תורגם לעברית מאנגלית, תקשור: סטיב רואטר 13-08-2018

מהו זמן מרחב ספיראלי? אשליה של הזמן הלינארי, משמעות הרגע הנוכחי, הפחד מהעתיד לבוא, הממד הראשון – אחדות, "הבית" בממד הראשון, הממד השני – קוטביות חלוקה מהשלם, הממד השלישי – עבר הווה עתיד נפרדות, רגשות שליליים בממד השלישי, הממד הרביעי – ערוצי תקשורת, זמן מעגלי בממד הרביעי, חזרה על חוויות שלא הושלמו בממד הרביעי, הממד החמישי – זמן ספירלי, היכולות החדשות בממד החמישי, התפתחות הגופים והמחשבה.

הקדמה

ברכות יקרים, אני הוא שומר הזמן, היה רגע ממש כעת שהיינו צריכים להחליט מי מגיע ואני צעדתי קדימה כי זה תחום ההתמחות שלי. לפעמים אנו באים גם כקולקטיב, אבל אני השומר על הזמן באתי לדבר אתכם על הזמן.

יש כל כך הרבה דברים שקורים בפלנטה שלכם עכשיו, ברצוננו להתחיל לגרום לכם להיות מודעים כדי שתוכלו לראות מה מתרחש במקום להיות עטופים בכאוס. סוג אנרגיה זו יכולה ממש להסיט אתכם ממה שאתם עליו עובדים. מדוע באתם לכדור הארץ, זה חשוב יותר מאשר לזכור מי אתם ואת הזרעים שבאתם לשתול על פני כדור הארץ.

העיתוי הוא קריטי, אז בואו נדבר רק רגע על הזמן, אני אשמור את זה מאוד בסיסי כך שתוכלו להבין את התפיסות עליהם אני מדבר.


אשלית הזמן הלינארי

אשליה של הזמן הלינארי הוא דבר מאוד פשוט, כי בממד הקולקטיבי הראשון אתם כולכם באחדות, אין הפרדה ולכן אין צורך בסימוני זמן. אשליה של המשחק נוצרת על ידי הצד השמאלי של המוח, כי הצד השמאלי של מוחכם לא עושה יותר מאשר סימון זמן. הוא לוקח את כל חוויותיכם וכל ידיעותיכם ומכניס לתוך קופסה קטנה עם תאריך עליה, כך שלמעשה חותמת הזמן היא איך אתם משתלבים וחיים את חייכם דרך הזמן הלינארי של עבר, הווה ועתיד.

כפי שאתם עלולים לדעת העבר הוא רק זיכרון, אנו יכולים לומר לכם זאת, כי רבים מכם שינו זיכרונות אלה אפילו במודע כדי למצוא עצמם ללא מגבלות רבים של העבר. אנו אפילו נתנו לכם דרך לעבוד עם זה, כי זה מאוד מתאים שתצאו מההגבלות שנגרמו על ידי עברכם.

העתיד הוא חלום, תקווה, אפשרויות, אך גם הוא לא אמיתי, גם לא העבר אשר מאוד קשה לרבים מכם להבין. אתם רוצים לראות מקום מושלם שבו תמצאו את ההפוגה המושלמת. אבל כפי שאתם מתחילים להבין, האמת היא סובייקטיבית למדי במיוחד בזמנים אלה, זו האנרגיה שכולכם מותחים לתוך משחק החיים, ומנסים לראות מה עובד בשבילכם במצב הגבוה ביותר של כל מה שאתם ברגע זה.


הרגע הנוכחי

בואו נדבר על תהליך זה, יש לכם עבר, הווה ועתיד, משלושת אלה יש רק אחד אמיתי וזה הרגע הנוכחי. רבים מכם עושים מדיטציה, אלה שהם מתפללים, יוגה, תרגילי מודעות לניקיון המחשבה, כל אלה מציבים אתכם ברגע הנוכחי, שהוא היחידי משלושת ההיבטים שהוא אמיתי.

אם אתם רוצים ללכת אל העבר, אתם חייבים לעשות את זה מהרגע הנוכחי. אם אתם רוצים להקרין לתוך העתיד, אתם חייבים לעשות את זה מהרגע המנטלי הנוכחי. אתם בדרך כלל נוטים להסתיר את הקשיים בעברכם, ובו בעת אתם מקרינים את תקוותיכם וחלומותיכם אל העתיד.


הפחד מהעתיד לבוא

תחשבו על זה רק לרגע, קחו אוויר איתי, אפשרו לעינכם להסגר לרגע, העבירו את האנרגיה בערך שלושה שבועות לתוך העתיד. האם אתם יכולים להרגיש את האנרגיה, קחו תמונה של מה שזה, פתחו את עינכם חזרו אל הרגע הנוכחי וקחו נשימה עמוקה.

טוב כעת שוב עצמו את עינכם, אפשרו לנו לקחת אתכם שלושה שבועות לתוך עברכם, איך זה מרגיש? מי מהם הרגיש טוב יותר? פתחו את עינכם שוב יקירים, זה בדיוק על מה שאנחנו מדברים. פחד יכול להתקיים רק בעתיד, זה עשוי גם להועיל לכם לדעת שפחד רק מתקיים בעתיד. אתם לא מפחדים מהרגע הנוכחי, אתם רק פוחדים ממה שעלול לקרות בהמשך, לא אפשרי להקרין פחד ברגע הנוכחי.

אתם עלולים להיות כועסים או נסערים אבל אתם לא יכולים להחזיק את הפחד, כך שאם הרגשות מעוגנים עכשיו, אם אתם מעוגנים ברגע הנוכחי, אז הפחד האמיתי הוא הקרנה שיכולה להתקיים רק בעתיד, זכרו את זה.

יקירים גם אתם לא פוחדים מעברכם, זה כבר קרה. ישנם כאלה שלא אוהבים את עברם, אבל הדרך היחידה שהם יכולים לשמר את הפחד, הוא בלפחד שאותו דבר עלול לחזור בחוויות העתיד. אתם לא ממש מפחדים מהרגע הנוכחי, כי אתם מרגישים בטוחים כאן עכשיו, לא משנה מה אתם חווים, גם אם אתם בכאב הרגישו בטוחים עכשיו.

אם אתם מוצאים עצמכם מקרינים, זה אומר שאתם צעדתם מחוץ לרגע הנוכחי, זה בדיוק אחד הצעדים הראשונים שאנחנו מלמדים כדי לחזור לרגע הנוכחי, ולדעת שלא משנה מה יקרה בעתיד אתם בטוחים עכשיו.


הממד הראשון – אחדות

אתם יכולים לנשום, למעשה חלק גדול מהעבודה אתכם נועד לסייע לכם להתקרקע לרגע הנוכחי, בכל הזדמנות זה מביא לכם את הפוטנציאלים הגבוהים ביותר לחוויות החיים. זה חלק חשוב במשולש עם שלושת ממדי הזמן המחולקים פנימה, אתם אלוהים בממד הראשון, כך שאחדות שווה אין זמן.

בואו נסתכל על הממדים השונים, כאשר אנחנו מדברים על הממד הקולקטיבי הראשון, זה מה שאתם למעשה קוראים אלוהים. כאשר אתם "בבית" יקרים, אתם נפרדים, כן יש לכם אישיות פרטית, אך אתם לא נפרדים, אתם חלק אחד מהשני וביחד אתם אלוהים. זה יכול להיות מורכב להבנה, אבל כל אחד מכם נושא את האלוהים השלם בתוכו, למרות שאתם מבטאים רק אישיות מסוימת, שהיא מה שאנחנו מכנים אישיות הליבה.

באותו האופן שמראה אצבעכם שונה לגמרי, אישיות שונה מזו של האגודל, אבל הם מחוברים לכול החלקים של אותה היד והגוף. אם אצבעכם רוצה להתחבר עם האגודל, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחשוב על כך וזה קורה. האגודל מיד מופיע, האצבע מתחילה להדהד עם רטט החתימה של האגודל והם באים יחד כאילו הם נמשכים בקסם, כך זה עם דבר שאתם חושבים עליו.


"הבית" בממד הראשון

כאשר אתם "בבית" יקירים, אז אין סודות בבית, כי אתם כולכם חלק אחד מהשני, זה לא אפשרי לשמור סודות אחד מהשני, אתם נקודת המבט של הנשמה. כאשר אתם "בבית" החוויות השליליות שחוויתם בזמן ששהיתם בכדור הארץ, או בכל משחק אחר, משותפות עם הקולקטיב בתג גאה.

זה נראה שונה לגמרי מהדרך שאתם עלולים להסתכל על זה בכדור הארץ, כי אתם מחליפים מקום בהמשך הדרך. באופן כל שהוא אתם עוברים על העבר, דבר שנותן לכם את הכוח וההבנה כי אתם שותפים עם כל החלקים האחרים כשלם, זה הממד הראשון. אין זמן, כי אין הפרדה "בבית" בממד הראשון, הכול נמצא ברגע הנוכחי, אין זמן ואין הפרדה בעבר, בהווה ובעתיד כולם יחד כאחד.


הממד השני – קוטביות חלוקה מהשלם

הממד השני מקופל בזמן. הממד השני הוא מקום שאתם עוברים דרכו, אתם לא נשארים בו אבל הייתם צריכים לעבור דרך הממד השני על מנת לנחות בשלישי. בממד השני צברתם דואליות וקוטביות, זה היה הכרחי כדי שתהיה לכם חוויה של העמדת פנים שאתם נפרדים מהשלם. אתם רואים את הדברים האלה כמו למעלה ולמטה, טוב ורע, נכון ושגוי, כל ההפכים שנתנו לכם ניגודיות.

בממד השני הזמן מקופל, על מנת לספק ניגודיות למשחקכם המקופל בהפרדה. זמן הוא מה שקורה כאשר אתם לוקחים את הרגע הנוכחי ונותנים לו ניגודיות, זה המקום בו אתם מתחילים את הזמן. זה רק שני ממדים, אז זה גם הרגע הנוכחי וכל היתר שהם אחרים מ-כעת. בממד השני יש לכם זמן, אז אם מתחילים לחוות את החלוקה של עצמכם מן השלם.

זה כאשר אתם מודפסים עם הדואליות הזאת שאתם נושאים גם היום, אתם אפילו נושאים ייצוגים של זה בתוך גופכם הפיזי, יש לכם שתי עניים, שתי ידיים, שתי רגליים להחזיק בהם. רבים מהייצוגים האלה הם מהשלם והאנרגיה בממד השלישי היא בזמן לינארי.


הממד השלישי – עבר הווה עתיד נפרדות

כעת אתם נוחתים בממד השלישי שהייתם בו מאז משפחת E קרקעה אתכם, אתם בכדור הארץ בממד השלישי. יש לכם שלושה ממדים של זמן עם זמן לינארי ובמקום זה אתם מקבלים את האשליה שיש עבר, הווה ועתיד. בפעם הראשונה אתם לא רק יכולים לחוות את הרגע הנוכחי, אתם גם יכולים לחוות את הממד השני, אבל אתם גם יכולים לזכור את עברכם ולהקרין לעתיד, זה כמעט שאתם עכשיו שולטים בזמן. עם שליטה זו יש לכם חוויה מלאה במשחק בלהעמיד פנים שאתם נפרדים בכדור הארץ.

לרוח שלכם יש מגוון חוויות במשחק, כאשר חייכם מגיעים לסופם אתם תביאו את כל החוויות האלה "הביתה", אז יש לכם הזדמנות להעריך. להעריך איזה מהם סיימתם ואילו מהם אתם רוצים להביא לתוך החיים הבאים שלכם. בשלב מסוים אתם תשתפו את כל חוויותיכם עם החלקים האחרים של האלוהים. זה מה שאנחנו מכנים כ-"בית", כולם לומדים ממה שאתם מכנים הטעויות שלכם.


רגשות שליליים בממד השלישי

יקרים אנחנו נאמר לכם שיש סוג של בדיחה על זה "בבית", נניח שבמהלך חייכם היה לכם אויב גדול, ואתם פשוט לחלוטין רבים עם אדם זה, לא משנה מה אתם מנסים, אתם לא יכולים להימצא אפילו באותו חדר או באנרגיה דומה אתו בכלל.

כאשר אתם מגיעים "הביתה" אתם פוגשים אחד את השני, וטופחים אחד לשני מאחור, ואומרים "אוו לא היה זה כל כך נפלא? לא יכולנו לזכור את החוזה שעשינו? תודה על ששיחקת את החלק הזה אתי, זה עזר לי לבחון מחדש את עצמי, זה עזר לי להתקדם בצורה מספיק מוזרה בחוויות האלה של פחד וביסוס הפחד".

רגשות שליליים הם עניין רב לחלקים האחרים של האלוהים, כי "בבית" דברים אלה לא קיימים, אז זו הזדמנות ללמוד מכל החוויות שבכל 11 הממדים של הזמן ומרחב האלוהים האינסופי. אז אלוהים יכול לעשות כל דבר חוץ מלראות עצמו, עצמה, וזאת הסיבה למשחקים האלה, להעמיד פנים בלהיות נפרד מלכתחילה.

אז הנה אתם בממד השלישי של מה שאתם מכנים ממדיות קולקטיבית, כך שהממדים הקולקטיביים הם הראשון, השני, השלישי, הרביעי והממד החמישי של מרחב וזמן. לפני זמן מה האנושות החלה להזיז את כל המשחק לממדים גבוהים יותר וזו הכוונה של כל המשחקים בכל מקום, למרות שאף אחד טרם השיג את זה עד עכשיו.


הממד הרביעי – ערוצי תקשורת

הממד הרביעי הוא בזמן מעגלי, אתם עשויים להיות מודעים לכך שלפני ארבעים שנה בערך, האנושות החלה לנוע בעדינות רבה לתוך הממד הרביעי, שבו רק תכונות שונות.

אתם התחלתם לראות דברים שלא יכולתם לראות קודם, התחלתם לקבל תפיסות שלא היה לכם בעבר. ראיתם מה קרה על הפלנטה הזאת אפילו לפני ארבעים שנה, היה קומץ אנשים שיכלו להביא נשמות "מהבית" וקרקעו את האור.

בתחילת האנושות היו אלה יחסית מעטים אשר יכלו לתקשר עם נשמות, כיום יש פשוט מאות אלפי אנשים שאתם יכולים לקרוא להם מתקשרים בפלנטה שלכם, כולם מציעים קול שונה במקצת. אנחנו נאמר לכם שרבים מהם אפילו לא מודעים שהם מתקשרים את אלברט איינשטיין, מתקשרים את ניקולא טסלה, בטהובן, פיקאסו, קופרניקוס, דוויצי.

כולם הובאו בערוצים שניתנו להם, גם לנוכח אלה אשר התנגדו לשינוי. ישנם בני אדם רבים בכדור הארץ שניתן להם מידע והם למדו לבטוח בו, להביאו ולהביעו גם מול פניהם של אלה שאינם רוצים לשומעו. ערוצים אלה קצת מעטים ומרוחקים אפילו בין הארבעים שנה קודם. כיום זה נפתח מאוד כי יש הרבה מה לעשות עם העובדה שהתחלתם לנוע דרך הממד הרביעי. הרבה מכך קרה שלושים וחמש עד ארבעים שנה, הממד הרביעי הוא לא מקום לחיות בו, אלא מקום לעבור בו, לקבל טביעות אצבע.

זה מתחיל את תהליך השינוי המהיר, שהוביל כעת להתגברות השמרנות, המופיעה בעולם בממד הרביעי, כך שיש לכם סידור זמן מעניין.


זמן מעגלי בממד הרביעי

רק לפני זמן קצר, רבים מהמורים שלכם התחילו לדבר על הזמן שהופך מעגלי, ובממד הרביעי הזמן נחווה בצורה זו, כלומר הוא יכול להיתפס כמעגל. איך זה עובד? זה מאוד פשוט אם אתם לוקחים כל נקודה במעגל, יש לכם הזדמנות לחוות משהו בחייכם. בזמן מעגלי אתם חורטים במעגל עם חוויותיכם.

אם תשלימו את החוויה ותשלטו בה היא תעזוב את המעגל, אם לא אותה חוויה תחזור בצורה אחרת כפי שמעגל זמן מסתובב. אם אתם מצליחים בזה או לא, זה לא ממש משנה, לא מדובר על שיפוט ואין לזה קשר לטוב, רע, נכון או שגוי.

שוב בממד הרביעי אתם יכולים לאבד את הדואליות, אבל זה מאוד קשה לעשות, כי תמיד ניסיתם למצוא את האמת שלכם, חוקי החיים, וחוקים. אתם ניסיתם לרשום את האמיתות שלכם, במיוחד כדי שתוכלו להסתובב וללמדם לאלה העוקבים אחריכם. אבל כאן אתם מתחילים להבין את זה, שבאמת אין טוב או רע.


חזרה על חוויות שלא הושלמו בממד הרביעי

במובן זה לממד הרביעי יש תפיסה שנונה לגמרי, יש הממשיכים להיאחז בממד השלישי הישן של המציאות, בעוד שבני אדם רבים אחרים בכוונה לא נכנסים לתוך הממד הרביעי. אחרים חשים כי הם נדחפו לתוך משהו שהם לא בחרו.

אנשים היכן השינוי? חלק מהתנגדות קשורה בפחד גדול שנגרם מהשינוי, רבים אפילו מרדו נגד השינוי ומחזיקים שביתת נשק ישנה, גם כאשר הראיות מראות אחרת, למרבה הצער החדשות העדכניות מלאות עם זה בכל יום.

בכל מקום שאתם מסתכלים, בתוך ממד הזמן הרביעי הוא מעגל, וזה גם אומר שאתם יכולים לראות שהכול חוזר שוב ושוב. אנחנו לקחנו את הזמן הלינארי ועטפנו אותו לתוך המעגל, אז אתם על נקודה אחת בציר הזמן, וכשמלא בחוויה אז זה נוטה הוא להעלם.

אם יש משהו שנותר בתוך הווייתכם שלא נוקה או יושב בזמן המעגלי, אתם תחזרו על החוויה שוב. זה גם אוצר שאתם יכולים לחזור לתוך ההיסטוריה שלכם ולנקות רבים מהדפוסים האלה שממשיכים לחזור לתוך חייכם שוב ושוב.

זמן מעגלי והממד הרביעי הם משהו שמאפשר לך הזדמנות לחתום על הממד החמישי בזמן ספירלי.


הממד החמישי – זמן ספירלי

רבים מכם צופים וקוראים את זה ועברו בירור את זה, נחתתם בממד החמישי ואתם מנסים לסדר את הדברים, מנסים לגרום לזה לעבוד טוב. בממד זמן החמישי הוא גם קווי וגם מעגלי, הוא ספירלה, ובזמן ספירלי דברים הם שונים לגמרי. אתם כל כך רגילים לחיות בממד השלישי, אפילו המוח עובד בצורה לינארית, מחשבה אחת בכל פעם.

כאשר יש לכם זמן ספירלי, לא משנה היכן אתם על קו הזמן, אתם יכולים להסתכל מעבר ולראות משהו אחר. אתם יכולים לקחת קיצורי דרך כדי לנקות דברים שצצים מעברכם בקלות רבה בקפיצה הצידה ולרחרח לאפשרויות שמעולם לא ראיתם קודם.


היכולות החדשות בממד החמישי

אתם יכולים אפילו לנסוע בזמן, במיוחד עם אלה שאתם צופים וקוראים את זה עכשיו. כמעט תשעים אחוז מכם נוסעים בזמן, אתם חזרתם לכאן ברגע זה, לא רק כדי להתבונן אלא לצפות, לעשות את ההבדל, להביא את האנרגיה והתובנות שלכם.

עכשיו שאתם כאן, האם את זוכרים אותם? לא, הם לא תמיד בראשכם, אבל אתם זוכרים אותם בליבכם, זה המפתח לאן אתם הולכים בזמן ספירלי וחושבים חיים ספירליים. עכשיו מזגו את האנרגיה של הממד השלישי והרביעי יחד על מנת להביא לכם את התנועה היפה קדימה הזאת עם פרספקטיבה חדשה. החוויות ימשיכו לחזור על עצמן כפי שנעשה בזמן מעגלי, יש לכם עדיין את האפשרות לנקות דברים שלא ניקיתם לפני.

זה הופך להיות קל יותר, כי אתם יכולים לסובב את זה בספירלה ולראות מה עשיתם בפעם האחרונה שהייתם שם, זה מאפשר לכם גם לנקות דברים רבים על ידי הליכה הלוך ושוב בצורה שונה, אלה הם האלמנטים.


התפתחות הגופים והמחשבה

אנחנו נעבוד על כך כשנעביר אתכם לתוך גופים מפותחים, ניקח אתכם לשלב הבא בקיומכם כאן בכדור הארץ. זה עבור אלה מכם שרוצים להישאר ולצפות בכמה דברים יפים שהולכים לקחת חלק. אלה שרוצים להיות חלק מאחד מהשינויים הגדולים ביותר שהתרחשו בכל מקום. במשך זמן מה אנחנו מדברים על זה שכל העניים נשואות אל כדור הארץ, זה הרבה יותר מכך.

אתם פתחתם את הדלת כדי לייצר אור חדש לגמרי בדרך חדשה, דבר שעכולם לא נעשה בעבר ברמה הזו. אתם יכולים לקרקע את האור שלכם ולעשות את ההבדל, כעת ועכשיו בזמן הספירלי. בפעם הבאה שזה מגיע קרוב לאותה נקודה בספירלה ותסתכלו אחורה, אתם תגידו "אני יודע שעבדתי עם זה, אני זוכר את זה". אתם תדעו בדיוק מה מגיע, הפחד יהיה מופחת מאוד.

תהיה לכם הזדמנות לקחת את זה ולפסוע כדי להכין עצמכם ואפילו לצפות בשמחה בכל רגע של העתיד. כאשר זמן ספירלי ומחשבה נשלטת, אז לפחד אין מקום להסתתר. כאשר פחד כבר אינו קיים, אז אתם לא יכולים להיות מושפעים בעורמה.


סיכום

אתם מתחילים להיות חלק מהשלם למרות שאתם בממד החמשי, אתם מתחילים להתחבר מחדש ללבבות מסביבכם. זה מאוד זהה למה שעשיתם בימים של למוריה, זה חוזר יקרים, הלבבות הפתוחים בכדור הארץ נמצאים במקום.

עכשיו תראו איך תעבדו עם זה, אנו מברכים אתכם בהגיעכם למקום זה בכדור הארץ, עכשיו, ברגע זה, המרחב שלכם שמור.


אתם יושבים עכשיו בכיסא והיכולת העיקרית עומדת להתחיל, לדעת כל חלק של עצמכם, כי אתם כאן במטרה ועם התשובה המושלמת כאשר תעברו דרך חלל זמן ספירלי, תיהנו מהנסיעה יקרים

אני הוא  שומר הזמן

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר