מהיכן מגיע הרצון להתפתח ולהתעשר? האם יש כוח עליון שמבקש שתישאר עני? מהו הצורך להתרחב ולהתעצם? מהי התפתחות מאוזנת? מדוע רצון הבורא שתתעשר? מה רצון היקום והטבע? מדוע לא מספיק ליהנות מתענוגות מנטליים? האם נתינה ללא תנאי נכונה להתפתחות? האם אלטרואיזם טוב יותר מאנוכיות? האם הבורא ביקש שנקריב עצמנו למען אחרים? מהי תודעת חוסר? האם תחרות הוא דבר חיובי? מָהֵם הפעולות שאין לעשות בתהליך התפתחות? מה קורה לאנשים שנראה שמתעשרים ממעשים שליליים? על איזו חוקיות מתבססת תודעת השפע? האם קיים מגבלה לשפע? איך חומר נטול צורה הופך לְחֹמֶר?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

הסודות להעצמה אישית

עתיק-יומין

מדע ההתעשרות והאושר
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַעֲצָמַת הַחַיִּים

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

רצון להתפתח ולהתעשר

עליך להיפטר משרידי המחשבה הישנה, שֶׁקַּיָּם כוח עליון שרצונו להשאיר אותך בְּעֹנִי, או שמטרתו תושג על ידי כך שתישאר עני.

הישות החכמה שהיא הַכֹּל, נמצאת בַּכֹּל, ובה חי הַכֹּל והיא חיה בתוכך, היא חומר חי ובעל הכרה. בהיותה חומר שֶׁחַי מתוך הַכָּרָה, תשוקתה המולדת והטבעית היא בהעצמת חייו של כל יצור תבוני חי.

כל יצור חי חייב לבקש תמיד להרחיב את חייו, כי החיים, בעצם קיומם, חייבים להעצים את עצמם.

זֶרַע שנופל לאדמה, נכנס לפעולה, ובכך מייצר מאות זרעים נוספים, החיים, באמצעות החיים, מכפילים את עצמם. זהו תהליך שגדל לנצח. ואם הם חֲפֵצֵי חיים בכלל, עליהם לנהוג כך.

גם התבונה כפופה לאותו צורך בהתרחבות. כל מחשבה שאנו חושבים גורמת לנו להזדקק למחשבה נוספת, ההכרה מתרחבת ללא הרף.

כל עובדה שאנו לומדים גורמת לנו ללמוד עובדה נוספת, הידע מתעצם ללא הרף.

כל כשרון שאנו מְטַפְּחִים מעורר בנו את התשוקה לטפח כשרון אחר, אנחנו כפופים לדחף של החיים לבקש לעצמם ביטוי, והדבר מניע אותנו לרצות לדעת יותר, לעשות יותר, ולהיות יותר.

כדי לדעת יותר, לעשות יותר, ולהיות יותר, עלינו להצטייד ביותר. עלינו להיות מצוידים בדברים בהם נוכל להשתמש, כי אנחנו לומדים, עושים ומתפתחים רק על ידי שימוש בדברים. עלינו להתעשר כדי שנוכל לחיות יותר.

התפתחות מאוזנת

השאיפה לְעֹשֶׁר היא היכולת לבקש מימוש גדול יותר של החיים. כל שאיפה אינה אלא מאמץ של היכולות שטרם מומשו להיכנס לפעולה. הדבר שמעורר את השאיפה הוא הכוח שמבקש לבוא לידי ביטוי. הדחף שגורם לְךָ לִרְצוֹת יותר כסף זהה לדחף שגורם לצמח לפרוח, אלה הם החיים שמבקשים ביטוי ממשי ומלא יותר.

החומר החי חייב להיות כפוף לחוק הטבעי של כל צורות החיים. התשוקה לחיות מחלחלת לתוכו, וגורמת לו לחוש צורך לברוא דברים. חומר זה מבקש לחיות יותר דרכך ובאמצעותך. לפיכך הוא מעוניין שיהיו לך כל הדברים בהם תוכל להשתמש.

רצונו של הבורא הוא שתתעשר. הוא רוצה שתתעשר כי הוא יכול לבטא את עצמו טוב יותר, כאשר יש לך דברים רבים בהם תוכל להשתמש כדי לבטא אותו. הוא יוכל לחיות בך יותר, אם תינתן לך שליטה בלתי מוגבלת על אמצעי החיים.

היקום מבקש להשיג עבורך כל מה שאתה רוצה.
הטבע ידידותי לתוכניותיך.
הכול מיועד לך באופן טבעי.
עליך להחליט שהדבר נכון.

אולם, מטרתך חייבת להימצא בהרמוניה עם מטרת הַכֹּל. עליך לרצות בחיים אמיתיים, ולא בתענוגות סרק או בהנאה חושית. החיים הם ביצוע של פונקציה, והאדם חי את חייו רק כאשר הוא מבצע את כל הפונקציות להן הוא מסוגל, פיזית, מנטלית ורוחנית, מבלי להגזים באף אחת מהן.

אינך רוצה להתעשר כדי לחיות בחזירות כדרך החיות. אלה אינם חיים. אולם מימושן של כל הפונקציות הפיזיות מהווה חלק מהחיים, ולא נִתָּן לִחְיוֹת באופן מָלֵא אם מתכחשים לעובדה שלגופנו דחפים נורמליים ובריאים.

אינך רוצה להתעשר רק כדי ליהנות מתענוגות מנטליים, לרכוש ידע, לממש אמביציה, להשיג את זולתך, להיות מפורסם. כל אלה מהווים חלק לגיטימי של החיים, אולם אדם שחי למען תענוגות האינטלקט בלבד יחיה חיים חלקיים, ולעולם לא יהיה מסופק.

נתינה ללא תנאי

אינך רוצה להתעשר רק למען הזולת או לאבד את עצמך למען גאולת המין האנושי, כדי לחוות את שמחת הנדבנות וההקרבה. שמחת הנשמה היא רק חלק מהחיים, והיא אינה טובה או אצילית יותר מכל חלק אחר.

אתה רוצה להתעשר כדי שתוכל לאכול, לשתות ולשמוח כשהשעה נאה לכך. כדי שתוכל להקיף את עצמך בדברים יפים, לנסוע למרחקים, להזין את המוח, ולפתח את האינטלקט. כדי שתוכל לאהוב אחרים, לעשות מעשים נעימים, ולמלא תפקיד ראוי בסיוע לעולם למצוא את האמת.

אבל יש לזכור שעודף אלטרואיזם אינו טוב יותר או אצילי יותר מאנוכיות קיצונית, בשני המקרים מדובר בטעות.

יש להיפטר מהרעיון שהבורא רוצה שתקריב את עצמך למען אחרים, וכי בדרך זו תוכל להבטיח את אהדתו. הבורא אינו דורש זאת. הבורא רוצה שתממש את עצמך באופן המלא ביותר, למענך ולמען אחרים. ואין דרך טובה יותר לעזור לאחרים מאשר הפקת המרב מעצמך.

תוכל להפיק את המרב מעצמך רק על ידי שתתעשר, לכן ראוי ומכובד שתשקיע תחילה כל מחשבה במלאכת ההתעשרות.

תודעת חוסר

יחד עם זאת, יש לזכור כי השאיפה החומרית משותפת לכולם, ותנועותיה חייבות להיות מכוונות להעצמת חיי הכול. היא אינה יכולה לפעול על ידי צמצום חיי האחר, כי היא קיימת בכל, ומבקשת באופן שווה עושר וחיים לכל.

הישות החכמה תבצע עבורך דברים, אולם היא לא תיקח דברים ממישהו אחר כדי לתת לך אותם.

יש להיפטר ממחשבה על תחרות. תפקידך ליצור ולא להתחרות במה שכבר קיים.

אין לקחת משהו ממישהו.
אין לנהל משא ומתן עיקש ומתוחכם.
אין להונות או לנצל לרעה.
אין להניח למישהו לעבוד עבורך בעבור פחות משכרו.
אין לחמוד את רכושם של אחרים או להתבונן בו בעיניים כלות.
אין לאיש דבר שלא תוכל לקבל מבלי שתיאלץ לקחת זאת מהם.

עָלֶיךָ להפוך ליוצר, לא למתחרה. כך תקבל את מה שאתה רוצה, אבל כאשר זה יִקְרֶה, כל אדם עליו אתה משפיע יקבל יותר מכפי שיש לו עתה.

ישנם כאלה, שזוכים בסכומי כסף גדולים בדרכים הפוכות להצהרות שמושמעות בפסקה שלעיל, ויש להוסיף על כך מספר מילות הסבר.

אנשים שמתעשרים כך עושים זאת בעזרת יכולת התחרות המדהימה שלהם, ולעתים הם מתחברים, שלא מדעת, לחומר הראשוני, למטרותיו ותנועותיו להעצמת הכלל באמצעות ההתפתחות התעשייתית.

יש את אלה שֶׁשִּׁמְּשׁוּ שלא מדעת כסוכניו של הכוח העליון, לביצוע העבודה החיונית של הקמה וארגון התעשייה היצרנית, שתרמה בסופו של דבר רבות להעצמת חיי הכול. אולם ימיהם חלפו זה מכבר. הם ארגנו את הייצור ואחריהם יבואו עד מהרה אַדְרִיכָלֵי ההמון, שיבנו את מכונת ההפצה.

כמו זוחלים עצומים מהתקופה הפרה-היסטורית הם משחקים תפקיד חיוני בתהליך האבולוציוני, אולם אותו כוח שהניע אותם גם ייפטר מהם. כמו כן, יש לזכור היטב, אלה מעולם לא היו באמת עשירים, עיון בחייהם הפרטיים של רוב המשתייכים למעמד זה מראה שרובם היו נבזים וּשְׁפֵלִים.

עושר שמתקבל כתוצאה מתחרות לעולם לא יניח את הדעת ולא יהיה בר-קיימא. היום הוא שלך, מחר של מישהו אחר. זכור, אם אתה רוצה להתעשר בדרך מדעית ובטוחה, עליך לחדול לחלוטין מחשיבה תחרותית. אל לך לחשוב, ולו לרגע, שההיצע מוגבל.

ברגע שתתחיל לחשוב שכל הכסף כבר "נתפס" ונשלט על ידי אחרים, וכי עליך להתאמץ וליזום חוקים שיעצרו תהליך זה, בו ברגע תצלול לחשיבה תחרותית, וכושר היצירה והבריאה שלך ייעלמו.

גרוע מכך, בדרכך תעצור, ככל הנראה, גם את התנועה היצירתית שכבר התחלת להניע.

תודעת שפע

זְכֹר שבהרי העולם שׁוֹכֵן זהב שטרם נחשף וְעֶרְכּוֹ מיליונים רבים של דולרים.

זְכֹר שגם אם זהב זה לא היה קיים, היה נוצר זהב חדש מתוך חומר המחשבה כדי למלא את צרכיך.

זְכֹר שהכסף שאתה זקוק לו יבוא, גם אם יהיה צורך להוביל אלף בני אדם כדי שיגלו מכרות זהב חדשים מחר.

לעולם אל תתבונן רק בהיצע הקיים, אלא בעושר האינסופי של החומר נטול הצורה, ודע שהוא נע לקראתך במהירות בה אתה יכול לקבל ולהשתמש בו.

איש אינו יכול למנוע ממך לקבל את שמגיע לך על ידי "חסימת" ההיצע הקיים. לכן אל תחשוב ולו לרגע שעליך להזדרז, שאם לא כן כל אתרי הבניה הטובים ייתפסו בטרם תהיה מוכן לבנות את ביתך.

לעולם אל תדאג בכל הקשור לקרנות ולתאגידים ואל תחשוש שהם עומדים לרכוש את כל העולם.

לעולם אל תפחד שמא לא תשיג את מבוקשך כי מישהו אחר "השיג אותך". זה לא יכול לקרות.

אינך מבקש דבר שהוא רכושו של מישהו אחר, אלא אתה גורם לרצונך להתממש מתוך החומר נטול הצורה, ואין גבול להיצע.

היצמד להצהרות הבאות:

קיים חומר חשיבה ממנו כל הדברים נבראו, והוא, בצורתו הראשונית, חודר ומחלחל וממלא את חלל היקום.

מחשבה בתוך חומר זה מייצרת את הדבר שמשקף את המחשבה.

אדם יכול ליצור דברים במחשבתו, ועל ידי הַטְבָּעַת אותה מחשבה בחומר נטול הצורה, הוא גורם להיווצרותו של אותו דבר עליו חשב.

"הוֹדֵה לַיְּקוּם"

היקום הוא אנרגיה הנפתחת והבלתי נגמרת של הבורא, היא באה לידי ביטוי בכל צורות החיים. אתה הרחבה של הכוח הזה, והשתקפות מושלמת של בהירות הבורא.

הכרת התודה שלך מתקיימת על אותו אורך גל כמו היקום, כך שהיא מחברת אותך לזרימה הזו, ומבטיחה שתמשיך לחוות חוויות שמעוררות את הכרת התודה שלך.

היום, צור רשימה בשם "תודה לך, יקום", שמכיל את כל מה שאתה מכיר תודה עליו, הפוך את זה לפרויקט מתמשך שאתה מוסיף אליו באופן קבוע.

קרא את הרשימה בכל פעם שאתה רוצה איסוף, והכרת התודה שלך תרומם אותך שוב.

הצהרה להעצמה, "תודה לך, יקום, אני כל כך מכיר תודה על ____. [רשום את כל מה שאתה חושב עליו, שיש לך או שאתה רוצה]."

הצהרה להעצמה

מדע אזוטרי להתעשרות ואושר

מבוסס על מידעים קדומים ממקורות שונים, המשלבים תבונה אינסופית של היקום עם תוכנית פעולה מעשית, צעד אחר צעד.

"מדע ההתעשרות והאושר" תופס מקום ייחודי, בספרייה הגדולה של ספרי ההדרכה האזוטריים לעושר ואושר. הוא מְשַׁלֵּב רעיונות על פרנסה נכונה, וחשיבה חיובית ורוחניות עם הצעות קונקרטיות למתן הצהרות חיוביות.

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (2 votes)