה ראשונה נמצא גם תיעוד יבש של רצף מלכי שׁוּמֵר.

הרישומים המאוחרים ביותר, מתעדים מלוכה של 6 שנים עד 36 שנים. ככל שאנו חוזרים אחורה על ציר הזמן, רשימת המלכים מתחילה לרוץ עם מידע מוזר למראה.

פשוט משום מקום, לפתע קראנו על שושלת שנמשכה עשרים וארבע אלף חמש מאות ועשר שנים ושלושה חודשים ושלושה ימים וחצי. זה בדיוק הולם לחלוטין את התרבות השומרית, כי מהתרבות השומרית אנחנו מקבלים 360 מעלות במעגל, 60 שניות בדקה, 60 דקות בשעה, כך שהדיוק לא מפתיע אותנו.

מה שמוזר הוא, שהשושלת ההיא בת עשרים וארבע אלף חמש מאות ועשר שנים שלושה חודשים ושלושה ימים וחצי, התחלקה על פני לא יותר מעשרים ושלוש מלכים. כלומר, זה שלטון ממוצע של יותר מֵאֶלֶף שנה לכל אחד, וזה לא חד פעמי.

השושלת שהסתיימה במבול הגדול, היא נמשכה מאתיים ארבעים ואחד אלף שנה, חָלְקָהּ לא יותר משמונה מלכים, כלומר שלטון ממוצע של יותר משלושים אלף שנה!

חֶלֶק ניסו להפוך את התאריכים לסמליים, או שיפרשו את יחידת הזמן שלהם אחרת. אבל זה לא ממש עובד, כשמדובר בשיא בלתי ניתן להשגה של 6 עד 36 שנות שלטון, ל-36,000 שנות שלטון, הכול באותה יחידת זמן, הכול באותו נרטיב.

סיכום

הנרטיב מתחיל עם מלכים לא אנושיים, שמוסרים לאחר מכן למלכים אנושיים, והגמישות הזו של אורך השושלת שלהם, היא הצעה נוספת לכך, שהמלכים הלא אנושיים הם משהו שונה לגמרי מבני האדם.

זה כמו להשוות את תוחלת החיים של בן אדם, עם תוחלת של נמלה! רשימת המלכים אינה העדות היחידה, שמצביעה על הנחה של צורות חיים מעבר לכדור הארץ, חוצנים.

כמו גם, הגרסה השומרית של מגדל בבל מדברת על חמישים טכנאים, שהשתמשו בטכנולוגיה מסתורית כדי לשלוח 300 משקיפים לתחנות שלהם בכוכבים.

קְרָא לצד סיפור בראשית את שני הנרטיבים הַמְּאַשְּׁרִים זה את זה, ומציירים תמונת חיים שׁוֹנָה. בבל הייתה סטארגייט, שסיפק למשקיפים גישה מהירה לתחנות החלל.

"הִפָּרֵד מֵהָאַשְׁמָה"

אשמה מתרחשת, כשאתה מאשים עצמך במצב מטריד. זה נטל כבד לסחוב, כמו גם לא להיות בריא ולא מועיל. אשמה שונה מאוד מתחושת אחריות, אשמה כרוכה בכעס, בושה, האשמה ושיפוטיות. בעוד שאחריות מתייחסת לאהבה, שיתוף ועשייה חיובית.

היום היקום מסירים את נטל התוכחה העצמית מכתפיך, נשום עמוק בזמן שהם משחררים אותך מהשפעות האשמה, ראה עצמך באור הרקיע של בסליחה מוחלטת.

כל הטעויות היו כמו ילדים, שנתקלו זה בזה בצורה מביכה. למען האמת, אתה חף מפשע וחסר אשמה.

כאשר אתה חי בחופשיות ובשמחה, אתה מביא ברכות גדולות לאנשים רבים, כולל לחייך.

הצהרה להעצמה, "אני נפרד מאשמה, ומשחרר את עצמי מעומס האשמה או הבושה. אני רואה עצמי כפי שהבורא רואה אותי, חף מפשע מכל המובנים. אני מסוגל לחיות באחריות, עם אהבה ושלווה המרימים אותי למקום, שבו אני באמת יכול להיות משרת בקדושה לעצמי, לאהובי ולעולם הזה."

הצהרה להעצמה

הַלּוּחוֹת הָאֲבוּדִים שֶׁל שׁוּמַר

המידע הגיע לאנושות חרוט בכתב יתדות על גבי לוחות חמר, בלשון השומרית ובלשון האכדית.

המידע בלוחות האבודים של שׁוּמַר, הוא מוקדם במאות ואלפי שנים, לפני שנכתב אי פעם הספר הראשון של התנ"ך. נתחיל להכיר את הכתבים שהוסתרו מהאנושות.

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר