מבוסס על תקשור של אבי נורמל שתורגם לעברית.

מי הם ישויות אנשי החתול? מי הם ישויות אנשי התנין? מה מבטא סמל הנחש בתרבות מצרים הקדומה? מה היא העין הרואה כל? מהי הפירמידה המוזהבת? מהי המתנה של לידה מחודשת?

שלום לכם,

הקדמה

התיאור מהעבר מספר אל אלה שהגיעו מרחוק לכדור הארץ בדרכים חדשות, דרכים שונות מאלה שראו אחרים. ספינות מתכתיות שבאו מהשמיים, ספינות מתכת עם אורות, דבר שהיווה עניין גדול, כי היה להם אורות רבים על הספינות ואנשים היו מעט מופתעים מכך, מהצורה הגלילית.


ישויות אנשי החתול

לישויות אנשי החתול יש פרווה שחורה, שיער חתול קצר, הם משדרים מעין סנוביות, אך אישיותם מתבטאת בדם מלכותי ובעמידה גבוה וזקופה, הם אוהבים להקניט ולשחק במשחקי מחשבה. אין צורך בהגדרה של האנונאקי אלא לומר אנשי החתול היא מילה הקשורה עם הרפיטליאנס.

אנשי החתול הביאו עימם מבנים עצומים הגדלים עוד ועוד, את המושגים פופולארי יותר, מלא בזהב יותר, מוערץ יותר, אובססיבי יותר, אלה המזינים את המוח האנושי והופכים אותו לאובססיבי לעצמו. אנשי החתול הם לא אובססיביים לעצמם, הם מעין סנוביים, סוג של אישיות עשירה האומרת "אני יותר טוב ממך", סוג המזין את האגו האנושי והופכו לאובססיבי, הופך אובססיבי לזהב, לכוח, לשליטה, למלכות, כך גם מצרים הפכה למעין לאס-וגאס בה אנשים מבקשים להגיע ולראות הכול, הפופולאריות היא הכול.


מחזוריות בכדור הארץ

בעבר הקדום נמצא היה כדור הארץ, ובני האדם בכדור הארץ נמצאו באיזון עם האדמה, עם הרוח ועם הגוף, ואז התרחשה הסחת דעת ובני האדם לא היו באיזון יותר עם האדמה והגוף. בני האדם הפכו אובססיביים למה שנמצא מחוץ לכדור הארץ, הם כרסמו וניתקו את שורשיהם מכדור הארץ, והחלו להימשך לעבר דברים שלא היו קיימים יותר על פני כדור הארץ, אשר היו מהכוכבים כך שהמאפיינים בכוכבים האלה היו שונים.

כל זה טוב, זה טוב לבני האדם, זהו חיפוש עצמי, אין בזה דבר לא נכון או רע לבני האדם המנסים לבחור או לעשות דברים אחרת, זה חקר עצמי גם אם הם נמשכים ויוצאים ממה שהיה מאוזן, או מה שהיה טבעי, אך לבסוף כל הדברים האלה יחזרו למקום של איזון. דבר זה מכונה מחזוריות, כל מה שנעשה במחזוריות משמעותו שדברים מסוימים יעשו בדרכים שונות, ואז העצמי יבין, ואז יחליט מה הוא רוצה לדעת.


ישות איש התנין

שבעה כוכבים, שבע ישויות של שינוי הגיעו לכדור הארץ, נחש ותנין, כאשר איש התנין העומד זקוף כמו אדם, הוא בעל פנים עצומות ממדים המקרינות תנין, פני תנין עם פה וחוטם מוארך, ויש לו כתר על ראשו וזהו נחש, והנחש יוצא כלפי חוץ ואינו עשוי מזהב, הוא נראה כנחש הקשור סביב הראש, וראש הנחש משמש ככתר המבטא שליט עליון. לא כל האנשים ראו דרכו וראו בו אלוהים, בעוד שאחרים ראו בדיוק מי הוא. איש התנין בקש שכולם יראו אותו, כמה מדהים הוא ועוצמתי, בני האדם מערבבים זאת עם אישיותו במוח האנושי ובמקום לראות יצור רפטיליאן, הם הופכים מעריצים ואובססיביים אליו. הרפיטליאן אובססיבי לדעת שבני אדם מעריצים אותו, הוא אוהב את פעימות ההערצה, את סוג הקידה וההשתחוות אליו, הסגידה, כדחף המזין אותו, כאילו הוא גווע ברעב, הוא רעב לאובססיה של האנשים אליו, אפילו מינית.

כעת יש שני סוגי אישיויות באינטראקציה עם המקום שהפך לפופולרי, אין תחושה של רוע, אלא תחושה של מאפיינים שונים הקשורים למאפיינים הגנטיים שלהם ולאו דווקא לאגו. הם הביאו עושר וחוכמה משלהם למקום, ולא דת, הם אהבו את החוויה, היה זה כאילו לקחו חופשה למקום בו כולם אהבו אותם. בני האדם הפכו לאובססיביים איתם, דבר הדומה לסוג של אהבה, אך הם הביאו חוכמה ורצו לחלוק כמה מהמתנות של מודעות עם בני האדם, ואלה באו בצורת פירמידות, דבר שהפך להיות כבני אדם המחבקים יצורים מן העולמות החיצוניים, ובהמשך לסוג של שילוב אוהב במערכות יחסים בטווח זמן בדורות בני אדם. לפירמידות יש תפקיד משמעותי, ויש את גלגל העין הרואה המשמש כטלפון ישירים, טלפון ענק בצורת הפירמידות, לכן ניתן לראות שהפירמידות קיימות במקומות שונים ולא רק במצרים וזה דבר עצום, אותו הגיון שימש גם באטלנטיס.

קריסטל אנדרה מרכבת דולפין כחולה

ישות איש התנין במצרים הקדומה

סמל הנחש בתרבויות קדומות

בחזרה לאיש התנין, סמל הנחש הוא עצום, הוא חבש את ראש הנחש והוא חש שהוא שולט בנחש הפתוח. אנשים חסר להם את האיזון בהבנה מה מסמל הנחש, אנשים רואים בנחש רוע בגלל הארס-הרעל, אבל מה אם הארס של הנחש למעשה יכול לרפא מחלות רבות, נחשים יכולים לפשוט את עורם וליצור אותו מחדש. נחשים הם לא רעים, הם השניים לאיזון של החושך והאור, אדם שיכול להסתכל לתוך החושך ולמצוא את האור, פתאום יש לו אחדות עם שניהם, הוא פתאום שונה או נולד מחדש, הוא חדש, הוא סוג של קונדליני מבורך, לכן אנרגיית הקונדליני-אנרגיית החיים הראשונית מתוארת כנחש במצב מפותל, לכן זה דבר ענק, כי לנחשים יש ביטוי עצום במצרים אך גם באטלנטיס כמו כן, סוג של כוח הנחש.


העין הרואה כל

העין הרואה הכול נמצאת בראש הפירמידה, אנשים לא יודעים שבראש הפירמידה היה מעין כדור עין הרואה הכול, מעין עיגול שתמיד אדום, בכל פעם שרואים אותו הוא כסוג של מגדלור-משואה מהבהבת. לאדם יש משואה אדומה בצורת כוכב הצפה מעל ראשו, וזהו מרכז נפשי המרכז אנשים, אינטראקציה נפשית, הוא משמש דרכו כטלפון סלולרי, יכולת שקיימת לכולם כמתנה לצורך תקשורת עם כל סוגי הישויות והמינים השונים, בדרך זו היקום אינו גדול כפי שחושבים, הוא קטן, אך הוא לא מרגיש קטן כאשר מתגלמים כבני אדם- הוא מרגיש עצום.

בני האדם הפכו אובססיביים לחומר, הם הפכו אובססיביים למתנות חומריות כזהב ואבדו את עקבות תחושת הרגש. חלקים מהאנושות מתחילים להבין שלהימצא באחדות חשוב יותר מזהב או מהעושר הישן. אנשים צריכים להתחיל לוותר על ההתמכרות החומרית ולבחור לחזור שוב ולהימצא באחדות עם כדור הארץ, עליהם לעשות זאת משום שזאת הדרך היחידה לגלות כי שהם הטלפון הסלולרי בעצמם, הם מנוע החיפוש גוגל והמידע ביו-טיוב, הכול. בצורה זאת הם מבטאים את הבריאה היפה והגדולה, ככס מלוכה ענק, המתעצם ומתעצם בהתאם להתפתחותם, והיו כאלה שניצלו זאת והתהדרו בכמה עצומים וגדולים הם משום שאלה רצו להיראות מהחלל החיצון.

העין קישרה את האריות וכך גם האנשים במקום זה רצו בכך, הם יצרו תקשורת עם החלל החיצון, עם המבנים שהיו משואות, דרך לכוון הספינות לרדת לכאן. אלה שבנו את הפירמידות בדרך הזאת להוות כסמל לאנונאקי או לתקשורת ליצורים מהחלל, האומרת ישויות חתול "אנחנו נמצאים באחדות אתכם, בטוח לבוא לכאן, אנו מקדמים אתכם בברכה כאן".


הפירמידה המוזהבת

הפירמידות היו עשויות זהב ,למעשה היה מעין מעיל זהב שכיסה את הפירמידה, הם זרחו. היה מעל לפירמידה מעין מטה עם כדור קטן מעל, כדור קריסטל קטן-כדור בדולח ששימש כאנטנה בקצה העליון של כל פירמידה, כפי שאלה החוגגים קריסמס נוהגים לשים בחלק העליון של עץ חג המולד כוכב, זה מסוג הדברים שאנשים עושים כחלק מהרכב הגנטי שלהם, הם עושים דברים ועדיין לא מודעים להם. אנשים הייתה להם אנטנה כמו של טלפון סלולרי מעל ראשם שאתם יצרו את התקשורת.

הפירמידות הם מתנה של הישויות לבני האדם, הגאומטריה של הפירמידה יוצרת אהבה רבה, הרגשה קדושה, הגאומטריה הקדושה הביאה עושר בתוך הידע הפירמידה. העין-הרואה-הכל בפירמידה נמצאת באחדות, בני האדם יכולים לראות דרך העין של הפירמידה, כעין להסתכל דרך החלק התחתון של הפירמידה ולצאת דרך נקודה קטנה בסופה, במקום שעושר החוכמה יכול לראות דרכה. אין צורך לסגוד לישויות או לכסף, אלא לסגוד למה שמסמלת גאומטרית הפירמידה, למתנת גאומטרית הפירמידה שמביאה לאנושות חוכמה, חיים, זה ממש מעין סם חיים הפירמידה עצמה. לכל אדם קיימת מעין אבן אדומה על העין השלישית, כמו משואה אדומה מחללית, כאבן רובי בתכשיט הזוהר המחובר.


לידה מחדש וגלגול נשמות

בתקופות אטלנטיס וגם במצרים היו כהנים שהיו מתקשרים מידע מאמא נחש או מאלת הנחש, אנרגית הנחש היא סמל השמונה האינסוף, הם העריצו את המתנה של לידה מחדש, התחדשות ותחיה. איך מקבלים לידה מחדש אלא אם נבחר גלגול נשמות, לאחר בחירת גלגול נשמות מתקבלת המתנה של לידה מחדש.

בכל פעם שאדם נולד ואז מת, הוא נולד שוב, נשמתו למעשה עוברת תהליך טרנספורמציה ללא רבב לגמרי והאנושיות אינה מסוגלת להבין כמה יפה זה. אז גם אם האדם עני או עשיר או כל סיוט שהוא סובל הוא בהנחה שהוא מגיע להחלפה הזו וכך ייוולד. בני האדם נולדים טהורים ללא רבב, נולדים מחדש לתוך עולם הרוח וזה סוג חדש של כוח, בו הם מתאחדים עם סוג אלוהים. לאחר מכן זו מתנה יפה שעליהם לעשות, מתנה אולטימטיבית מעולה, ואז הם נולדים לתוך הגוף הפיזי, מקבלים את החיים שוב, נולדים מחדש לרוחניות ולומדים על כך. מנקודת מבט אנושית מצערת זה לא נראה מדהים, היא איך האדם יבין את זה כנשמה, זה כל כך פשטני ואנושי ויש בהם הרבה מאוד רגשות כלפי המחשבה על גלגול נשמות.

חוכמה רבה הייתה קשורה במצרים, וחלק ממנה אפילו הגיעה מישויות אנשי החתול, ניתן לראות זאת כאשר מסתכלים על הפסלים המצרים של החתול.

אור ואהבה

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר