מהו הכוח היחיד שמסוגל לייצר עושר ממש מתוך חומר נטול צורה? מאין הגיע כל צורה ותהליך הקיים בטבע? איך נבראו כל הדברים הקיימים בצורה מופשטת? מהו חומר החשיבה, וכיצד יצר גופים ופלנטות? מה מאפשרת מחשבה שמתקיימת בחומר חשיבה? מה תפקידה של הישות הראשונית? מה מאפשרת הטבעת מחשבה בחומר נטול צורה? מדוע האדם עד היום לא ניסה לשתף פעולה עם הבורא בבריאת מציאות חייו? מדוע אדם לא הפיק דברים מהחומר נטול צורה בשיגור מחשבה? איך ניתן להוכיח שכל אדם יכול ליצור דברים בחייו, באמצעות חיבור המחשבה לבורא? איך אדם מסוגל לגרום לתהליך בריאה או יצירה של דבר שחושב עליו?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

הסודות להעצמה אישית

עתיק-יומין

מדע ההתעשרות והאושר
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מַחֲשֶׁבֶת הַבּוֹרֵא וּמַחֲשָׁבָה יוֹצֶרֶת

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

המחשבה והבורא

המחשבה היא הכוח היחידי, שמסוגל לייצר עושר ממשי מתוך החומר נטול הצורה. החומר ממנו עשויים כל הדברים הוא חומר חושב, והמחשבה על צורה בתוך חומר זה מניבה את הצורה, כאשר נחווה רגש היצירה מתממש.

הישות הראשונית נעה על פי מחשבות. כל צורה ותהליך שקיימים בטבע, אינם אלא ביטויים נראים לעין של מחשבה בישות הראשונית. כאשר החומר נטול הצורה חושב על צורה, הוא לובש את אותה צורה, כאשר הוא חושב על תנועה, הוא מבצע את התנועה. כך נבראו כל הדברים.

אנו חיים בְּעוֹלָם שנברא ממחשבה, ומהווה חלק מיקום שנברא ממחשבה. המחשבה על יקום בִּתְנוּעָה שעוברת בחומר נטול הצורה, וחומר החשיבה שֶׁנָּע בהתאם לאותה מחשבה לבש צורה של מערכות פלנטריות, ששימרו את אותה צורה. חומר החשיבה לבש את צורת המחשבה שנהגתה, והוא נע עתה בהתאם לאותה מחשבה.

מתוך היצמדות לרעיון של מערכת מעגלית של שמשות ועולמות, לבש הרעיון את צורתם של אותם גופים והוא נע עמם בהתאם לאותה המחשבה. כאשר חושבים על עץ אלון שצומח לאיטו, המחשבה נעה ומייצרת את העץ, למרות שייתכן ויידרשו מאות בשנים כדי להשלים את המלאכה.

בתהליך היצירה, נראה שהחומר נטול הצורה נע לפי קווי המתאר של התנועה שהוא עצמו יצר. במילים אחרות, המחשבה על עץ אלון אינה גורמת ליצירה מיידית של עץ בעל ממדים, אלא היא מתחילה להניע כוחות שיבראו בסופו של דבר את העץ, לפי קווי המתאר של צמיחתו.

כל מחשבה על צורה שמתקיימת בחומר החשיבה, גורמת ליצירת צורה, אבל תמיד, או לפחות בדרך כלל, לפי קווי המתאר הקיימים של הצמיחה והפעולה.

המחשבה על בית בסגנון מסוים שמוטבעת בישות הראשונית, אינה גורמת ליצירה מיידית של הבית, אבל היא עשויה לגרום להנעה של אנרגיות יצירתיות, שכבר פועלות בעולם הסחר והחליפין בערוצים כאלה שיגרמו לבניה מואצת של הבית.

אם לא קיימים ערוצים באמצעותם תוכל האנרגיה היצירתית לפעול, אזי הבית ייווצר ישירות מהישות הראשונית, מבלי להמתין לתהליכים האיטיים של העולם האורגני והבלתי אורגני. לא ניתן להטביע מחשבה על צורה בישות הראשונית מבלי לגרום לבריאתה של אותה צורה.

יצירת מציאות בחיבור למחשבת הבורא

האדם הוא מרכז חשיבה והוא מסוגל לברוא מחשבה. כל הצורות שהאדם מייצר בידיו חייבות תחילה להתקיים במחשבתו. לא ניתן לעצב צורה אלא אם כן חשב עליה תחילה.

עד היום, הגביל המין האנושי את מאמציו אך ורק לעבודת כפיים, והוא משקיע עבודה ידנית בעולם הצורות, תוך שהוא מבקש לשנות את הצורות הקיימות. המין האנושי מעולם לא חשב לנסות לגרום ליצירה של צורות חדשות, על ידי הטבעת המחשבה בחומר נטול הצורה.

כאשר אדם חושב מחשבת צורה, הוא נוטל את החומר מבין הצורות שקיימות בטבע, ובורא תמונה של הצורה שבמחשבתו. עד היום לא נעשה כמעט כל מאמץ לשתף פעולה עם התבונה נטולת הצורה, כדי "לשתף פעולה עם הבורא".

האדם הבודד לא חלם שהוא יכול לעשות מה שהבורא עושה. האדם עיצב מחדש ושינה צורות קיימות באמצעות עבודת כפיים, ולא נתן את ליבו כלל לשאלה, האם ייתכן להפיק דברים מתוך החומר נטול הצורה על ידי שיגור מחשבות לעברו.

ההצעה היא להוכיח שניתן לעשות זאת, להוכיח שכל אדם יכול לעשות זאת, וגם להראות כיצד. אך תחילה, עלינו להניח שלוש הנחות יסוד בסיסיות.

תחילה, אנו מניחים שֶׁקַּיָּם חומר נטול צורה ממנו הכול נברא. כל האלמנטים הרבים שאנו רואים, אינם אלא ייצוג שונה של אלמנט אחד. כל הצורות הרבות שנמצאות בטבע האורגני והבלתי אורגני, אינן אלא צורות שונות שנבראו מאותו חומר. וחומר זה הוא חומר החשיבה, המחשבה שמתקיימת בתוכו מייצרת את צורת המחשבה.

המחשבה שמתקיימת בתוך חומר החשיבה מייצרת צורות שונות. האדם אינו אלא מרכז חשיבה, והוא מסוגל לחשוב מחשבה מקורית. אם האדם מסוגל לשדר את מחשבתו לחומר החשיבה הראשוני, הוא מסוגל גם לגרום לתהליך של בריאה, או יצירה של אותו דבר עליו הוא חושב.

שליטה במחשבות

קיים חומר חשיבה ממנו נבראו כל הדברים, ואשר בצורתו הראשונית, חודר וממלא את כל החלל ביקום.

מחשבה שמתקיימת בתוך חומר זה מייצרת את אותו דבר, שמשקף את המחשבה.

האדם מסוגל לברוא דברים במחשבתו, ועל ידי הַטְבָּעַת אותה מחשבה בחומר נטול הצורה, הוא מסוגל לגרום להיווצרות אותו דבר עליו הוא חושב.

ניתן לשאול, האם אפשר להוכיח הצהרות אלה, ומבלי להיכנס לפרטים התשובה היא, שניתן לעשות זאת באמצעות לוגיקה וגם באמצעות ניסוי.

אם נשחזר לאחור את התהליך החל משלב התופעה, עבור דרך הצורה, ועד למחשבה, נגיע לחומר החשיבה הראשוני, ואם נלך קדימה מחומר החשיבה הראשוני, נגיע לכך שהאדם מסוגל ליצור את הדבר עליו הוא חושב.

גם בדרך הניסוי ניתן לראות שהטיעון נכון, וזוהי ההוכחה החזקה ביותר.

אם קיים אדם אחד שקריאת המאמרים הפכה אותו לעשיר, על ידי שפעל על פי ההוראות שניתנו, זוהי ראייה שתומכת בטענה. אולם אם כל אדם יעשה מה שמופיע ואכן יתעשר, זוהי הוכחה חיובית שתהיה נכונה, כל עוד אין אדם שעבר את התהליך ונכשל. התיאוריה נכונה כל עוד התהליך לא נכשל, והתהליך לא ייכשל, כי כל מי שיפעל בדיוק לפי הכתוב במאמרים אלה, יתעשר.

צוין כבר קודם, שאנשים מתעשרים על ידי כך שהם פועלים בדרך מסוימת, וכדי לעשות זאת, עליהם להתחיל לחשוב בדרך מסוימת.

דרכו של אדם לפעול היא תוצאה ישירה של הדרך בה הוא חושב על הדברים. כדי לפעול בדרך הרצויה, יש לרכוש מיומנות חשיבה רצויה, וזהו הצעד הראשון בדרך להתעשרות. לחשוב בדרך הרצויה, פירושו לחשוב אמת ללא קשר עם מראית הָעַיִן

כל אדם ניחן ביכולת מולדת וטבעית לחשוב כרצונו, אולם המאמץ שנדרש לשם כך הוא גדול מאד, בהשוואה למאמץ שנדרש כדי לחשוב מחשבות שמתבססות על הרושם החיצוני.

לחשוב מחשבות על פי מראה חיצוני זה קל. לחשוב מחשבות אמת ללא קשר עם המראה החיצוני זוהי עבודה קשה, שדורשת השקעה רבה יותר, מאשר בכל עבודה אחרת שאנו נדרשים לבצע.

אין עבודה שגורמת לבני אדם להתכווץ יותר, מאשר חשיבה קבועה ורצופה. זוהי העבודה הקשה בעולם. הדבר נכון במיוחד כאשר האמת מנוגדת לרושם החיצוני. כל מופע בעולם החיצוני נוטה ליצור צורה מקבילה במוחו של המתבונן, וניתן למנוע זאת רק על ידי היצמדות למחשבה של אמת.

התבוננות בעוני תגרום ליצירת צורות מקבילות במחשבה, אלא אם כן תיצמד לאמת שהעוני לא באמת קיים, אלא רק שפע.

דרושה עוצמה רבה כדי לחשוב על בריאות כשמוקפים במחלות, או כדי לחשוב על עושר כשמוקפים בעוני, אולם מי שרוכש לעצמו עוצמה זו הופך לשליט על מחשבתו, ויוכל לכבוש את גורלו ולהשיג כל שירצה.

ניתן לרכוש עוצמה זו רק על ידי היצמדות לעובדה המהותית, שנמצאת בבסיסה של כל מראית העין, שקיימת ישות חשיבה אחת מִמֶּנָּה ודרכה כל הדברים נבראים.

כאשר נבין זאת, נשתחרר מכל הספקות והפחדים, נדע שאנו יכולים לברוא כל מה שיעלה בדעתנו, לקבל כל מה שנרצה, ולהפוך למה שאנו רוצים להיות.

תמצית עיקרון "מחשבה יוצרת"

בשלב הראשון בדרך אל ההתעשרות והאושר, יש להאמין בשלוש הנחות היסוד שתוארו קודם לכן במאמר זה, וכדי להדגישן, נחזור עליהן שנית:

קיים חומר חשיבה ממנו כל הדברים נבראו, והוא, בצורתו הראשונית, חודר ומחלחל וּמְמַלֵּא את חלל היקום.

מחשבה בתוך חומר זה מייצרת את הדבר שמשקף את המחשבה.

אדם יכול ליצור דברים במחשבתו, ועל ידי הַטְבָּעַת אותה מחשבה בחומר נטול הצורה, הוא גורם להיווצרותו של אותו דבר עליו חשב.

יש להניח בצד את כל העקרונות האחרים של היקום, ולשנן עקרון זה עד שייקבע במוחך ויהפוך לטבע שני. יש לקרוא את אותן הצהרות שוב ושוב. לשנן כל מילה ולהרהר בהן, עד שתאמין באמונה שלמה במשמעותן. כאשר הספק מחלחל, יש לסלקו. אין להקשיב לטיעונים מנוגדים לרעיון זה. אין ללכת לכנסים או להרצאות בהן נאמרים או נלמדים רעיונות מנוגדים. כל בלבול בהבנה ובאמונה יורידו לטמיון את מאמציך.

אין לשאול מדוע הדברים נכונים ואין לעסוק בספקולציות כיצד ומדוע זה נכון. פשוט יש לבטוח בהם. מדע ההתעשרות והאושר מתחיל בקבלה מוחלטת שלהם.

"הָיָה עָדִין עִם עַצְמְךָ"

רגישותך מוגברת ככל שאתה נוסע לאורך נתיב העצמתך, עוזרת לך להבחין באנרגיה של אנשים אחרים ומצבים. אתה מרגיש מיד עם מי ומה נוח לך. ככל שרגישותך ממשיכה לעלות, אתה עלול להיתקל במתנות מעצימות מתגברות, יחד עם תחושות של ניכור כלפי מצבים ומערכות יחסים שפעם נהנית מהם.

אתה יודע שאתה צומח, והסובבים אותך כנראה גם העירו על השינויים שלך. אתה מוביל קדימה בנתיב התקדמותך, ואולי אתה מרגיש מרחק מאנשים מסוימים בחייך. דע שאתה אף פעם לא לבדך, אהוב. לא רק שמלווים אותך בכל שלב בדרך, כך גם אנשים רבים אחרים שנוסעים באותו מסלול כמוך. אתה לא לבד בשום מובן.

זה הזמן להיות מאוד עדין עם עצמך. אל תאפשר לאף מילת גנאי עצמית להיכנס למוחך או לצאת מהפה. דע שאתה עושה את הכי טוב שאתה יכול. הקף את עצמך במצבים אוהבים, אנשים ומוזיקה. עדינות מאפשרת לך להמשיך לפרוח לתוך הפרח היפה של העצמי שלך, הממומש במלואו.

הצהרה להעצמה, "אני מתייחס לעצמי בעדינות יתרה, ואני מושך אנשים ומצבים מיטיבים. אני מדבר, חושב וכותב באמצעות מילים טובות. הרגישות שלי היא מתנה לעצמי ולעולם."

הצהרה להעצמה

מדע אזוטרי להתעשרות ואושר

מבוסס על מידעים קדומים ממקורות שונים, המשלבים תבונה אינסופית של היקום עם תוכנית פעולה מעשית, צעד אחר צעד.

"מדע ההתעשרות והאושר" תופס מקום ייחודי, בספרייה הגדולה של ספרי ההדרכה האזוטריים לעושר ואושר. הוא מְשַׁלֵּב רעיונות על פרנסה נכונה, וחשיבה חיובית ורוחניות עם הצעות קונקרטיות למתן הצהרות חיוביות.

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)