מהו סֵפֶר הַקִּיבָּלִיּוֹן, ומי כתב אותו? מהו קֶסֶם הבורא? באיזה שנה נחשף הספר לראשונה? מהי הרמטיקה? מי הוא הרמס טריסמגיסטוס? מתי תורת הַקִּיבָּלִיּוֹן השתלבה בַּדָּתוֹת? מהיכן מגיע המונח "אטום הרמטית" ? אלו שיטות אזוטריות ונסתרות מלמד הַקִּיבָּלִיּוֹן? מהו המונח הַקִּיבָּלִיּוֹן? מהיכן נאספו מקורות הקבלה? מה התנאים ללימוד והבנה של הַקִּיבָּלִיּוֹן?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

חוכמת המאסטרים הקדומים

עתיק-יומין

תורת הניסתר הקיבליון
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַקַּבָּלָה אוֹ הַקִּיבָּלִיּוֹן – קֶסֶם הַבּוֹרֵא

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

מקרא
פרק א', "הקבלה או הקיבליון – קסם הבורא"
פרק ב', "הקריאה להיזכר ולהתעורר"
פרק ג', "יְסוֹד הַמַּחְשָׁבָה וְהָאֵגוֹ"

הסודות ההרמטיים העתיקים לאלכימיה ולקסם הבורא נחשפו!

יש לך יכולות קסם טבעיות שיכולות להעלות את חַיֶּיךָ לרמה חדשה לגמרי, כמו גם לרפא ולעזור לַאֲהוּבִים ולחברים שלך. המורה המקורי של קסם הבורא הזה היה חכם מצרי בשם הרמס טריסמגיסטוס. תורתו, שנקראה "הרמטיקה", נלמדה רק מילולית או בִּכְתָבִים נסתרים מאוד. בשנת 1908, שלושה סטודנטים הרמטיים רשמו זאת בספר בשם "הַקִּיבָּלִיּוֹן". עם זאת, עבודה זו עדיין הייתה קשה להבנה בגלל השפה הארכאית והמבלבלת שלה.

כעת, בקסם הבורא, מוצגת גרסה ערוכה של "הַקִּיבָּלִיּוֹן", כתובה בשפה מובנת ומודרנית. ניתנות הערות והצעות מעשיות המבוססות על ההצלחה בשימוש בתורות הרמטיות לריפוי וביטוי. עם קסם הבורא, אתה יכול לשלוט במצבי הרוח שלך, לשחרר שְׁלִילִיּוּת, להפגין רמות חדשות של שפע ולמשוך הזדמנויות נפלאות בכל תחומי חייך.

על הרמטיקה

במצרים העתיקה, מורה רוחני גָּדוֹל כָּתַב ספרים והרצה על כוחה של הנפש ליצור ולרפא. תורתו הייתה כה עמוקה ומהפכנית עד שהוא נקשר עם הרמס, האל השליח היווני, וְתוֹת' האל המצרי של הכתיבה והמיסטיקה. מורה זה מכונה לרוב "הֵרְמֶס טריסמגיסטוס", מבוטא "שלוש פעמים גדול". איש אינו יודע בוודאות לאילו שלוש תכונות התואר הזה מתייחס.

בעוד שחוקרים לא יכולים להסכים על תאריכי חייו של הרמס, הם מאמינים שהוא היה בן זמנו, ואפילו מוֹרֶה של אברהם הפטריארך. אחרים טוענים שהרמס חי בתקופת משה. יש גם את "לוחות הַבָּרֶקֶת" המיוחס להרמס לעתים קרובות כל כך, שמכילה את המשפט המפורסם "כמו בעליונים, כך בתחתונים."

תורתו של הרמס תמיד הייתה עטופה בצעיפים של סודיות ומסתורין. עקרונות הרמטיים ניתנו רק לאלה שעברו חניכה של טיהור, למידה ובניית מיומנויות. העקרונות נלמדו בעיקר בעל פה ובסתר.

הפילוסופיה הרמטית שולבה בתורה היהודית המיסטית ובענף האלכסנדרוני של הגנוסטיקה, כת נוצרית מיסטית עתיקה. ספריו של הרמס, הכוללים את קורפוס הרמטיקום ואת הפימנדרה האלוהית, תורגמו תחילה ליוונית, ולאחר מכן לערבית ולטינית. הרמטיקה והשליח שלה, האלכימיה, היו נושאים פופולריים בימי הביניים ובתקופות הרנסנס, בערך בשנים 800 עד 1600. בין מעריציו היו סר אייזק ניוטון וקרל יונג.

במהלך ימי הביניים, הרמטיסטים למדו בסתר, מכיוון שהיה מסוכן לכתוב או לבטא כל עיקרון רוחני מלבד הדתות הַשְׁלָטוֹת. לעשות זאת היה להסתכן בהרג כ"כופרת" או "מכשפה". המונח "אטום הרמטית" מגיע מהסודיות המוחלטת הזו סביב הרמטיות.

כיום, זה לא רק בטוח ללמוד ולתרגל הרמטיקה, זו אחת הדרכים הבריאותיות ביותר לחיות. רוב תלמידי המטאפיזיקה מבינים שמחשבות יוצרות מְצִיאוּת. ובכל זאת, איך אתה שולט וממקד את המחשבות שלך, כך שהביטויים יהיו ברמה הגבוהה והטובה ביותר? התשובה לשאלה הזו נמצאת ב"הַקִּיבָּלִיּוֹן". הוא מלמד שיטה ששומרת על המחשבות, ולכן מצבי הרוח, הבריאות, הַזּוּגִיּוּת, הכספים וכאלה ברמה גבוהה באופן עקבי.

המונח "הַקִּיבָּלִיּוֹן" מתייחס למסורות ההוראה המילוליות של עקרונות הרמטיים, אשר נלמדו כאקסיומות או ביטויים ולאחר מכן הוסברו והוסברו ליוזמים על ידי הרמטיסטים מתקדמים. אנשים אלה החזיקו את האקסיומות במאגרי הזיכרון שלהם, ולימדו אותן זה לזה באופן מילולי. הם לא היו בשום צורה כתובה עד 1908, כאשר שלושה הרמטיסטים החליטו לפרסם אותם יחד עם הפרשנויות שלהם.

הספר שהתקבל, "הַקִּיבָּלִיּוֹן", נכתב על ידי מורים הרמטיים אנונימיים שכינו את עצמם "שלושת החניכים" כמדריך לעקרונות שלמדו באמצעות מסורות מילוליות. ספקולציות ומחלוקות רבות אופפות את זהותם של שלושת המחברים הללו ואת המשמעות הנסתרת של המונח "הַקִּיבָּלִיּוֹן".

סיכום

"הַקִּיבָּלִיּוֹן" מכיל את תורתו הציבורית הגבוהה ביותר של הרמס טריסמגיסטוס, הנקרא גם תּוֹת', אל החוכמה המצרי.

אנשים רבים מבלבלים בין "הַקִּיבָּלִיּוֹן" לבין הקבלה. הקבלה היא הדיסציפלינה האזוטרית של היהדות. הַקִּיבָּלִיּוֹן היא ההוראה האזוטרית של מסדר הכוהנים המצרי. מקורות הקבלה בסופו של דבר נגזרים מ"הַקִּיבָּלִיּוֹן". היכן התרחשה ההתפצלות קָשֶׁה לדעת במדויק, אבל יש קשרים בין הרמס למשה, דרך קו הכוהנים המצרי. וניתן לראות שמשה היה כהן גדול מצרי מקודש.

"הַקִּיבָּלִיּוֹן" הוא לוגוס, והקבלה היא מיתוס. הכוונה של הראשון היא להשיג חוכמה, כוונתו של האחרון היא לשלוט בהמונים. לוגוס הוא עיקרון שמקורו במחשבה היוונית הקלאסית המתייחס לתבונת הבורא האוניברסלית, אימננטית בטבעה, אך מתעלה מעל כל הניגודים והפגמים בקוסמוס ובאנושות. אמת נצחית ובלתי משתנה נוכחת מימי הבריאה, זמינה לכל פרט המחפש אותה.

"הַקִּיבָּלִיּוֹן" עוסק בלוגוס. לכן רוב האנשים שרוצים להאמין בסיפורי התנ"ך, ובחומרנות מדעית לא יבינו מה אומר "הַקִּיבָּלִיּוֹן".

"הוֹדֵה עַל הָאֲרוּחוֹת"

פעולת הודיה בזמן הארוחה, היא מסורת עתיקת יומין שהחלה כבר בימיה הראשונים של המין האנושי. זוהי תגובה אינטואיטיבית לאינטימיות הכרוכה בצריכת מזון ומשקאות.

אתה יכול להגביר את האנרגיה של ארוחותיך, באמצעות הודיה והצהרות. למדענים יש כעת ראיות קונקרטיות, המתעדות את ההשפעות המועילות של ההודיה על מה שאוכלים. אך ההוכחה הגדולה ביותר היא החיזוק במצב הרוח, והאנרגיה שאתה מרגיש מהאוכל שהודו עליו.

צֹר היום הרגל בריא של ברכות לארוחותיך, זה לא משנה איך אתה תחדיר להם מחשבות ומשאלות אוהבות. מה שחשוב הוא שתשתמש באמצעים מסוימים לעורר כוונות אוהבות, כלפי כל מה שאתה אוכל ושותה.

הצהרה להעצמה, "אני מברך את ארוחותיי בהודיה חרישית, ובחסד מדובר. אני שולח ריפוי אנרגיה, לתוך כל מה שאני אוכל ושותה, ואני ניזון מהרוח."

הצהרה להעצמה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)