היכן העין של הוֹרוּס נמצאת בגוף האדם? האם המצרים והיוונים הקדומים הכירו את תפקודי המוח האנושי? מה תפקיד בלוטת האצטרובל בטקסטים הקדומים? אלו מאפיינים נתנו הקדומים לעין השלישית? אלו צמחי מרפא מאזנים ומפתחים את העין השלישית? מי מייצר נִפְרָדוּת או אַחְדוּת, אמפתיה או סימפטיה? מדוע יש אנשים שאין להם אמפתיה? איך בחינה של אונות המוח מאפשרות לבדוק אמפתיה? מָהֵם שלושה סוגי האמפתיה המרכזיים, ואיך באים לידי ביטוי?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

תִּקְשֹׁרֶת בֵּין אֲנָשִׁים-סוֹדוֹת הָאֶמְפַּתְיָה אוֹ הַסִּימְפַּטְיָה

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

מקרא

① בחלק הראשון התפרסם "תקשורת בין אנשים".
② בחלק השני התפרסם "מיומנות האמפתיה".
③ בחלק השלישי התפרסם "חיזוק העצמי והחסד לאחרים".
④ בחלק הרביעי התפרסם "אמפתיה בחוסר הסכמה".
⑤ בחלק החמישי התפרסם "פיתוח הטלפתיה".
.

בלוטת האיצטרובל

אחת התמונות והגיאומטריות המפורסמות, היא בלוטת האצטרובל. ניתן לראות בתמונה "חתך של המוח האנושי", היכן העין של הורוס נמצאת.

לכן הַחֵלֶק הזה של המוח האנושי, הוא מה שהקדמונים כבר ידעו, המצרים הקדמונים, אנשים כְּמֵת הקדומים, העם היווני הקדום, זה חלק ידוע במוח.

איך הם ידעו זאת בדיוק, אין לנו הבנה מדויקת, אבל הם היו בקיאים בתפקודים הפנימיים של המוח האנושי.

ניתן לראות את חלק המוח, הקורפוס קלוסום, התלמוס, המוח המוארך, כל האזורים השונים האלה במוח, וכמובן האזור הפנימי שבו יש את העין השלישית או בלוטת האצטרובל.

בלוטת האצטרובל על פי הטקסט הקדום, היא אמורה להיות האנטנה המודעת הרוחנית שלנו, שמחברת אותנו ליכולת שלנו להיות בעלי רמות גבוהות יותר של הבנה.

העין השלישית

התמונה מֻכֶּרֶת, ונראה שזה לא קשור לאליטות או אוליגרכים או כל סוג של דברים כאלה, זה באמת קשור להבנת העין השלישית והתודעה הרוחנית, וזה באמת מה שהיא מייצגת.

העין השלישית מאוד מאוד חשובה, במיוחד לאנשים הקדומים, העמים הקדומים ראו בזה חשיבות רבה.

לְהוֹרוּס הייתה פציעה, והאלגוריה מספרת שנעקרה לו העין, ולאחר מכן זה הפך לְסֶמֶל. אז הורוס התחיל לעסוק בלימוד העין השלישית ובחלוקה, דרך השימוש בשתי העיניים הראשונות, תוך שימוש בעין השלישית כדי לראות.

כך הפך הסמל הזה, לְסֶמֶל עבור רוֹקְחוּת המאמינה בתרופות מרפא, ובאמת אז היו צמחי מרפא המתאימים בתדרי הרטט, ואז גם כמובן זה מייצג את האנטנה הרוחנית שלנו.

דוגמא לתרופות מרפא, שנעשה בהם שימוש בעבר והיום לאיזון העין השלישית, ופתיחה לאמיתות מיסטיות, משקה תה צמחים כגון, תה אִיֵּי בַּרְאַיְיטְ, אוכמניות, כוכב אניס, לענה מצויה, לבנדר, עַרְעָר, רוזמרין. כמו גם שימוש בנטי פוט, לשטיפה לסינוסים בְּמֵי מֶלַח.

מהיכן כביכול כושר ההבחנה שלנו מגיע, וכדי להגיע לשם ממש מהר, אנחנו הולכים קצת אחורה, ואנחנו הולכים לקפוץ למושג אמפתיה.

אמפתיה, אנחנו הולכים להבין איך יכולות אמפתיות עובדות, מהי בעצם אמפתיה, ואיך אנחנו בעצם מְתַקְשְׁרִים אחד עם השני בשקט?

איך זה שלחלק מאיתנו יש את היכולת לקלוט מחשבות של אחרים, ולפעמים הדברים שהם לא אומרים באמת, הרבה פעמים יש דברים שאנשים לא אומרים, ולך יש את היכולת לקלוט.

תמונה: Om Swami

אמפתיה או סימפטיה

הבעת אמפתיה טובה לַבְּרִיאוּת הנפשית שלך, אז מה ההבדל בין סימפטיה לאמפתיה?

אמפתיה היא היכולת להשתתף בתחושות וברגשותיו של מישהו אחר, ולהראות דאגה כלפי אותו אדם. זה שונה מגילוי סימפטיה, שכן הדבר מצריך להרגיש צער או רחמים על האדם האחר.

סימפטיה מרחיקה את האדם, בעוד שמישהו המביע אמפתיה כלפי אחר, זה מאפשר לו להיכנס באמת, ולאחוז ברגשותיו של האחר. יש אנשים שמפגינים יותר אמפתיה וחמלה מאחרים, ויש כאלה שפשוט לא יכולים להראות זאת כלל.

במילים אחרות, אם אתה מרחם על אדם שקרה לו משהו רע, או שהוא מתקשה, אתה פשוט מרחם עליו וזו סימפטיה.

אמפתיה היא כאשר אתה למעשה לוקח על עצמך את האמוציות והרגשות האמיתיים שלהם. אתה מרגיש את מה שהם מרגישים, אתה באמת יכול לחוש מה הם מרגישים.

אתה לוקח את התחושה האמיתית הזו לתוך הגוף שלך, והמרחק אפילו לא משנה, האדם הזה יכול להיות ממש מולך, או הוא יכול אפילו להיות מולך, או בצד השני של הפלנטה.

יכולת לראות מישהו בטלוויזיה מדבר רגשית על דבר מסוים, שהשפיע עליו בצורה מסוימת, ואתה יכול לקחת על עצמך באמפתיה גם את הרגש הזה, ולמעשה להרגיש אותו בתוך הגוף שלך.

אז זה למעשה ההבדל בין אמפתיה לסימפטיה.

סימפטיה, זה כשאתה רק מרחם על מישהו, אבל אתה לא באמת לוקח על עצמך את הרגש שלו. אמפתיה זה שאתה בעצם לוקח את הרגש הזה לתוך הגוף שלך, אתה בעצם מוריד אותו לגוף שלך, ובעצם מקבל תגובה פיזיולוגית להורדה הזו.

אנשים מסוימים טובים יותר בהפגנת אמפתיה וחמלה מאחרים, ויש כאלה שאינם יכולים להראות זאת כלל.

יש אנשים שפשוט חסרה להם אמפתיה, וזה בולט כאשר אתה רואה דברים מסוימים שקורים, בין אם זה יכול להיות אנשים שצדים בשביל ספורט, ולא בשביל לאכול.

ניתן לראות שאין להם שום אמפתיה לבעלי חיים האלה. אולם אם אדם צד כדי לאכול ולקיים עצמו, לצוד כדי לחיות. זה שונה מציד לספורט שבו הוא פשוט הולך להרוג בעל חיים, והוא אפילו לא הולך לצרוך את הבשר, או לאגור לשימוש עצמי.

לכן יש אנשים שמסיבה כלשהי האמפתיה פשוט כובתה, או הצטמצמה מאוד. לא בטוח, אבל ייתכן וזה קשור לתהליכים כימיים במוח.

זה קשור לאונה הקדמית, כך שאם האזור הזה פגום, או לא פועל כמו שצריך, הם יכולים להוציא לפועל את המחשבות הראשונות שלהם. בגלל זה, יש אנשים שם בחוץ, שפשוט חסרים אמפתיה למרבה הצער.

שלושה סוגי אמפתיה

ישנם שלושה סוגי אמפתיה, קוגניטיבית, רגשית וחמלה.

① אמפתיה קוגניטיבית, היא היכולת להבין איך מישהו אחר מרגיש, או מה הוא חושב באמת.

אתה מכיר מישהו קרוב, במיוחד אם אתה מכיר מישהו די טוב, אתה יכול לחוש היטב מה האדם הזה חושב, רק על סְמַךְ ההבעה שלו על הפנים, איך שהוא מזיז את הגוף שלו, ההיבט הרגשי שלו בתגובות.

אתה יכול ממש פשוט להרגיש פעמים רבות, ואתה תמצא את זה באחים, אתה תמצא את זה בקבוצות משפחתיות קטנות, באמא שלך, אבא שלך, האחים שלך וכו'.

אתה באמת יכול לחוש או לדעת מה הם חושבים, אם הבן בת זוג, עם החברה שלך, החבר שלך, מישהו שאתה יוצא איתו כבר זמן מה, אתה מקבל את התחושה הזו.

② אמפתיה אמוציונאלית או רגשית, היא כשאתה שותף לרגשות של אחרים.

אתה חולק ברגשות של אחרים, אתה באמת יכול לחלוק ברגשות של אחרים, אתה יכול להוריד את הרגשות האלה ישר לתוך הגוף שלך. אז לא משנה היכן הם נמצאים, אתה יודע שהם יכולים להיות בקצה השני של היקום.

כך שאם אתה יכול לשמוע את הקול שלהם, או שאתה יכול לראות אותם, אתה באמת יכול להוריד את הרגשות האמיתיים שלהם לתוך הגוף שלך.

אֶמְפַּתְיַת חֶמְלָה או דאגה אמפתית, היא כשאתה נוקט בפעולה, או מעודד את האדם לנקוט בפעולה עבור איך שהוא מרגיש.

אז בִּמְקוֹם רק לרחם על מישהו עם הסמפתיה שלך, הפעל את יכולת האמפתיה האמיתית שלך. זה כאשר אתה באמת יכול ללכת ולנחם מישהו, אבל אז גם לתת לו צעדים מעשיים, שהם יכולים לנקוט כדי לצאת מזה, והמצב רגשי הוא שפוגע בהם.

אתה חולק את האמפתיה דרך אמפתיה יעילה, ואז אתה מעבד אותה בגוף שלך, ואז אתה מעלה רעיונות שיכולים להיות פתרון או לגרום לאמפתיה הזו לצאת מהגוף, ואז אתה חולק את זה עם מישהו שסובל, וזו אֶמְפַּתְיַת חֶמְלָה או דאגה אמפתית.

סיכום

חשוב מאוד לגלות אמפתיה בכל ההיבטים של חיינו, והיכולת לעשות זאת אינה גנטית, זו מיומנות נלמדת. להיות אמפתי מועיל לכל מערכות היחסים שלנו, כולל אִישִׁיּוֹת, בעבודה ואפילו למערכות יחסים חדשות שאנו מפתחים. זה גורם לאחרים להרגיש חשובים ובו בזמן, אתה תיחשב כאדם דואג ובעל ערך לאחרים.

בחלק ההמשך יתפרסם "מיומנות האמפתיה".

שַׁחְרֵר

אין צורך להיאבק בכלום. הפתרון לכל בעיה לכאורה, למעשה, כל מה שאתה רוצה זורם בחן. המאבק מבוסס על פחד, ששולח כלפי מעלה נקודות אנרגיה משוננות היוצרות מחסומים בזרימה, כמו נהר שפתאום צריך לעבור על סלעים חדים.

זו אחת הסיבות מדוע דאגה מאטה את הביטויים שלך. כאשר אתה מרפה מהדאגות שלך ונותן אותן לבורא, דברים יכולים לבוא אליך בצורה חלקה ומהירה שוב.

היום, שחרר את כל הנושאים שגורמים לך להרגיש מתוח. אתה יכול לעשות זאת, על ידי רשום שלהם ברשימה המופנית לבורא ולמלאכיך, והורה להם לעזור לך לשחרר אותם. הנכונות הפשוטה שלך לעשות זאת מביאה יתרונות גדולים.

אמור לעצמך, "אני מביע רצון מהבורא ומהמלאכים לקבלת עזרה בכל דבר. במקום להיאבק או לדאוג, אני מדבר אליהם על הפחדים שלי. עכשיו אני מוכן לשחרר את דאגותיי לחלוטין, ולקבל שלווה בתמורה".

מסר מלאכי אישי

חתך של המוח האנושי

חלקי המוח

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)