מבוסס על מידע מקריון ומתרבויות קדומות.

מי נמצא בַּנִּיסּוּי שבכדור הארץ, האם זה האדם, או האנושות, או התודעה הכוללת? מה מבטאת התעוררות מתוך בחירה חופשית? מָה הֵם הסימפטומים המאפיינים התעוררות? מהי התמיכה הניתנת לַאנושות, כחלק מהתפתחות כוללת? מה חלקם של הפליאדים בזרע האנושות? מהו מבחן האנרגיה בכדור הארץ? איך משפיע כדור הארץ על הגלקסיה? מָה הֵם יחסי הגומלין בין התודעה האנושית לגאיה? איך נוצרה התודעה האנושית? איך ניתן ליצור אֱנוֹשׁ עַל?

עתיק-יומין

הַקְדָּמָה

א; גַּם מֵעוֹף הַשָּׁמַיִם שִׁבְעָה שִׁבְעָה, זָכָר וּנְקֵבָה, לְחַיּוֹת זֶרַע עַל־פְּנֵי כָל־הָאָרֶץ. ב; וַיַּעַשׂ אֱלֹהִים אֶת־שְׁנֵי הַמְּאֹרֹת הַגְּדֹלִים, אֶת־הַמָּאוֹר הַגָּדֹל לְמֶמְשֶׁלֶת הַיּוֹם, וְאֶת־הַמָּאוֹר הַקָּטֹן לְמֶמְשֶׁלֶת הַלַּיְלָה, וְאֵת הַכּוֹכָבִים. ג; וַיִּיצֶר יְהוָה אֱלֹהִים אֶת־הָאָדָם, עָפָר מִן־הָאֲדָמָה, וַיִּפַּח בְּאַפָּיו נִשְׁמַת חַיִּים, וַיְהִי הָאָדָם לְנֶפֶשׁ חַיָּה. ד; וַיִּטַּע יְהוָה אֱלֹהִים גַּן־בְּעֵדֶן מִקֶּדֶם, וַיָּשֶׂם שָׁם אֶת־הָאָדָם אֲשֶׁר יָצָר.

התרבויות הקדומות מסבירות, זו תקופת שינוי מקודשת, כזו הידועה לאלוהים מראש. לא בגלל שיש ייעוד מראש, אלא בגלל שהפוטנציאלים חזקים מאוד, והם אלה המביאים את הקורא למאמר זה כעת. אם הקוראים יכלו לחזור בזמן, הם יכלו לראות שהפוטנציאלים היו קיימים, עוד כאשר נערכו ההסכמים טרם המאמר נכתב.


סוֹף כְּהֶמְשֵׁךְ מִתְחַדֵּשׁ

השפה השלישית משמשת כזרז, כדי לקרוא ולספוג את אהבת האלוהים. אם הקורא יאפשר זאת, רגעים אלה יקרבו אותו, אל העצמי הרב-ממדי המוסתר. הכוונה במילה מוסתר, היא שלא ברור היכן הוא נמצא בקורא. כל אדם רוטט ברטט גבוה, במערכת מורכבת ביותר. תכנון החסד, והאהבה בכל בני האדם, הורחבו על ידי האבות הקדומים, כך שהקורא הוא חלק מהם, הוא היה ונמצא בסביבה. כעת המכלול הזה משופר, גם על ידי אלה שהקורא אהב, ואיבד אותם, אבל הם נמצאים אתו.

אין דבר כזה מוות, אין בזה עורמה, כי זה פשוט כיול מֵחָדָשׁ. כאשר זה מתרחש, הקוראים חוזרים כצעירים חדשים. הם חוזרים עם ידע מלא, בכל הרוחניות שאי פעם למדו. הקורא כאשר הוא נולד, הוא ידע את כיוונו. הוא ידע שההסכם היה, לחזור כעובד אור, על כך הוסבר במאמר נִשְׁמַת הָאָדָם מִיזּוּג גּוּפִים. הקורא ידע על כך, ברמה אינטואיטיבית כלשהי. אבל עם רצון חופשי ובחירה חופשית, רבים לא עשו דבר.


סִימְפְּטוֹמִים לְהִתְעוֹרְרוּת וְהִתְעָלוּת

היו אנשים שעשו את הבחירות, ורבים התעוררו למטרה. ואז הבינו, הם הרבה יותר ממה שחשבו, אלוהים היה גדול יותר ממה שנאמר להם. יש את אלה מבין הקוראים, שזה פשוט קורה עכשיו. להם התרבויות הקדומות מבקשות לומר, "ברכות על ההתעוררות". זה דבר עמוק עבור אלה המתעוררים עכשיו, הם לעולם לא יהיו אותו הדבר. הם יֵצְאוּ שונים בסיום קריאת המאמר, מלפני שהחלו בקריאתו. "מי ייתן ואהבת האלוהים תרחף מעליך, הנך תרגיש בזה חזק כל כך, ותחייך גם שמורכב ומאתגר".

התרבויות הקדומות מסבירות, אחת מהסיבות המרכזיות שהקורא נמצא כאן, היא בגלל שהוא נשמה עתיקה. תודעתו מְשַׁנָּה את המדינה בה הוא נמצא, ומְשַׁנָּה את כדור הארץ, על כך הוסבר במאמר שְׁלִיטָה בִּמְצִיאוּת הַחַיִּיםכל אדם צריך לברך על מה שיש לו, לברך על הכלכלה המכוונת מחדש. למרות שֶׁאוּלַי קשה לעשות זאת כעת, כי יש אנשים המסתכלים, ורואים אי סדר עולמי.

אי סדר הוא מצב, בו אנשים חיים בתוך קופסאות קרטון, ללא אוכל, יתומים ללא הורים שהיו להם בעבר, ולאף אחד לא אכפת. זה למעשה אי סדר מהמעלה העליונה, זה הישרדות, ויש את אלה שפשוט לא מצליחים לשרוד. הקוראים לא נמצאים באי סדר, והם לא הולכים להימצא בו. הם צריכים להתחיל להבין מה מתרחש, כדי שהם יוכלו להיות רגועים ולעבוד על הפאזל.

בתוך הפאזל יהיו אנשים, שאולי יאבדו את מקום עבודתם, אולי אפילו את בתיהם, אבל ימשיכו לאכול. הם ימשיכו להיות נאהבים, אולי אפילו התחבורה תישאר, ותקווה, לכן כל זה לא אי סדר. אנשים ייתנו לעצמם מִסְפָּר שנים בודדות, ויצפו בכל זה מתחיל להשתפר. התהליכים חדשים ומתקדמים למשהו, שהיה צריך להיות מוּשָּׂג- קוֹדֶם. לא היה ניתן להשיגו, כל זמן שהייתה קיימת האנרגיה הישנה, אך כעת הכול משתנה.

קיימים מאפיינים לזיהוי הסימפטומים הפיזיים, המאפיינים אדם, אשר החל בתהליך התעלות. הקורא יחפש שמחה, האם הוא יכול להיות בין אלה החושבים, שקיים אי סדר בכלכלה ועדיין יהיה שמח? במידה והקורא יכול, זה סימן פיזי לְהִתֶעָלֻת. האם הקורא יכול להיות שמח בנוכחות האי סדר? האם הקורא יכול לצאת לעבוד, בְּחֶבְרָה שצמצמה במהירות את כמות העובדים, והוא בין הבודדים שנותרו, לעשות פי שתיים עבודה?

האם הקורא במקום העבודה הזה, הוא יכול להיות שמח, למרות שעובדים אחרים מופיעים ומתלוננים. האם הקורא יכול להיות שמח שם? אם כן, זה סימפטום התעלות וזה קל. התרבויות הקדומות מסבירות, יש מבין הקוראים את אלה האומרים, "אני לא יכול לעשות את זה", והם אכן נשמעים. חשוב שיידעו שזה לא כל כך קשה, כאשר הקורא יכול לקחת את יד הנשמה, זה לא כל כך קשה. אם הקורא מתכוון ללכת לְבַד, זה קשה, וזה כל ההבדל.


הִתְפַּתְּחוּת הַתּוֹדָעָה הַכּוֹלֶלֶת

כאשר הדרך מתפתלת, תגליות הרפואה מביאות תרופות לכדור הארץ. הכול מתרחב במשלוח התחכום, על פי התכנון. הַאִם אי פעם הקוראים ראו, או נתנו את דעתם לכך, שהמצאות קורות במקביל, בהרבה מקומות בו זמנית? דבר זה בה לומר, התודעה היא שדה, ואם יש התאמה לאותם דברים, הם מתקבלים בתודעה, והרבה אנשים מקבלים את זה בו זמנית. המצאת הטיסה הייתה בְּמֵרוֹץ, מי יכול לעשות זאת קודם, בימים מספר בלבד.

המצאת הרדיו, כולם הביאו באותו הזמן, אפילו כיום יש וויכוח, מי עשה זאת קודם. בהתאמה לכך, לרפואה יש את התחכום, את המכשירים, את הרופאים, בשילוב שהאלוהים נתן. וזה דבר שהקורא יכול להתחיל לעשות בעצמו. השילוב הזה תמיד היה, תמיד יהיה, עד לתקופה בה הדנ"א של הקורא יעבוד ב-100%, ואז הוא יוכל לרפא את גופו באופן מִיָּדִי. אבל בצומת הנוכחית, כאשר הדנ"א של הקורא עובד ב- 30%, יש לו הרבה מה לעשות עבור עצמו, על כך הוסבר במאמר אֶבוֹלוּצְיַת הַדּנ"א מֵעָבָר לֶעָתִיד.

התרבויות הקדומות מסבירות, כוכב הלכת הזה, כדור הארץ, הוא מבחן של האנרגיה. זה לא מבחן של בני האדם, וחשוב להבין את ההבדל. זה מבחן של האנרגיה, לאיזה כיוון ורטט תפנה האנרגיה בכדור הארץ, בהליכתם של אותם ישויות, הנקראות בני אדם. מבחן כדור הארץ הוא על היקום, וזה כוכב הלכת היחיד של בחירה חופשית.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

מעבדת הפיתוח של התודעה האנושית

זֶרַע הַפֶּלָיָאדִים בָּאֱנוֹשׁוּת

אם הקורא רוצה לדעת, את שלשלת היוחסין של איך זה עבד, כאשר האלוהים המיטיב יצר את היקום, עם עיצוב אינטליגנטי, מתוך תכנון, עם כוכבי לכת המאוכלסים גם היום, שהיו בעבר כוכבי הלכת היחידים, לבחירה חופשית. אחד מהם שיהפוך לאלמוני, הוא הזרע של האדם. אלה הם הפליאדים אשר היו אחרונים, והם העבירו את הלפיד אל בני האדם. לפני כמאה אלף שנה, כדור הארץ החל להיות מיושב, על פי סיפור הבריאה.

כדור הארץ כיום, הוא ישוב להיות בנקודת משען לבדיקות. דבר זה יעשה לְמֶשֶׁךְ זמן רב, עד שרמת הרטט תהיה גבוהה או לא, עד לבדיקה האחרונה. זה לא יקרה בחיים הנוכחים, לא בחיים הבאים, לא בתקופות החיים הבאות, נותר זמן רב למדידת כוכב הלכת הזה. התרבויות הקדומות מבקשות לחזור בזמן, כמעט מאתיים אלף שנה. למקם את הקורא לא בכדור הארץ, אלא בכוכב לכת חסר-שם, היכן שהפליאדים נמצאים בשבע האחיות, באותו הזמן בו הם היו על סף טכס סיום, בכוכב לכת שקט.

הפליאדים מלווים את בני האדם, אשר נושאים את זרעם המטיב. הם זורחים כמו השמש, הם הפכו לקוונטים, הם הפכו לרב-ממדיים, הם מצאו את העצמי הגבוה שלהם, ואת כוכב הלכת שלהם. מטרתם של הפליאדים השתנתה, ליצירת זרע האדם, לשמור עליו, לוודא שהבדיקה מדויקת ונכונה לכולם. זו היא קבוצה מתוחכמת, ועל הקורא לדעת זאת. הפליאדים הם אלה, המרחיקים את הפסולת והאספסוף מהאדם, והם עושים עבודה טובה, כדי שהבדיקה לא תתעכב, על כך הוסבר במאמר סִיפּוּר הַבְּרִיאָה – נִשְׁמַת הָאָדָם.

כדור הארץ מוסתר, כדי שיתקיים, כפי שרוב כוכבי הלכת עם אותו סוג חיים. לכך יש סיבה, כי שתי שמשות יוצרות סיכוי גדול יותר בהרבה להתחלת חיים, ופוטוסינתזה שתתרחש. בני האדם אִיבְּדוּ אחד מהם, ויש להם רק שמש אחת. כך שמי שמחפש חיים, הוא מחפש במקום הלא נכון. אלה המחפשים אימות לכך, יכולים לראות שהאסטרונומים מחפשים כוכבי לכת, ולמעלה מֵאֶלֶף מהם התגלו עד כה. הם פשוט מצאו אחד כזה, עם שני צורות חיים, הם ימצאו עוד. ככל שהדברים האלה מתגלים, ההסברים של התרבויות הקדומות מתחילים להיות הגיוניים.


מִבְחָן הָאֶנֶרְגְּיָה בְּכַדּוּר הָאָרֶץ

כדור הארץ עורך מבחן. בחזרה לאחור מאתיים אלף שנה, בכוכב לכת אחר, בשבע האחיות, התרחש טכס הסיום. לא ניתן להסביר את זה לקורא, כמובן שלא בתלת מימד. ניתן לומר, שכאשר כוכב הלכת הזה נמדד, ונראה למה הוא הפך, גם כללי הגלקסיה הזו השתנו. היקום של בני האדם, הוא בגלקסיה הזו. גלקסיות אחרות, כללים שונים. גלקסיות אחרות, פיסיקה שונה, כך אין פיסיקה אחת ליקום. הקורא יחשוב רק על הגלקסיה שלו, גלקסית שביל החלב, זאת שנמצאת במרכז ומכילה אנרגיה.

בני האדם טרם גילו, אין להם מושג מה זה אומר, או למה זה. זאת אנרגיה רב ממדית, המתריסה נגד כל הפיסיקה שנודעה אי פעם. זה הרבה יותר גדול מאשר חור שחור, זה חלק מהתכנית, זה מספק תקשורת, יש אפילו רוחניות. היקום מורכב מהגלקסיות האלה, לכולן יש בדיקות המתקיימות, בגלקסיה הזו של הקורא. הכוכב הזה הוא היחידי, שקיימת בו בחירה חופשית.

לפני מאתיים אלף שנה, גלקסיה זו השתנתה בצורה פנומינלית. הכללים השתנו בגלל הפליאדים, ובני האדם הם השלב הבא. בני האדם נכשלו פעם אחר פעם, בניסיון לחצות את הגשר עד עכשיו. ניתן למצוא נבואות רבות האומרות, בני האדם לא יצליחו לחצות את הגשר, ולעומתם יש את אלה האומרים, שבני האדם יעשו זאת. כיום בני האדם נמצאים במרכז הגשר, וחוצים אותו.

התרבויות הקדומות מסבירות, נעשה שימוש במונחים מטאפוריים. כוכב הלכת הזה פונה לאותו מקום, בו כוכב הלכת של הפליאדים עשה זאת, זה הניסיון החמישי, וזה עובד. יש לבני האדם בחירה חופשית, לעשות עם זה כל מה שירצו.


הַשְׁפָּעַת כַּדּוּר הָאָרֶץ עַל הַגָּלַקְסְיָה

התרבויות הקדומות מסבירות, האינטרנט לעולם לא היה מגיע, אם לא היה מקום להארה, להגיע למקום הזה. בכך לשים אותה במקום, בו כולם יכולים לדבר עם כולם בהרחבה, כדי להאיץ את האור של האנשים. אכן, לפליאדים היה אינטרנט, הקורא יכול לקחת את זה לכל מקום שירצה. אבל עליו לדעת, הכדור מתגלגל, יש קשר בין בני האדם ואבותיהם, במה שהם עושים במקום הזה.

הרשת הקריסטלית משפיעה על הגלקסיה הזו, ממש באמצע. היא משנה את הכללים, כך שכיום הקוראים נראים כמו אלה שזרעו אותם. הקוראים מבורכים, אבל עליהם לזכור שזה לא נגמר. הם יכולים לעשות כל שברצונם, הם יכולים למשוך לאחור, או להמשיך קדימה כעובדי אור, זאת הסיבה שהם מתעוררים. כדור הארץ החדש הוא תיאור של כוכב לכת, שאין לו יותר אנרגיה יְשֵׁנָה, אנרגיה שתיקח אותו למלחמה. כדור הארץ החדש, הוא תיאור של כוכב לכת שהיה בשל. הוא מוכן לאפשר לבני אדם חיים עצומים, אֲרוּכִּים יותר. הוא מאפשר לאדם לעשות זאת בעצמו, באמצעות איזון כימי, באמצעות שיפור דנ"א למדע הרפואה, באמצעות הַשְׁלָמוֹת, באמצעות גילוי.

כדור הארץ החדש, הוא נראה כל כך שונה, מזה שמלפני מאה שנה. מבקר שֶׁיַּחֲזוֹר מאה שנה בזמן, ויגיע היום יאמר, "מה קרה פה?". הקורא נמצא בַּשִּׁינּוּי, הקורא הוא חלק מזה, והוא ההבטחה גדולה.


יַחֲסִי הַגּוֹמְלִין בֵּין הַתּוֹדָעָה לְגָאיָה

אנשים חושבים על אמא אדמה כסבתא. באופן טבעי ההטיה של האדם, היא כְּאֵם יולדת, אמא טֶבַע. אימהות נותנות הוראות, הן מבשלות ארוחות, הן דואגות, הן בעלי סמכות, אבל גאיה לא. גאיה נָחָה בטלה, היא נמנעת עד שהאנשים, יתחילו לבנות את הרשת הקריסטלית. כאשר אנשים בנו את התודעה, הם נתנו חיים לגאיה. לכן גאיה והישות האנושית, יוצרים את האדם והיא נקראת אמא. היא הפכה לגאיה דרך מאמצי האנשים, וזו הסיבה שגאיה מגיבה לתודעה של האדם, על כך הוסבר במאמר הַחִבּוּר לדנ"א וְלַסִּפְרִיָּיה הַאַקָּשִׁית.

המדענים ראו את זה, זו הסיבה שגאיה מגיבה, למה שהאנשים עושים. גאיה נמצאת כמעטפת גדולה, היא קיימת כדי לנחם את האנשים, בהתבסס על מה שהאנשים יצרו, היא נקראת גאיה.


"אֱנוֹשׁ עַל" בְּחִיבּוּר לַעַצְמִי הַגָּבוֹהַּ

התרבויות הקדומות מסבירות, הם והקוראים עָמְדוּ וצפו בכוכב הלכת הזה, הַמְּכוּנֶּה כדור הארץ, מתפתח מתוך פיסת עפר מותכת. מתוך זה, בני האדם והתודעה של פיסת הָאֵלִים, מחברים את גאיה, ואז הם הופכים לאנושות. האנושות מכניסה את מלח האנרגיה שלה, לכוכב הלכת הזה, והוא כיבד אותם. הפורטלים של כדור הארץ, אלה הם מקומות המנוחה של הנשמות העתיקות.

מערת הבריאה, היא במקום בו הרשומות האקאשיות נמצאות, מקום נפלא לאדם, שנוצר בשבילו. גאיה משקפת את הטבע האנושי, התודעה האנושית, האנרגיה, וזה גאיה בסופו של דבר. במקום זה המדידה נערכת, כדי לגלות איך כדור הארץ מצליח. הפליאדים נמצאים בסטטוס בוגר, הם כבר לא מתגלגלים או מתגלמים, משום שהם לא מתים. ליבת נשמתם מחוברת בצורה חזקה מאוד, בגלל שהם הפכו לקוונטי את כל מה שהם, הם הפכו לנשמה סינגולרית יחידה.
התרבויות הקדומות מסבירות, במערת הבריאה יש קריסטל. הקריסטל המייצג את נשמת הקורא, נשמה אחת תקופות חיים רבות. הדבר דומה לטבעות שבעץ, יש לאדם נְשָׁמָה אחת לתקופות חיים רבות, והעצמי הגבוה, הוא החבר הטוב של האדם, הוא היה העצמי הגבוה בכל גלגול.

אם הקורא רוצה לגעת באקאשה, כדאי לו ליצור קשר, עם זה שהיה שם בכל פעם, זה האדם וזה הליבה. הקורא ידמיין זמן שבו הוא משתלב מאוד, שהוא לא צריך יותר מוות, וּבִמְקוֹם הוא בא והולך, מצד אחד של החדר לַשֵּׁנִי. כך בקושי ניתן לדעת, האם הוא ייצור של האלוהים, או של כוכב הלכת, ובאותה נקודת הזמן, כוכב הלכת לא נעצר. קשה לדמיין מקום כזה, שהוא חֲצִי וירטואלי וחֲצִי בתלת מימד, אבל זה מה שהוא. יגיע הזמן בו הכוכב עצמו ייעלם, הם יודעים זאת. זה קרה כאשר הם התעלו במה שהיה להם שם, ושפתם הפכה לְזֵהָה לגאיה, והיו בתודעה גבוהה מספיקה.


סִיכּוּם

זה יהיה בדיוק כמוהם, כאשר בני האדם יגיעו למקום בו יוכלו לגעת באני הגבוה, וזה יתפשט לאנושות אחרת, אבל זה לא יקרה בדור הזה, או הבא או בדורות הבאים, מדובר על שנים רבות מאוד. כאשר זה יתרחש, בדיוק כמו שקרה, לא יהיה מוות.

כאשר הקורא מקבל את האנרגיה החדשה, הוא לא יראה משונה או מוזר או נבדל. הקורא יֵירָאֶה מְאוּזָּן, זה ההבדל, האם לא הגיע הזמן כדי שיאפשר זאת לעצמו.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר