האם סיפור בריאת האדם במקרא הועתק ממקור קדום, ומהיכן? מי היה וֵהּ מהָאֱלֹהִים, שהוביל את המרד? מָה גרם לאֶנְלִיל לפרוץ בבכי? מי הציע ליצור את האדם? מָה היה תפקיד יצירת האדם בפתרון שהתגבש בין האֱלֹהִים? מָה היה תפקיד אֶאַה בבריאת האדם? באלו חומרים השתמשו כדי ליצור הפריה חוץ גופית? מי תרמה את רחמה לבריאת האדם הראשון? כמה אלות תרמו את הרחם שלהם לסבב השני לבריאת האדם? כמה זמן נמשך ההיריון של בריאת האדם הראשון, ומי שימשה כיולדת? היכן מופיע בַּמִּקְרָא, שנבראו לראשונה מספר בני אדם ולא אדם אחד?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

האמת מאחורי סיפורי התנך

עתיק-יומין

אנקי יהוה האלוהים
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

בְּרִיאַת בְּנֵי הָאָדָם-אַתְרַחַסִיס סיפורי הבריאה והמבול הבבלי

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

מקרא

① פרק א', "אַתְרָחָסִיס הַלּוּחוֹת הַקְּדוּמִים".
② פרק ב' "מֶרֶד האֱלֹהִים".
③ פרק ג', "בְּרִיאַת בְּנֵי הָאָדָם".
④ פרק ד', "צִמְצוּם אֻכְלוּסִין".
⑤ פרק ה', "הַמַּבּוּל הַגָּדוֹל".

*אֶנְלִיל האֱלֹהִים הוא יַהַוֶה האֱלֹהִים המופיע במקרא.

הקדמה

מבוסס על הכתב המקורי, לוח החימר 1 אַתְרַחַסִיס שבכתב היתדות, בְּנֹסַח המקראי, שמתוארך מלפני 4,000 שנה, על סיפורים מתקופה קדומה הרבה יותר, הרבה לפני התנ"ך והמקרא. אֶנְלִיל האֱלֹהִים, הוא יַהַוֶה האֱלֹהִים המופיע במקרא.

בְּרִיאַת בני האדם

וַיָשֻׁב נוּסְכּוּ אל אֶנְלִיל וָיֹאמַר, הלוך הָלַכְתִּי אל הָאֱלֹהִים כמצוותך, ומסרתי להם את דבריך. וָיָקוּם הָאֱלֹהִים וֵהּ מִבְּנֵיהֶם וָיֹאמַר אלי, הָאֱלֹהִים הזוטרים האגיגי כולם הכריזו מלחמה, כי בעבודה קשה עבדנו, וסבלנו היה רב, על כן הסכמנו בינינו למרוד בְּאֶנְלִיל!

וַיִּקְרְאוּ מייד לבֶּלֶת אִילִי ויאמרו אליה, את היא אלת הרחם, בראי האדם, הוא אשר יחליף את הָאֱלֹהִים בעבודתם. ותענה בֶּלֶת אִילִי, אעשה כאשר דיברתם אלי, ותבקש לאמור, אֶאַה יפקח על מלאכת הבריאה, ויספק לי הטיט להפריה.

תמונה: Thetora

ויענה אֶאַה ויכריז, יִקַבַּע נא יום טַהֲרָה! בו כל הָאֱלֹהִים יבואו מטוהרים ויבחרו אֱלֹהִים אחד להמיתו מהם. בבשרו ובדמו יערבבו טיט, ומן הטיט המעורב בָּאֱלֹהִים המת יקום ויהיה נא אדם, באפיו נשמת חיים! וכך היה. וָיִקַבַּע יום טַהֲרָה, ויתכנסו כל הָאֱלֹהִים, מטוהרים. ויבחרו אֱלֹהִים אחד מהָאֱלֹהִים, הלא הוא הָאֱלֹהִים וֵהּ, הוא אשר תכנן את מרד הָאֱלֹהִים, ויטבחו אותו. ותערבב בֶּלֶת אִילִי טיט בבשרו ובדמו, אַחֲרֵי־כֵן כל הָאֱלֹהִים ירקו על הטיט.

והנה מִבְּשַׂר הָאֱלֹהִים המת נוצרו חיים. עתה הכריזה בֶּלֶת אִילִי, הִצַּבְתֶּם בְּפָנַי משימה, והנה תוצאותיה. הנכם טָבַחְתֶּם הָאֱלֹהִים, אָנֹכִי הסרתי מעליכם את מלאכתכם הַקָּשָׁה, וְהִטַּלְתִּיהָ על האדם! ביקשתם תחליף, ועתה הסרתי את עולכם, ונתתי לכם חופש.

וישמעו האֱלֹהִים את הדברים האלה, וירוצו לְעֶבְרָהּ, וינשקו את רגליה וישבחו אותה. אז נכנסו בֶּלֶת אִילִי ואֶאַה לבית קביעת הגורלות. וישטח אֶאַה את הטיט לפני בֶּלֶת אִילִי, ותדקלם הלחש, אשר אֶאַה לימד אותה לאמור.

כאשר סיימה לומר את הלחש, ותיקח בידיה ארבעה עשר גושי טיט. שבעה גושים בְּיֶמִינָהּ, ושבעה בִּשְׂמֹאלָהּ. ביניהם הניחה את לבנת הלידה, וסכין לחיתוך חבל הטבור. וייקהלו לשם 14 אלות רחם. שבע מהן יצרו מן הטיט זכרים, ושבע יצרו נקבות. ויציבו בזוגות את הדמויות, אשר יצרו לפני בֶּלֶת אִילִי.

ויצאו אֶאַה ובֶּלֶת אִילִי מן הבית, וישאירו שם את אלות הרחם עם דמויות הטיט. ותשב בֶּלֶת אִילִי וָתִמְנֶהּ את החודשים. ויהי אחר תשעה חודשים אשר חלפו, בראשית החודש העשירי שבה ונכנסה לבית הגורלות. ויהיו ביום הזה אלות הרחם מוכנות ללידה, ותכסה בֶּלֶת אִילִי את ראשה, ותיגש בשמחה ותשמש כמיילדת.

ותפזר בֶּלֶת אִילִי קמח, ותניח את לבנת הלידה, ותברך את אלות הרחם ותסייע להן בלידתן. כאשר בני האדם נולדו, בֶּלֶת אִילִי הכריזה לאמר, מעתה כך יהיה, כאשר יאהבו הגבר והאישה, ובן או בת ייוולדו להם, הם יציבו את לבנת הלידה, ובכך יכבדו אותי, אֶת בֶּלֶת אִילִי!

סיכום

הסמליות של טֶבַח הָאֱלֹהִים, היריקה, הטיט כֶּעָפָר, הבשר, אלת הרחם ותהליך הלידה, מרמזים על תהליך "הפריה חוץ גופית". הדבר דומה לכתוב בספר בראשית פרק ב', למטיבים לקרוא מתואר תהליך הפריה זהה, בו נכתב שהאלוהים נפח רוח חיים "באפים" של מספר בני אדם, ולא באף של אדם אחד.

בספר בראשית פרק ב' פסוק ז', וַיִּצֵּר יַהַוֶה אֱלֹהִים אֶת־הָאָדָם עָפָר מִן־הָאֲדָמָה, וַיִּפַּח בְּאַפָּיו נִשְׁמַת חַיִּים, וַיְהִי הָאָדָם לְנֶפֶשׁ חַיָּה.

כַּבֵּד אֶת לִבְּךָ הַמְּרַפֵּא

כפי שדובר על המלאכים קודם לכן, אנרגיות הריפוי היקומית זורמות פנימה והחוצה ממך דרך נקודות צ'אקרה מרכזיות, במיוחד הלב, הידיים והעין השלישית שלכם. היום נתמקד בצ'אקרת הלב.

תחושת החום הנעימה בחזה שלך, היא אות לכך שאנרגיות ריפוי זורמות לצ'אקרת הלב שלך. זה דומה לתחושת הכרת התודה, ואפשר לחוות זאת ברציפות, כל עוד אתה שומר על זרמי הכוח זורמים דרך הליבה שלך.

אתה עושה זאת על ידי נתינה וקבלה מתמדת של אהבה. כשם שכל שאיפה מלווה בנשיפה, כך גם גאות הריפוי יכולים להיות בזרימה בלתי נגמרת. אתה יכול במודע לרצות את עצמך לנשום פנימה ואז לנשוף כוח טיפוח. אתה יכול גם לדמיין את הנשימה של צ'אקרת הלב שלך כשהיא נותנת ומקבלת אנרגיה.

היום, התמקד בתחושות באזור החזה שלך. תן לרגשות חמים ונעים להיות מדריך הרמוני המאותת על זרימת אנרגיית האהבה. לא משנה מה קורה סביבך, הכוח האוניברסלי הזה תמיד זמין עבורך. שמור על זרם הזרם על ידי איזון הנתינה והקבלה שלך ושימו לב לשיא הטבעי שנוצר.

אמור לעצמך, "עכשיו אני שואב אנרגיית ריפוי לתוך צ'אקרת הלב שלי. זה בטוח עבורי להרגיש אהבה והכרת תודה. בזמן שאני שואף, אני שואב לתוכי כוח אוהב, ואני נותן אותו לאחרים בזמן שאני נושף".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)