האם אדם נמצא עני כי יש מונופול על העושר? האם הפועלים מדוכאים על ידי אדוניהם? האם אנשים חסומים על ידי ארגונים ועסקים גדולים? איך הפועלים יכולים להפוך למעמד האדונים? האם אדם נמצא עני בגלל מחסור בְּעוֹשֵׁר? האם קַיָּם מספיק מזון וחומר בעולם? האם הטבע מוגבל או סופי? מדוע יש חלוקה לאנשים עשירים ועניים? מה יקרה כשכל הזהב יכרה מן האדמה? מהו חומר נטול צורה? לשם מה נוצר הטבע?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

הסודות להעצמה אישית

עתיק-יומין

מדע ההתעשרות והאושר
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַאִם יֵשׁ מוֹנוֹפּוֹל עַל הַהִזְדַּמְּנוּת?

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

הַאִם יֵשׁ מוֹנוֹפּוֹל עַל הַהִזְדַּמְּנוּת?

אף אחד לא נותר עני רק משום שלאנשים אחרים יש מונופול על העושר, והם הקימו סביבו גדר שחוסמת את דרכו אל העושר. ייתכן שתחומי עיסוק מסוימים נעולים בפניך, אבל ישנם ערוצים אחרים שפתוחים לך.

בתקופות שונות פונים גלי ההזדמנות בכיוונים שונים, לפי המצב הכללי המסוים אליה הגיעה ההתפתחות החברתית. בִּמְקוֹם לנסות לשחות נגד הזרם, אדם שיזרום עם הגאות ייהנה משפע של הזדמנויות.

לפיכך אף הזדמנות לא נמנעה מהפועלים, בין אם בודדים או מעמד שלם. הפועלים אינם "מדוכאים" על ידי אדוניהם, הם אינם "חסומים" על ידי הארגונים והעסקים הגדולים. כמעמד, הם נמצאים במקום בו הם נמצאים כי הם אינם פועלים בדרך מסוימת.

מעמד הפועלים יוכל להפוך למעמד האדונים, כאשר יתחילו לפעול בדרך מסוימת. חוק העושר תָּקֵף עבורם כפי שהוא תקף לכל האחרים. זהו השיעור שעליהם ללמוד, וכל עוד ימשיכו לנהוג כפי שהם נוהגים עתה, יישארו במקום בו הם נמצאים. לעומתם, הפועל הבודד אינו חייב לנהוג כפי שנוהג המעמד כולו, כלומר תוך התעלמות מהחוקים הללו, הוא רשאי לזרום על גלי ההזדמנות אל העושר, ודבר זה יוסבר כיצד.

איש אינו נותר עני בשל מחסור בְּעוֹשֵׂר, קיים עושר במידה מספקת לכולם. רק מחומרי הבניה שקיימים בארצות הברית לבדה ניתן לבנות לכל משפחה על פני האדמה בית, שגודלו כגודל גבעת הקפיטול בוושינגטון. על ידי טיפוח אינטנסיבי ניתן בְּאֶרֶץ זו לייצר צמר, כותנה, פשתן, ומשי בכמות שתספיק להלביש כל אדם בעולם בבגדים נאים יותר מאלה, שלבש שלמה המלך בכל שנות תהילתו, ומזון בכמות שתספיק להאכיל אותם ברווחה.

כמות ההיצע הנראה לעין אינו מוגבל, וכמות ההיצע הסמוי מן העין אינו מוגבל. כל מה שקיים בעולם נוצר מחומר ראשוני ממנו נוֹצָרִים כל הדברים. כאשר הצורות הישנות מתפוגגות, נוצרות ללא הרף צורות חדשות, שֶׁמְּקוֹרָן אחד.

אין הגבלה על כמות החומר נטול-הצורה, או הישות הראשונית. היקום נוצר ממנו, אך לא נוצל כולו לבניית היקום. ישות זו חלחלה ומילאה בחומר גלם ראשוני את הַמִּרְוָחִים, שבתוך ובין הצורות הנראות לעין שביקום. אך גם אם נייצר פי עשרת אלפים מכפי שכבר נוצר, עדיין לא נצליח למצות את היצע חומר הגלם של היקום.

לפיכך, איש אינו עני כי הטבע עני, או כי אין מספיק עבורו.

הטבע הנו מאגר בלתי נדלה של עושר, ההיצע לעולם לא ייגמר. הישות הראשונית מְלֵאָה באנרגיה יצירתית, והיא מייצרת ללא הרף צורות נוספות. כאשר היצע חומרי הבנייה ייגמר, כמות נוספת תיווצר.

כאשר הקרקע תנוצל עד תום, כך שלא ניתן יהיה עוד לגדל בה דברי מזון וצורכי הלבשה, היא תתחדש או שקרקע חדשה תתווסף אליה. כאשר כל הזהב והכסף ייכרה מן האדמה, אם האנושות תהיה עדיין במצב של התפתחות חברתית שיצריך את קיום הזהב והכסף, אלה ייווצרו מחדש מתוך החומר נטול-הצורה. החומר נטול- הצורה נַעֲנָה לצורכי האדם, הוא לא יניח לַיְּקוּם להישאר ללא הטוב.

הדבר נכון לגבי האדם באופן קולקטיבי. המין האנושי בכללותו תמיד יהיה עשיר מאד, ואם ישנם בני אדם עניים, הדבר נובע מכך שהם אינם פועלים באותה דרך מסוימת, שגורמת לאדם להתעשר.

החומר נטול-הצורה הוא חומר חכם, זהו חומר חושב. הוא חי ודוחף תמיד לכיוון העצמת החיים.

הדחף הטבעי והמושרש של החיים הוא לחיות יותר, טבעה של התבונה להרחיב את עצמה, וטבעה של ההכרה לבקש להרחיב את גבולותיה ולמצוא ביטוי מלא יותר. עולם הצורות נברא מחומר נטול-צורה שהתגלם בתוך צורה, כדי לְבַטֵּא את עצמו באופן מלא יותר. היקום אינו אלא נוכחות עצומה וחיונית והוא נע תמיד ובאופן טבעי לקראת חיים נוספים, ולקראת תפקוד מלא יותר.

הטבע נוצר לשם התפתחות החיים, והדחף המניע שלו הוא העצמת החיים. עקב כך, כל מי שיכול לשרת את החיים ייהנה משפע. לא ייתכן מחסור אלא אם כן הבורא יסתור את עצמו, וירוקן מִתֹּכֶן את עבודתו שלו.

אף אדם לא נותר עני כי יש מחסור בְּעוֹשֵׂר. מאוחר יותר תוצג עובדה זו, לפיה אפילו משאבי החומר נטול-צורה נשמעים לפקודתו של האדם, שפועל וחושב בדרך מסוימת.

"דַּע שֶׁכֻּלָּם מְחֻבָּרִים"

היקום כולו מחובר לבורא, אליך ולכל יצור חי. אותה רוח של אהבה קושרת את כולם, לחלוטין ולתמיד. ככל שתכיר את העובדה האוניברסלית הזו, כך יהיה לך קל יותר להקשיב להודעות מהיקום. הסיבה היחידה שבגללה אתה לפעמים לא יכול לשמוע, היא האמונה שלך שכולם נפרדים ממך.

הזכר לעצמך לאורך היום שאתה מחובר לנצח לבורא וליקום. אתה גם מקושר לכל האנשים שאתה פוגש, וגם הם מצטרפים לממלכות השמיים. אהבה עוצמתית עוברת דרך הרשת הזו של מחוברות. ככל שתדע שכולם מאוחדים, כך אתה מרגיש וחווה את זרם האכפתיות הזה.

הצהרה חיובית, "אני לנצח מחובר לממלכות השמיים, כי אני מחובר להכול. כשאני מתמקד באחדות שלי ליקום, אני יכול לשמוע טוב יותר את המסרים האכפתיים אליי. אני אחד עם אהבתו של הבורא."

הצהרה להעצמה

מדע אזוטרי להתעשרות ואושר

מבוסס על מידעים קדומים ממקורות שונים, המשלבים תבונה אינסופית של היקום עם תוכנית פעולה מעשית, צעד אחר צעד.

"מדע ההתעשרות והאושר" תופס מקום ייחודי, בספרייה הגדולה של ספרי ההדרכה האזוטריים לעושר ואושר. הוא מְשַׁלֵּב רעיונות על פרנסה נכונה, וחשיבה חיובית ורוחניות עם הצעות קונקרטיות למתן הצהרות חיוביות.

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)