מָהֵם שלושה מהסימנים לכך, שאנשים התעלו לכדור הארץ החדש? מתי מתבצע בפועל המעבר לכדור הארץ החדש? מהי מודעות טהורה, ואיזה הבנה היא מביאה לאדם? מהי אחדות היצורים, ואיזה הבנה מביאה לאדם? מהי תודעה בהתגלמותה, ואיך היא באה לידי ביטוי באדם? כמה אחוז צריך אדם לתרגל שירות לאחר, ואלו שיטות יש בשירות לאחר? כמה אחוז נדרש אדם להעניק מהכנסתו לאחר? כמה זמן צריך לתרגל שירות לאחר, כדי להיות זכאי לכדור הארץ החדש? איזו הבנה צריכה להיות לאדם על העצמי ועל הבורא?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַסִּימָנִים לְהִתְעַלּוּת לְכַדּוּר הָאָרֶץ הֶחָדָשׁ

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

הַסִּימָנִים לְהִתְעַלּוּת לְכַדּוּר הָאָרֶץ הֶחָדָשׁ

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית, כל אדם הנחשף למסר זה עליו להשתמש בכושר הבחנתו, לקבל רק את התובנות המהדהדות בליבו הפנימי.

יינתנו רק שלושה מהסימנים המובילים, איתם אדם יתמודד כשהוא ייכנס לכדור הארץ החדש.

יתר על כן, הסימנים האלה ממומשים על ידי כל אדם, הזכאי לסיים את לימודיו לכדור הארץ החדש. אם אנשים ימצאו אחד מהסימנים הללו, סביר להניח שהם יסיימו את לימודיהם לכדור הארץ החדש, לאחר שיסיימו את התגלמותם הנוכחית.

הראשון הוא, שאנשים מתחילים להבין שהם כבר לא רק הגוף, או מכלול הנפש, והם מתחילים להכיר בכך שהם מודעות טהורה, או תודעה שנכנסה זמנית לתוך מכלול הגוף הפיזי.

השני הוא, האנשים הללו מתחילים לזהות את האחדות של כל היצורים, אפילו את היצורים שבממד השני. מאחר שהם מכירים בכך, שאפילו בממד השני צורות חיים של בעלי חיים, הם חלק ממכלול מערכת האשליה, ומכאן שיש מכלול רוחני או מוּדָעוּת בתוך אותם יצורים.

השלישי הוא, האנשים הללו ברגע שהם מבינים את ההיבט הזה, הם מתחילים להרגיש רטט בכמויות אדירות של אהבה בתוך הלב הפנימי, ויתרה מכך להכיר בכך שהם תודעה בהתגלמותה.

ניתן להסתכל על הרטט, בהסתכלות אחורה על חוויות האדם, על חוויות החיים שנערכו עד היום.

אם אדם תרגל שירות של 50 אחוז וְמַעֲלָה לזולת. מה שעשוי להיחשב כשיטות שונות לעזרה לאחר, הן תהליך של תרומה לאחר, תרגול סיוע לזולת, סליחה לזולת, ואפילו חיוך עשוי להיחשב כדרך שירות לזולת, מכיוון שהוא עוזר להאיר את הרטט של כל האנשים.

אם פעולות כאלה נעשו, ואדם יהיה מודע לכך שהוא עשה יותר מ-50 אחוז מהשירות לאחרים, האדם קיבל סימן שהוא יכנס לכדור הארץ החדש של תודעת הממד החמישי.

יתר על כן, על מנת להבטיח סיום היבט זה, ההמלצה לאדם לתרגל את האומנויות של הענקת 10 אחוזים מהכנסתו, יותר למטרות תרומה, כדי לעזור לאלה הזקוקים לכך, זה המסלול הגדול ביותר לשירות לאחרים.

כל האנשים הַמְּתַרְגְּלִים היבט זה לִתְקוּפָה של שנה אחת בלבד, הם יהפכו לא רק לזכאים, אלא עדיין יקבלו רמות גבוהות יותר של רטטים, עד שהם יוזמנו לכדור הארץ החדש. לכן ההמלצה לכל אדם, לתרגל זאת תוך שימוש ברצונו החופשי במרחב-זמן.

כל אדם שהופך כשיר לכדור הארץ החדש, הוא מתחיל להרגיש אהבה בלתי מוסברת לכל היצורים, באופן בלתי מוסבר. אהבה לכל היצורים מופיעה רק שהאדם מכיר בכך, שכל היצורים הם אחד ושכל היצורים הם העצמי, או הבורא האינסופי האחד.

לכן הסימן הזה מורגש על ידי אותם אנשים שמתחילים להבין שהם אחד. וכל היצורים ואפילו האדם בעצמו מבין, שהוא האדם שהתגלגל לגוף פיזי אחר, שהוא אכן העצמי שלו, ושהוא גם המהות של הבורא האינסופי האחד.

לכן עם המימוש הזה, מתחיל להופיע רטט בלתי מֻתְנֶה של אהבה, שיאפשר לאדם להיות זכאי למימוש הסימן, אכן זה הסימן שהאדם ייכנס לתוך רטט כדור הארץ החדש.

אלו הם הסימנים העיקריים, שעמם יתמודדו או ירגישו אנשים רבים, טרם סיום לימודיהם לכדור הארץ החדש.

בַּקֵּר בְּמִקְדַּשׁ רִפּוּי אַתְּרִי

דמיין לעצמך מקדש מרפא שטוף בקשתות של אור צבעוני, ומלא בתאורה יפה ואנרגיה שלווה. ראה והרגיש את עצמך מבקר בקודש הזה.

מרפאים אוהבים מזמינים אותך, לשכב על מיטה רכה מוקפת קריסטלים. אתה מיד מרגיש נוח ושלווה, בזמן שהם מכוונים אליך אורות בצבעי הקשת. בזמן שאתה נושם, אתה מרגיש שאנרגיה חמה ומזינה נכנסת לגוף שלך.

כל כובד שהכביד עליך מוסר, ואתה מרגיש נינוח עמוק וקליל. המשך לקבל את טיפול הריפוי הזה כל עוד תרצה, ודע שאתה יכול לחזור למקדש זה בתדירות שתחפוץ.

אמור לעצמך, "אני מבקר במקדש המרפא ושטוף באהבה ובאור. כל הדאגות נשטפות כשאני מתרענן ומתחדש".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (3 votes)