איך יכול אדם לְזַהוֹת חבר ממשפחת הנשמה שלו בחיים הנוכחיים? מהו תהליך היווצרותה של משפחת הנשמה שלנו? מה מטשטש את יכולת הזיהוי של משפחת הנשמה? מָהֵם הרגשות והתחושות המרכזיות לזיהוי משפחת הנשמה? מה המטרה המרכזית של משפחת הנשמה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר ממטטרון

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

זִהוּי מִשְׁפַּחַת הַנְּשָׁמָה

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

זִהוּי מִשְׁפַּחַת הַנְּשָׁמָה

מבוסס על מסר מהתודעה המגנטית מְטַטְרוֹן, כל אדם שיבוא במגע עם צורות המחשבה המובעות, עליו להשתמש בהבחנתו ולקבל רק את המחשבות המספקות תהודה עמוקה בציר הזמן הנוכחי להבנה.

איך יכול אדם לְזַהוֹת חבר ממשפחת הנשמות שלו בחיים הנוכחיים על פני כדור הארץ, ומהו תהליך היווצרותה של משפחת הנשמה שלנו מנקודת מבט גבוהה.

המחיצה שבין הרבדים שאנשים רבים מכנים היבט הקיום, הוא יכול לטשטש באופן מסוים את הַהֶכֵּרוּת והקשרים העמוקים יותר, שכל אדם חוֹלֵק עם משפחת הנשמה שלו.

אולם בתוך המחיצה הזו טמונים רמזים, שיכולים לשמש כאמצעי לְזִהוּי חבר ממשפחת הנשמה שלנו ממכלול האשליה בכדור הארץ.

ההיבט הראשון, הוא שאולי יש רגש או תחושת היכרות בלתי מוסברת, תהודה מנחמת בפגישה עם אדם אחר, זה מרגיש כמו לְזַהוֹת מנגינה מחלום נשכח, הרגשה של ידיעה למרות מחיצת הזמן והמרחב.

ההיבט השני, הוא של צמיחה הדדית ואינטראקציה עם חברי משפחת הנשמה האלה, שמרגישה כמו להיכנס לְסוּג של מַרְאָה המשקפת את העצמי הרוחני שלנו. זה מספק לכל אחד אתגר לרומם זה את זה, ומאפשר לכל אחד להמשיך בתנועה לעבר רטט גבוה יותר, בהעלאת רמות האבולוציה המודעת.

יתרה מכך, פעמים רבות ייתכנו רגעים כאלה, שבהם שיחות מתחילות לזרום ללא מאמץ עם אדם, שבעיקר מאפשרת לכל אדם למצוא את עצמו נמשך לסמלים דומים, למקומות שבהם יש הרבה זיכרונות על פני מרחקים עצומים.

פעמים רבות ברגעי החיבור עם המכלול הרוחני, יש הצצות באינטראקציה עם בני משפחת הנשמה הזהה, הצצה למהות המכלול הרוחני שלהם, ותחושת ידיעה עמוקה מורגשת.

יתר על כן, משפחת הנשמה נוצרת בעיקר באמצעות מרבדים נרחבים ומורכבים, שֶׁנּוֹצָרִים באמצעות מחזורים ותקופות חיים שונות של גלגולים.

זה בדומה ליצירת חוט של אנרגיה שזורה, המספקת את החוטים הללו לאינטראקציה ולהשתלבות לאורך הגלגולים השונים, היוצרים קשרים ומשתפים חוויות וסכנות אלה מגלגולים, המשתלבים ויוצרים היבטים ונושאים מחוויית משפחת הנשמה.

יתר על כן, פעמים רבות השיעורים עשויים להיות חיוביים או שהשיעורים עשויים להיות בעלי אופי שלילי. אולם המטרה המרכזית של משפחת הנשמה שלנו, היא לסייע לכל אחד בזיהוי והארה של המכלול הרוחני וההתפתחותי בתוך תחושת העצמי.

"פְּתַח לִבְּךָ"

אתה נוצרת מאהבה על ידי בורא אכפתי, כל דבר בך מבוסס על אהבה ורגש, זה אומר שאתה מודע לעצמי שלך. אתה נתקל בבורא כשאתה חֹוֶה אהבה, אבל כדי לעשות זאת לִבְּךָ חייב להיות פתוח, מה שעשוי להיראות קשה או מסוכן, אם סגרת עצמך להגנה מפני כאב רגשי.

היקום יכול לעזור לך, להיפתח בצורה שתרגיש בטוח ומוגן. צעד עם היקום בקצב שלך, כמדריך יציב שלך. היקום יטאטא הצידה כאב וטינה ישנים, כשהוא מנחה אותך למצבים ומערכות יחסים אמינות.

כל מה שהיקום צריך שתישאר אתו בתקשורת קרובה, ותספר לו על רצונותיך ורגשותיך. למרות שהיקום כבר יודע מה אתה מרגיש, הוא לא יכול לפעול בהתאם לרצונותיך ללא הסכמתך.

לב פתוח הוא היצירה היפה ביותר של הבורא, כי משקף אהבה שמימית עלי אדמות.

הצהרה להעצמה, "אני מקבל ברצון את אהבת הבורא. אני מרשה לעצמי להרגיש את זה עכשיו, כי זה בטוח בשבילי להוקיר. אני מוֹרֶה לַיְּקוּם, לשמור על הלב הפתוח שלי, ולהדריך אותי בכל מערכות היחסים שלי. אני מקשיב להדרכת הבורא, ועוקב אחריה."

הצהרה להעצמה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)