באיזו טכנולוגיה סייעו האטלנטיים לאנושות? מהי תפיסת התודעה של האטלנטיים כיום? מהי החוקיות המותרת לאטלנטיים לסייע לאנושות כיום? איך הייתה אטלנטיס בתקופה קדומה? מָהֵם טכנולוגיות החתחוריים? מי הם 144,000 הישויות? איך פתרו את גסיסת הגזע האנושי? מה הייתה התרומה של אלפא דרקוניס, זיטא ראטיקיולניס לאטלנטיים? אילו טכנולוגיות יושמו בתקופת אטלנטיס לטובת האנושות? מה יצר הגזע האנושי הראשון, ומדוע הוא נִכְחַד? מדוע נוצר מאבק בין האטלנטיים ללמוריאנים? איך הגיבה גאיה למאבק בין האטלנטיים ללמוריאנים? להיכן עזבו האטלנטיים, והלמוריאנים לאחר האסון? למה שימשה "טכנולוגיית המסע באבן"? מי הם הדרואידים? מי היה פוסידון? מדוע אין לשתול אינטליגנציה מלאכותית בראש? איך שימשה הטכנולוגיה האטלנטית במצרים הקדומה? איזה שימוש נעשה בקריסטלים במצריים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

טֶכְנוֹלוֹגִיּוֹת הַחַתְחוּרִיים בְּאַטְלַנְטִיס

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

מֶסֶר מהאטלנטים

האטלנטים סיפרו, שהם כיום לא פועלים תוך מבנה של זמן, הם חסרי גיל, חסרי זמן. הם נמצאו בכדור הארץ כיצורים פיזיים מעצבים, בעבר זה לא ממש עבד, אבל הם התחילו כקולקטיב שלם, בטכנולוגיות טרנספורמציה, טכנולוגית התעלות.

האטלנטיים סייעו ביצירת טכנולוגיית הדואליות, הם הזדקנו ויכלו להתחשב בזמן כשהתגלמו לרגע קצר על כדור הארץ. האטלנטיים כבר לא מתרבים, הם במנטליות של כוורת, וזה לא אומר שליטה, הם מצליחים לעבוד כקולקטיב וכאינדיבידואליים.

לאנושות יש עוד דרכים ללכת בהן, והאטלנטיים עוזרים ככל שמותר להם להתערב, משום שיש חוקים יקומיים רבים, מגנים, ושדות כוח של מוּדָעוּת המאפשרים מידה מסוימת של התערבות, לסייע ולקדם את המודעות האנושית.

האדם הוא ריבון, ובכל זאת הוא הולך באותו כִּוּוּן שהאטלנטיים הלכו אליו, הם הלכו ושיחקו במשחקי הריבונות היקומיים, שהאנושות משחקת כעת.

עבודה משותפת אינה אומרת להיות נשלט, עבודת צוות היא לא מנטליות של כוורת רובוטית. עבודת צוות היא מה שתציל את הפלנטה, ותגרום לאדם פעם אחת להחזיק אמצעי של אינדיבידואליות יצירתית, ואחדות הפועלת יחד כמכלול.

המין האנושי הקדום

איך הייתה אטלנטיס בכדור הארץ? ישנם הרבה סיפורים, יש הרבה ניסוי ותהייה. רבים מאמינים שאטלנטיס פרחה בְּאֶרֶץ אחת, חלק מאמינים שהיה זה בהוואי, חלק מאמינים שהכול נחרב במכה אחת של אסון טבע.

חלק מאמינים שהיו בה מפלים רבים, חלק מאמינים שאטלנטיים רבים עזבו את אטלנטיס לפני החורבן, ובכך הצילו עצמם. חֵלֶק האמינו שהאטלנטיים יצאו מהכוכב על ספינות חלל, והשאירו את הלמוריאנים לסבול.

כל חלק ממה שהאנשים זוכרים הוא נכון במידה מסוימת, בפאזל גדול של משהו שיכול להיות אפילו מעבר להבנה האנושית. הלמוריאנים סִפְּרוּ שהאנושות באה מהים, התגלמה קפסולה בעלת קליפות של אנרגיה, שהאנושות התפתחה בתוך רחם פלזמה מֵהָאֵלִים.

בעוד זו הייתה הגרסה הראשונה של היצורים האנושיים, האטלנטיים באו ממקומות רבים ביקום, והם ביקרו בכדור הארץ דֶּרֶךְ פורטלים מסוימים ברגע זמן.

כאשר האנושות הייתה צריכה את האטלנטיים, האטלנטיים שמו לב שהניסוי עם הלמוריאנים לא הלך בדיוק כמתוכנן. האטלנטיים ניסו להביא כמה טכנולוגיות מוונוס, כמה צלילי תהודה החתחוריים, מכשירים טכנולוגים רבים, שיעזרו לאנושות לזכור את מקור התודעה הגדול ביותר שלהן.

עם זאת, זה לא בדיוק מה שהיה לאנושות בראש באותו הזמן, כשהאטלנטיים נתקלו כשהגיעו לכדור הארץ, כדי לסייע במשחקים היקומיים הגדולים של האנושות לְהִתְעַלּוּת.

היו לאנושות אז בדיוק 144,000 ישויות על הפלנטה, ואלה היו בני האדם המקוריים. בשל הסערה הטבעית והכאוטית של הגוף הוא השתנה, אם כי אמצעי ההתרחבות הקיים הוא לא רע.

כחלק מהשינוי, האדם נשאר לבד עם עצמו והיה גזע גוסס שלא יכול היה להתרבות, הוא היה אה-מיני. לא היה לו שום רצון להתרחב דרך הַמִּגְדָּר, לכן הובאו הזיכרונות האלוהיים האלה של התודעה, שיוכלו להרחיב את אנרגית הכוח כאנרגיה גברית, ואנרגיה של קליטה הנקבה.

הקונספט הזה נוצר עבור האנושות, כשהחלה להיוולד וללדת את עצמה, עם הטכנולוגיות של האטלנטיים, המסייעות לקבל את הלידה הטבעית.

האנושות הייתה יכולה להיות זן גוסס, אלמלא הלידה הטבעית, שאינה אמת משום שזו טכנולוגיה אטלנטית. האנושות מכורה לכל דבר דואלי טבעי, בדרך שלא עבדה קודם.

הגזע האנושי המלחמתי

האטלנטיים המשיכו לעזור לאנושות, בעזרת ברית ישויות אלפא דרקוניס. האלפא דרקוניס שלחו אל כדור הארץ קבוצה קטנה של עוזריהם, הנקראת זיטא ראטיקיולניס או האפורים, נוצר חיבור ביניהם כדי לעזור לאנושות ליצור את המודל הדואלי.

המבנה הדואלי הזה נקרא הלידה, הייתה מחשבה שהוספת המדע הזה, יוכל לסייע למניעת סרטן, לעזור לִמְנֹעַ מומים מולדים טבעיים, לעזור לאנושות למנוע מחלות רבות שהורגות אותה במהירות, ואף זיהוי המין.

בין היתר, הטבע החל להגיב ולהוות עצמו כאיום למין האנושי. לכן האטלנטיים ייצרו טכנולוגיות מזג אוויר, שיעזרו להרגיע את העניינים, דבר זה נעשה בעזרת זיטא ראטיקיולניס שנשלחו על ידי האלפא דרקוניס.

האטלנטיים הכירו בכך, שחלק מהטכנולוגיות שיושמו לא רק הפכו מזיקות, אלא גרמו לקבוצות הוויה שלהם באטלנטיס, להיות מעורבים למעלה בשלטון, ולהיכנס למעגל של כוח רב מידי על האנושות.

מחזור הכוח על הכוח הזה, הוא התחיל כמו כדור שלג מראש הר גבוה מאוד, והטפטוף למטה היה הרסני. אם האטלנטיים לא היו ממשיכים עם האלפא דרקוניס, ולא היו מקשיבים להצעות זיטא ראטיקיולניס, כאשר נאמר למועצה עצמה להצטרף אליהם, הם היו מתים בידיהם, וכך נעשתה בחירה נוראית.

האטלנטיים בחרו להמשיך להצטרף אליהם, למרות העובדה שהם התחילו אז ליצור את גזע העבדים של בני האדם, בהצטרפות לקבוצות של אֶנְלִיל וְאַנּקִי.

מתוך הצטרפות של גזעים אלה, היה זן חדש של בני-אדם, וזן אנושי זה היה יצור הרסני שיצר מלחמות. זן זה יצר למידה דרך רצח, למידה דרך רצח עַם, למידה דרך אונס, למידה דרך הריגה של כל הזנים ולא רק מינים אנושיים, אלא אף ימי דינוזאורים, מיני חרקים, מיני צמחים.

דבר זה לקח הכול, ואז האטלנטיים נפגשו עם המועצה הלמוריאנית, כדי לקבוע אם להרוג אותם, או לתת להם להשתלט. האטלנטיים לא ידעו מה להחליט ולעשות, ולכן הם ביקשו להרוג את כולם והכל.

תמונה: ngtraveller

המבולים והשרפות הגדולות

בכדור הארץ עצמו לא היה אחד, ולא שניים, אלא שלושה מבולים גדולים. לא אחד, או שתיים, או חמש, או עשר, אלא חמש עשרה שריפות גדולות, כשגאיה הגיבה בכאב לגזע ההרסני החדש.

האטלנטיים לא יכלו להסתדר עם הלמוריאנים, הם לא יכלו להחליט אם הם רוצים לשמור חלקים מהם, כדי להתנסות ולחקור עוד, ללמוד מהטכנולוגיה.

הלמוריאנים רצו להרוג את כולם, כדי שיחד עם האטלנטיים יסיימו את המרוץ. למעשה שניהם צדקו, ושניהם טעו. האטלנטיים והלמוריאנים נלחמו עד שכוכב הלכת חיסל אותם, וזו הגרסה הקצרה, שלושה מבולים, מינימום 15 שריפות הרות אסון ששטפו את כדור הארץ.

האטלנטיים ניסו להפסיק את המלחמה, אבל בגלל שניתן היה לראות שזה לא יקרה, אטלנטיים רבים עזבו את הערים הגדולות. אטלנטיים רבים חזרו לוונוס, חזרו למקומות אחרים ביקום.

הטכנולוגיות הקדומות

טכנולוגיות החתחוריים, הוחלט על ידי המועצה, שטכנולוגיות אלה יגיעו רק דרך התגלמות בצורה אנושית. בעתיד לא יהיה ניתן להביא את זה דרך טכנולוגיה אטלנטית ולא דרך שום אמצעי מלאכותי, אלא רק דרך הגזע האטלנטי למוריאני, כבני אדם מקוריים כפי שהיום.

האטלנטים חזרו לבתיהם, וְהַחַתְחוֹרִייִם מעולם לא חזרו לבקר את כדור הארץ, פרט לטכנולוגיית רטטי ריפוי, באמצעים שונים של יצירת הקשבה אנושית.

הלמוריאנים היגרו, במיוחד לתוך פנים כדור הארץ לאגרת'ה, הנמצא בממד גבוה שיכול להתקיים בתוך הזמן ומחוצה לו, אנשים כינו זאת פנים כדור הארץ.

כמה מהליריאנים חזרו לליירה, כמה מהם חזרו אל כוכב הלכת המקורי שלהם, ורבים מהאטלנטים נסוגו לאירלנד, סקוטלנד, ויילס, במקומות שונים.

מָהֵן הטכנולוגיות שֶׁנַּעֲשָׂה שימוש באטלנטיס? אחת הטכנולוגיות הגדולות ביותר שאטלנטיס יצרה בעבר, הברית עם זיטא ראטיקיולניס, והאלפא דרקוניס.

הייתה טכנולוגיה ייחודית של מסע בזמן, מה שֶׁאִפְשֵׁר להם את היכולת להעביר את כל הגזע שלהם ולא אחד בכל פעם, אלא בקבוצות גדולות שרבים עוזבים בזה אחר זה עם "טכנולוגיות המסע באבן".

"טכנולוגיות המסע באבן" חלקן עדיין מוצגות היום, במיוחד בבריטניה, אירלנד, וסקוטלנד. כמה ממעגלי האבנים האלה שניתן לראות, הם הוצבו שם במקור על ידי יצורים הדרואידים.

הדרואידים הם אטלנטיים מקוריים, שהועברו לשם עם "טכנולוגיות המסע באבן". טכנולוגיה זו האטלנטיים העבירו לבני-המאיה, וְעַמֵּי האינקה.

האנושות מכירה כמה מהטכנולוגיות האלה, כמו אי הפסחא, שעון השמש ואמצעים שונים לעקוב אחר המעבר בין השמש לירח, המחזורים המיוחדים של הירח, כאשר השמש נמצאת בליקוי חמה.

תפקיד כדור הארץ בהתעלות האנושית

ההיסטוריה של האנושות מלאה באתגרים, האם זה חלק מהתכנית? האמת האולטימטיבית היא, שכדור הארץ לא נוצר למען שלווה. שלווה קיימת בסביבות מקבילות בממד גבוה יותר, אך ממד שלישי בכדור הארץ, תמיד יישאר כזה בגלל האנשים שרוצים זאת.

תמיד האדם יזכור את דרך הקוטביות, תמיד יזכור בצורה הזו, וְחֵלֶק יתעלו דרך תודעת הדרך האמצעית הנלמדת כעת. אנשים שיימצאו בממד חמישי בחוויה, הם עדיין ייראו את קיום הממד השלישי, דרך מבנים של רצח עָם, אונס, מלחמה, דברים נוראיים אלה.

אלה שיימצאו באמת בממד חמישי וחווים, הם לא יסתכלו על הדברים האלה ויגידו, שהם לא צריכים להתקיים, או שהם צריכים לשנות את זה. אדם לא יכול לתפוס כאב כדבר רע או כסובל בממד החמישי.

אם אדם רוצה להתעלות, הוא חייב להסתכל על הכאב כהכרחי, עבור אלה שבוחרים בו. גם אם אתה כבר לא עושה זאת, לא תוכל לתפוס דרך האור את השיפוט, רצון לשנות את הדרך המקורית של הפלנטה שתישאר תמיד בקיום, אם זה לא מוצא בעיניך זה ממד שלישי.

מתנסים רבים בממד חמישי, מכירים בכך שהם רוצים לעזור, הם רוצים לשרת. בשקידה רבה, הם מחזיקים בחמלה גדולה ועצב על הכאב במבני הממד השלישי הנוכחי. בכל זאת יש להם את החוכמה לדעת, שאסור לשנות את המבנים של הממד השלישי

מי היה פוסידון בתקופת אטלנטיס? פוסידון הוא אחד מהמתנסים הרבים בממד החמישי, שיכול היה להחזיק גוף באור גדול, הוא היה מכונה קֹדֶם אַנּקִי. האנושות מבחינה בפוסידון בתור אלוהות שעשה ניסויים בבני האדם, ועם זאת מחזיקה בכבוד ובאהבה רבה לפוסידון.

איך זה יכול להיות? כדי לתפוס את פוסידון למה שהוא באמת, האדם צריך להתעלות לחוויה בממד החמישי בעצמו. פוסידון הוא אחד מאלוהויות רבות שעשו את זה, פוסידון נמצא בסביבה מקבילה של כדור הארץ.

טכנולוגיות החתחוריים

ישנן טכנולוגיות רטטים המפריעות לאנושות, למשל מי צריך אלפון סלולרי במוח שלו? לאדם יש את טכנולוגיית התקשור הגדולה ביותר של התודעה בנשמתו.

יש לזכור את הטכנולוגיה האנושית המקורית של הנשמה, ואת הרטט של החסד עצמו. כל הסטיות אנרגיה מהחסד עצמן, הן טכנולוגיות החתחוריים מקוריות שניתנו לאנשים.

שום אדם לא צריך להכניס שתל למוח שלו, כדי לתקשר עם אלוהים בעתיד, והאטלנטיים מתחננים שלעולם אין לעשות את זה, כמו הַנִּיּוּרּוֹלִינְקּ של אֵלוֹן מַאסְקּ. האנושות לא צריכה לקבל טכנולוגיות מסוימות, כדי לשמור על עצמה בטוחה, כדי לקרוא לעצמה בְּרִיאָה. יש לאנשים את הטכנולוגיות הגדולות ביותר של החתחוריים, בתודעת הנשמה שלהם.

מה הייתה המעורבות האטלנטית בתקופת מצריים הקדומה? כמה מהחתחוריים הגיעו מוונוס, הם עשו מסעות לארצות שונות במצרים הקדומה בשימוש בטכנולוגיות, ובמיוחד "בטכנולוגיית המסע באבן", שחלקם נעשה בהם שימוש כיום.

הייתה עוד טכנולוגיה שבה האטלנטיים חיזקו את הקריסטלים, הלמוריאנים עָשׂוּ זאת גם, הם למדו את זה מהאטלנטיים. האטלנטיים הביאו את טכנולוגיות החתחוריים גם כדי להמריץ את התאים בתוך האבנים הקריסטליות, כך שהאבנים האלה ינועו, ויגבשו עצמם למקדשים.

החתחוריים היו מזמרים ומשדרים תדרים שיפעילו את הקריסטלים שבתוך האבנים במצרים. כמה מֵהַמִּקְדָּשִׁים הגדולים ביותר, הם מֻכָּרִים היום בגלל הטכנולוגיות האלה.

סיכום

היכן בגאוגרפיה של העולם הנוכחי, הייתה העיר אטלנטיס שטבעה? האטלנטיים פועלים מחוץ למבנה הזמן, המדע האנושי רוצה רק במחקר פליאונטולוגי, כדי לגבש דעות מסוימות, שיש זמן היררכי של משהו שהתחיל בעקבותיו של משהו אחר, ואחריו משהו אחר, במבנה לינארי כזה.

אטלנטיס פעלה מחוץ לזה, מה שאומר שהם פעלו במקומות גיאולוגים שונים, ובזמנים שונים. בצורה לינארית, המדע לא יוכל לעקב אחר התגליות של האטלנטיים.

כאשר הדברים נעשו כולם בבת אחת, זה לא היה רק מקום אחד, וזה לא היה בפעם אחת. אטלנטיס לא נמצאה במקום ספציפי אחד, אלא בכל כדור הארץ, כאשר האטלנטים או האנונאקים היו מורכבים מגזעים שונים, מכוכבי לכת שונים מרחבי היקום, ולא רק גזע אחד מכוכב לכת מסוים.

דַּע אֶת הָאֱמֶת הַמֻּפְלָאָה עַל עַצְמְךָ

כל שם תואר, שאתה יכול להשתמש בו כדי לתאר את גן העדן חל גם עליך, שכן עוצבת בצלם אלוהים. אתה חזק במובן שיש לך את הכוח ליצור, ולמשוך על סמך המילים והרצונות שלך. אתה יצירתי, בדיוק כמו זה שברא אותך.

אתה בריא ומרפא, אוהב ואהוב, כמו גם יודע, סולח, מטפח וכו'. האמת עליך היא רק חדשות טובות. כל מחשבה שלילית שיש לך על עצמך היא שקרית, ולכן לא שווה את ההשקעה של הזמן שלך.

היום, קבע את הכוונה לחשוב ולומר דברים טובים על עצמך. שים לב כיצד המילים הללו עוזרות לך, להרגיש את הכוח והשמחה של העצמי האמיתי שלך. כשאתה חיובי, אתה מבטא את מי שאתה באמת.

אמור לעצמך, "אני תובע את האמת על עצמי, אני הילד המושלם של הבורא. אני חושב ואומר רק מילים חיוביות, ומורה לעזרה בכל פעם שאני צריך נחמה".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)