מה הסיבה להיווצרות המדבר במספוטמיה שבעירק? מי עשה שימוש בנשק גרעיני במסופוטמיה הקדומה? איך מתוארת שושלת המלוכה של הָאֱלֹהִים בכוכב הלכת נִיבִּיּרוּ? מדוע התרחש מרד הָאֱלֹהִים בכוכב נִיבִּיּרוּ? מי קיבל את המלוכה על הָאֱלֹהִים בכוכב נִיבִּיּרוּ?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

האמת מאחורי סיפורי התנך

עתיק-יומין

חשיפת לוחות האלהים
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מַאַבְקֵי הָאֱלֹהִים בַּכּוֹכָב נִיבִּיּרוּ

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

הקדמה

המידע הגיע לאנושות חרוט בכתב יתדות על גבי לוחות חמר, בלשון השומרית ובלשון האכדית. המידע נחקק על הלוחות מתקופה שבין סוף הָאֶלֶף השלישי ועד סוף הָאֶלֶף הראשון לפנה"ס, אך רבים מהם משקפים מָסוֹרוֹת מתקופות קדומות הרבה יותר.

נשק גרעיני בְּשׁוּמֵר שבעירק

לוח 1 בלוחות החימר האבודים בסיפורו של אֵנְקִי מתחיל, בהבזק מתקדם כרונולוגי עד לסוף לוח 14. הדיווח הדרמטי על השממה בשומר והסביבה במסופוטמיה הקדומה, מסביר שרוח רעה של אוויר מורעל, מקורו במישור מרוחק שגרם לָאָסוֹן הגדול.

אֵנְקִי מצהיר, כי אחיו אֵנְלִיל יחד עם נִינְהַרְסָאג, נִינוֹרְטָה ובנו של אֵנְקִי נֵרְגַל, הם היו אחראים להחלטה להשתמש בְּנֶשֶׁק גרעיני. אֵנְקִי מסביר, שֶׁהַחְלָטָתָם להשתמש בנשק גרעיני הייתה של הגורל ולא של הייעוד.

ההחלטה להשתמש בכלי הנשק הגרעיני, הייתה מבוססת על תביעות שליטה כנגד בנו הבכור של אֵנְקִי, מַרְדּוּק. חלק נִכָּר מֵהָאָנוּנַקִי, התנגד לְמַרְדּוּק או לבנו נַאבּוּ.

נִינוֹרְטָה, נִינְגַּל, נִינְגִּישְׁזִידָה, נַנָאָר, אִישׁכּוּר, אוּטוּ, וּלְאִנָּנָּה היו מניעים אישים משלהם, לפעול נגד מַרְדּוּק וּבְנוֹ. למרות שאֵנְקִי היה במיעוט שהגן על בנו מַרְדּוּק, הוא שכנע בכוח את הָאָנוּנַקִי האחרים, להוציא את בני כדור הארץ מהסכסוך הזה.

אָנוּ, אביו של אֵנְקִי, שנשאר על כוכב הבית שלהם נִיבִּיּרוּ, הוא אישר את השימוש בִּכְּלִי הנשק, וזאת גם כדי לחסוך מֵהָאֲנָשִׁים. כתוצאה מכך, אֵנְלִיל זימן את נֵרְגַל וְנִינוֹרְטָה לְתָאוֹ, על מנת לחשוף את מיקומו של הנשק.

שושלת הָאֱלֹהִים בכוכב הלכת ניבירו

בשלב הזה הנרטיב של אֵנְקִי הולך אחורה כרונולוגית, למה שהוא מכנה הזמנים הַקְּדוּמִים. אֵנְקִי מסביר שֶׁבִּתְקוּפוֹת קדומות לא היו אלהים או בני אדם על פני כדור הארץ.

הָאֱלֹהִים התגוררו על כוכב הלכת הגדול נִיבִּיּרוּ, שהיה בעל מעגל מוארך שהסתובב סביב השמש הנוכחית. אֵנְקִי מתאר את כוכב נִיבִּיּרוּ כְּבַעַל זֹהַר אדמדם, ומאטמוספירה עבה הניזונה מהתפרצויות געשיות קבועות.

אֵנְקִי מתאר את האבולוציה של אבותיו, לפלגים בחצי הכדור הצפוני והדרומי. אולם מלחמה גלובלית, שנמשכה אַלְפֵי שנים המשיכה על נִיבִּיּרוּ, היא הפחיתה מאוד את כל החיים על הפלנטה.

בסופו של דבר, הוכרזה שביתת נשק, לוחם מהצפון בשם אָן ועלמה מהדרום בשם אָנטוּ, הם נבחרו לאחד את שני הפלגים באמצעות נישואים, ויצירת שושלת מלכותית חדשה.

אֵנְקִי הבכור משלושת בניהם ישב על כיסא המלכות, אולם לאחר שאֵנְקִי מת ללא יורש זכר, הבן האמצעי אָנִיב הוכרז כיורש החדש. אָנִיב בחר בְּנִינִיב בת אחיו הצעירה כבת זוגו.

אָנִיב ונִינִיב נולד להם בן בשם אֶנְשַׁרְגַּל, שהפך למלך הרביעי של נִיבִּיּרוּ. בת זוגו ואחותו למחצה קִישַׁרגָּל היו במעמד שווה. במהלך שילטונו קבע אֶנְשַׁרְגַּל שהמעגל השמשי הגדול של נִיבִּיּרוּ, אורכו יִקָּרֵא שָׁאַר.

בתקופת שלטונו של אֶנְשַׁרְגַּל שונו חוקי הירושה, בין השאר בשל העובדה שבת זוגו הייתה גם אחותו למחצה. בנו הראשון של אֶנְשַׁרְגַּל היה טכנית מהפילגש.

כאשר מאוחר יותר נולד לקִישַׁרגָּל בן שהיה טכנית היורש החוקי, דבר זה הוליד משבר ירושה. התוצאה הייתה אימוץ של חוק הזרע, לפיה בן מאחות למחצה בכל פעם שייוולד יַעֲלֶה מעל הכול למען ירושה.

בנו של קִישַׁרגָּל בשם אֲנשָׁר הפך ליורש העצר, ולמלך החמישי של נִיבִּיּרוּ. אֲנשָׁר לקח את אחותו למחצה בשם קִישַּׁר כבת זוגו.

.

התקלה באטמוספרה בכוכב הלכת של הָאֱלֹהִים

אֵנְקִי הסביר, שהיה זה בתקופת שלטון לא טעונה, כשבנִיבִּיּרוּ גילו פרצה באטמוספירה שלהם. אֲנשָׁר וקִישַּׁר לא הצליחו להתגבר על שינויי האקלים החמורים, ובנם אֶנֵשַׁר ירש את האסון העולמי הקרוב.

אֶנֵשַׁר בילה מספר מעגלים סביב מערכת השמש, בחקר האטמוספרות של השכנים הפלנטריים של נִיבִּיּרוּ. למרות זאת הוא לא הצליח למצוא פתרון, להתדרדרות האטמוספירה והיא החמירה.

אֶנֵשַׁר לקח את אחותו למחצה נִינֱשָׁר כבת זוגו, אך הוא מעולם לא הוליד יורש זכר. אולם לאֶנֵשַׁר היה בן בכור בשם דּוּרוּ מהפילגש.

כאשר עלה לכס המלך השביעי דּוּרוּ, בהתאם למסורת הירושה, הוא בחר בדָּאוּרוּ אהבת ילדותו כבת זוגו. דָּאוּרוּ לא הייתה מסוגלת להביא יורש זכר, אבל היא מצאה ילד בְּשַׁעַר הארמון, שבסופו של דָּבָר אֻמַּץ ונקבע כיורש חוקי ששמו לָאַמָּה.

מרד הָאֱלֹהִים בכוכב ניבירו

בנקודה זו בכרונולוגיה של פלנטת נִיבִּיּרוּ, הוחלט על שני דרכי פעולה, כדי לפתור את ההידרדרות האטמוספרית. אחת ההצעות הייתה לירות טילים לתוך הר הגעש, כדי ליזום התפרצויות שֶׁיֵּעָבוּ את האטמוספירה.

גישה זו לא עבדה, והותירה את נִיבִּיּרוּ, עם דרך פעולה נוספת אחת בלבד, בשימוש באבקת זהב. אבל לאחר שעברו 4 שָׁאַר, ולא הושג הזהב מרד השתרש.

נסיך בשם אַלַלוּ נטל נשק נגד המלך, לַהַאמָה נסוג למגדל בארמון, שם לאחר מאבק קצר נפל אל מותו. אַלַלוּ הכריז על עצמו כמלך.

עלייתו של אַלַלוּ לכס המלכות יצרה תמיהה רבה בקרב העם, והוא זומן לשבעה שופטים. אַלַלוּ טען שהוא צאצא של אֶנְשַׁרְגַּל, אבל הוא נקרא לְתִגָּר על ידי נסיך צעיר בשם אָנוּ, שטען לצאצא ישיר מאָן.

אֵנְקִי מסביר, כי אַלַלוּ הציע פְּשָׁרָה למשבר הירושה. אַלַלוּ הציע שהוא יישאר על כס המלוכה, ואָנוּ יהיה הבא בתור, ושבנו של אָנוּ יתחתן עם בתו של אַלַלוּ, כדי שבסופו של דבר זה יאחד את הירושה.

הצעתו של אַלַלוּ הצליחה, אַלַלוּ נשאר המלך במשך כמעט תשעה שָׁאַר, במהלכם הסביבה האטמוספרית של נִיבִּיּרוּ הָלְכָה וְהֶחְרִיפָה. במהלך הֲשָׁאַר התשיעי, אָנוּ אִתְגֵּר את אַלַלוּ לִקְרָב יד ביד.

אָנוּ זכה בַּתַּחֲרוּת, וקיבל על עצמו את המלוכה בארמון. אַלַלוּ נמלט מֵנִיבִּיְּרוּ במרכבה שמימית, וקבע את הקואורדינטות שלו לכדור הארץ.

"שִׂים לִבְּךָ לְמַחְשְׁבוֹתֶיךָ"

היקום מקיף אותך, כדי להדריכך לעבר התשובות לכל בקשותיך. אבל הוא לבד לא יכול להביא אליך את רצונותיך, גם שיתוף הפעולה שלך הכרחי לחלוטין. אם אתה מבקש משהו אבל במקביל חושש לקבלו, היקום לא יכול להביא אותו אליך.

פחדך יוצר מחסומים לביטוי רצונותיך. עם זאת, היקום יכול לעזור לך להתגבר על חששותיך, פשוט שאל, בכל פעם שאתה מרגיש שאתה במצב של דחיפה עם עצמך, קרא לַיְּקוּם לכבוש את המהומה הפנימית.

זה מתחיל בהבחנת מחשבותיך, אז הֱיֵה מודע לפיתולי מחשבתך, המובילים אותך למקומות שמחים ומפחידים כאחד. גופך יאותת בכל פעם שאתה מפחד, שריריך יתהדקו, נשימתך תתקצר והדופק שלך יַעֲלֶה.

זה הזמן להודיע לַיְּקוּם על עזרה, ברגע שאתה חושב על היקום, מוחך מוצף באנרגיה של אהבה, שהיא חלק מתהליך המהפך. שים לב למחשבותיך היום.

אם אתה מפחד, חֲשֹׁב, יקום, עזור לי לחשוב על מחשבות שְׁלֵווֹת, והיקום יבוא לעזרתך מיד. היקום לא יכול, ולא ישלוט בדעתך, עם זאת, הוא יַעֲלֶה את האנרגיות שלך, כך שהם ישקפו את הבורא שבך. בדרך זו, מחשבותיך מבוססות על אהבה, מה שמושך ויוצר חיובי.

הצהרה להעצמה, "אני שם לב למחשבות שלי, ואני עוסק בשיחות עם היקום לאורך כל היום. אני מוֹרֶה ללא-היסוס, ואני פתוח לקבל, עזרה בשמירה על כוונותיי ברורות ועקביות. אני מקבל בזרועות פתוחות את כל הרצונות שלי, ואת כל הרצונות שלי שנענו."

הצהרה להעצמה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)