איך מדע ההתעשרות מסייע ליצור עושר ולקבל אושר? מה הם הרעיונות המרכזיים הבאים לידי ביטוי "במדע ההתעשרות"? מה גורם למחשבה על חומר, ליצור חומר? מדוע עושר זמין לכל אדם? האם יש מגבלה לשפע הזמין לאדם? איך אנשים יכולים לצאת לדרך העושר והאושר?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

הסודות להעצמה אישית

עתיק-יומין

מדע ההתעשרות והאושר
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מַדַּע הַהִתְעַשְּׁרוּת וְהָאֹשֶׁר

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

הקדמה

מר וואלאס ווטלס, נפוליאון היל, ראלף וולדו אמרסון הציגו את רעיונותיהם כ"מדע ההתעשרות והאושר". הוא מתאר יקום שופע, שבו תכלית הבורא פועלת בהרמוניה עם השאיפות האנושיות. היקום הזה הוא מקום יצירתי שמתרחב כל הזמן, בו אנשים יכולים ליצור צורה מתוך פוטנציאל חסר צורה, באמצעות כוח המטרה והאמונה שלהם, באמצעות יצירת דימויים ברורים המחוברים לפעולה קונקרטית בהווה.

יש חומר חשיבה שממנו עשויים כל הדברים, ושבמצבו המקורי מפעפע, חודר וממלא את חללי היקום. מחשבה בתוכן הזה מייצרת את הדבר שמצטלם במחשבה. אדם יכול ליצור דברים במחשבתו, ועל ידי התרשמות מחשבתו על חומר חסר צורה, יכול לגרום לְדָבָר שהוא חושב עליו להיווצר. מדע ההתעשרות אינו בר טעות והוא זמין לכל אדם. על ידי בחירת תוכנית יצירתית ולא תחרותית, אדם מנצל את הפוטנציאל האינסופי של היקום.

רְאֵה את הדברים שאתה רוצה כאילו הם באמת היו סביבך כל הזמן, רְאֵה את עצמך כבעלים ומשתמש בהם. השתמש בהם בדמיון בדיוק כפי שתשתמש בהם, כאשר הם הרכוש המוחשי שלך

אין תירוץ להיכשל במדע ההתעשרות. השפע הוא זכותנו המולדת. כל בעיה טמונה בבלבול שלנו ובחוסר הידיעה שלנו איך ליישם את חוקי הטבע, שיכולים וצריכים להפוך את השפע הזה לזמין לכולנו.

הנחת יסוד זו של מידע זה הוּכְחָה במהלך השנים. עוד בתקופות קדומות כאשר נוסח המידע לראשונה ונוסה המדע שלו, הרבה לפני שטיסות אוויריות עדיין לא הפכו לתעשייה מסחרית.

עם זאת, קיימת המלצה חמה כתחום שבו מיליוני אנשים יוכלו למצוא תעסוקה, ושבו יצטבר עושר רב. מחברי המידע בהחלט צדקו. המדע שלהם להתעשר יעזור לך למצוא את מקומך המתאים בתוכנית הקוסמית, כך שתוכל ליצור לעצמך סביבה הרמונית, שבה תוכל לצמוח בְּעֹשֶׁר, בחוכמה ובידע.

חגרו חגורות יוצאים לדרך חדשה, שתוביל למסלול מאתגר ונפלא, בהצלחה…

הַרְחֵב אֶת הָאֵנֶרְגִּיָּה שֶׁלְּךָ

כדי להרחיב את תחושת השלווה שיש לך כרגע, שלח את האנרגיה שלה קדימה אל היום שלך. דמיין את הסובבים בכל אחת מהדקות והשעות העתידיות שלך, עם שמיכה של אנרגיה הרמונית. השקט הזה יחכה לך, ויקבל את פניך בשמחה כשתגיע.

תן לעצמך את המתנה של יום שקט. הרגש את השלווה שתמיד שוכנת בתוכך. נשום עמוק כדי להגביר את האנרגיה הזו, ואז נשוף אותה לתוך היום שלך, באמצעות כל צ'אקרה שאתה מרגיש מודרך להתקשר אליה. עטוף כל מצב ואדם, מוכר ולא ידוע, במתנה זו של אהבה שלווה.

שים לב כמה היום שלכם מהנה יותר. אנשים אחרים יהיו מודעים בתת-מודע שלהם מודעים לאנרגיה שלך, והכרת התודה שלהם תהיה ברורה. תהנה מפירות המתנה הזו.

אמור לעצמך, "אני מרגיש עכשיו את עומק השלווה הפנימית שלי. למען האמת, אני תמיד בשלווה, כי השלווה של הבורא שוכנת בתוכי. אני שולח את האנרגיה ההרמונית שלי אל היום שלי, שעוטפת כל אדם ומצב שאני אתקל בהם. הכוח הזה תמיד מתחדש, כי ככל שאני נותן יותר שלווה, כך אני חווה יותר".

מסר מלאכי אישי

מדע אזוטרי להתעשרות ואושר

מבוסס על מידעים קדומים ממקורות שונים, המשלבים תבונה אינסופית של היקום עם תוכנית פעולה מעשית, צעד אחר צעד.

"מדע ההתעשרות והאושר" תופס מקום ייחודי, בספרייה הגדולה של ספרי ההדרכה האזוטריים לעושר ואושר. הוא מְשַׁלֵּב רעיונות על פרנסה נכונה, וחשיבה חיובית ורוחניות עם הצעות קונקרטיות למתן הצהרות חיוביות.

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)