מבוסס על מידע מקריון ומתרבויות קדומות.

מי הם המלאכים המלווים, מה תפקידם בגיל ינקות? כיצד ניתן לפתוח ערוץ תקשורת למלאכים, ומה לעשות בו? כיצד התקשורת מתחברת לדנ"א? מהי תרומתה של השפה השלישית? מה הקשר בין דנ"א לרוחניות? מהו הדנ"א הפיזי? מהו הדנ"א זבל? מהם יחסי הגומלין בין הדנ"א הפיזי והאנרגטי? במה מתבטא חוסר תפקוד הדנ"א כיום? מהי אבולוציית הדנ"א? מה הקשר בין הדנ"א האנושי לפליאדים? כיצד פעל הדנ"א בתרבות האנושית הראשונה בכדור הארץ? מה היו היכולות הרוחניות של התרבות הראשונה? מתי החלה הנסיגה בהתפתחות הרוחנית? מה הייתה מטרת העל של התרבויות הקדומות? מתי המדע והרפואה יוכלו לחזור ולהשתמש במכשירים קוונטים לבחינת הדנ"א האנרגטי?

עתיק-יומין

הקדמה

א; וַיֹּאמֶר אֱלֹוהִים אֶל יָשָׁר-אֶל, זְכֹור אֶת הַיּוֹם יְצָאתֶם מִמִּצְרַיִם, מִבֵּית עֲבָדִים, בּוֹ נִשְׁלְטָה תּוֹדַעַתְכֶם, אֶל עֶבֶר עַצְמָאוּתְכֶם. ב; כִּי-שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ-דַעַת, וְיֶדַע יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ, כִּי מַלְאַךְ אֱלֹוהִים הוּא. ג; יוֹם לְיוֹם יַבִּיעַ אֹמֶר, וְלַיְלָה לְּלַיְלָה יְחַוֶּה-דָּעַת, פְּלִיאָה דַעַת, מִמֶּנִּי נִשְׂגְּבָה, לֹא-אוּכַל לָהּ. ד; הִכַּרְתָּ אֶת הָאֱלֹוהִים, רָאִיתָ דַּעַת, חָוכְמָה וּמֶסֶר לֵב יִפְתָּחֵ-הוּ. ה; מִבְנֵה תָּאֵי הָאֱלֹוהִים בְּקֶרֶב הָאָדָם, יִתְּנוּ חָכְמָה מִפִּיו, דַּעַת וּתְבוּנָה.

התרבויות הקדומות מסבירות, התדר של הקורא עולה, לרטט גבוה יותר. 12 מאמרים התפרסמו, בניוזלטר עתיק-יומין, של החוכמה הקדומה להתפתחות רוחנית. המסע הוא אחד לכולם, אך הוא שונה לכל אחד. המאמרים האלה, מאפשרים לכל קורא, תשובות, גילויים, התעוררות והיזכרות.


הַמַּלְאָכִים הַמְּלַוִּוים

התרבויות הקדומות מסבירות, שהם היו נותנים הכול, כדי לבטל את הכללים, של בחירה חופשית. כדי להראות עצמם, באופן שיאפשר לקורא להבין, שהם נמצאים אתו.בפלנטה הזו של בחירה חופשית, הקורא הוא זה שצריך, לפתוח עבורם את הדלת. הם אלה העומדים כמלאכים, נמצאים בחייו לאורך כל שנותיו. החל בנקודה, בה הקורא נולד על הפלנטה, המלאכים מקיפים אותו.

הקורא הוא זה שבחר להגיע, והמלאכים נשארים אתו בימיו הראשונים, ממש בשבועות הראשונים לחייו. ניתן לראות את התינוק, עם עיניים פקוחות לרווחה. הוא מסתכל על המלאכים, הוא יצביע לפעמים לעברם, ואפילו יחייך, כל זאת, בשבועיים-שלושה שבועות ראשונים. התינוק מזהה את המלאכים, גם הקורא עשה זאת, כולם עשו זאת, בימים הראשונים ההם, בהם יש כל כך הַרְבֵּה שינוי. בימים הראשונים ההם, כאשר יש כל כך הרבה מה להתרגל אליו, יש שינוי מהיר ורב. בלהיות מחוץ לָרֶחֶם, המלאכים הם נֶּחָמָה לתינוק, וכולם היו שם.

אט אט המציאות גולשת מהקורא. אט אט, אבל כל האנשים ראו את זה. כאשר התינוק מסתכל, על מה שהאנשים מכנים חלל ריק, והוא מרוצה ממה שהוא רואה, אלה הם אותם מלאכים שאינם מזדקנים.


פְּתִיחַת עֲרוּץ תִּקְשֹׁורֶת לַמַּלְאָכִים

התרבויות הקדומות מסבירות, הקורא עשה זאת, המלאכים אתו לאורך כל חייו, הם הולכים לצידו, הם באו אתו, והם יעזבו אתו. אם הקורא, אף פעם לא מדבר אתם, הם לא יאמרו דבר, שכן זה ההסכם. התרבויות הקדומות מסבירות, אם הקורא יאפשר מרחב קטן של כוונה, ויאמר, " אלוהים יקר, אנא הראה לי שאני אהוב", כך הוא פותח את הסכר, וכך מתאפשרת כניסתם לחייו, במידה והקורא יאפשר.

זה יהיה הרגע בו הקורא, יקבל את מה שהוא ביקש. להתחיל בַסִנְכְרוּן, להתחיל בלימוד, להתחיל בהחזקת היד. לא עוד להיות לבד, זה ימלא אותו לדרגה כזאת, כך שהוא לא יהיה מודאג ממחלה, או מגיל, או מדרמה.

כל מה שהקורא יראה, זה את ההבטחה, למי שהוא באמת. זאת תמיד הייתה הדרך לכך, מאז התחלת הדרך הקדומה. יש כאלה שעדיין תוהים על התהליך, על תהליך התקשורת. התהליך עובד, כאשר הערוץ נקי, כאשר ההיגיון והמחשבה, מונחים הצידה. זאת הדרך לכך, ותמיד הייתה הדרך להשגת התקשורת, על כך הוסבר במאמר, "כֵּיצַד לְתַקְשֵׁר עִם הַמַּדְרִיכִים הָרוּחָנִיִּים".


הַצָּגַת הַיֶּדַע לְעָתִיד בְּשָׂפָה שְׁלִישִׁית

כל הכתובים הקדומים על פני כדור הארץ, נכתבו על ידי אדם, וניתן לראות איך זה עובד. בני אדם הם ובעצמם, אחראים לְכֹל הנבואות, על כל הדברים הטובים, הנמצאים במילים אלה. אנשים אומרים שהם מאלוהים, אבל הכול נכתב על ידי גברים ונשים. התרבויות הקדומות מסבירות, הם מביאים בפני הקורא מידע. המידע ניתן לקוראים, לאלה החשים מוכנים לקרוא, הקוראים את ידע העתיד. זהו ידע, הניתן בנקודות זמן שונות.

לשם פשטות וּבְהִירוּת. יסוכמו נושאים, כדי שהם יתחילו להיות פחות סתמיים, ויהפכו להיות נוכחים במציאות, באופן גלוי, במילים פשוטות, ואף בשיחת היום. השפה השלישית, תהיה מוצגת בְּלֵב הקורא. כך שכאשר, עיני הקורא רואות את המילים האלה, הם מביאות להיזכרות בידע זה. הבקשה היא, שהקורא יאפשר למידע הנמסר לעבור לרבים.


הַקֶּשֶׁר בֵּין דנ"א לְרוּחָנִיּוּת

הכותרת הגדולה היא, שושלת הדנ"א – מתחילת הדנ"א ועד היום. הדרך בה היא התרחשה, על פני כדור הארץ. הדרך בה הדנ"א עובד. אלה הם כל הדברים, שהקורא צריך לדעת סְבִיב זה. להביא את הקורא לְמָקוֹם, בו הוא יכול להשתמש בזה. התרבויות הקדומות מסבירות, שעבור כל אלה שטרם נפגשו בנושא זה, הם יתחילו מהתחלה. בשאלה ההיסטורית, מדוע מוסבר על הדנ"א? זו תכונה ביולוגית של גוף האדם. זו התוכנית לגנום האנושי, בה הוא כותב את כל הַגֶּנִים, מעל 30,000 מהם.

השאלה מתרחבת, מדוע מוסבר על הדנ"א? מדוע לא מוסבר על חומרים מולקולריים? מדוע מוסבר על דנ"א, בִּמְקוֹם על רוחניות?. הקורא הוא אחד מאותם אלה, שהגיע הזמן לחשוף את הדנ"א שלו. הדנ"א הוא מרכיב מרכזי, של מי הוא האדם. אם לקורא היה צורך לבחור מקום, איפה הוא היה צריך לבחור למקם, את "העצמי הגבוה"? הוא קיים בתוך הדנ"א, על כך הוסבר במאמר הַחִבּוּר לדנ"א וְלַסִּפְרִיָּיה הַאַקָּשִׁית.

בתוך הדנ"א של הקורא, יש את הרשומה האקאשית. התכנית של כל מה שהוא היה אי פעם. יש בו את כל תקופות החיים. כל הצמיחה הרוחנית שלו. כל הכישרונות שלו שם. הקארמה שהוא הביא עמו, שרבים מהקוראים השמיטו אותו מחייהם, והרשומה על כך נמצאת שם. חלק מהקוראים מבינים את זה, עד לרמה שהם יודעים, שהם היו בֶּ-לַמוֹרִיָה. אם הקורא היה שם, והוא מרגיש כך, הוא יודע על העומק המדהים, של מה שיש בפנים.

התרבויות הקדומות מסבירות, זו הסיבה שהם מביאים מידע רב על כך, שרק בשנים האחרונות המדע נתן את ההוכחה, על המידע שיימסר במאמר זה.


הַכִימְיָה בַדנ"א הַפִיזִי

הדנ"א של הקורא, הוא בעל למעלה משלושה מיליארד כימיקלים, הַמָחֵזִקִים כל פיסת דנ"א. זו לולאה הכוללת, יותר משלושה מיליארד כימיקלים. בתוכו קיימת מולקולה כל כך קטנה, שיש צורך במיקרוסקופ אלקטרונים, כדי לראות שיש בו שלושה מיליארד חלקים. פרויקט הגנום האנושי חשף זאת. אבל עם זאת, החלקים האלה הם תעלומה, המהווים רק 3% לכול דבר. 3% מאותם חלבונים מְקוּדָּדִים, מהחלק הכימי של הדנ"א, הם מייצרים מעל 30,000 גנים אנושיים,על כך הורחב במאמר "הַשְׁפָּעַת הַלַּחַץ עַל הַבְּרִיאוּת".

זה המרכיב הנקרא כחול, וזה מה שהאנשים חיפשו. אבל רק 3% עשו יותר מ-90%, לכן זאת תעלומה. המסתורין ממשיך, שכן אין סימטריה בתוך ה- 90% מהכימיה. האדם לא יכול לראות קודים, לכאורה נראה שאירוע אקראי התרחש. יש אלה שכינו זאת זבל, דנ"א זבל.

חלק מהכימאים משוכנעים, שהדנ"א הושאר עוד מהתהליך האבולוציוני, והוא כבר לא משמש את בני האדם. מחשבה זו נובעת משום שאין דפוסים, אין קודים, ונראה שאין הם עושים מאומה. אבל מרבית הקוראים יודעים, שזה טוב יותר להתפתחות האדם, אמא אדמה, גאיה. כולם יחד יעילים מאוד, כאשר מדובר בביולוגיה אנושית, ולחיים בכלל. בין אִם זו פוטוסינתזה עד לגנום האנושי, הם משליכים החוצה דברים שלא משתמשים, לכן זה לא זבל, ומכונה דנ"א אנרגטי.


יַחֲסֵי הַגּוֹמְלִין בֵּין הַדּנ"א הַפִיזִי וְהָאֵנֶרְגֵּטִי

התרבויות הקדומות, מבקשות להסביר ולגלות מה זה. בקשתם היא, שהקורא ידבר לליבו להבין מה דבר זה יכול להיות. זה למעשה 90% מהדנ"א שלו. 90% מהדנ"א של האדם המכונה זבל, זה פשוטו כמשמעו, התבנית הקוונטית של האלוהות שבו. זה התבנית הקוונטית של ניסיונותיו. זה התיעוד של כל תקופות החיים. כל הדברים שהושגו, כל הצמיחה, כל ההתגלויות, כל הכישלונות של אלה מהקוראים, היודעים שהם נמצאו בתקופות למוריה, הוא הדנ"א האנרגטי.

הדנ"א מייצג, כמות אדירה של ניסיון בכדור הארץ העצום, ולאורך כל הדרך מהתחלה שעליה יוסבר, לכן חשוב להסביר על הדנ"א. כאשר 90% מהדנ"א, למעשה הוא הדפוס הַמּוּנָע מ-3%. כך ש-3% מהדנ"א, הוא המנוע של הרכב בו האדם נוסע, וב-90% נמצאים ההוראות לַמָּנוֹעַ. בתוך ה-90% האלה נמצאת התודעה האנושית, ובתוך התודעה האנושית יש את היכולת לדבר איתה, לשלוט בה, לעבוד איתה.

אחד הדברים שחשוב לדעת, שאנשים אחראים על אנשים, הם אחראים על תודעת האדמה. שינוי תודעת האדמה, זה מה שאחראי לרטט כדור הארץ. האדם תמיד דרך התודעה האנושית, הוא הצליח לדבר עם הדנ"א שלו, דרך ה-90% שהם קוונטים, דרך מחשבה האנושית הקוונטית. קיימת דרך פעולה, לדבר בצורה ברורה, וזה רק בגלל התפתחות הגנום האנושי, על כך הוסבר במאמר, "שְׁלִיטָה בִּמְצִיאוּת הַחַיִּים".


דנ"א אֵנֶרְגֵּטִי הַמְּכֻנֶּה דנ"א זֶבֶל

הגילוי של המדע, הוא שנראה ש90% אינם עושים דבר. התרבויות הקדומות יסבירו, מה זה באמת עושה, כך שזה יהיה הגיוני למדע, בנקודה מסוימת בזמן. כאשר המדע מסתכל על ה-90% האלה, הם לא רואים בהם קידוד. אבל הם רואים בהם יחידות מידע קוגניטיבי, תאורטית כאמצעי בו נשמרים זיכרונות, כשינויים ביו-פיזיים או ביוכימיים, כדרכים לשליחת משתנים ל-3% שהוא המנוע.

עם זאת יש בעיה, זה לא עובד טוֹב, למעשה זה בִּכְלָל לא עובד. הוסבר על המבנה התאי במאמר, הַדֶּרֶךְ לְתִכְנוּת הדנ"א. המבנה התאי של האדם נחלש, הוא לא מייצג את מה שניתן לו. מערכת החיסון שלו במצב נורא, כמעט כל מחלה על פני כדור הארץ מסתובבת סביבה. האם הקורא שם ליבו, שהוא לא יכול לעצור הצטננות פשוטה. 90% מהדנ"א של האדם מתפתחים, כדי לתת הוראות ל-3%. אבל בכל זאת 3% לא יכולים לעשות את עבודתם.


חוֹסֶר תִּפְקוּד הַדּנ"א

קיימת כאן בעיה, הקורא עשוי לומר. יש 90% מהדנ"א שלו, האמורים להיות קוונטיים, אבל הוא רק בשיעור יְעִילוּת של 33%. כלומר רק 33% יעילים. איך זה גורם לַקורא להרגיש ולדעת, שהוא יכול לחלות בסרטן במערכת שלו, וגופו לעולם לא יאמר לו. הקורא צריך ללכת לאדם אחר, לעשות בדיקה, כדי לגלות מה גופו עושה. איזו מערכת היא זו? האבחון העצמי שנבנה בתוך האדם, אינו עובד.

כאשר עצב פגום נוצר, סיב העצבים וסיב העצם, הם חתוכים בחוט השדרה של האדם. יש כימיה הֲ-רָצָה לאזור הזה, ומונעת מהם לצמוח חזרה, ולהתאחד יחד. קורה בדיוק ההפך, ממה שהיה צריך לקרות. כוכב ים יכול לבצע רגנרציה לזרוע, יצירה מחדש של איברים שנקטעו, אבל האדם לא יכול ליצור מֵחָדָשׁ זְרוֹעַ.

איך זה מרגיש, להיות בראש הסולם האבולוציוני, ללא היכולת הזו? דבר זה הוא כתוצאה מכך, שהדנ"א לא מתפקד כמו שהוא צריך. אִם אי פעם הקורא תהה על כך, זאת עובדה, זה לא מתפקד כמו שצריך.


אֵבוֹלוּצְיַית הַדּנ"א ו-הפליאדים

התרבויות הקדומות מבקשות, לקחת את הקורא להתחלה. להוציא לאור את המידע, כדי שכולם יוכלו לראותו, לקרוא על כל התכונות, לכן הקורא צריך לדעת ולהכיר. לפני 100,000 שנה, היו עד 17 סוגים של בני אנוש בפיתוח. בדומה לכך, מגוון הטבע מתייחס לכמה מהיונקים האחרים, שיש מאות סוגי קופים, שיש מִגְוָון עצום ורב בסוגי בעלי חיים יונקים. אבל המגוון הרחב הזה, לא היה אצל בני האדם.

בחזרה לאחור 100,000 שנה, הקורא ימצא שזה מתועד, ואז זה קרה. חלק מהקוראים את המאמר, לא יאהבו את זה. חשוב להסביר, כי לא כל הקוראים היו, באותה נקודת הזמן בכדור הארץ. דבר יפה קרה, משהו קרה לפי תכנון, ואלה מהקוראים שהיו שם חיכו לכך. כאשר אותם אלה יצרו את כדור הארץ, הקוראים צפו בו מתקרר, הם ידעו שזה יִקְרֶה, מי והיכן בשביל החלב.

יש לקורא את מה שהאנושות מכנה שבע האחיות, שבעה כוכבים, ולאחד מהם יש סידור פלנטרי סביבו. אלה המגיעים ממנו כֻּונּוּ הפליאדים, הם אלה שביקרו בכדור הארץ לפני 100,000 שנה, על כך הוסבר במאמר, "סִיפּוּר הַבְּרִיאָה – נִשְׁמַת הָאָדָם". לפליאדים לא לקח זמן רב להגיע לכדור הארץ, והסיבה לכך כי הגזע הזה הוא קוונטי. כלומר אֵין שָׁם זמן, אין שָׁם חלל, אין מרחק. הם כיוונו עצמם לכאן, והם הופיעו.

הם גזע מתקדם שהוא רוחני, הוא סיים בַּגְרוּת בטבע, הוא בוגר, הוא נפלא בכל הדברים האלה בכוונה. אלה שהגיעו, הם שינו את הדנ"א, לסוג אחד של בני אנוש מתוך ה-17. הם נשארו כל עוד זה נמשך, ועל הקורא לַדַּעַת זאת. תהליך זה התרחש לאט, לְאֹורֶךְ מעל 1,000 שנים. כל הסוגים האחרים של בני האדם נעלמו, ורק סוג אחד נותר, הסוג שהשתנה, שבו הדנ"א שונה. זהו סיפור הבריאה, הניתן לקורא מתוך כוונה ומטרה בדרך יפה ורוחנית, כי הגיע זמן השינוי.

התרבויות הקדומות מבקשות להסביר, שהנשמות של הקוראים, הם הרבה לפני למוריה. כאשר הם מסתכלים על כך, ורואים זאת בעיני רוחם, הם ידעו שזה יהיה טוב. האחים והאחיות מהפליאדים, נראים בדיוק כמו בני האדם. אין להם עור לטאה, אין להם זרועות ורגליים מוזרות. הם מעט גבוהים יותר, אבל הם נראים כמו בני האדם.

יבוא היום בזמן המתאים, והם יראו עצמם. זה לא יקרה בזמן חיי הקוראים כעת, אבל כאשר הם יעשו זאת. הם יראו בדיוק כמו בני האדם, ואנשים יידעו זאת. התרבויות הקדומות מבקשות להדגיש, שמה שמוסבר במאמר, הוא מדויק ואמיתי. אלה שיכולים לחוש יודעים, כי הם צופים באלה הקוראים, הם מחייכים בהתאמה למידע הזה.

הם מסבירים שאין בזה קונספירציה, אף אחד לא עשה דבר לכדור הארץ, לאנשים, אין בזה נושא של שליטה. על פי התכנון ובכוונה, נשמות אפשרו להם, באמצעות הזמנה למטרה זו. הכוכב היחיד של בחירה חופשית, עבר מהפליאדים למערכת השמש הזו, וכדור הארץ למעשה נולד רוחנית. דבר זה שרוי במחלוקת בין האנשים.

הקוראים לא צריכים להאמין לזה, כי זה לא קריטי, כדי שאורם יאיר על פני כדור הארץ. אבל זו האמת, ואם הקורא רוצה לדעת, מהיכן הזרעים הביולוגים הגיעו. התרבויות הקדומות מסבירות שהמידע ניתן, אבל עדיין יש את אלה הרוצים ללכת, עם המיתולוגיה המספרת שאלוהים בא, ובבת אחת הוצגה המערכת לכדור הארץ. הם מעדיפים ללכת עם זה, הם אוהבים את סיפור הנחש, אבל כך זה לא עבד.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

אבולוציית הדנא בסיפור הבריאה

הַתַּרְבּוּת הָאֱנוֹשִׁית הָרִאשׁוֹנָה בְּ-לְמוֹרִיָּה

אט אט, התרבות הראשונה על פני כדור הארץ נולדה, והיא נקראה למוריה. זו לא הייתה תרבות מתקדמת, באופן שאנשים חושבים על מתקדמת. אבל היה להם דבר שֶׁלַּקּוֹרֵא כדאי לדעת. הדנ"א שלהם עמד על 90% ולא על 33%. כל הקוונטיות של הדנ"א שלהם היה מופעל, כי זה מה שֶׁהָפְּלֵיָאדִים העבירו להם. היא הייתה התרבות הָעַתִּיקָה ביותר בכדור הארץ, זאת שנמשכה בזמן הארוך ביותר, ומעולם לא היו מלחמות בה, היא הייתה למוריה.

למוריה נשברה מסיבה אחרת, מי האוקיאנוס עלו ונוצרו גלים, כפי שהיו צריכים להיות תמיד היו, וכך הם עברו לשפת האוקיאנוס השקט. על כך הוסבר במאמר, "סוֹדוֹת לַמּוֹרִיָה הַקְּדוּמָה". למעשה, הם היו הַחֶבְרָה הראשונה והמקורית, על פני כדור הארץ. היו אלה הראשונים, על ראש ההר באי הגדול ביותר בהוואי, במקום בו קבורים סִירוֹת הַקָּנוֹ. דברים אלה מספרים בשושלת הוואי, שהפליאדים הגיעו לשם, שם הם נחתו קודם, שם התחילו את עבודתם. הלומריאנים חגגו את זה, כי הם ידעו בדנ"א שלהם, הכול על מערכת השמש.

חשוב להבין, הדנ"א הקוונטי שעובד ב-90% יוצר תודעה, שהיא אחד עם היקום. אחד הדברים הקדום ביותר, באמונה הרוחנית על פני כדור הארץ, הוא מבקש מהאדם להיות אחד עם הכול, ולא בטעות. שרידי למוריה נעלמו, הם מכוסים במים מלפני זמן רב. לא תהיה לבני האדם הוכחה לכך, לא פיזית. רק אם האדם ילך לשם, וישאל "מה קורה", האבות הקדמונים יבואו אליו ויענו, הם יאמרו "ברוך הבא הביתה".

דבר זה שנוי בְּמַחֲלֹוקֶת, זה לא מובן, זה לא נראה, ההיסטוריה לא מדווחת על זה, למוריה הייתה קיימת. אין לתת יותר מידי תשומת לב לאטלנטיס, כי אטלנטיס הייתה זמן רב אחר כך, והיו שלושה מהם. אטלנטיס לא שיחקו על פי החוקים, יש את אלה במטאפיזי שרוצים להקצות את הידע על כך. זה היה חשוב, אחד מהמקומות שהוזכרו בפעמים האחרונות, היה בָּאִיִּים הַיְוָונִים. תרבויות קדומות מסבירות, שזה אפילו דווח בתוך ההיסטוריה. ניתן לראות שלאנשים יש אינטרס מיוחד, בתרבויות שהושמדו.


הַיְּכוֹלוֹת הָרוּחָנִיּוֹת הַמִּתְקַדְּמוֹת שֶׁל לַמוֹרִיָּה

יש דבר המבקש מהאנשים, להסתכל, לשקול את זה, לראות אולי ב-למוריה כאחד מהראשונים המתקדמים ביותר, אבל היא לא. למוריה הסיטה את עיניהם של אנשים מכך. אם האדם רוצה לראות, זו לא הייתה חֶבְרָה מתקדמת, לא היה לה שום טכנולוגיה, או יכולות טכניות בכלל. לעומת זאת, הם ידעו איך לרפא בעזרת מגנטיות. היכולת הייתה בדנ"א שלהם, וניתן היה לראות דנ"א קוונטי המייצר מידע. הם ידעו מה המשמעות, בלהיות אחד עם היקום. הם ידעו הכול על הדנ"א. זה מה שמאפשר דנ"א קוונטי, המגיע ישירות מהפליאדים.

הלמור-יאנים ידעו הרבה, הם ידעו הכול על מערכת השמש. הם ידעו הכול על הגלקסיה בכלל, הם הסתכלו על הכוכבים והבינו מה היה שם. זמן רב לאחר שהלמור-יאנים נעלמו, אלפי שנים, לַקְּדוּמִים עדיין היה את זה. זה מה שֶׁמְּכֻנֶּה כיום "ראשית הציביליזציה", למרות שאנשים אפילו לא מאמינים לכך, דבר שהתרחש במשך 40,000 שנה.

ניתן יהיה לראות, לא יחלפו יותר מעשר שנים, והקורא יְשַׁנֶּה את הסתכלותו על אלה הקדומים. הקדומים ידעו על הכוכבים, הם ידעו על המערך הגלקטי המגיע, הם ידעו מה יש שם, הם ידעו הכול על הדברים האלה. המערך הגלקטי המגיע, שנלמד משנת 2012, ניתן היה להתחיל להבינו. כלומר, בני האדם יושבים היום על אנרגיה של מערך גלקטי, בן מחזור של 26,000 שנה.

הקדמונים ידעו על כך, עדיין היה להם בדנ"א. זה היה עובד בצורה קוונטית, ללא טלסקופ או מחשבים. הם ידעו על מערכת השמש וכל הדברים האלה.


תְּחִילַּת הַנְּסִיגָה בַּהִתְפַּתְּחוּת הָרוּחָנִית

אנשים ישאלו, אם כן מה קרה? תרבויות קדומות חושפות, שהאנושות החליקה וחזרה לאחור. הקורא פעל מתוך בחירה חופשית מכובדת, לְפִצּוּל למוריה. הפיצול של חֶבְרָה אנושית, יוצר דרכים רבות. היו אלה שאמרו, אלו הזדמנויות להפסד של מה שהייתה התודעה הקולקטיבית קודם. הדבר נעשה, בתהליך שהדנ"א היה פעם, והרמה של 90% הופחתה לאט בחזרה ל-33%, היא הרמה הקיימת כיום, ולמעשה בני האדם התחילו מחדש.

לאדם לא היה את ההרגשה הקוונטית הקדומה, לא את הידע, לא את האינטואיציה הקדומה. האדם לא ידע מאיפה המקור שלו, מאיפה הזרעים שלו הגיעו, החוויה הפליאדית נעלמה ואבדה. בני האדם לא הבינו יותר אסטרונומיה. בני האדם אפילו לא חשבו שכדור הארץ עגול. כל זה נעלם, כמעט כמו אתחול מחדש, התחלה מחדש לכולם, ואנשים משכו עצמם עד היכן, שהם נמצאים היום.


הִיזָּכְרוּת בִּיכוֹלוֹת הַדּנ"א הַקָּדוּם

התרבויות הקדומות מבקשות להסביר, מה שונה היום. שושלת הדנ"א השתנתה מיצירה יקרת ערך שהייתה מתאימה, מדויקת, אמיתית, ללא קשירת קשר. לא משנה מה אחרים יאמרו לקורא, יש להתחבר לתכלית, למקום המקודש של הידע, כי זה מתחיל להיראות בצורה זו. בהפעלת הדנ"א הקורא נחשף למשמעות, הוא מתחיל להגדיל אותו בצורה קוונטית. יהיו פיסות וחלקים קוונטיים, שניתן יהיה להפעילם אחד לפני השני.

הקורא יושב בתוך השינוי, יושב בתוך העידן המכונה עידן חדש, וזה לא. זה לא עידן חדש, זה היזכרות של הקדמונים, זה חזרה למצב וליכולות הקדומים. הגיע הזמן, והרגע המכונה אנרגיה חדשה, לבצע את השינוי במשמורת האדם. בדרך זאת, הקורא מתחיל לעבוד עם הדנ"א בהיזכרות.

התרבויות הקדומות מסבירות, זה העניין העיקרי מדוע הקורא נמצא כאן. הדנ"א הַחֵלֶק הקדוש והקוונטי שבקורא, הוא נמצא שם וממתין לשיפור בהגדרת הכוונה. השיפור יתרחש כאשר הקורא ידבר אל הדנ"א שלו, הוא יחזיר את הקורא למצב לו הוא ראוי. בני המאיה דיברו על זה, זה הרטט הגבוה ביותר שגאיה ראתה אי פעם. הקורא נמצא במקום, כדי להאיץ ולהביא את התודעה האנושית להתאמה, לרטט הזה, כך שהדנ"א שלו יתחיל לעלות ביעילותו.

הקורא יתחיל לראות את זה בדרכים רבות. ישנם סימנים המראים שבני האדם מתפתחים. התפתחות זו החלה מְיַלְּדֶי אינדיגו, המתייחסת לכמה אחוז מהדנ"א הקוונטי הם משתמשים. ככל שנעשה שימוש רב יותר בדנ"א הקוונטי, כך האדם הופך להיות פחות לינארי, הוא יפעל יותר בהיבט הרעיוני. הַלָמוֹרְיָאנִים חיו חיים ארוכים מאד. אבחון עצמי בדנ"א יצר מבנה תאי אנושי, שלמעשה תיקן את עצמו. יש דבר שהקורא לעולם לא היה מצפה, והוא הַלָמוֹרְיָאנִים היו יכולים לצמח איבר.

יגיע הזמן שהאדם יוכל לעשות זאת, וזה לא יהיה דרך הרפואה המודרנית, זה יהיה דרך הפעלת המחשבה. התודעה יודעת זאת, שהאדם מחזיר לאט את האנרגיה המקורית שתוכננה להיום. הגיע הזמן שהקורא יחזור למצב הקוונטי, הוא מצב הרוחני, וזה מתחיל. כעת בני האדם נלחמים בקרב על כדור הארץ, בין האנרגיה הישנה לַחֲדָשָׁה, והאנרגיה החדשה מנצחת.

מומלץ לא לטעות, כי האנרגיה הישנה תהיה עם הקורא זמן מה. היא הולכת לִיצֹור לו בעיות, כאשר הוא מנקה את הכלכלה. היא טרם הסתיימה, ולכן הקורא יראה את הדרכים, בפרדיגמה חדשה בלהתקיים במבנה.


הַמַּדָּע וְהָרְפוּאָה בַּחֲזָרָה לְ-קְוַונְטִיּוֹת

תהליך זה ייקח קצת זמן, אין על הקורא לְפַחֵד, הוא יתחזק בדיוק כפי שמצופה. אחד החזקים על פני כדור הארץ, הוא פעימת תום לב ויושרה. פרדיגמה חדשה, היא הגיונית לעידן החדש. יש לסמוך על כך, שכל חלקו של האדם, יהיה בהתפתחות התודעה, שניתן יהיה לראות בדנ"א שלו. האם המדענים יהיו מסוגלים להכניס את זה מתחת למיקרוסקופ, ולראות את זה? לא, כי המיקרוסקופ הוא תלת מימד. כאשר המדע יִיפָּתֵחַ עדשה קוונטית אז הוא יוכל לראות את זה.

ניתן יהיה למעשה לראות את הכימיה, 90% מהדנ"א יִזְהֲרוּ תחת השפעת הקוונטיות, אז יהיה ניתן לראות שהמידע במאמר מדויק. ניתן יהיה לראות את השינוי בצבעים עם ההפעלה. אבל כרגע אין למדע עדשות קוונטיות, אין מכשיר למדידת קוונטיות היקום, הקיימת על כדור הארץ. המדע מתקרב, כאשר הגילוי יהיה בביולוגיה, אלה הדברים וההוראות שמומלץ יהיה למצוא. בני האדם הגיעו למעגל מלא, ולא היו רוצים להחמיץ את זה.

התרבויות הקדומות מסבירות, הקורא הגיע מספר פעמים רב, הוא אפילו לא יכול לספור, ויחזור שוב. הקורא מבקש לחזור, כי הוא לא מוכן לפספס את השינוי, אותו הוא ביקש והמתין לו. אנשים ייוולדו עם רמה גבוהה יותר של יעילות דנ"א, מזה שהם עזבו. הילדים שיתפתחו, הם ישתייכו לקבוצה מתוסכלת יותר מאשר היום, וחלק מהם יהיו הקוראים כאשר יחזרו.

התרבויות הקדומות מסבירות, הם לא היו אומרים את הדברים האלה, אלמלא הם היו מדויקים ואמיתיים. הקורא יכול לראות את בהירות המידע, להרגיש בחוש של "הטבעת הגוף החכם" שלו, את האמת של כל מה שהוסבר.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

4/5 - (4 votes)