מהו מקור המידע של הלוחות האבודים של שׁוּמַר שנמצאו? איך נמצא המידע בלוחות האבודים, ובאילו שפות? לאיזה שנים מתוארכים הלוחות? מהו הכתב הראשון הידוע לאנושות? אלו שפות הן הראשונות המוכרות לאנושות? מי הם האלוהים, ומה תפקידם באותה התקופה? מתי השפה השומרית נטמעה באכדית ונעלמה? אלו שפות כיום עושות שימוש בסיפורים של הלוחות האבודים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

הלוחות לבריאת העולם
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַמֵּידָע הַקָּדוּם בָּעוֹלָם-הַלּוּחוֹת הָאֲבוּדִים שֶׁל שׁוּמַר

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

המידע הקדום בעולם

מקור המידע הוא באזור ממלכת בבל הקדומה, במסופוטמיה, ארם נהריים, הארץ המשתרעת בין נהר הַפְּרָת לנהר החידקל, היא עיראק של היום.

המידע הגיע לאנושות חרוט בכתב יתדות על גבי לוחות חמר, בלשון השומרית ובלשון האכדית. המידע נחקק על הלוחות מתקופה שבין סוף הָאֶלֶף השלישי ועד סוף הָאֶלֶף הראשון לפנה"ס, אך רבים מהם משקפים מָסוֹרוֹת מתקופות קדומות הרבה יותר.

כתב היתדות, הוא הכתב הראשון הידוע בהיסטוריה האנושית, והשפות שעשו בו שימוש הן השומרית, האכדית ואחרות. ניתן לומר, שהן מהשפות המתועדות הקדומות ביותר המוכרות לאנושות. הכתבים בשפות אלה, הם הקדומים ביותר שהשאירו אחריהם בני האדם.

שתי התרבויות, השומרית והאכדית, התקיימו זו לצד זו, בחבל הארץ שֶׁכֻּנָּה בָּבֶל, באלף השלישי לפנה"ס. תרבויות אלה השפיעו רבות האחת על השנייה.

בין השאר בולט הזיהוי שעשו בין האֱלֹהִים שלהם, אל השמים האכדי, אנו, הוא שקיבל את כינויו מאל השמים השומרי אן, ואלת המלחמה והאהבה האכדית אשתר, שזוהתה עם אלת האהבה והמלחמה השומרית בשם אִינַנַּה. אֶנְקִּי אל המים, החכמה, הכישרונות, האומניות והמאגיה. אֶנְלִיל אל הרוח, האוויר והסערה.

בראשית האלף השני לפנה"ס נטמעו הַשּׁוּמֵרִים באכדים, והשפה השומרית החלה להעלם כשפת דיבור. אולם יצירותיהם הכתבים המשיכו להתקיים, והתגלגלו והועתקו על ידי סופרים אכדים במשך שנים ארוכות. גם האכדים כתבו והעתיקו כתבים משלהם, יצירות מקוריות עצמאיות, וגם יצירות שהושפעו מן הכתבים השומריים.

הכתבים הַשּׁוּמֵרִים והאכדים הועתקו במשך קרוב לאלפיים שנה, אך עם סיום תרבות כתב היתדות, בסוף האלף הראשון לפנה"ס ובמאות הראשונות לספירה, למעשה חדלו גם הן להיכתב ולהימסר.

אִם זאת, הכתבים הקדומים לא עברו וחלפו מן העולם, כך שעד היום ניתן למצוא עדויות להם מעל במות שונות. כך גם במקרא, שלמעשה צמח על רקע המידע מתרבויות אלו, וניתן למצוא אזכורים למיתולוגיה הבבלית.

טביעות רגל נוספות במידע הקדום ניתן למצוא בסיפורים של עמים שונים בשפות שונות, בהן עברית, יוונית, ארמית וערבית. בחלקים הבאים, נפענח ונתרגם לעברית את הכתבים מהלוחות הקדומים.

המידע בלוחות האבודים של שׁוּמַר, הוא מוקדם במאות ואלפי שנים, לפני שנכתב אי פעם הספר הראשון של התנ"ך.

רְאֵה עַצְמְךָ דֶּרֶךְ עֵינֵי מַלְאָךְ

הדעה שלך על עצמך מסוננת לרוב דרך האגו שלך, או של מישהו אחר. עם זאת, חלק זה של העצמי מפחד מאור, אז הוא מזהה רק את הצללים, ואם תסתכל על עצמך דרך העדשה הזו, אתה רק תראה ותרגיש חושך.

זה באמת לא משנה מה אחרים חושבים עליך, שכן האמת הרוחנית שלך לא ניתנת לשינוי על ידי דעה של אף אחד. היום, ראה את עצמך דרך עיני המלאכים. המלאכים תופסים רק את האמת והיכולת הגבוהה שלך, אתה טהור וקדוש כמוהם.

הנשמה שלך חסרת אשם ומושלמת מכל הבחינות, ויש לך כישרונות יקרי ערך שהם נכס אמיתי לכדור הארץ. אתה לגמרי אדיב ואוהב, ומלאכיך דואגים לך מאוד.

אמור לעצמך, "אני רואה את עצמי, דרך עיניהם של המלאכים שלי. לא משנה מה אנשים אחרים אומרים או חושבים עלי, האמת הרוחנית שלי היא קבועה ונצחית. אני ילד הבורא מושלם ומקודש, עכשיו ולתמיד".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)