איך ניתן לא להסכים מבלי להתווכח? מה תרגיל "הדיפ אקנבס" מאפשר? האם אמפתיה פירושה הסכמה עם האחר? איזו יכולת נדרשת כדי לקיים שיחה מבלי להתווכח? מי הם ערפדי אנרגיה, ובאיזו טכניקה נַעֲשָׂה שימוש? איך תהליך חִלּוּפֵי אנרגיה מתקיים, בכתיבת תגובות במדיה החברתית? איך ניתן לדעת איזו החלטה לקחת לגבי תגובה פוגעת? איך ניתן להיות מודע לשימוש נכון בטלפון? איך נכון יותר להגיב לפוסט של חבר? איך משפיעה קריאה וצפייה במדיה החברתית על בריאות האדם?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

אֶמְפַּתְיָה בְּחֹסֶר הַסְכָּמָה-סוֹדוֹת הָאֶמְפַּתְיָה אוֹ הַסִּימְפַּטְיָה

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

מקרא

① בחלק הראשון התפרסם "תקשורת בין אנשים".
② בחלק השני התפרסם "מיומנות האמפתיה".
③ בחלק השלישי התפרסם "חיזוק העצמי והחסד לאחרים".
④ בחלק הרביעי התפרסם "אמפתיה בחוסר הסכמה".
⑤ בחלק החמישי התפרסם "פיתוח הטלפתיה".
.

הקדמה

במטרה להמשיך ולחזק את המשאבים והיכולות הפנימיות שלך, תוכל לעשות שימוש בתרגילים המוצעים והמוצגים.

תרגיל 3: לא להסכים מבלי להתווכח

Ω נהל שיחה עם מישהו שאתה לא מסכים אתו. אבל בִּמְקוֹם להתווכח יש לדון בסוגיה השנויה במחלוקת, שַׁתֵּף את הסיפור שלך על איך הגעת לגבש דעתך, ואז הקשב איך הם הגיעו לדעה שלהם.

Ω סביר להניח שזה יהיה התרגיל הכי לא נוח, אבל כדאי לעשות זאת בהתחשב באקלים החברתי הנוכחי שלנו, שבו אפשר להשוות את האידיאולוגיה של האדם לאישיותו. הערה, אל תעשה את התרגיל הזה עם מישהו שפוגע או מבזה אותך, או בקבוצה אליה אתה שייך.

Ω התרגיל הזה מבוסס על מה שנקרא "הדיפ קאנבס”, אסטרטגיה המשמשת כמה פעילים, שבה הם מנהלים שיחות דו-כִּוּוּנִיּוֹת של 10-15 דקות, במעורבות רגשית עם האנשים שהם מנסים לשכנע.

למרות של"דיפ קאנבס”, יש כוונה לנסות לשנות את דעתו של מישהו אחר, זו לא המטרה של התרגיל הזה. מטרתו היא להראות לנו שאפשר לא להסכים עם אדם אחר מבלי לסלוד ממנו, או לראות בו את האויב. "אמפתיה אין פירושה הסכמה, אבל היא יכולה להיות הבנה".

Ω כשאנשים עושים את התרגיל הזה, הם לעיתים קרובות מופתעים, עד כמה שיחה מכבדת ואנושית יכולה להתקיים, המגשרת על פני ההבדלים.

זה ממש ממש קשה להרבה אנשים, אני כבר יודע שזה קשה, ואיך אני יודע שזה קשה, אני רק מסתכל על התגובות בפוסטים במדיה החברתית, אני יכול לראות לעיתים את התוקפנות, ואני יכול לראות את חילוקי הדעות הופכים לכעס מוחלט.

זה דורש הרבה שליטה, לנהל שיחה עם מישהו שאתה לא מסכים אתו, אבל להתלבט או לדון בנושא השנוי במחלוקת, זו באמת הדרך הנכונה, בִּמְקוֹם ללכת ראש בראש.

בשיחה יכולים להימצא נושאים משותפים מבחינת התוכן, אבל גם דברים שאין הסכמה עליהם, ועליהם לא יוצאים לקרב ראש בראש. צריך להימצא דיבור תמציתי ברור על מה המחלוקת, ולנסות להבין איך ניתן לתת ולקחת קצת פה או שם, ולמצוא דרך בוגרת להתמודד עם מצבים.

חשוב לדעת שבכניסה לוויכוח, מה שניתן לראות בשנים האחרונות, הוא שאנשים באמת רוצים אפילו לתקוף פיזית את האדם השני, ואנחנו צריכים לעבוד באמת כדי לצאת מהמצב הזה.

רק בגלל שמישהו לא מסכים עם מה שיש לך להגיד, או סתם לא מסכים עם המערכת שלך, או של איך אתה פועל, או איך אתה זז, לא אומר שאתה צריך לתקוף את האדם הזה.

אתה יכול להסביר את הצד שלך, ואז להשאיר את זה ככה, ולתת לאותו אדם להסביר את הכיוון שלו, ולהשאיר את זה, גם זה בסדר.

ערפדי אנרגיה

אתה צריך להבין שיש ערפדי אנרגיה, שממש אוכלים את האנרגיה שלך, שהאנרגיה שלך עוזבת את הגוף שלך, ונכנסת לתוך הֶעָרָה שהם השאירו לך. נִכְנַסְתָּ לַהֶעָרָה הזו שהושארה והפכת לטרף במודע על ידי האדם בצד השני, אבל אתה לא רוצה להיות קורבן של ערפדי אנרגיה.

איך זה עובד, נניח שאתה מפרסם פוסט במדיה החברתית, ועכשיו האדם שעוקב אחרי החשבון שלך הוא מקבל התראה, כי הוא מבקש לקבל הודעה כאשר אתה מפרסם את הפוסט.

הפוסט הזה עולה, הם רואים את הטלפון שלהם נדלק, הפוטון נשלח לָרִשְׁתִּית העין שלהם, והוא מעובד במוח. הם מקישים על הטלפון, קוראים את המידע שלך, את התוכן שלך ולא מסכימים אתו. אז יש להם חילופי אנרגיה, שבו הם למעשה לוקחים אנרגיית אור שזורמת דרך הגוף לידיים, והם מקלידים הערה מגעילה מאוד ואגרסיבית שהגיעה מהמוח שלהם.

אז כעת אתה מקבל התראה כי עכשיו החשבון שלהם שלח לך התראה, מישהו השאיר הערה, והפוטון עובר למוח שלך. אתה פותח את ההערה ומשתמש באור שקופץ לרשתית העין שלך, ואתה רואה מה המחשבה המודעת של אותו אחד.

כעת יש לך החלטה לקבל, האם אני מגיב בשלווה, האם אני לא מגיב, האם אני ממשיך הלאה, האם אני פשוט מעלים את ההודעה שלו, או שאני פשוט חוסם ומוחק את האדם.

יש לך בחירות שאתה יכול לעשות באותו זמן, ואתה הולך להבין אם אתה עושה את התרגיל הזה, תוכל לראות ולדמיין כל אחת מהחלטות האלה, דמיינו מה יקרה אם תגיבו.

ובכן, אני הולך להגיד לך דבר אחד, אם אתה מגיב כדי לרדוף אחרי האדם הזה, או להגיב שלילי נגד האדם הזה, תוכל לראות איך הוא אוכל את האנרגיה שלך.

עכשיו אתה לוקח מחשבה מודעת עם גלי האור המודעים שלך, הדבר ידוע כבר בוודאות, כי אפשר לקרוא את קרני האור היוצאים מהגולגולת שלך על מסך מחשב.

גלי האור האלה מומרים כעת להודעה שנכנסת לַמַּכְשִׁיר, ואז הם עוברים מַעֲלָה באות המיקרוגל למגדל בשכונה שלך. תדר המיקרוגל מְקֻדָּד עם נתוני האור המודעים שלך, שהם התגובה שלך שעוברת לחלל וללוויין.

משם ההודעה קופצת חזרה לאיזה אזור בעולם, שבו האדם נמצא במורד תדר מיקרוגל אל מגדל הטלפון הסלולרי במיקומו, ותדר המיקרוגל עם ההחזרה ועם קידוד האור שלך עליו, הוא עובר לתוך המכשיר של האדם.

המכשיר שלו מקבל את זה, ואז הוא נדלק והם מקבלים את האור הזה, הוא רואה את התגובה שלך, והאור הזה שיצא מהמחשבה המודעת שלך, שקפץ למסך מתוך המוח שלך, כעת עובר לתוך המוח שלו, ועכשיו הוא מעבד את התגובה הַתּוֹקְפָּנִית שלך, והוא מקבל סיפוק מזה.

הם אכלו את אנרגיית האור שלך, הם רק צרכו אותה, הם פשוט הפכו לערפדי אנרגיה ונפלת קורבן לזה, הם פשוט אכלו את גלי האור שלך שיצאו מהמוח האמיתי שלך, שמהצד השני של כוכב הלכת.

אז כדי להימנע מזה, אתה צריך לקבל החלטה מודעת, אם זה משהו שהוא באמת ממש מטורף או מגעיל, ואתה רוֹצֶה לטפל בזה בצורה מקצועית.

אתה יכול לפעול אם זה משהו שהוא באמת סוֹטֶה מהדרך שלך, ואתה אפילו לא רוצה להתייחס לזה, אתה יכול להתעלם מהאדם הזה, ופשוט למחק את התגובה.

אם זה ממש לא מקובל עליו, ואתה לעולם לא רוצה לראות את האדם הזה שוב בחשבון שלך, אתה יכול פשוט לחסום אותו ולעולם לא תשמע ממנו או תראה אותו שוב.

אתה לא צריך לבזבז זמן במרדף אחריהם, ללכת לחשבונות שלהם ולצוד אותם, ולפרסם בפלטפורמות שלהם וכל הדברים האלה. כך בעשותך זאת, אתה לא הופך לקורבן ואתה שומר על השפיות שלך, ואתה שומר על הרטט והתדר שלך.

תמונה: Om Swami

תרגיל 4: הִשְׁתַּמֵּשׁ בטכנולוגיה לקשר, לא רק ללחוץ ולהגיב

Ω עבור תרגיל זה, חֲשֹׁב על האופן שבו אתה משתמש בטלפון שלך, חֲשֹׁב מחדש כיצד תוכל להשתמש בו אחרת. נַסֵּה להיות מכוון לגבי הטכנולוגיה כמדיום שבו חיבור אנושי יכול להתקיים", ושתוכל לנסות להמשיך את הקשר הזה.

Ω רבים מאיתנו מרימים את הטלפונים שלהם רק כדי להסתכל על השעה, וכעבור שעה הם מבינים שבילו את הזמן בהרבה גלילה ולחיצות חסרות מטרה, ולא הרבה יותר מכך.

במשך כמה ימים, בַּצֵּעַ ביקורת פנימית בכל פעם שאתה תופס את עצמך מסתכל מלמעלה על הטלפון שלך. שים לב איך אתה מרגיש, מה אם בכלל הרווחת ומה שמרת. שאל עצמך שאלות בסיסיות, "מה אני חושב? האם זה מה שאני רוֹצֶה לעשות? מה עושים ומה אני מרגיש כרגע?" יש לך הזדמנות להסתכל על השפעתו של הטלפון עליך, ועל רווחתך.

Ω תרגיל זה לא נועד לבנות את האמפתיה עצמה, אלא לעזור לנו להביא טוב לב ואנושיות לפלטפורמות המקוונות, בהן אנו מבלים חלק נִכָּר מזמננו.

כאשר אתה יכול, נסה להשתמש באינטראקציות הדיגיטליות שלך כהזדמנות להתחבר טוב יותר עם אחרים. זה יכול להיות יותר אינטראקציות ושיחות בזמן אמת. במקום פשוט להשאיר אימוג'י בפוסט של חבר.

למה לא לשלוח הודעה ישירה או להתקשר אליהם? הדבר הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות לתחושת הקשר האנושי שלך, הוא פשוט לארוב על פלטפורמות שונות ולתת לכעס לנהל אותך.

אנשים לא מבינים כמה מידע הם מורידים כל יום על ידי צפייה, וכמה צלקות נמצאות בהם. לפעמים צריך לקחת הפסקות מֵהַשְּׁלִילִיּוּת, כי זה באמת יכול להשפיע על הפיזיולוגיה שלך, בצורה שאתה יודע ליצור מחלה אצלך בגוף, או מחלה שאנו מכנים נגיף.

קח הפסקה מהדברים האלה, ולפעמים אתה צריך להפסיק לעקוב אחרי חשבונות שמפרסמים רק שליליות טהורה, כי אם זה גב אל גב שלילי, שלילי שלילי שלילי, זה נדחף אליך ללא הפסקה, זה ישפיע עליך בצורה מסוימת שאתה ממש לא מעוניין.

אני צריך לקבל החלטה מודעת, כדי לדעת לצאת מזה, אז אתה צריך לרצות להיות מסוגל לעשות את זה.

לכן אני חושב שהוספת רמה של אנושיות למדיה החברתית, היא תשפיע ישירות על הרגשות ולא רק של עצמך, אלא גם של האנשים האחרים שאתה מְתַקְשֵׁר איתם על בסיס יומיומי.

הֶעֱלָה אֶת הָרֶטֶט שֶׁלְּךָ

אם אתה מוצא את האנרגיה או מצב הרוח שלך נמוך היום, זכור שאתה תמיד יכול להעביר את עצמך לרמה גבוהה יותר. יש לך את הכוח בתוך הרצון שלך, יחד עם העזרה והסיוע של מלאכיך.

כאשר אתה לחוץ, ההילה שלך מתהדקת ומתכווצת, מה שגורם עוד יותר לצניחה ברגשות ובחיוניות שלך. קראו למלאכיך, להרגיע את ההילה שלך, כדי שהיא תוכל להשתרע רחוק יותר, ולהעלות את רגשות האושר והאנרגיה שלך.

בכל פעם שאתה רוצה לשנות את עצמך, פשוט עצור והחלט שאתה רוצה להיות במצב רוח מהנה יותר, או שתהיה לך יותר אנרגיה, הבחירה הזו היא נקודת ההתחלה. לאחר מכן, תוך כדי שאיפה עמוקה, דמיין את עצמכם שואב אנרגיה יקומית, וסופג כמה שתרצה.

אמור לעצמך, "אני לוקח אחריות על מצבי הרוח והרגשות שלי. החלטתי להרגיש מצוין היום. תודה לכם, מלאכים, שעזרתם לי לשמור על האנרגיה והרוח שלי גבוהות ובריאות".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)