האם מחמאה לאנשים היא התנהגות אמפתית? מהו מחקר הדבקה בחסד? מדוע חלק מקנאים באנשים מצליחים? מדוע תרומות לא תמיד זוכות לתגובות חיוביות? האם צריך לעודד אנשים שתורמים כספים? מתי מומלץ לְשַׁבֵּחַ אנשים ועובדים? איך ניתן להתגאות בלהיות אמפתי? מהו עובד אור? איך ניתן לקרוא מחשבות ורגשות של אחרים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

פִּתּוּחַ הֲטֶלְפַּתְּיַה-סוֹדוֹת הָאֶמְפַּתְיָה אוֹ הַסִּימְפַּטְיָה

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

מקרא

① בחלק הראשון התפרסם "תקשורת בין אנשים".
② בחלק השני התפרסם "מיומנות האמפתיה".
③ בחלק השלישי התפרסם "חיזוק העצמי והחסד לאחרים".
④ בחלק הרביעי מתפרסם "אמפתיה בחוסר הסכמה".
⑤ בחלק החמישי יתפרסם "פיתוח הטלפתיה".
.

הקדמה

במטרה להמשיך ולחזק את המשאבים והיכולות הפנימיות שלך, תוכל לעשות שימוש בתרגילים המוצעים והמוצגים.

תרגיל 5: שַׁבֵּחַ אמפתיה באחרים

Ω בדיוק כמו שאנחנו מתנים את המחמאה לאנשים אחרים, על בחירה מצוינת בְּסִגְנוֹן או על הישג עבודה, בואו נהפוך את זה להרגל לצעוק על התנהגות אמפתית, כשאנחנו רואים את זה, אומר ד"ר ג'מיל זקי.

לתרגיל זה, הַקְדֵּשׁ רגע בפגישות שלך, בין אם באינטרנט ובין אם באופן אישי, כדי לזהות את האנשים בַּצֶּוֶת שלך, בכל פעם שהם עוזרים לאחרים להשיג את מטרותיהם.

"הרבה מתשומת הלב שלנו נוטה ללכת לקולות החזקים ביותר, שהם לא בהכרח הקולות החביבים ביותר", הוא מציין. "כשאנחנו מבחינים בטוב שסביבנו, זה מאזן קצת את תשומת הלב שלנו."

אנחנו צריכים לעודד על כל הצלחה שיש למישהו. לדוגמה, מייקל ג'ורדן שחקן הכדורסל לשעבר ב-NBA, והבעלים של בגדי מותג נעלי ג'ורדן, הוא תרם תרומה של מיליון דולר למוסד אקדמי.Ω אתה מוזמן לעשות את התרגילים האלה בכל סדר שתרצה, ולאורך זמן שתרצה. למעשה, למה לא להפוך אותם לְתִרְגּוּל לכל החיים? ככל שנוכל לטפח את האמפתיה שלנו ולעודד אותה אצל אחרים, כך נתרום יותר לתרבות כללית של חסד.

"יש כמות לא מבוטלת של מחקר על הדבקה בחסד, הרעיון שכשאנחנו רואים את זה, יש יותר סיכוי שנעסוק בזה בעצמנו", מוסיף ד"ר ז'קי. "על ידי קריאה לחסד, יש סיכוי גבוה יותר שנהפוך אותו למגנטי באמצעות הכוח החברתי הזה."

זה עוד משהו שמשום מה אנחנו גם נאבקים אתו, פעמים רבות שמישהו מצליח, או מצליח יותר, או שיש הצלחות, אמנם לא כולנו, אבל אנשים נוטים לקנא, והם לא באמת רוצים לשתף את האדם הזה.

אנחנו צריכים לעודד על כל הצלחה שיש למישהו. לדוגמה, מייקל ג'ורדן שחקן הכדורסל לשעבר ב-NBA, והבעלים של בגדי מותג נעלי ג'ורדן, הוא תרם תרומה של מיליון דולר למוסד אקדמי.

מייקל ג'ורדן תרם מיליונים, מיליוני דולרים עבור כל מיני סוגי ארגוני הצדקה במהלך חייו. כעת הוא מיליארדר, והוא תרם הרבה כסף למטרות שונות ומשונות.

התגובות על פרסום תרומתו הביאה אנשים לומר, מיליון דולר זה כמו אגורה בכיס בשבילו. מיליון דולר זה הַרְבֵּה כסף, הוא בטח רק רצה הטבת מס, ותגובות כאלה התחילו לזרום.

אם זאת, יש כאן אדם שעשה משהו שהרבה אנשים מעולם לא הצליחו לעשות, או לא יכלו לעשות. כלומר להפוך לאתלט מצליח ברמות העילית, ולא לזרוק את כסף, לזרוק לטמיון כמו שהרבה אנשים עושים כשהם נכנסים לאתלטיקה, אלא בעצם להשקיע אותו בצורה, שאפשרה להם להחזיר מיליוני דולרים.

בִּמְקוֹם אפשר לומר על השחקן הזה, הוא נותן בחזרה. צריך לשבח אותו, כי הוא יכול היה לקבל הקלת מס כשהוא עושה עוד הרבה דברים שונים, הוא היה יכול להעביר את כל המותג הזה של ג'ורדן, אתם יודעים לתאגיד זר ולא לשלם מיסים בכלל.

אנחנו צריכים לשמוח שהוא עשה הפסקה, והוא עוזר לאנשים באותו זמן. אנחנו צריכים לשבח ולהודות שיש לו את היכולת, או אפילו את תהליך החשיבה.

לכן עָלֵינוּ לצאת מֵהֵלֶךְ הרוח של החשיבה הדוגמטית ההיא, של מצב התקפה כשמישהו עושה משהו טוב, להימצא במצב שבח, ולהודות שהם בעצם אפילו עשו משהו, כי הוא לא היה צריך לעשות כלום כדי לחיות בשקט, הוא יכול להרשות לעצמו לשלם מיסים מלאים ועדיין להיות מיליארדר.

כשמישהו מתחיל להעניק דברים, אנחנו צריכים להיות במחשבה של לְשַׁבֵּחַ ולא לתקוף, בדיוק כמו שאנחנו מחמיאים לאנשים אחרים על בחירת סגנון מעולה, או הישג בעבודה.

תמונה: Om Swami

אמפתיה גאה

זה חומר נהדר לבניית צוות עבודה, בכל פעם שאני רואה מנהיג, איש צוות, חשוב לעודד ולפרגן. מישהו התאמץ לשפר ופעל במקצועיות ובזריזות, אז יש לעודד אותו כדי שיוכל להמשיך ואף טוב יותר.

זה אומר שזה הישג, לכן אתה צריך לשבח אנשים, להכיר תודה ולתגמל, את אלה שהשיגו את זה, ועשו את זה בדרך הנכונה והראויה.

הרבה מתשומת הלב שלנו נוֹטָה ללכת לקולות הכי חזקים, שהם לא בהכרח הקולות הכי אדיבים.

תתגאה בלהיות אמפתי, אל תימצא בגאווה ולא בדרך אגואיסטית, אלא הֱיֵה גאה בעצמך שאתה יודע מה אתה עושה, פעל כדי לעזור לעצמי וְלָעוֹלָם.

אתה תתחיל לראות שינוי בתוך האנשים שאתה מזדהה איתם, ואתה תרחיב את האמפתיה שלך, וגם איך אתה מתייחס לאחרים, ואז התחל לראות את הדרך, תתחיל לראות את הדרך שבה אחרים מתחילים להתייחס אליך.

אתה צריך להיות האור, האדם שאתה, הַכֵּר את האור הנוצץ, את עובדי האור כביכול. מה זה עובד האור הזה? זה אדם שפועל במצבים האלה, ומנצל את השיטות השונות הללו, שיטות הַמּוּדָעוּת האלו, כדי להשפיע על העולם בצורה חיובית, ולהיות לעזר לאנשים אחרים. להיות משמעו, לתמוך באנשים ולרומם אנשים.

ניתן לראות שרבים מהקהילה המודעת הזו, נראים מאוד אמפתיים, נראה שיש לנו את היכולת מכל סיבה שהיא, אולי בגלל זה נמשכנו לסוג כזה של מידע.

נראה שיש לנו באמת את היכולת לקרוא מחשבות של אחרים, ולהרגיש את מה שאחרים מרגישים, ולקחת את זה לתוך הגוף שלנו. יש לנו גם מה שצריך כדי להיות מסוגלים לתרגל כמה מהתרגילים המופיעים.

אנו מסוגלים גם ללמד את זה, ולגרום לאנשים אחרים לנסות להתחיל להשתמש בזה גם בחייהם. שוב אל תשכח, שאנשים תמיד זוכרים איך אתה גורם להם להרגיש.

קַבֵּל הַחְלָטוֹת בְּרוּרוֹת

הדרך לביטוי, מתחילה בהחלטה ברורה לגבי מה אתה רוצה. הביטויים שלך יהיו לא ברורים, עד שתחליט על רצונותיך, אי אפשר שלא לעשות זאת, מכיוון שלא לבחור משהו זו בחירה.

אתה יכול לחשוב, ובכן, הבורא יודע מה אני רוצה וצריך. בעוד שמשמים יתנו לך מידע, קבלת החלטות היא שותפות. אתה מתפלל ומקבל הדרכה שאתה יכול לבחור לעקוב אחריה, אבל ללא כיוון ברור, אתה כמו נהג ללא יעד.

ההחלטות שלך הן מפות הדרכים שלך. היום, בצע בחירה ברורה לגבי משהו שאתה רוצה. זה יכול להיות ביצוע שיפורים בחיים, תמיכה במטרה שאתה מאמין בה, או משהו אחר שאתה מרגיש מודרך לעשות.

אתה לא צריך לדעת איך להגיע למטרה, או אילו פעולות לנקוט, פשוט התמקד בחלום הכולל. ברגע שתעשה זאת, תראה בבירור אילו שלבים נחוצים, ומלאכיך כאן בשבילך לאורך כל הדרך.

אמור לעצמך, "זה בטוח עבורי להחליט בבירור מה אני רוצה. אני מתפלל ומבקש את עזרתו של הבורא ביחס למטרות ולרצונות שלי. אני הולך בעקבות הלב שלי בתהליך הזה, ואני בוחר להקשיב להדרכה האינטואיטיבית שלי".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)