איך ניתן לחזק את המשאבים הפנימיים? איך משפיעה ההתייחסות לעצמי למול ההתייחסות לאחר? מה יצר את ההפרדה בין האנשים? איך תודעת הָאֶחָד מסייעת לשימוש באמפתיה? מדוע מערכות השלטון לא מבינות את כלכלת האנשים? מדוע ישנם חוקים וחקיקות רבות שלא מאפשרות ריפוי לאנשים? איך ניתן להביא עניין לחיים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

חִזּוּק הָעַצְמִי וְהַחֶסֶד לַאֲחֵרִים-סוֹדוֹת הָאֶמְפַּתְיָה אוֹ הַסִּימְפַּטְיָה

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

מקרא

① בחלק הראשון התפרסם "תקשורת בין אנשים".
② בחלק השני התפרסם "מיומנות האמפתיה".
③ בחלק השלישי התפרסם "חיזוק העצמי והחסד לאחרים".
④ בחלק הרביעי התפרסם "אמפתיה בחוסר הסכמה".
⑤ בחלק החמישי התפרסם "פיתוח הטלפתיה".
.

הקדמה

במטרה להמשיך ולחזק את המשאבים והיכולות הפנימיות שלך, תוכל לעשות שימוש בתרגילים המוצעים והמוצגים.

תרגיל 1: חַזֵּק את המשאבים הפנימיים שלך

עבור התרגיל הזה, חֲשֹׁב על משהו שאתה נאבק בו, ואיך הוא גורם לך להרגיש. אז דַּמְיֵן חבר שבא אליך עם אותה בעיה, ואיך היית מגיב לו.

פעולה זו יכולה להדגיש את התהום, בין החסד שאנו נותנים לאנשים בחיינו, לבין החסד או היעדר שאנו מראים לעצמנו. סביר להניח שתמצא הבדל משמעותי, באופן שבו היית מתייחס לחבר שלך, סביר להניח שבסבלנות, בנדיבות וסלחנות.

לעומת זאת, איך היית מגיב לעצמך, אולי באשמה, בחומרה ובביקורת עצמית. אנשים בעלי הישגים גבוהים, הם מתקשים לעתים קרובות לעשות את התרגיל הזה.

זְכֹר שהכול היא השתקפות שלך, אתה יודע שהכול מתחיל בך, למה? ע"פ הקדמונים, ע"פ הרוחניות, יש רק אדם אחד, יש רק תודעה אחת שקיימת. ההפרדה בינינו להיות אנשים אינדיבידואלים, היא למעשה אשליה.

לכן אתה צריך להבין, שכאשר אתה מתמודד עם מישהו אחר, אתה בעצם מתמודד עם עצמך. אם אתה מבין שהאדם הזה, הוא רק עוד היבט שֶׁלְּךָ.

האדם האחר הוא רק גרסה אחרת של תודעה, שֶׁחֹוָּה את עצמה סובייקטיבית מנקודת מבט אחרת. אז אתה תבין ותאמר או וּוָאו, אני חייב להתייחס לאדם הזה, כמו שהייתי מתייחס לעצמי.

אני הולך להשתמש ביכולות האמפתיה שלי כדי להבין, שהאדם הזה הוא בעצם אני, שעובר משהו מנקודת מבט אחרת ומנתח את זה, ולוקח את זה פנימה ובאמת מנסה להבין, איך הייתי מגיב לזה אם הייתי בנעליים האלה.

זו בעיה שיש לנו גם בעולם הזה פעמים רבות, במיוחד כשמסתכלים על המערכות השונות, שנמצאות במקום שאנשים נמצאים בשלטון.

פעמים רבות, לצערי, הם לא מכניסים את עצמם לנעלי האנשים שנפגעים ושנאבקים. אלה הם אנשים שמחוקקים חוקים וחקיקה, שלא מכניסים את עצמם לנעלי האנשים, שעברו את כל המצב הזה עם המגיפה הזו, וכל מה שֶׁקּוֹרֶה כלכלית לאנשים רבים.

לכן הם מקבלים החלטות על סְמַךְ איך שהם מרגישים, לא מבססים את ההחלטות בְּאֵיךְ הם יכולים להתחבר באופן אמפתי, לאנשים שבאמת סובלים ונאבקים.

בגלל זה פעמים רבות, החוקים והחקיקה שהם קובעים, הם לא ממש עוזרים ישירות לריפוי האנשים שלמעשה סובלים, כי הם לא הצליחו לרדת לרמה של האדם מבחינה פסיכולוגית או במודע, ולמרבה הצער המצב הזה מתקיים פעמים רבות.

אבל לנו בעצמנו יש את היכולת לעבוד על זה, ולעשות את התרגיל הזה, ולבדוק לעומת עצמנו, איך היית מגיב לעצמך, אולי הייתה מגיב עם אשמה קשה של ביקורת.

אתה צריך שיהיו לך אנשים בעלי הישגים גבוהים כדי לבדוק, אתה צריך לזכור, אנשים עם הישגים גבוהים מתקשים לעשות את התרגיל הזה.

אז בדיוק כמו עם האנשים שהם אליטות, או אנשים שנמצאים בשלטון, או אנשים שהם עושים ריבוי משימות טוב מאוד, ומטפלים בהרבה דברים.

חשוב לזכור, לא כולם מטפלים בדברים ומעבדים מידע באותה הדרך, אלא הם עושים דברים שונים לגמרי. לכן אתה צריך להיות מסוגל להתחבר לדרכם, לשים את עצמך בנעליהם.

אז אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו באופן אקטיבי, כי אם אתה לא בודק את עצמך לפני שאתה מתחיל לדבר, אתה הולך ליצור טורנדו מילולי, סופת טורנדו, ואלה הורסים ומשמידים לא רק את האנשים שאתה אוהב אלא גם את עצמך, כי אתה צריך לשמוע את עצמך.

תמונה: Om Swami

תרגיל 2: מרגיש מבוזבז? הַשְׁקֵעַ חסד באחרים

בשלב מסוים במהלך היום שלך, במיוחד כאשר אתה לחוץ או מרגיש שאין לך רוחב פס פנוי, הַשְׁקֵעַ מעט בזה זמן, אנרגיה או כסף על מישהו בחייך.

שְׁלַח הודעת טקסט של תמיכה למישהו שמתקשה. כשאתה מְבַצֵּעַ סידורים, קחו את הקפה האהוב על בן הזוג. שָׂא את המצרכים של שכן מבוגר למעלה.

"בניית אמפתיה, זה לא בהכרח לתרום מחצית מהמשכורת שלך לצדקה. זה קשור לדברים הקטנים שאנחנו עושים כל יום", זה קשור להרגלי נפש.

בניסיון לשמר לעצמנו אנרגיה, אנו נוטים לפנות פנימה בעת לחץ. אמנם זה אולי נראה מנוגד לאינטואיציה, אבל ביצוע המעשים האלה, במיוחד ברגעים שבהם אנחנו מרגישים שאנחנו לא יכולים, זה יכול להיות ממריץ וּמְחַיֶּה. אנשים מופתעים בשמחה לגלות שכשהם נותנים לאחרים, הם בסופו של דבר לא מורידים מעצמם.

זה יכול להיות משהו פשוט, זה באמת "כל מה שקשור בשירות לאחר". אתה יכול להיות בחוץ, ואתה יודע שאמא של פלוני גרה לבד, אתה יודע שהיא בת 67, 80, והיא לא באמת יכולה לצאת ולהיכנס לרכב, לנסוע ולחנות.

כשהיא עושה זה לוקח לה הרבה זמן, מאוד קשה לה לצאת משם, היא לא כל כך מבינה בלהשתמש באפליקציה בנייד, ולהזמין מצרכים למשלוח. היא אפילו לא יכולה לראות את המסך, סביר להניח ברוב המקרים.

אני פשוט אתקשר אליה בטלפון, היא לא הולכת לקרוא הודעות טקסט. אני יכול לומר לה, היי אני בחוץ עכשיו במכולת, את צריכה שאני אאסוף לָךְ כמה דברים בזמן שאני כאן.

משהו פשוט, זה הולך להדהד גם עבור האדם שאתה עושה את השירות עבורו, וגם אפילו לעצמך. אז זו דרך אחרת, זה עוד תרגיל בדרך של להיות מעורב בעזרה לאנשים, וגם לעזור לעצמך באותו זמן עם מה שעובר עליך.

הרגע הזה אושר מדעית, כשאתה מוציא את האנרגיה הזו על אנשים אחרים, לא רק שזו הסחת דעת גדולה ממה שאתה סובל ממנו, אלא זה נותן לך אנרגיה מרעננת, שבעצם עשית שירות טוב לאנשים אחרים.

בַּצֵּעַ צְעָדִים לְעֵבֶר מַטְּרַת חַיֶּיךָ

התשובה היא לעקוב אחר החוכמה הפנימית, המנחה אותך לנקוט בצעדי פעולה חיוניים, כגון ביצוע שינויים באורח חיים בריא, יצירת קשר עם אדם מסוים, קריאת ספר מסוים או שיעור מיוחד.

הדרכה למטרת חיים ניתנת תמיד צעד אחד בכל פעם. וכאשר אתה משלים כל אחד, הצעד הבא מתגלה. לא משנה מה המסר שתקבל, אתה תדע שזה מענה לרצונותיך כאשר היא חוזרת על עצמה, מרוממת וחיובית באופייה.

אמור לעצמך, "עכשיו אני מקשיב להדרכה הפנימית שלי. אני שם לב למחשבות, לרגשות, לחזיונות ולמילים שלי. כעת יש לי את הכוח והאומץ ללכת בעקבותיהם ולעשות את הצעדים שניתנו לי".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)