מקורות: ד'ר ברוס ליפטון

כיצד ניתן לתעל את אנרגית הגוף לריפוי? מדוע יש טעויות בבחירות במהלך החיים? מהי ההתיחסות של "הפיזיקה החדשה" לתדרים ורטטים? כיצד תדרי המחשבה משפיעים על האחר? מהו אפקט המחשבה החיובית? מהי השפעת האמונה על הבריאות?

תיעול אנרגית הגוף לריפוי

כיום בעזרת המדע ניתן ללמוד על פעולת תאי גוף האדם, ולקבל מידע יותר מאשר קיים למרבית הרופאים כיום, כי הרופאים עדיין מאמינים ומייחסים אירועים שונים לגנים. כבר ידוע שהאדם מורכב מ-50 טריליון תאים ותאים אלה הם ישויות חיות, לכן למעשה אדם הוא קהילה ולא אדם בודד כפי שנהוג לחשוב. לכל תא בגוף האדם יש מתח שלילי בצד הפנימי, ומתח חיובי בצד החיצוני. כל תא חי הוא סוללה חיה, כאשר לכל תא יש בערך 1.4 וולט, לכן עבור 50 טריליון תאים בגוף המוכפלים ב-1.4 וולט יתקבל 700 טריליון וולט של חשמל בגוף. בעזרת אימון ומדיטציה ניתן למקד את האנרגיה הזאת הנקראת "צ'י", לתעל ולהשתמש באנרגיה לריפוי.


בחירה מהמחשבה או מהרגש

בזמן שמרבית בני האדם רואים עצמם כישות פיזית, "הפיזיקה החדשה" רואה את האדם כגלי אנרגיה הנמצאים באינטראקציה מלאה זה עם זה. כל בעלי החיים, כל הצמחים מתקשרים באמצעות רטטים וכדוגמא מהטבע, הצבי לא צריך לעלות מעלה אל האריה ולומר לו אתה חבר שלי, כי כבר מרחוק האנרגיה יכולה להיות מורגשת, והצבי לא ילך לשם בגלל שחש ברטט הלא מתאים-המאיים.

אם אנחנו, בצעירותנו היינו לומדים להיות רגישים לרטטים, לא היינו מוצאים עצמנו בסוגי מערכות יחסים לא מתאימות, ובמקומות לא נכונים. בדרך כלל לאורך חיינו נאמר לנו לא להסתמך על הרגשות שלנו, ובמקום להקשיב למה שיש לאנשים לומר. השפה מאפשרת להסתיר רגשות, הנקודה היא שכל האורגניזם מתקשרים באמצעות רטטים ויודעים אם הם נמצאים במקום נכון, או במקום לא נכון וזאת באמצעות קריאת הרטטים. אנחנו בני האדם בעלי יכולת זו, אך לא הוכשרנו להשתמש ביכולת זו.


אינטראקציה באמצעות רטטים- רגשות

כאשר אנחנו רואים אנשים, מרביתנו רואים אנשים מנקודת מבט של חלקיקים פיזיים כמכשירים בודדים, אבל זו אשליה כי אנחנו עושים שימוש בגלי אינטראקציה, זאת הסיבה שאדם אחד יכול להשפיע על אדם אחר, אפילו על ידי הימצאותו בשטח. כיום "הפיזיקה החדשה" לומדת את הרטט הלא פיסי אשר בפיזיקה הקוונטית, ולא מלמדת על החלקיקים, אלא מלמדת על הגלים, ומלמדת כיצד הגלים משפיעים. כל הגלים יחדיו נקראים "השדה", כך שגופנו מורכב מאטומים ואנחנו גם השדה, ומחוברים לכל דבר כי אנחנו לא יכולים להפריד גלים.

ניתן לראות כיצד מחשבותינו יוצאות ומשפיעות על חיינו כלפי חוץ, זוהי תפיסה ישנה יותר של טכנולוגיה חדשה הנקראת מגנטו. בטכנולוגיה זו מניחים חוטים על העור שלנו ובעזרתם קוראים את הפעילות במוח, גלאים אלה אפילו לא נוגעים בראש ובאמצעותם ניתן לקרוא את הפעילות המוחית שלנו שמחוץ לראשנו. כיום ידוע שזה לא קסם, המחשבות שלנו אינן כלולות בראשנו, כפי שצויין שאנשים אינם חלקיקים, הם גלים וגלים יוצרים אינטראקציה ומשפיעים אחד על השני. אנשים שאנחנו מתחברים אליהם, אנחנו באינטראקציה איתם ורבים מהם מוכרים לנו.


השפעה של תדרי המחשבה

אם אנחנו חושבים על אדם מסוים, אנחנו מדברים על אדם שלא ראינו במשך שנים, ונאמר "אוו אני לא ראיתי את החבר שלי תמיר כבר הרבה זמן" ולמרבה הפלא הטלפון מצלצל ובצד השני נמצא תמיר, או שקיבלנו הודעה כתובה המגיעה מתמיר. מצב זה דומה לאפקט "פלצבו" ו-"נוצבו", כאשר אנחנו חושבים מחשבות חיוביות מאוד על אדם מסוים, הוא יעשה מאמץ כדי ליצור קשר עמנו, אבל זה עובד לשני הכיוונים.

אם יש לנו מחשבות שליליות על אדם באשר הוא, מחשבות אלה יצרו דיבור שלילי חוזר-עלינו, לכן חשוב מאוד לזהות את המחשבות שלנו, את השיפוטיות שלנו, כי מחשבות אלה הן לא רק מחוברות אלינו, הן מחוברות לאנשים שאנחנו מדברים עליהם. לכן אנשים יודעים שאם משתמשים בתדר נכון, ניתן לגרום לגביע קריסטל להתנפץ, דבר זה נקרא תהודה הרמונית- הפרעה בונה. אנחנו דומים לקולן בשימוש במוח שלנו ובאמצעות תדרי השידור של המחשבות שלנו, וכך ניתן לבדוק איזה גביע יושפע ויגיב למחשבות שלנו, והוא יהיה האחד שיהדהד בהרמוניה עם המחשבות שלנו.

הפעלה אנרגטית – משיכת הקודים הלמוריאנים

הבנת המוח האנושי (תמונה מתוך medium.com)

השפעת היחיד והקהילה

אם אנחנו חיים בפחד, אנחנו לא נתחבר להשפעות חיוביות, אלא אנחנו עלולים לגרום להשפעות שליליות, כך שכאשר יש לנו מחשבות, ואנחנו מתרגשים, אנחנו מפעילים דברים שיושפעו מהחיבור של סוג המחשבה שלנו. כאשר שודד מנסה לבחור את האדם שהוא עומד לתקוף מתוך קבוצת אנשים שונים שהולכת ברחוב, מי אתם חושבים יותקף? יותקף האדם שהוא המפוחד ביותר, כי האדם שהוא המפוחד ביותר יהדהד, זה אומר לשודד שהוא לא צריך לעשות הרבה, פשוט ללכת, בום והאדם ייתן לו הכול, זה נכון כל זה עוד הוא עובד על אדם בודד.

קיימת יכולת עוצמתית מאוד כאשר לקבוצה שלמה של אנשים יש אותן מחשבות, כך שאנחנו לא יכולים לצאת למלחמה אלא אם יש קונצנזוס- מספיק אנשים המוכנים לצאת למלחמה. כאשר אנחנו מסתכלים על עצמנו, אנחנו לא ישות בודדה, אלא אנחנו קהילה של 50 טריליון תאים. ישנה חשיבות רבה להבין את המילה קהילה, כל תא בגופנו הוא אינטליגנטי אבל כשהתאים נמצא בקהילה, הם מוותרים על האינטליגנציה האישית שלהם ומגיבים לקול המרכזי. הקהילה מייצגת דבר אחד הנקרא אורגניזם ובקהילה הזאת התא חייב לפעול על פי הקול המרכזי, כך שאם הקול המרכזי אומר למות-התאים ימותו.


אפקט החשיבה החיובית

הקול המרכזי הוא המוח והוא מורכב משני חלקי המוח, ובעקבות כך יש לנו בעיות שליטה בחיינו. יש אותות המגיעים מהסביבה הפנימית ויש מהסביבה החיצונית, תפקיד המוח הוא לתפוס את האותות, לאחר מכן לתרגם את האותות, לשלוח את המידע לתאים, לשלוט על התנהגות הגנטיקה, ולכן תפקיד המוח הוא תפיסה של אותות וממנה ליצור את המחשבה.

"אפקט פלצבו" הוא כאשר יש לנו מחשבה חיובית על דבר שיכול לרפא אותנו, גם אם אין אנחנו בפועל באמת יודעים את זה. כדוגמה, יכולה להיות גלולת סוכר אבל כל עוד אנחנו מאמינים שזה תרופה אמיתית, אז אנחנו יכולים לרפא עצמנו עם זה. הגלולה בפועל לא ריפאה אתנו, זאת המחשבה שרפאה אותנו. הסטטיסטיקה מראה כי שליש מכל הריפוי הרפואי הכולל ניתוחים הם תוצאה של אפקט פלצבו, אך הדבר נובע מאפקט פלצבו כאשר יש לנו חשיבה חיובית.

מה עם חשיבה שלילית? זה דבר שהרפואה לא מספרת לנו עליו. כאשר יש חשיבה שלילית זה נקרא "אפקט נוצבו", ובאותו הכוח שחשיבה חיובית יכולה לרפות אותנו, חשיבה שלילית יכולה להרוג אותנו. לשניהם יש את אותו אפקט אחד יותר חיובי והשני יותר שלילי, אך בהתייחסות לגבי הבריאות שלנו אחד ירפא אותנו והשני יגרום לנו להיות חולים, הנקודה היא שמחשבה שלילית יכולה ליצור השפעות כימותרפיות.


השפעת האמונה על הבריאות

חשבו על כך שאם רופא אומר שיש לנו מחלה, או הרופא אומר לנו שאנחנו עומדים למות ואנחנו מאמינים לרופא בגלל שהוא מומחה, האמונה תיצור לנו מחלה ועלולה לגרום לנו למות.

בדרום ארצות הברית יש קבוצה דתית הנקראת "הפונדמנטליסטים הבפטיסטית", וקבוצה זאת מביאה עצמה למצב אקסטזה דתית, הם מאמינים שאלוהים מגן עליהם ולכן עובדים עם נחשים ארסיים כמו האפעה, כך שאפילו אם הם מוכשים על ידי הנחשים שום דבר לא קורה להם. למרות שכמה מהם שותים סטריכנין במינונים רעילים, כאשר הם במצב של אמונה זה לא משפיע עליהם. אז אם אנחנו יודעים שנוכל לשתות רעל, מדוע אנחנו דואגים כל כך מהרעל? כל זה בגלל שיש לנו אמונה שהרעל יכול להרוג אותנו.


סיכום

למרות כל הידעה על האמונה, אנחנו לא נשתה סטריכנין ומדוע לא? כי האמונה שלנו היא לא חזקה כמו האמונה שלהם. כך שאם היינו גדלים מגיל צעיר ומתוכנתים באמונות חזקות יותר, היינו יכולים להיות חזקים יותר מכפי שאנחנו כעת.


הדבר שעליו אתה חושב – הוא הדבר שאתה תהפוך להיות, מה שאתה מרגיש – אתה מושך, מה שאתה מדמיין – אתה בורא (שהאקיאמודי בודהה).

אמן פתח,

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר