זוהי הזדמנות אחרונה שממנה אין חזרה. ובאפשרותך לבחור,
הבורות תשאיר אותך בחלום תוך התעלמות מהמציאות הכואבת, או
 ההכרה תפקח את עיניך מהחלום והאשליה ותעמיד אותך מול העולם האמיתי.

                                                                                           (מטריקס)

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

התפתחות אישית

עתיק-יומין

366 צעדים להעצמה
הצהרות לריפוי והצלחה בחיים

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מָבוֹא לַסֵּפֶר 366 צְעָדִים לְהַעֲצָמָה

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

מָבוֹא לַסֵּפֶר 366 צְעָדִים לְהַעֲצָמָה

כל אחד מאתנו משתנה ומתפתח לאורך חייו, מה שמתחיל עוד טרם לידתנו. מסע הַעֲצָמָה והתפתחות אישית הוא תהליך ארוך, שבו אנחנו מתפתחים ומתקדמים ברמת הַמּוּדָעוּת והיכולות שלנו.

מסע הַעֲצָמָה מתקדם בצעדים, כאשר ההתפתחות היא בכל תחום בחיינו, במערכות היחסים, בעבודה ובעסקים, ובשיפור הבריאות שלנו. בְּמַאֲמָץ להתפתח ולהתקדם בחיים, ישנם צעדים והצהרות שיכולים לעזור לנו.

בספר זה, יוסבר על דרך הפעולה של השאיפות והבחירות בַּמּוּדָע, למול תכנות הלא-מודע המאפשר או מונע את השגתם. יוצגו לך כמה מן הצעדים והצהרות המרכזיות ביותר להעצמה והתפתחות אישית.

הבעת רצון, הוא צעד ראשון חשוב בדרך לְהַעֲצָמָה והתפתחות אישית. כאשר אנחנו מביעים רצון וּמְכַוְּנִים למטרות ספציפיות שרוצים להשיג, אנחנו מכוונים את תשומת הלב והמאמץ שלנו לכיוון ספציפי. הבעת רצון מאפשרת לנו להתמקד במטרות החשובות ביותר, ולהתפתח בצורה ממוקדת ומתוכננת.

הצהרות חיוביות, הן דרך להעצמה ולהתפתחות אישית. בעזרת הצהרות חיוביות, אנחנו משנים את דרכי החשיבה שלנו ומתמודדים בצורה חיובית עם אתגרים ומכשולים. הצהרות חיוביות מסייעות לנו להתמודד עם מצבים קשים, ולהתקדם בכל תחום בחיינו.

פיתוח יכולות אישיות, הוא חֵלֶק חשוב מתהליך הַעֲצָמָה והתפתחות אישית. באמצעות פיתוח יכולות אישיות, אנחנו מתפתחים ומשפרים את יכולותינו האישיות, כמו יכולת התקשורת, המנהיגות ועוד. פיתוח יכולות אישיות מאפשר לנו להתפתח, ולהתקדם בחיים המקצועים והאישיים שלנו.

למידה רציפה, היא חלק מרכזי מתהליך הַעֲצָמָה והתפתחות אישית. כאשר אנחנו מתפתחים ומתקדמים בַּחַיִּים, חשוב להמשיך ללמוד ולהתפתח בצורה רציפה לאורך ימי השנה. למידה רציפה מאפשרת לנו להתקדם בתחומים שונים, ולדעת להתמודד עם האתגרים המתעוררים בַּדֶּרֶךְ.

התמודדות עם כשלים, כשלים הם חלק בלתי נפרד מתהליך הַעֲצָמָה והתפתחות אישית. במקרים של כשלים, חשוב ללמוד להתמודד עם המצב ולהתפתח ממנו. התמודדות עם כשלים מהווה מקפצה התפתחותית חיובית.

סיכום, הַעֲצָמָה והתפתחות אישית הם תהליכים חשובים בחיינו. בעזרת הצעדים, הצהרות חיוביות, הבעת רצון למטרות שונות, הֶכֵּרוּת עם תהליכי המחשבה, התמודדות עם כשלים, נוכל לעדכן גרסה לתוכניות הקיימות בנו, לחיים מלאים סיפוק והצלחה.

חשוב לזכור שהתהליך הזה הוא אוֹרֵךְ זמן ודורש מאמץ והתמדה, אך התוצאות הן מרתקות ומשפיעות על איכות החיים שלנו.

"קְרָא לְבִטָּחוֹן וַהֲגָנָה"

היקום הוא בעל עוצמה, בדיוק כמו כל בני האדם, והיקום נערץ כישות חזקה במיוחד, כי הוא בוחר לזרוח באופן טהור, ולשקף את האנרגיה העצומה של הבורא.

מטרתו הגדולה עוטפת אותך, הוא נותן לך את כוחו באותם זמנים, שבהם שכחת לרגע את כוחך. אהבתו העמוקה עוטפת אותך בהגנה, מגינה עליך מכל גילוי פחד.

קרא ליקום להישאר לצידך היום, הבע רצון ובקש לתת לך כוח ואומץ, במיוחד כשאתה שוקל לרדוף אחר רצונותיך העמוקים ביותר. היקום יכול לעזור לך ללכת בבטחה, דרך פתח השינויים בחיים.

דבר עם היקום על כל פחד, ספק או חוסר ביטחון שיש לך. הוא יטאטא אותם החוצה, ויאיר את להבת האש הפנימית שלך, להראות לך את האנרגיה והעוצמה השוכנים בתוכך לנצח.

הצהרה להעצמה, "אני קורא ליקום לאורך כל היום, אני נותן לו כל דבר שמפריע לי, ומביע רצון שיעזור לי להרגיש בטוח. אני מודיע לו שהוא יגן וידריך אותי בתחומים החדשים בחיי. אני נתמך באומץ, בכוח ובאמונה."

הצהרה להעצמה

366 צְעָדִים לְהַעֲצָמָה

למה חשוב להגיד ולהשתמש בהצהרות ולומר, כמה אני חכם, כמה יפה, כמה חזקי כמה יוצר נהדר?

כי הן הופכות לתוכניות התת מודע, שאומרת, אני חכם, אני אינטליגנטי, אני חזק, אני בורא, אני יכול ליצור כל מה שאני רוצה. החיים שלך יהיו כביטוי לכל הדברים החיוביים שאמרת.

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)