כמה מופעים יש לַשֵּׁם אֱלֹהִים ויַהַוֶה בספר בראשית ובתנ"ך, מי מופיע יותר ומדוע יש הבדלים? האם הסיפורים בתנ"ך הם הגרסה המקורית? מתי נערכה הגרסה של התנ"ך, ומתי התפרסמה? האם יש עדויות בתנ"ך שאֱלֹהִים הוא ברבים? איך מתיישרים סיפורי התנ"ך עם הכתבים הקדומים השומריים? האם יש ראיות פיזיות, שרידים פיזיים של האנונאקי? מי הם עַמֵּי הענקים שנמצאו ברחבי העולם? איך ניתן לוודא שאנונאקי נמצא? מה נעשה עם מחקר שרידי האנונאקי שהתגלו?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

האמת מאחורי סיפורי התנך

עתיק-יומין

הלוחות לבריאת העולם
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

אֱלֹהִים וְיַהַוֶּה בַּתָּנָ"ךְ

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

הקדמה

הדבר שהכניס אותי לכל תחום המחקר, היו תיאורים שונים שהושארו מתקופות קדומות בכתבים שונים. אני חוקר כבר קרוב ל-20 שנה תרבויות קדומות, למדתי, לימדתי ופרסמתי כתבים שונים.

לבסוף הִרְשֵׁיתִ לעצמי לקחת את הזמן, לשבת ולהתעמק באמת במה שֶׁקּוֹרֶה.

אלהים ויהוה בתנ"ך

סֵפֶר בראשית משתמש בשתי מילים לאל, אחד אֱלֹהִים, והשני הוא יַהַוֶה. בספר בראשית, השם יַהַוֶה מופיע 143 פעמים, ואלהים מופיע 192 פעמים. ולאורך יתר כתבי המקרא, יַהַוֶה מופיע 5,790 פעמים, ואלהים מופיע 2,537 פעמים. מה ניתן להתחיל להבין מההבדלים בינהם בספר בראשית, ובספרים הבאים?

כעת יַהַוֶה הוא השם הקדוש, שֶׁנִּתָּן למשה בזמנו מלפני אלפי שנים, לאחר כל הָאֶקְשֶׁן המתואר בסיפורי בראשית. אז העובדה שהמילה יַהַוֶה מופיעה באותם סיפורים ישנים הרבה יותר, מרמזת לנו, שאנחנו לא קוראים את הגרסה המקורית של הסיפורים.

אם כך, נראה שהסיפורים משוחזרים על ידי מישהו, לאחר תקופת משה. כעת קיימת הסכמה רחבה בקרב חוקרי המקרא, כי הגרסה הנוכחית של התנ"ך, הכתבים העבריים, עודכנו או נערכו מתישהו במאה השישית לפנה"ס, והתפרסמו בסביבות 300 אחה"ס, וכי נערך על ידי הכנסת השם יַהַוֶה לסיפורים הישנים הללו.

הסיפורים שהביאו איתם אברהם ושרה, אמרו לקורא להתייחס אליהם כאל סיפורי אלהים, באמצעות השם המאוחר יותר. דבר זה גם אומר לקורא, שזו לא הגרסה המקורית, במקור היו סיפורי אֱלֹהִים.

עכשיו המילה אלהים היא מילה מאוד מעניינת, מכיוון שהיא מילה בצורת רבים, היא מציגה לעיתים קרובות התנהגויות ברבים, סֵפֶר בראשית, פרק א, פסוק כ"ו, "וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים נַעֲשֶׂה אָדָם בְּצַלְמֵנוּ".

למעשה נאמר, "תנו לנו ליצור, הבה נגרום לבני האדם להיראות כמו אחד מאיתנו, אנחנו לא רוצים שהם יהפכו להיות יותר מדי דומים לאחד מאיתנו" וכדומה.

בתנ"ך המילה אלהים לובשת לעיתים קרובות צורות פֹּעַל בְּרַבִּים, ולעיתים מתורגמת כאלהים, אך במקורות האחרים, היא מתורגמת כאלים שקריים, או שדים, או מלאכים, כאלופים, או ברוני האדמה.

אז מדוע הגמישות העצומה הזו במשמעות המילים? ובכן שוב עָלֵינוּ לחזור לשורשי המילה, ולשאול מדוע משתמשים בה כך, ולמה היא מתנהגת כמו רבים.

כאשר אתה מסתכל על חלקיה המרכיבים את המילה אלהים, פירושה "הכוחניים" או "העוצמתיים". עכשיו כשאתה קורא את ספר בראשית ומתרגם את המילה, כך לפתע הכתוב משתנה, ופתאום מתיישר עם הכתבים השומריים.

בזה אחר זה, הם מאשרים את הסיפורים אחד של השני, וזה ברור מאוד שהם לא סיפורים על אלהים, אלו סיפורים על העוצמתיים בתנ"ך ואנשי השמיים, "האנונאקי" בלוחות השומריים.

אבל האם יש לנו ראיות פיזיות לכך, שנוכחות שלטת לא אנושית כבשה אי פעם את כדור הארץ? אפשר לשאול באופן סביר, מדוע לא נמצאו שרידים פיזיים של האנונאקי?

ראשית אציין שככל שאנו חופרים יותר באתרים קדומים, כך נמצא מגוון גדול יותר של עמים עתיקים ענקים.

אם אתה חושב על ההוביטים שנמצאו באינדונזיה, קראנו להם הוביטס, השם הנכון הוא הומו פלורנסיס, או הענקים של נובל קאונטי או הענקים אדומי השיער של צפון אמריקה, או הַגֻּלְגָּלוֹת הארוכות של פיארקה.

יש מִגְוַן גדול של אנשים שהתחילו להיתקל, כשאנחנו חופרים בעבר הקדום שלנו.

איך נדע אם מצאנו אנונאקי? אפשרות ברורה אחת היא על ידי בדיקת דנ"א. כלומר, אם גילגמש היה אנונאקי בן-כלאיים אנושי, אז כל שעלינו לעשות הוא למצוא את הקבר המלכותי ולבדוק אותו.

ובכן, נראה שזה בדיוק מה שקרה בעירק בשנת 2,003. הם נכנסו מוגנים על ידי חיילים אמריקאים בתחילת הפלישה לעיראק בשנת 2,003, ומצאו את קברו של גילגמש.

ג'ורג פאסבנדר התראיין ל- BBC, בסיפור הרשמי מלפני 16 שנה, הוא סיפר שלאחר שאיתר את אתר הקבר, הם החליטו לא לחקור יותר!

באופן דומה, בשנת 1,927 גילה הארכיאולוג הבריטי לאונרד וולי, אדם הידוע כמלכת פואבי. היא הייתה מנהיגה שומרית בכירה, שֶׁחָיְתָה בסביבות 2,500 לפנה"ס, והם מצאו את שרידיה.

הטכנולוגיה של היום מספקת לנו הזדמנות לבצע בדיקת דנ"א. כעת נוכל לבדוק את המלוכה השומרית, כדי לאשר האם היא הייתה אנושית לחלוטין. אולם התוצאה, "כפי שנראה כרגע, החלטנו לא לחקור יותר".

מה אתה חושב על זה? לא היית רוצה לדעת?

"תֵּהָנֶה מֵחֲבֵרוֹת חֲדָשָׁה"

היקום מקיף אותך ובן לווייתך, מכיוון שהוא רואה את תכונותיך הנפלאות, ואנשים רבים ייהנו גם להכיר אותך, ולהיות לך לחבר.

כדי למשוך מכרים נפלאים, פתח והצג את התכונות שאתה חושק בחבר. השתמש במילים חיוביות ומרוממות, שמושכות את האנשים סביבך.

כדי שיהיו לך חברים, היה אחד לאחרים. היקום ידריך אותך בכל מערכות היחסים שלך, כולל הבאת חברים חדשים אליך.

הצהרה להעצמה, "יש לי חברים נפלאים שהם ______ [מלא את כל התכונות שאתה רוצה]. אנשים מחבבים אותי באופן טבעי. אני מתחבר בקלות, ואני בן ברית טוב. היקום, מדריך ומגן עלי בכל מערכות היחסים לי."

הצהרה להעצמה

הַלּוּחוֹת הָאֲבוּדִים שֶׁל שׁוּמַר

המידע הגיע לאנושות חרוט בכתב יתדות על גבי לוחות חמר, בלשון השומרית ובלשון האכדית.

המידע בלוחות האבודים של שׁוּמַר, הוא מוקדם במאות ואלפי שנים, לפני שנכתב אי פעם הספר הראשון של התנ"ך. נתחיל להכיר את הכתבים שהוסתרו מהאנושות.

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר